پیام سپاهان

آخرين مطالب

دلالان اجازه آرامش به سپاهان نمی‌دهند/ مشکلات وزنه برداران ذوب آهن حل می‌شود ورزشی

دلالان اجازه آرامش به سپاهان نمی‌دهند/ مشکلات وزنه برداران ذوب آهن حل می‌شود
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - اولین برنامه ضربه آزاد با موضوع ورزش استان اصفهان شروع خوبی داشت، یاوری - مدیر فنی تیم فوتبال سپاهان در خصوص وضعیت دلالی در فوتبال گفت و شهنازی-دبیر کل ملی المپیک و عضو هیئت مدیره ذوب آهن از مشکلات وزنه برداران ذوب آهن و حضور قلعه نویی برای فصل آینده بر روی نیمکت ذوب آهن و وضعیت کشتی کشور.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، اولین برنامه ورزشی ضربه آزاد شب گذشته ساعت 22:30 به روی آنتن سیمای مرکز اصفهان رفت. برنامه‌ای که گفته شد به گونه‌ای متفاوت تمام لایه‌های ورزش استان را بدون تعارف بیان می‌کند. شاید بتوان گفت ضربه آزاد شروع خوبی برای ورزش دوستان اصفهانی داشت چرا که موضوعات خوب و مهمی در آن مطرح شد.
دلالان اجازه نفس کشیدن به تیم‌ها نمی‌دهند
در همان ابتدای برنامه محمود یاوری مهمان تلفنی از دلالان فوتبال گفت، این که آن‌ها اجازه نمی‌دهند تیم‌ها نفس بکشند و آرامش داشته باشند.
مدیر فنی سپاهان اظهار کرد: کرانچار مربی 3 سال قبل نبود واتفاقاتی رخ داد که وی به سپاهان تحمیل شد. مربی که بسیار ملاحظه کار و محتاط بود و نتوانست با داشته‌های تیمش ارتباط برقرار کند. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم سپاهان طی دو فصل گذشته ابزار ابزار لازم برای قهرمانی و حضور در جمع مدعیان را نداشت ونتیجه این شد که تیمی که سپاهان در چنین جایگاهی قرار گیرد.
یاوری افزود: در هفته‌های پایانی لیگ، تیم نفت تهران به نفع سپاهان بازی کرد و با نتایجی که گرفت، سقوطش را قطعی کرد تا خیال سپاهان راحت شود.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان با ابراهیم زاده و این بازیکنان سال آینده می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد یا خیر، گفت: در مورد مربی نمی‌توانم نظر بدهم ولی با این بازیکن خیر.
اما مهمان اصلی برنامه شاهرخ شهنازی عضو هیئت مدیره و دبیر کل کمیته المپیک بود وبه سئوالات مختلفی در مورد ذوب آهن و مشکلات این باشگاه و همچنین موضوع مهم کشتی صحبت کرد.
تمایل به ادامه همکاری با قلعه نویی
شهنازی در خصوص مطالبه وزنه برداران تیم ذوب آهن و شکایت آنها گفت: پیش از این برنامه ملاقاتی با صادقی مدیر کارخانه ذوب آهن داشتم و مقرر شد مطالبه وزنه برداران ذوب آهن پرداخت می‌شود. من به آقایان بهداد سلیمی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی حق می‌دهم و انشاءا...بزودی مطالباتشان پرداخت خواهد شد.
وی از تمایل باشگاه مبنی بر ادامه همکاری با قلعه نویی برای فصل آینده خبر داد و افزود: از سوی باشگاه نامه رسمی به سرمربی تیم داشته شده که برنامه‌های خود را اعلام کند، البته خبرهای تمایل سپاهان برای به خدمت گرفتن قلعه نویی را هم شنیدم و می دانیم که وی آزاد است تا تیم خود را انتخاب کند در هر حضور ما گام نخست برای تمدید قرار داد را برداشتیم و منتظر پاسخ وی هستیم.
وی بازی ذوب آهن مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را بسیار مهم خواند و گفت: خیلی دوست داشتیم به استقلال در آسیا برخورد نمی‌کردیم. استقلال تیم بزرگی است و ذوب آهن هم در وضعیت خوبی بسر می‌برد. با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا با تیم بسیار بزرگ استقلال روبرو می‌شویم، ناچاریم تلاش کنیم. از مردم اصفهان و هواداران فوتبالی اعم از سپاهانی و ذوب آهنی انتظار حمایت از تیم ذوب آهن را داریم.
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با اشاره به قول پاداش از سوی مدیر عامل کارخانه در صورت نایب قهرمانی ذوب آهن در پایان فصل تصریح کرد: قرار است علاوه بر پاداشی که بر اساس جدول عادی باشگاه است، جایزه‌ای ویژه به بازیکنان، کادر فنی و کلیه عوامل تیم اهدا شود البته رقم آن را نمی‌گوییم شاید میزان آن بیشتر شود.
شهنازی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود به دلیل مشغله کاری فرصت پیگیری و حضور در برنامه‌های ذوب آهن نمی‌کنید، تاکید کرد: به عنوان عضو هیئت مدیره در سیاست گذاری و تصمیات هیئت مدیره حضور دارم و برای پیگیری امور زمان می‌گذارم، اما در بخش اجرایی باشگاه دخالت نمی‌کنم چرا این مساله اصلاً درست نیست.
وی با تشکر از مردم اصفهان گفت: خود را مدیون مردم اصفهان می دانم چرا که در سالهایی که در اصفهان خدمت کردم مرا حمایت و تشویق کردند تا بدین جایگاه رسیدم.
برای داشتن نفوذ در ورزش باید کرسی‌های جهانی بیشتری بگیریم
دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین در خصوص وضعیت محرومیت در وزنه برداری خاطر نشان کرد: به عنوان یک سازمان غیر دولتی در ورزش همواره در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و با تعامل با آن‌ها برنامه ریزی و گام برداشتیم. تلاش می‌کنیم با ارتباطات خوبی در این زمینه داریم بتوانیم شرایط موجود در مورد احتمال کاهش سهمیه در وزنه برداری را به نوعی مدیریت و رفع کنیم. در خصوص کشتی نیز وضعیت به همین صورت است جلسات و ارتباطات خوبی برقرار کردیم و امیدواریم در آینده وضعیت بهتر شود.
وی افزود: مسئولان فدراسیون‌ها باید به دنبال گرفتن کرسی‌های آسیا و جهانی باشند تا بتوانند از نفوذ و رأی خود استفاده کنند، در این مسیر کمیته ملی المپیک هر گونه حمایت ورایزنی که نیاز باشد انجام خواهد داد. بودجه لازم برای بازی‌های آسیایی تأمین شده و پاداش قهرمانان نیز به روال دوره‌های گذشته پرداخت می‌شود.
آذری از خانواده وزنه برداری است انتظارمان چیز دیگری بود
بهداد سلیمی دومین مهمان برنامه ضربه آزاد در خصوص مطالبات وزنه برداران ذوب آهن گفت: بارها صحبت‌هایی با آذری و مسئولان باشگاه داشتیم و چون ناامید شدیم از طریق کارخانه پیگیری کردیم که در نهایت صادقی قول پیگیری و رفع آن را داد. قرار داد من، کیانوش رستمی، علی هاشمی و سهراب مرادی در مجموع 250 تا 260 میلیون تومان است.
وی با گلایه از آذری افزود: از آذری که از خانواده و جنس وزنه برداری است انتظار بیشتری داشتیم.
قهرمان وزنه برداری المپیک در خصوص محرومیت‌های پیش روی وزنه برداری ایران در رویدادهای جهانی و المپیک گفت: امیدوارم کمیته المپیک و وزارت ورزش رایزنی کنند. چرا باید چوب کسی که سال 2008 دوپینگ کرده ما بخوریم. امیدوارم طی دو سال باقی مانده تا سال 2020 اتفاقات خوبی رقم بخورد.
کدخبرنگار:13042
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/29767/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توقیف تریلی حامل 29 هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان

عمارت کوشک امیرسلیمانی حریم دار شد/ زندان هارون الرشید در مسیر گردشگری تهران

جاده ابریشم تجارت جهانی را نجات می دهد؟

کرامت‌بخشی بهترین روش در بازدهی امور فرهنگی است

بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد درگذشت سهراب سپهری

هم‌نشست مجسمەسازی مفاخر در مهاباد آغاز شد

اطلاعیه قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق

کلافگی رانندگان از رانندگی در جاده فرسوده آران و بیدگل - ابوزیدآباد + فیلم

وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست

لزوم شناسایی ظرفیت‌های فعالان اقتصادی اصفهان در سن‌پترزبورگ

سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟

‌زبان فارسی‌ را مدیون زبان متعادل سعدی هستیم

اندروید 15 برنامه‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند

معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد

روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل

ماجرای شایعه خروج ایران از ایکوم و ایکوموس چیست؟

پادشاه لخته

هم میهن: پایان گشت ارشاد و روسیاهی تندروها

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

ضرورت توجه به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و امام رضا (ع) در دهه کرامت

3800 معلم کلاس ابتدایی در اصفهان ارزیابی می‌شوند

بازداشت شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر

حریق توأم با انفجار در اصفهان/ اطفا ادامه دارد

ممنوعیت برداشت بی رویه گیاهان خوراکی

قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی

جریان دائمی زاینده رود از سراب تا پایاب تنها راه نجات اصفهان

نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد

افزایش 32 درصدی شاخص اعدای عضو در اصفهان

شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد

«ریز پرنده‌های»‌ منهدم شده در اصفهان بیش از هرچیز یک جوک نظامی بود

پیک نیک اصفهانی‌ها کنار زاینده رود در روز حادثه!

تساوی فوتسالیست‌های فولاد هرمزگان در دیداری خارج از خانه

کربکندی: شاید سهمیه آسیایی سپاهان به مخاطره بیفتد

یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار

به دنیا دل مبند ای دل به فکر توشه ره باش ‏

به بهانه اول اردیبهشت یادروز سعدی شاعر بلند آوازه ایران و جهان‌

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

جریان دائمی زاینده‌رود از سراب تا پایاب تنها راه نجات اصفهان

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند

7 نکته مهم درباره ساقط شدن ریزپرنده‌های مشکوک در آسمان اصفهان

تغییرات در مجموعه شهرداری اصفهان رو به پایان است/ لزوم توجه به دیپلماسی مالی

ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت