پیام سپاهان

آخرين مطالب

"استقلال مبادله تبریزی با بیت‌سعید و شهباززاده را نپذیرفت"

قلعه‌نویی: در ایران و لیگ قهرمانان از داوری ضربه خوردیم ورزشی

قلعه‌نویی: در ایران و لیگ قهرمانان از داوری ضربه خوردیم
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - مربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید که این تیم امتیازات زیادی را به خاطر اشتباه‌های داوری از دست داده است.
به‌ گزارش ‌ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: ما در بازی برابر لوکوموتیو دو دیدگاه خواهیم داشت. یکی گل نخوردن و دیگری رسیدن به پیروزی. برای مساوی به ازبکستان نمی‌رویم اما باید شرایط تیمی و جو مسابقه را نیز در نظر بگیریم و با توجه به آن بازی کنیم تا در درجه اول گل نخوریم. در نیم فصل دوم بازی‌های خوبی انجام دادیم. برابر الدحیل بازی خوبی انجام دادیم. ذوب آهن امسال بسیار مظلوم است و اشتباه‌های داوری هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا به ما ضربه زده است. دروازه‌بان الدحیل در بازی قبلی باید اخراج می‌شد و در بازی رفت هم یک پنالتی‌ به نفع ما گرفته نشد. خدا را شکر داور این بازی از شرق آسیا است که سطح بالاتری نسبت به داوران غرب آسیا دارد. امیدوارم که با دست پر از ازبکستان بازگردیم.
او ادامه‌ داد: موفقیت ذوب آهن در نیم فصل دوم اول از همه به خاطر لطف و عنایت خداوند بوده است. دوما مجموعه‌ای که موفق است مربوط به یک نفر نیست و به برنامه‌ریزی آن مجموعه ارتباط دارد. اگر در نیم فصل اول آن چهار بازیکن آن شرایطش برایشان به وجود نمی‌آمد نتایج ما بهتر هم می‌شد. در نیم فصل دوم اما شرایط ما مقداری بهتر شد اما هنوز هم از لحاظ انگیزشی تیم به آن حدی که من می‌خواستم نرسید. اگر سال آینده در ذوب آهن باشم باید این نگرش را عوض کنیم تا به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم.
قلعه‌نویی که در برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می‌کرد،‌ درباره اشتباه‌های داوری هم در ادامه‌ بیان‌ کرد: این اشتباه‌ها در همه جا وجود دارد. همیشه یک تیم بیشتر از تیم‌های دیگر از اشتباه‌های داوری ضربه می‌خورد که این اتفاق امسال برای ذوب آهن رخ داد. ما بالای 15 امتیاز به خاطر اشتباه‌های داوری از دست دادیم و هیچ کس هم به این موضوع رسیدگی نمی‌کند. ما از یک داور شکایت کردیم کمیته‌ داوران نه تنها به این موضوع رسیدگی نکرد بلکه یک مسابقه پخش مستقیم هم به آن داور داد تا به نوعی به او جایزه داده باشد. من در مواقعی که نشست‌های خبری در لیگ قهرمانان آسیا در مورد نحوه چینش داوران یا در مورد بحث میزبانی بین کشور خودمان و عربستان صحبت می‌کردم هیچ کس از من حمایت نکرد و کنفدراسیون فوتبال آسیا من را جریمه کرد. متاسفانه در مملکت ما همه به دنبال میزشان هستند. کسی به فکر مردم خدمت به مردم نیست. مدیران با خودشان می‌گویند که فعلا من هستم و این میز. بعد از آن هم خودش و گروهش از آن سازمان می‌روند گروه دیگری می‌آیند. در انتخابات ما 17 هزار مدیر جابه جا می‌شوند. در کشورهای دیگر اگر یک حزب برود و حزب دیگری بیاید نهایتا 50 الی 60 نفر جابه جایی صورت می‌گیرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد افزایش نرخ ارز و سخت تر شدن جذب بازیکنان خارجی، اظهار کرد: این خبر فقط مربوط به فوتبال نیست و بر روی زندگی آدم‌ها تاثیر می‌گذارد. دنیا یک دهکده جهانی شده است. ما اگر بر اساس نیازهایمان با دنیا تعامل نداشته باشیم عقب می‌افتیم. مملکتی که در عرض هشت سال 800 میلیارد دلار درآمد داشته نباید وضعیت ارز در این کشور این گونه باشد. الان زیر سه میلیون درآمد به نوعی زیر خط فقر محسوب می‌شود. شما نگاه کنید ببینید درآمد معمولی جوانان ما چقدر است. در مورد فوتبال هم ارز بسیار تاثیرگذار است. من بسیار خوشحالم استقلال بازیکن بسیار با کیفیت مثل تیام را جذب کرده است. فوتبال یک فرصت است نه یک تهدید. در این یک سال و نیم گذشته این اتفاق تا حدودی در حال رخ دادن است. درآمدهای کلان به دست باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌رسد به این تیم‌ها کمک می‌کند.
سرمربی اسبق سپاهان در خصوص شایعه بازگشتش به این تیم، تصریح کرد: من سعی کردم در زندگی‌ام همیشه واقعیت‌ها را بگویم. وجدانا تا الان هیچ تیمی با من صحبت نکرده است. تیمی که در آن هستم جای بسیار خوبی است و من فعلا به چند بازی باقی‌مانده فکر می‌کنم ولی هر مربی آرزو دارد سرمربی سپاهان شود. من که یک مربی کوچک هستم اما مربیان بزرگ در ایران همه آرزو دارند که سرمربی سپاهان شوند. به طور کلی بگویم که تیم‌های شهرستانی مظلوم هستند و امکانات باشگاه‌های تهرانی را در اختیار ندارند. مربیانی که ادعا دارند یک فصل هم در تیم‌های شهرستانی کار کنند تا ببینند حتی گرفتن یک امتیاز در این تیم‌ها چه سختی هایی دارد. امیدوارم این نگرش نسبت به تیم‌های شهرستانی و فوتبال تغییر کند.
سرمربی اسبق تیم‌ ‌ملی فوتبال درباره شرایط تیم‌ ‌ملی هم اظهار کرد: من به خاطر نتایج خوب تیم‌ ‌ملی تشکر می‌کنم. آماری که کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال به دست آورده اند، آمار بسیار عالی است. الان همه باشگاه‌ها از دستگاه‌های GPS استفاده می‌کنند و اطلاعات را ثبت می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان آمار رامین رضاییان که در خارج بازی می‌کند و وریا غفوری که در لیگ ایران شاغل است را قیاس کنند و بعد از جمع بندی در اختیار مردم بگذارند. همه تیم‌هایی که به جام جهانی می‌روند برنامه‌ریزی دارند. تیم‌هایی مثل ‌اسپانیا، برزیل و آلمان یک برنامه دارند و تیم‌هایی مثل ما یک نوع برنامه دیگر ولی واقعیت فوتبال زمانی است که بازی شروع می‌شود. چه کسی فکر می‌کرد که ‌اسپانیا در دوره قبلی در مرحله گروهی حذف شود یا برزیل در کشور خودش با هفت گل از آلمان شکست بخورد. اگر می‌خواهیم فوتبالمان پیشرفت کند باید این گفتمان را کنار بگذاریم.
او افزود: مربیان ایرانی برای فوتبال این مملکت زحمت کشیدند. من 15 سال است می‌گویم ایراد ما زیر ساخت‌های فوتبال است. قبلا فوتبال را یک تهدید می‌دانستیم. چه زمانی این همه هزینه برای تیم‌ ‌ملی شده است؟ البته این هزینه‌ها باید صورت بگیرد. به برنامه‌های که کادر فنی تیم‌ ‌ملی دارد باید احترام بگذاریم اما یک گفتمان خوب بین کادر فنی تیم‌ ‌ملی و مربیان ایرانی باشد. ما در گذشته بازیکنانی داشتیم که به لیگ‌ها و تیم‌های معتبری می رفتند. مهدوی کیا، دایی، کریمی، هاشمیان، عزیزی و باقری در لیگ‌های معتبری بازی می‌کردند. پس مربیان ایرانی زحمت می کشیدند یا ببینید کدام مربیان برای همین بازیکنان حال حاضر مانند آزمون، جهانبخش و محمدی زحمت کشیده‌اند که توانستند به لیگ‌های خارجی بروند. در کل باید تعاملی صورت بگیرد و تیم‌ ‌ملی در آرامش فعالیت کند.
او در خصوص رویارویی احتمالی این تیم با استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت‌: من دوست ندارم دو تیم ایرانی با هم برخورد کنند چرا که یکی از آنها حذف می‌شود.
قلعه‌نویی همچنین گفت‌ که هنوز هیچ لیست ورودی و خروجی برای فصل بعد ذوب آهن در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار نداده است. او همچنین گفت‌ که از آذری خواسته است تا بازی‌های باقی‌ مانده ذوب آهن تمام شود و سپس برنامه ‌دقیق خود را به باشگاه ذوب آهن ارائه دهد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شایعه جذب مرتضی تبریزی توسط باشگاه استقلال، بیان‌ کرد: همه بازیکنان و مربیان دوست دارند در استقلال و پرسپولیس فعالیت کنند. در نیم فصل اول هم ما به استقلال گفتیم که بیت‌سعید و شهباززاده را به ما بدهید و ما هم تبریزی را به شما می‌دهیم چون هر فوتبالیستی دوست دارد در هر دوی این تیم‌ها بازی کند اما آنها قبول نکردند. باید علاوه بر منافع بازیکن، منافع باشگاه را نیز در نظر گرفت. این انتقال باید زمانی صورت گیرد که هر دو باشگاه و بازیکن سود ببرند. در مجموع باید بگویم زمانی که بازیکنی دوست داشته باشد به تیم دیگری برود من هیچ مخالفتی با او نمی‌کنم.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/29371/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

مالیات بر عایدیِ سرمایه در انتظار مجلسی‌ها

موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود

فیلم| درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان!

امیرعبداللهیان: قضاوت ما بر مبنای رفتار کاخ سفید است/ ریزپرنده‎‌های اصفهان درحد اسباب‌بازی بودند

نمایش درماندگی رژیم صهیونیستی / وزیر امنیت اسرائیل: مسخره و بی‌خاصیت بود

بازار گرم گیاهان بهاری در مهاباد

بستر مردمی تکریم منزلت معلم باید فراهم شود

نواختن زنگ اقتدار ایران اسلامی در مدارس استان اصفهان

هفت نکته درباره اتفاقات اصفهان و ساقط شدن ریزپرنده‌های مشکوک

خیرین استان اصفهان 104 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان کمک کردند

جمع‌آوری اقلام حجیم قابلیت جدید اصپاک در اصفهان/ خبرهای خوش در راه است

فرمانده سپاه اصفهان: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشور‌ها خبر دادیم

فرار سارقان موتور سیکلت بی نتیجه بود

توضیح امیرعبداللهیان درباره حادثه اصفهان: سلاح‌های مورد استفاده اسباب‌بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند!

از ظرفیت شهروندان استفاده می‌کنیم

یک‌صد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد

رشد 61 هزار واحدی صبحگاهی بورس

تسنیم: آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در حادثه اصفهان کذب است

توضیح امیرعبداللهیان درباره حادثه اصفهان: سلاح‌های مورداستفاده اسباب‌بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند!

پرواز دو یا سه کوادکوپتر در اصفهان در حد اسباب‌بازی است

بازدید دانشجویان از دستاوردهای صنعتی اصفهان

تسنیم: آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با ریزپرنده‌ها در اصفهان کذب است

قوی سپید میزبان زردپوشان نصف جهان

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

ایران و اسرائیل در منطقه خاکستری

حذف کامل کروکی های کاغذی تا پایان خرداد ماه

غرق‌شدگی مردی جوان در اصفهان

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

ارائه تسهیلات جدید به اصفهانی‌ها برای خرید موتور سیکلت برقی در 1403

موشک‌های سپاه از 5 لایه سامانه پدافندی اسرائیل عبور کرد

ارائه تسهیلات جدید به اصفهانی‌ها برای خرید موتورسیکلت برقی در 1403

فیلم| واکنش‌های طنز به ساقط شدن ریزپرنده‌های اسرائیل در اصفهان

آب شرب پایدار 42روستای گلپایگان تأمین شد

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

ریچارد‌ هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد

سرمقاله سیاست روز/ ناگزیرهای غرب

دردسرهای بزرگ اصولگرایان

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

اتفاقی که در اصفهان افتاد پرواز 2 یا 3 کوادکوپتر اسباب‌بازی بود

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، شبیه اسباب‌بازی بود

اصفهان در وضعیت قابل قبول

اکبرپور با گل به اصفهان می‌رود

غرق شدگی مردی جوان در اصفهان

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود