پیام سپاهان

آخرين مطالب

رئیس دانشگاه آزاد کاشان خبر داد:

ارائه 80 رشته دانشگاهی در دانشگاه آزاد کاشان سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - کاشان - رئیس دانشگاه آزاد کاشان چهارم شهریور را پایان مهلت انتخاب رشته اعلام کرد و گفت: دانشگاه آزاد کاشان امکان تحصیل در بیش از 80 رشته دانشگاهی را فراهم کرده است.

حسین زینلی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد غدیر و قربان اظهار داشت: دانش آموزان پس از یک دوره تحصیل و شرکت در آزمون سراسری باید برای انتخاب رشته مورد نظر خود اقدام کنند تا در سال تحصیلی جدید در یکی از واحدهای دانشگاهی و در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند که یکی از دانشگاه هایی که دانشجویان می توانند برای تحصیل انتخاب کنند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نخستین دانشگاه آزاد استان اصفهان است، افزود: تغییر استراتژی آموزشی عالی از نخبه پروری و انحصار آن به قشر محدود نخبه یا برخوردار کشور به استراتژی توسعه آموزش عالی به عنوان حق عموم مردم در هر نقطه از کشور، پتانسیل های ممتاز شهرستان کاشان نظیر سابقه طولانی در صنعت و علم، وجود واحدهای متعدد، متنوع و گسترده صنعتی، وجود قشر تحصیل کرده در رشته های مختلف، امکان جذب نیروهای فارغ التحصیل و متخصص، دسترسی به شهرهای بزرگ تهران و اصفهان و غیره را می توان از دلایل انتخاب دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد .
دانشگاه آزاد به دلیل مردمی و اسلامی بودن انتخاب متقاضیان تحصیل در دانشگاه است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ضمن اشاره به سایر دلایل انتخاب دانشگاه آزاد برای تحصیل توسط دانشجویان ابراز داشت: ایجاد یک دانشگاه اسلامی و مردمی در راستای اجرای فرمان امام راحل مبنی بر واگذاری امور به مردم با توجه به سبقه مذهبی و روحیه مشارکت فعال در امور خیر مردم متدین کاشان باعث شده است تا بسیاری از متقاضیان، تحصیل در دانشگاه آزاد را انتخاب کنند و بر همین اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با حفظ اسلامی و مردمی بودن خود توانسته است دانشجویان متعددی را از سراسر کشور به خود جذب کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دارای دو مرکز تحقیقات فرش ماشینی و معماری و انرژی است، گفت: با تلاش های صورت گرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشگاه برگزیده در جشنواره ملی فرهیختگان در سال های 94 و 95 انتخاب شده است و تجربه چهار دهه فعالیت در امور آموزشی و پژوهشی و برپایی چندین کنفرانس ملی و بین المللی از جمله کنفرانس ملی صباحی و چندین دوره کنفرانس ملی نانو ساختارها را نیز در کارنامه خود دارد.
امکان تحصیل متقاضیان در دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی و آزمون
زینلی با بیان اینکه دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان می توانند به دو صورت با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در این دانشگاه انتخاب رشته کنند، اظهار داشت: دانشجویان می توانند برای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و یا آزمون به سایت www.azmoon.org مراجعه و با خرید کارت اعتباری بر اساس مقطع تحصیلی انتخاب رشته خود را انجام دهند و نتایج انتخاب رشته نیز در شهریورماه از طریق همین سایت اعلام می شود.
وی ضمن اشاره به پذیرش دانشجویان صرفا بر سوابق تحصیلی و بدون آزمون افزود: دانشجویان برای پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته می توانند در رشته های مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، کامپیوتر، برق، معماری ، عمران، مکانیک، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت بازرگانی، حسابداری، حقوق، روانشناسی و طراحی لباس اقدام کنند و در کارشناسی ناپیوسته نیز می توانند در رشته های معماری، برق، کامپیوتر، عمران، مکانیک خودرو، تاسیسات، حسابداری، نساجی و تربیت بدنی انتخاب رشته داشته باشند
مکان تحصیل داوطلبین گروه علوم تجربی در سه رشته دانشگاه آزاد کاشان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اینکه این واحد دانشگاهی چندین رشته با آزمون نیز برای داوطلبین گروه تجربی دارد، ابراز داشت: داوطلبین گروه علوم تجربی نیز در صورت اخذ تراز قبولی در آزمون سراسری می توانند در سه رشته پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان انتخاب رشته و پس از قبولی مشغول به تحصیل شوند.
وی ضمن اشاره به تسهیلات درنظر گرفته شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برای دانشجویان گفت: این واحد دانشگاهی برای تسهیل در پرداخت شهریه توسط دانشجویان می توانند از راه های مختلفی همچون بهره مندی دانشجویان از وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی و غیره و تقسیط شهریه استفاده کنند و برای دانشجویان غیر بومی نیز خوابگاه های دانشجویی در نظر گرفته شده است.
تحصیل رایگان فرزندان شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان در دانشگاه آزاد کاشان
زینلی با بیان اینکه فرزندان شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان از پرداخت شهریه در صورت معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران معاف هستند، افزود: انتخاب رشته برای داوطلبین تا چهارم شهریورماه امکان پذیر است اما در صورت استقبال و شرایط موجود امکان تمدید این مهلت حتی تا پایان شهریورماه نیز وجود دارد و بر همین اساس از متقاضیان دعوت می شود تا با انتخاب رشته در مهلت اعلامی نسبت به تکمیل اطلاعات خود برای تحصیل در این واحد دانشگاهی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بیش از 80 رشته تحصیلی دارد، گفت: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت و پذیرش با شماره 55540055 داخلی 738 تماس بگیرند و برای مشاهده رشته ها نیز می توانند از سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به آدرس www.iaukashan.ac.ir بازدید کنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/108428/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد