آخرين مطالب

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: نباید فضاهای مسموم در بین جوانان گسترش پیدا کند علمي

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: نباید فضاهای مسموم در بین جوانان گسترش پیدا کند

  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - منصور غلامی گفت: در شرایطی که هستیم به جوانان نیاز داریم و نباید اجازه داد تا فضاهای مسموم در بین جوانان گسترش پیدا کند.
به گزارش ایسنا، منصور غلامی در مراسم چهلمین سالگرد دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: بنده در سال‌های 61 و 62 در این دانشگاه رفت و آمد داشتم و به نوعی خودم را از اهالی ایندانشگاه می‌دانم. ما در حوزه علم و دانش کارهای زیادی انجام داده‌ایم و دستاوردهای ارزشمندی را کسب کرده‌ایم که باید قدر آن را بدانیم. جا دارد اینجا از تمام کسانی که برای استقرار این حوزه‌های علمی تلاش کرده‌اند تشکر کنم.
وزیر علوم با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان جایگاه بین‌المللی خوبی دارد افزود: این دانشگاه حرکت ماندگاری در شکل‌گیری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان داشته و همکاری‌هایش را به شکل‌های حمایتی ادامه داده است. تبدیل دانش به فناوری و سپس خلق ثروت جزو برنامه‌های جدی دانشگاه‌های ما بوده است.
غلامی تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم این رویکرد را که نمونه‌ی عملی‌اش در اصفهان اتفاق افتاده در بقیه شهرها نیز برود. 43 پارک فناوری داریم که انتقال تجربیات از پارک‌های موفق می‌تواند سرعت عمل را جلو بیندازد.
وی با بیان اینکه همه چیز مهیاست ادامه داد:‌برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و دولت هم حمایت خواهد کرد که از سال 97 تا حدودی این رویکرد را در پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه دیده‌ایم تا بتوانیم این آرزو را دست‌یافتنی کنیم. فقط باید بدانیم در چنین شرایطی که نیاز به جوانان داریم اجازه ندهیم فضاهای مسموم در بین جوانان گسترش پیدا کند. استادان باید بخشی از تلاش را صرف هدایت جوانان به آینده درخشان کنند.
وی در پایان گفت: زمانی تاکید ما به دانش‌افزایی بود اما در حال حاضر انتقال دانش به جامعه و تبدیل آن به ثروت برای ما اهمیت دارد.
انتهای پیام




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

ساختمان شاخص پژوه در دانشگاه اصفهان باید تخلیه شود

دو مرکز جدید آموزشی در سال جاری راه اندازی می شود

« سمور سنگی » در پارک ملی قمیشلو دیده شد

دستگاهی برای بهینه‌سازی کود دهی به درختان شهری

سه نفر به جرم شکار غیرمجاز در کاشان دستگیر شدند

«مریم میرزاخانی» بازهم ایران را جهانی کرد

«ایستادن به پای پژوهش»؛ جهادِ بزرگِ جهاد دانشگاهی در دهه اخیر است

بررسی جامعه‌پذیری سیاسی دانشجویان

فناوران اصفهان برای احیای تالاب انزلی طرح ارائه کردند

داده‌های سازمان از طریق شماره نمابر قابل سرقت است

تاثیر بهداشت روانی بر عملکرد شغلی معلمان

خبرنگاران استان اصفهان پایش سلامت شدند

آسیب پذیری جدید در واتس اپ کشف شد

نامه "کلانتری" به "نوبخت" برای حمایت مالی از طرح محققان کشور جهت احیای تالاب انزلی

اصفهان میزبان سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری

برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی در نطنز

یک شکارچی متخلف در کاشان دستگیر شد

هیچ بودجه دولتی به دانشگاه علمی کاربردی اختصاص نمی‌یابد

شرکت در انتخابات متضمن سرنوشت و امنیت ملی

قابلیت جدید اینستاگرام در بخش دایرکت

تاثیرات آلودگی هوا بر دستگاه تنفسی

فیلترینگ تلگرام به دستور رییس جمهور تکذیب شد

خطرناک‌ترین نقطه تهران هنگام زلزله کجاست؟

واکنش وزیر ارتباطات به قطع دائمی تلگرام و اینستاگرام

واکنش جهرمی به مشکلات ایجاد شده برای کسب و کارهای اینترنتی

شرط ایران برای تلگرام جهت ادامه فعالیت

قطع ارتباط گوشی های رجیستر نشده از امروز

انتشار یک ویروس خطرناک به بهانه دور زدن فیلترینگ

شرط رفع فیلترینگ تلگرام

باکیفیت و بی‌کیفیت‌ترین خودروهای تولید داخل

اخطار دادستانی بابت رفع‌ فیلتر غیرقانونی اینستاگرام

تلگرام رفع فیلتر شد

علت رفع فیلتر تلگرام انتقال سرور تلگرام به ایران است؟

آمارسازی برای توجیه رفع فیلتر غیرقانونی تلگرام و اینستاگرام

رفع مشکل باروری ابرها به کمک سپاه

قفل اپ‌استور بدون گذرواژه باز شد!

لینک سرویس تماس صوتی و تصویری تلگرام آلوده است؟

تلگرام ایکس آمد

تلگرام ایکس چیست؟ و چه فرقی با تلگرام دارد؟

تلگرام X را بر روی گوشی خود نصب نکنید!

خدانگهداری «پیک نوروزی» با نظام آموزشی کشور

ماجرای تلگرام ویروسی چه بود؟

آیا وزیر ارتباطات به رئیس جمهور شدن می اندیشد؟

پاسخ هاوکینگ به 4 سوال پر ابهام و همیشگی بشر

سقوط 58 میلیارد دلاری ارزش سهام فیس‌بوک و قطع همکاری موزیلا

خروج اپلیکیشن اینستاگرام از ساعت‌های هوشمند اپل تایید شد

پیام رسان سروش هم قربانی تحریم های آمریکا شد

حذف اپلیکیشن‌های روسی از اپل

بطحایی: آموزش زبان روسی منوط به آموزش زبان فارسی است

انتقاد نماینده مجلس پیرامون آموزش زبان روسی در مدارس