پیام سپاهان

آخرين مطالب

در بررسی علل ناکامی سپاهان مطرح شد

فوتبال تعارف بردارنیست/ روزه سکوت به خاطر منافع احتمالی آینده ورزشی

  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - ناکامی های تیم فوتبال سپاهان در دومین برنامه ورزشی ضربه آزاد با حضور مهمانان و کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، پس از آن که برنامه ورزشی ضربه آزاد در برنامه اول خود به مسائل و حواشی پیرامون تیم فوتبال و وزنه برداری ذوب آهن پرداخت و با استقبال خوب ورزشی دوستان اصفهانی روبرو شد عوامل این برنامه شب گذشته به واکاوی علل ناکامی سپاهان در فصل گذشته پرداختند.
در این برنامه منصور ابراهیم زاده سرمربی سپاهان مهمان حضوری بود و امیر حاج رضایی، محسن طاهری، مسعود تابش و منوچهر نیکفر نیز به روی خط تلفنی آمدند. 
امیرحاج رضایی مهمان نخست تلفنی برنامه بود که در خصوص ناکامی سپاهان عوامل مختلفی را مطرح کرد.
بی رحمی طبیعت فوتبال در برابر بهترین ها
حاج رضایی گفت: واقعا فکر نمی کردم قهرمان 5 دوره لیگ برتر فوتبال در چنین جایگاهی قرار گیرد. البته تحلیل من،تحلیل راه دور و از قاب تلویزیون است. سپاهانی که می دیدیم نشان می داد حال خوبی ندارد.
وی افزود: روزگاری ثبات مدیریت و کادر فنی موجب شده بود تیم های اصفهانی نتایج خوبی بگیرند. فوتبال اصفهان با هدایت قلعه نویی در سپاهان و ابراهیم زاده در ذوب آهن موجب شد پایتختی فوتبال از تهران خارج شده و به اصفهان و در ادامه دیگر استانها برود. اما الان شرایط به گونه ای است که خدا را برای رخ ندادن فاجعه برای سپاهان شکر می کنیم‌. در اصفهان مدیران ورزشی و فوتبالی زیادی داریم که باید به دنبال راه حل خروج سپاهان از این موضوع باشند.
این کارشناس زبده فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد ابراهیم زاده در سپاهان و رفتن یا ماندن وی خاطر نشان کرد: ابراهیم زاده را جزء مربیان شایسته می دانم ، اما مدیران سپاهان اگر فکر می کنند تغییر به نفع این تیم است، ابراهیم زاده را تغییر بدهند زیرا در فوتبال تعارف نیست. این طبیعت فوتبال است که گاهی در مقابل بهترین مربی جهان هم بی رحم است. هر مربی برای موفقیت به ابزار نیاز دارد و ابراهیم زاده در سپاهان آن را نداشت. 
وی تصریح کرد: هر مربی که از در ورودی وارد می شود، باید درخروجی را هم بلد باشد. به نظر من در سپاهان باید تفکر نوین و ثبات مدیریت و کادر فنی ایجاد شود.
حاج صفی در کنار بزرگان سپاهان حاج صفی شد
سرمربی سپاهان خالی شدن سپاهان را علت اصلی مشکلات تیمش خواند و گفت: 90% بازیکنان سپاهان در پایان فصلی که موفق بودند تغییر کردند و این یعنی تغییر در پایه ها و ستونهای اصلی تیم که در گذر زمان ثاتیرات خود را نشان داد. 
ابراهیم زاده ادامه داد: مشکلات عدیده سپاهان را به این مرحله رسانید و خدا را شکر که فاجعه ای برای سپاهان رخ نداد. باید از طرف تیم و کادر فنی بگویم شرمنده مردم اصفهان،هواداران و به خصوص کارگران فولادمبارکه سپاهان هستیم.
وی تاکید کرد: به اعتقاد من زمانی که می خواهیم جوانگرایی و تغییرات داشته باشیم باید با برنامه رفتار کنیم. احسان حاج صفی زمانی که به تیم بزرگسالان پیوست یک جوان 17 ساله بود که در بازیکنان بزرگ و با تجربه ای چون محرم نویدکیا، هادی عقیلی و محسن بنگر ببه کسب تجربه پرداخت و اعتماد به نفس پیدا کرد تا حاج صفی شد اما بازیکنان فعلی سپاهان کدام الگو و بازیکن با تجربه را در کنار خود داشتند، هیچ کس. 
وی تصریح کرد: هیات مدیره موظف است شرایط را برای کادر فنی مهیا کند. زمانی که از دور بازیهای سپاهان را پیگیری می کردم احساس کردم بازیکنان این تیم از نظر روحی و روانی مشکل دارند و در اولین روز حضورم در کنار تیم دو سوال کردم آنالیزور و روان شناس داریم یا خیر؟ البته یک آنالیزورگر تصویر به آنالیزور قبلی تیم اضافه شد که در ادامه به تیم کمک کرد. شاید نتایج خوب نباشد اما سبک بازی سپاهان تغییر کرد. بازیکنانی که می توانستند در این فصل به تیم کمک کنند با نظر سرمربی از سپاهان جدا شدند به عنوان مثال چرا شیمبا از سپاهان به فولاد خوزستان رفت. 
سرمربی سپاهان اعتراض هواداران سپاهان را به حق خواند و گفت:نوع اعتراضات در هر جایگاهی متفاوت است در نهایت هر اتفاقی رخ دهد برای سپاهان آرزوی موفقیت دارم.
در طول برنامه مدیر عامل سابق، سرپرست فعلی باشگاه و عضو هیات مدیره سپاهان رو خط تلفنی برنامه آزاد آمدند.
هیات مدیره فعال نبود
طاهری با اشاره به اینکه هیات مدیره و کمیته فنی در زملن مدیریت وی و حضور کرانچار فعال نبوده است، گفت: در لیست بازیکنانی که کرانچار برای لیگ هفدهم داد، شبهاتی وجود داشت اما چون مربی حرفه ای بود، نظر او را قبول کردیم.
وی افزود: مشکل بودجه برای جذب بازیکن نداشتیم و علی کریمی را خارج از لیست کرانچار جذب کردیم. کرانچار تیمش را برای کسب سهمیه آسیا بست اما اشتباهات زیادی داشت شاید مشاوره اطرافیان درست نبود.
سپاهان را همانند گذشته مدعی می کنیم
تابش که این روزها مصاحبه های زیادی می کند و اصرار به آمدن قلعه نویی دارد در خصوص وضعیت سپاهان گفت: تغییرات متعدد در ساختار تیم به سپاهان ضربه زد، در طی 8 سال به جایی رسیدیم که طی یک فصل دو مربی تعویض کردیم.
وی تاکید کرد: تیم سپاهان با نظر کامل کرانچار بسته شد و لیست امضا شده وی در باشگاه موجود است و اعتقاد داشت با این نفرات نتیجه می گیرد. کرانچار اعتقادی برای اضافه شدن نفراتی به کادر فنی تیم نداشت. 
سرپرست مدیرعاملی سپاهان اظهار کرد: ابراهیم زاده مربی با دانش و بزرگی است با جلساتی که خواهیم داشت سپاهانی خواهیم ساخت که در آینده همان سپاهان گذشته می شود. 
شرایط برای کرانچار مهیا نبود
ودر نهایت منوچهر نیکفر صحبتهای دوگانه ای کرد، ابتدا گفت: به ثبات مدیریت اعتقاد و اینکه ابراهیم زاده مربی صاحب سبک و کم نظیری است. در ابتدای فصل نیز تمام تیم براساس لیست و درخواست کرانچار بسته شده و مدارک آن در باشگاه موجود است. اما به یکباره صحبت از مهیا نبودن شرایط برای کرانچار کرد! 
نیکفر افزود: مهدی شریفی تنها بازیکنی بود که بعد شرایط بحرانی کرانچار درخواست به خدمت گرفتنش را دارد و علی کریمی در لیست وی نبوداما تصمیم کمیته فنی آوردن کریمی بود.
البته مجری برنامه در پایان دومین برنامه ورزشی ضربه آزاد به این نکته اشاره کرد که برای مشخص شدن دلایل ناکامی سپاهان افراد متعددی در لیست مهمان تلفنی یا حضور در برنامه بودند که هر کدام بنا به دلایلی انصراف دادند و اینکه چرا برخی در مقابل اتفاقات رخ داده برای سپاهان روزه سکوت گرفتند آیا این سکوت در برگیرنده منافع احتمالی آنها در آینده ا
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/31081/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

تکریم معلمان در خور شان آنان باشند

برای دلار 20 هزار تومانی و تورم 30 درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار 65 هزار تومانی و تورم 45 درصدی را توجیه می‌کنند

آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد

نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)

عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

تخصیص 550 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان

انسداد 20 محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد

بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است

تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان

محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد

آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

25 اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا

مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود

اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم

وظایف فرهنگی23 دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در 30 فروردین

راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات موفق وعده صادق سپاه

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

تحویل 450 کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان

ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم

معدوم کردن 6 تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

همایش دوچرخه سواری در شهر خور

حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم

مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کیش از رسانه ملی