پیام سپاهان

آخرين مطالب

استاندار اصفهان تاکید کرد: یکی از رموز توسعه داخلی، بازاریابی و صادرات و حضور در بازارهای جهانی است اقتصادی

  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: یکی از رموز توسعه داخلی، بازاریابی و صادرات است و یافتن بازارهای جدید صادراتی و حضور در بازارهای جهانی ، صنعت را از رکود خارج می کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در پنجاه و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و فقدان 66 نفر از سانحه دیدگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، اظهارداشت: خوشبختانه دولت و مردم در این سانحه به خوبی همکاری کردند و بیش از دو هزار نفر از عوامل هلال احمر، بسیج، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی در جریان امدادرسانی به این واقعه بزرگ حضور داشتند و مردم سمیرم مهمان نوازی خوبی در این خصوص داشتند.
وی در ادامه به اولویت صادرات در بخش صنعت اشاره کرد و افزود: نه تنها در اصفهان بلکه در کل کشور مسئله بازاریابی و صادرات مهم است ولی در چند سال گذشته به هردلیلی تقاضا کم شده است.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه اگر در بازارهای جهانی ورود پیدا نکنیم، توسعه صورت نخواهد گرفت، افزود: اگر با ظرفیت محدود کار کنیم و به فکر صادرات نباشیم با مشکل مواجه می شویم و باید در خصوص صادرات با روشهای نوین حرکت کنیم و برندسازی را در دستور کار قرار دهیم.
وی تاکید کرد: صادرات ما باید از بدنه جامعه و شهرک های صنعتی صورت گیرد و درصد عمده ی این نوع صادرات نیازمند بازاریابی روز دنیا است و زبان اقتصادی روز دنیا را می خواهد.
استانداراصفهان افزود: جوانان باید در زمینه ی صادرات و بازاریابی نوین ورود پیدا کنند چرا که یکی از رموز توسعه داخلی، بازاریابی و صادرات است و راهی جز این برای کمک به توسعه وجود ندارد.
مهرعلیزاده افزود: نیازمند این هستیم که در کلان استان علاوه بر ورود ریال از بخش های مختلف کشور به استان، دلار نیز وارد شود که می تواند استان و کشور را غنی نماید.
وی با بیان اینکه ناچاریم از ظرفیت صنعت استان برای تامین درآمد دلاری استفاده کنیم، افزود: یافتن بازارهای جدید صادراتی و حضور در بازارهای جهانی ، صنعت را از رکود خارج می کند.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه بازاریابی در دنیا از شکل سنتی خارج شده است و بر محور برندینگ حرکت می کند، اظهارداشت: صنعت استان و کشور نیز باید در این مسیر قدم بردارد.
استاندار اصفهان اظهارداشت: برندها ، محصولات مختلف را از کارگاه های تولیدی جمع آوری می کنند و با نام خود در بازارهای جهانی به فروش می رسانند و باید جوانان کارآفرین و بازرگان در این مسیر قدم بردارند و طراحی لازم را داشته باشند.
مهرعلیزاده با بیان اینکه در بدو ورود ، استان اصفهان به معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مأموریت داده شد که مرکزیتی را برای توسعه صادرات ایجاد نماید، تصریح کرد: این مرکز باید ظرفیت های توسعه ی صادراتی را جمع آوری نماید و خوشبختانه این امر صورت گرفته است و حداکثر تاپایان سال این مرکز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
استانداراصفهان فعالیت این مرکز را کمک به تجار برای یافتن بازارهای جدید و طراحی و مهندسی مسیرهایی دانست که جوانان بتوانند در مسیر برند سازی و توسعه ی صادرات کار کنند و استفاده ی حداکثری از قوانین مشوق صادرات و پیشنهادات قوانین و مصوباتی به مجلس و دولت برای بازشدن راه برای صادرات به روش جدید از دیگر وظایف این مرکز بشمار می رود.
گفتنی است در در این جلسه گزارش شرکت توزیع برق استان از اجرای مصوبات جلسات گذشته، بررسی پیشنهادات کمیته کارشناسی شورا در خصوص اصلاح آیین نامه تکمیلی تعرفه های برق، پیشنهادات کمیته کارشناسی شورا در خصوص مطالبه حق بیمه حقوق افزایش نیافته بیمه شدگان توسط سازمان تامین اجتماعی و اصلاح دستورالعمل اجرایی آیین نامه هیأت های تشخیص مطالبات تامین احتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/22612/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شنیده‌شدن صدای انفجار در قهجاورستان اصفهان

ادعای حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران + جزئیات

خبر فوری: اخبار شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان / حمله اسرائیل صحت دارد؟

رادار ارتش در اصفهان هدف قرار گرفت؟ | اولین تصاویر از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار + جزئیات جدید

صدای انفجار در اصفهان ناشی از انهدام ریزپرنده‌ها بود

توضیحات تکمیلی درباره انفجارها در آسمان اصفهان و تبریز

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

جزئیات شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان

فوری| انفجار تبریز، مناطق مرکزی ایران و ... | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

تعلیق پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز

امینت کامل در شهر و استان اصفهان برقرار است

شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در

وضعیت آرام در حوالی پایگاه هشتم شکاری اصفهان

شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان

فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد

اعلام آخرین وضعیت تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان

جزییات فعال شدن پدافند هوایی در اصفهان | زیرپرنده‌ها کی وارد آسمان اصفهان شدند؟

خبرنگار حاضر در اصفهان: شهر در امنیت و آرامش کامل است

شنیده شدن چند صدای انفجار توسط شهروندان در اصفهان

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست

تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان

زیرنویس شبکه خبر: صدای انفجار شدید در اصفهان شنیده شد

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو

شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

صدای انفجار در اصفهان / نشانی از انفجار و تخریب نیست

حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور

فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان | ببینید

شنیده شدن چند صدای انفجار در آسمان اصفهان

وضعیت کنونی شهر اصفهان

علت صدای انفجار در اصفهان اعلام شد

تصاویری از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار

تأسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

آرامش شهر اصفهان در شبکه‌های اسرائیلی

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان

فوری | شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

شنیده‌شدن صدای انفجار در این شهر اصفهان

بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب 1000 ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد