پیام سپاهان

آخرين مطالب

استانداراصفهان عنوان کرد: ملت ایران امروز پرچم اسلام را به دست گرفته و عزت و شرف و استقلال خود را محکم حفظ خواهد کرد سیاسی

  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: در اوایل انقلاب مردم ایران با رشادت فرزندان این مرزوبوم بر همه ی دشمنان متحد قسم خورده ی خود پیروز شد و ما نیز دست آوردهای انقلاب را که عزت، بزرگی و استقلال است را با قوت و علیرغم همه توطئه ها و جنگ روانی حفظ خواهیم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار دانشجویان دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با ایشان، اظهارداشت: تردیدی نیست آنچه که بعنوان ویژگی اصلی ارتش خدوم جمهوری اسلامی ایران مطرح می باشد، صداقت، پشتکار، خم به ابرو نیاوردن و دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
استانداراصفهان با بیان اینکه براساس توصیه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نیروهای نظامی و انتظامی نباید در سیاست دخالت کنند، افزود: ارتش نیز کاملا پایبند به این سفارش بوده و به همین خاطر محبوبیت دارد ولی این بدین معنا نیست که با نگاه تیزبینانه موارد مختلف را نمی بیند و رصد نمی کند.
وی با بیان اینکه ارتش یک نیروی محبوب و قابل اتکا و محترم بین همه مردم است، افزود: ارتش با آگاهی از شرایط سیاسی کشور و فرصت ها و تهدیدات داخلی و بیرونی، عزم خود را راسخ تر می کند.
مهرعلیزاده یکی از ویژگی های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را استقلال این کشور برشمرد و تصریح کرد: در شعارهای انقلاب، استقلال حتی مقدم بر آزادی بود و و بدون هیچگونه تردیدی، کشور ما امروز مستقلترین کشورها است و این ویژگی در هیج یک از کشورهای دنیا دیده نمی شود.
استانداراصفهان خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورها علیرغم ظاهر با ابهت خود از استقلال برخوردار نیستند و اصل دشمنی با نظام به خاطر همین استقلال است و در هیچ کشوری این اندازه از استقلال دیده نمی شود.
وی معطل کردن برجام توسط امریکا و تهدیدهای پی در پی را یکی از استراتژی های امریکا برای جلوگیری از سرمایه گذاری در کشور و ایجاد مشکل در اقتصاد و معیشت مردم ایران برشمرد و افزود: با این وجود ایران محکم روی مواضع خود ایستاده و بر حق برخورداری از انرژی هسته ای پافشاری دارد و این نشانه استقلال ایران است که علیرغم فشار همه ی کشورهای به ظاهر قدرتمند ، روی خواسته بر حق خود ایستاده، ضمن اینکه در قالب برجام ثابت کرد که اهل منطق و گفتگو است.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه اینکه جمهوری اسلامی ایران خود تصمیم گیرنده است و این حتی در اتحادیه اروپا هم دیده نمی شود، افزود: دشمنان اراده کرده اند که ما را تسلیم خود کنند و این استقلال را از ما بگیرند و در نظر دارند سربلندی را از ما بگیرند و نوکری را به ما تحمیل کنند و جنگ روانی تمدید برجام یا عدم آن، در همین راستا می باشد.
وی اختلالات ارزی و ایجاد جنگ روانی در حوزه اقتصاد را در همین راستا برشمرد و افزود: ما نگران نیستیم و راه خود را با قوت ادامه خواهیم داد.
مهرعلیزاده با بیان اینکه ما در ابتدا به خدا و سپس به توان خود متکی هستیم، تصریح کرد: در اوایل انقلاب مردم ایران با رشادت فرزندان این مرزوبوم بر همه ی دشمنان متحد قسم خورده ی خود پیروز شدند و ما نیز دست آوردهای انقلاب را که عزت، بزرگی و استقلال است را با قوت و علیرغم همه توطئه ها و جنگ روانی حفظ خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه امروز ما یک کشور نوپای تازه انقلاب کرده نیستیم که در مقابل فشار و رجز خوانی ابرقدرتها تسلیم شویم، افزود: ما در اوایل انقلاب کشور را با 6.5 میلیارد دلار در آمد اداره می کردیم در حالی که امروزه منابع و درآمدها و توانمندیها بسیار بیشتر از گذشته است.
استانداراصفهان خاطر نشان کرد: ما امروز پرچم اسلام را به دست گرفته ایم و عزت و شرف و استقلال خود را محکم حفظ خواهیم کرد.
محسن مهرعلیزاده در خصوص مقابله با خشکسالی اظهارداشت: در دوره ی دوم دولت دکتر روحانی یک تفکر کاملا اصولی و راهبردی در حوزه ی آب و خشکسالی حاکم شد و براساس این سیاست به جای افزایش منابع آبی و انتقال حوضه به حوضه، سازگاری با کم آبی مورد توجه قرار گرفت و بر اساس آن ، همزمان مدیریت منابع و مدیریت مصارف را توأمان داریم.
وی با تشریح وضعیت سازگاری با کم آبی و شیوه های بکارگرفته شده در استان اصفهان، بر صرفه جویی در مصرف آب در همه ی بخش ها بمنظور جلوگیری از ایجاد بحران در فصل تابستان تاکید کرد.
استانداراصفهان با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص توسعه توریسم و گردشگری در استان به جای توسعه ی صنعتی و کشاورزی براساس سند آمایش سرزمین؛ اظهارداشت: حتی اگر امریکا از برجام خارج شود دیگر نمی تواند تحریم های سابق را اعمال کند ضمن اینکه اگر حتی بهانه ی عدم پایبندی ایران به برجام، را نداشته باشند ، باز هم بهانه های جدید می تراشند و دست بر نخواهند برداشت چرا که دشمنان با وجود اختلافات زیاد ، بر سر اینکه به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند با یکدیگر متحد شده اند ولی به لطف خدا و باهوشیاری ملت ایران ، موفق نخواهد بود.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/33248/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام

زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

ورود سامانه بارشی به استان از فردا

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

غربت مرتضی

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

رفع 48نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در اردستان

لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان

توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست

ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت