پیام سپاهان

آخرين مطالب

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

هر دستی به روی مردم قمه بکشد با تیر می‌زنیم/اجرای طرح «کوا» سیاسی

هر دستی به روی مردم قمه بکشد با تیر می‌زنیم/اجرای طرح «کوا»
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - اصفهان – فرمانده انتظامی اصفهان گفت: با صدای بلند اعلام می کنیم که تحرک اراذل خط قرمز نیروی انتظامی است و هر دستی قمه به روی مردم بکشد با تیر خواهیم زد و اجازه نمی دهیم اوباش عرض اندام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان با گرامیداشت روز شهید اظهار داشت: راه، نام و مسیر شهدایی که برای امنیت این مرز و بوم و دفاع از ارزش ها جان خود را فدا کردند، گرامی می داریم.
وی افزود: بر این اساس مجموعه انتظامی نیز برای دفاع از ارزش ها و امنیت مردم جان خود را در طبق اخلاص قرار داده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ابراز داشت: در گام نخست باید این آسیب را شناخت و در گام های بعدی آن را کاهش داد.
کشف 29 تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در استان به عنوان اولویت به موضوع مواد مخدر پرداخته است به نوعی که در سال جاری 29 تن انواع مواد مخدر را کشف و بالغ بر 21 هزار نفر در این حوزه اعم از قاچاق‌چیان عمده و خرد، فروشندگان، توزیع کنندگان و معتادان متهاجر دستگیر شدند.
معصوم بیگی گفت: همچنین 655 طرح در این استان اجرا و 145 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و با آنها برخوردهای لازم انجام شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان اشت: در حوزه مبارزه با سرقت و کشف آن اتفافات خوبی رقم خورده است و با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه تلاش کنید اموال مردم کشف و به مال باختگان مسترد شود این موضوع طراحی و برنامه ریزی شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس بالغ بر 141 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و به صاحبان آن یعنی مال باختگان برگشت، همچنین 250 باند جرائم در این راستا شناسایی شد که نسبت به سال گذشته 26 درصد افزایش یافت.
معصوم بیگی گفت: به لحاظ اشراف اطلاعاتی در این بخش نیروی انتظامی به 24 درصد جرایم مجرمان اجازه انجام نداد و اقدام پیش دستانه و پیشگرانه در این راستا صورت گرفت.
وی با اشاره به اشراف نیروی انتظامی بر این موضوع در سال جاری اظهار داشت: هشت هزار خبر و گزارش توسط رسانه‌های استان اصفهان در سال جاری منتشر شد، سرقت مسلحانه از طلافروشی‌ها و بانک‌ها صفر مطلق رسید.
بانوان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی الزام بیشتری دارند
فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه بانوان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی الزام بیشتری دارند، بیان داشت: همچنین درسال جاری 334 هزار و 913 گواهینامه صادر شد که حدود 240 درصد گواهینامه اولی بوده است.
وی با اشاره به تصادفات درون شهری و برون شهری ابراز داشت: تعداد 350 نفر جان باخته درون شهری و 560 برون شهری ناشی از تصادف داشتیم که میزان بسیار بالایی است و عمدتا به دلیل عدم رعایت قانون ومقررات رخ می‌هد و این در حالی است که در حوزه برون شهری هفت درصد نیز کاهش جان باختگان را داشتیم.
معصوم بیگی با بیان اینکه چندین برابر این میزان مصدوم وجود دارد، تاکید کرد: در استانی که پایگاه تمدن و فرهنگ است انتظار داریم آمار جان باختگان و مصدومان با همیاری مردم کاهش پیدا کند.
اصفهان رتبه نخست را در تعداد جان باختگان تصادفات موتورسیکلت و عابرپیاه دارد
وی افزود: جان باختگان ناشی از موتور سیکلت 57 درصد و عابران پیاده 28 درصد کل تصادفات استان را تشکیل داده است به نوعی که رتبه نخست کشور را در این ارتباط داریم که بیشترین دلیل تصادف عدم توجه به جلو، عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حوزه قاچاق کالا سه هزار و 700 پرونده وجود دارد، گفت: پرونده های بالای 500 میلیون تومان بیش از 36 درصد رشد داشته است.
وی افزود: در این ارتباط بالغ بر هفتاد میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و 96 قاچاقچی دستگیر شدند، همچنین در سال جاری بیش از یک هزار دستگاه حامل قاچاق توقیف شد که بیش از 30 درصد افزایش داشته است و بالغ بر چهار هزار نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند.
معصوم بیگی با اشاره به اینکه حوزه فضای مجازی می تواند به ابرچالش مردم تبدیل شود، گفت: قدرت کشف پلیس فتا در این حوزه بیش از 86 درصد است.
وی برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانکی، مزاحمت اینترنتی، موضوعات ضد اخلاقی، نشر اکاذیب و کلاهبرداری را از عمده ترین جرایم فضای مجازی برشمرد و ابراز داشت: با هوشیاری مردم برداشت از حساب های اینترنتی در حال کاهش است.
طرح کوا برای مبارزه با آسیب های فضای مجازی برای کودکان
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح «کوا» یعنی کودک و اینترنت در نیروی انتظامی در حال انجام است، بیان داشت: بر این اساس طی تفاهم نامه با استانداری و آموزش و پرورش کارشناسان در مدارس آسیب های فضای مجازی را به دانش‌آموزان گوشزد می کنند.
وی اضافه کرد: پلیس 110 در فضای مجازی و یا فوریت های فضای مجازی توسط پلیس اصفهان در حال انجام است که امیدواریم در نیمه دوم سال 97 فوریت های فضای مجازی را در اصفهان به عنوان استان پایلوت عملیاتی شود.
معصوم بیگی با اشاره به اینکه در حوزه اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیز تلاش های خوبی انجام شده است، ابراز داشت: مرکز مشاوره نیروی انتظامی متشکل از کارشناسان خبره به رایگان به مردم خدمت می کنند و دوایر مشاوره کلانتری ها نیز این امکان را دارند و بر این سااس امسال حدود 30 هزار نفر در سال جاری از مشاوره رایگان نیروی انتظامی بهره بردند.
هر دستی قمه به روی مردم بکشد با تیر خواهیم زد
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع مبارزه با اراذل و اوباش تصریح کرد: با صدای بلند اعلام می کنیم که تحرک این افراد خط قرمز انتظامی استان است و هر دستی قمه به روی مردم بکشد با تیر خواهیم زد و اجازه نمی دهیم اراذل و اوباش عرض اندام کنند.
فرمانه انتظامی استان با بیان اینکه پلیس 110 و دفتر فرمانده نیروی انتظامی و پلیس امنیت 24 ساعته آماده دریافت اطلاعات و برخورد مقتدرانه با این افراد است، اظهار داشت: رضایت مندی مردم برای ما بسیار مهم است و باید حافظ امنیت مردم باشیم، بر اساس آمار دقیق انتقاد مردم از نیروی انتظامی 10 و نیم درصد و شکایت نیز 26 درصد کاهش یافته است.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/24503/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم

جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم)

برق در دولت آباد وصل شد

پیتزابر اسرائیلی در اصفهان!

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

صرف هزینه 1250 میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم