پیام سپاهان

آخرين مطالب

امامان جمعه اصفهان : مقابل مثلث شوم ایستادگی کنیم سیاسی

امامان جمعه اصفهان : مقابل مثلث شوم ایستادگی کنیم
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - اصفهان- امامان جمعه نقاط مختلف استان اصفهان در خطبه های نماز جمعه این هفته جنایات اسرائیل را محکوم و مردم و مسئولان را به همبستگی و ایستادگی در مقابل مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود فرا خواندند.
** امام جمعه اصفهان***
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته اصفهان که درمصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد افزود: بازرسی اماکن نظامی ایران، توقف دایم فعالیت هسته ای، افزودن محدودیت های موشکی در برجام و پایان دادن به فعالیت های منطقه ای ایران مانند کمک به سوریه از شروط ترامپ برای ماندن در برجام است و ما هرگز چنین شروطی را نمی پذیریم و طبق آیات الهی قرآن هر کشور اسلامی که از جمهوری اسلامی ایران یاری بخواهد به آن کمک خواهیم کرد و هیچ کشوری اجازه دخالت در اراده ملت ایران را ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خروج آمریکا از برجام را اثبات بی تعهدی آن دولت برای برخی از مسوولان و مردم ایران دانست و گفت: ایران تاکنون ثابت کرده است که یه منظور دستیابی به بمب اتم به دنبال فعالیت های هسته ای نیست و این امر با دین ما نیز همخوانی ندارد.
**کاشان**
نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: جبهه استکبار باید بداند که اگر بخواهد با اسلام و مسلمانان بجنگند، نابودی از آن اوست و اسلام همیشه زنده و پاینده خواهد بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه افزود: ملت مسلمانی که سال ها تمرین گرسنگی و تشنگی کرده و در سختی ها مقاومت و پرورش یافته هیچگاه در برابر تهدیدها و تحریم ها تسلیم نخواهد شد و عقب نشینی نخواهد کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفتادمین سال آوارگی مردم مظلوم فلسطین از سرزمین مادری اضافه کرد: راهپیمایی هایی در سالروز این حادثه برگزار شد که تا کنون 200 نفر شهید و چند هزار نفر نیز زخمی داشته است.
او عنوان کرد: ایالات متحده آمریکا پس از نخستین جنگ جهانی و پس از تشکیل شورای امنیت سازمان ملل تا کنون با 30 کشور جهان در جنگ بوده یا نسبت به کودتا اقدام کرده است.
**اردستان**
امام جمعه اردستان نیز از دولت و مجلس خواست تا با مسئولیت پذیری برای اشتغال جوانان بسترسازی کنند.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان گفت: گرچه دولت نمی تواند افراد زیادی را جذب دستگاه ها کند، اما بالا بودن آمار بیکاری به ویژه بین دانش آموختگان دانشگاهی پذیرفتنی نیست.
وی افزود: امید می رود با وجود فرمانداری جوان که مشکل جوانان را درک می کند، با برنامه ریزی و تشویق افراد برخوردار به سرمایه گذاری در اردستان، آمار بیکاران این شهرستان کاهش یابد.
او به سخنان رئیس جمهوری در رابطه به مسئله ارز در کشور اشاره و بیان کرد: نباید جو روانی کاذب در جامعه راه انداخته شده و بازاریان نباید از عرضه کالا به بهانه گران شدن اجناس خوداری کنند، چرا که خلاف اسلام است.
او در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در مورد اقدام های جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس اضافه کرد: این رژیم آدمکش هر روز اقدام به کشتار مردم مظلوم فلسطین کرده و سازمان ملل تنها چند دقیقه سکوت اعلام می کند.
حجت الاسلام دهشیری با اشاره به موشک باران پایگاه های نظامی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه جولان اشغالی در پاسخ تجاوز به کشور سوریه عنوان کرد: سران کشور های اسلامی، اروپائی ها و غربی ها خفه شدند و تنها جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در این راه اعتراض و انزجار خود را اعلام کرده است.
وی همچنین با اشاره به مسئله برجام گفت: دولت با رهنمود گرفتن از بیانات مقام معظم رهبری نسبت به مذاکره توسط وزیر خارجه اقدام و اگر اروپائیان منافع ایران را تامین نکنند، تصمیم قاطعی در این خصوص گرفته و اقتدار ملت ایران به دنیا نشان داده خواهد شد.
امام جمعه اردستان در ادامه به مسئله کمبود آب در استان اصفهان اشاره کرد و از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند تا با در روزهای پیش رو با جیره بندی رو به رو نشوند.
7431/6136/8123
** امام جمعه نایین**
امام جمعه نایین گفت: سیاست آمریکا بر مبنای زور و تجاوز بنا شده و تا زمانی که این سیاست به کار برده می شود، مقاومت و نبرد تنها راه مقابله است وما از نظر دینی، اسلامی و روحیه انسانی موظف هستیم از آرمان های فلسطین دفاع کنیم.
حجت الاسلام سید علی سجادی در مسجد جامع نایین گفت: در دنیای امروز ظالمان دست به دست هم داده و مثلث شومی شکل گرفته که اسرائیل غاصب، آمریکا و سعودی ها در کنار هم علیه فلسطین و آرمان های آن صف کشیده اند و هر روز نکبت روی نکبت، خون روی خون و گناه و معصیت یکی پس از دیگری اتفاق می افتد.
سجادی افزود: امت اسلامی به خوبی دریافت که راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت، ایستادگی و اتحاد است و روزی شاهد نابودی و ذلت رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهیم بود.
وی افزود: حق ظالمانه وتو نیز برای ابرقدرت ها گذاشته شده لذا هر زمانی خواست علیه رژیم غاصب جعلی تصویب شود مورد وتو آمریکایی قرار گرفت.
حجت الاسلام سجادی گفت: با توجه به اتفاقات دنیای امروز باید به خیانت کشورهای عربی و سردمدارانشان توجه داشته باشیم اینها تا دیروز می گفتند از فلسطین دفاع می کنیم اما بخش قابل توجهی از حکام کشورهای عربی نه تنها دفاع نمی کنند بلکه امروز علنی هم پیمان اسرائیل شده اند.
وی ادامه داد: مردم به یک جابجایی سفارت اعتراض می کنند و 60 نفر به دلیل این اعتراض به خاک و خون کشیده و شهید و چند هزار نفر زخمی می شوند.
وی تصریح کرد: کشورهای عربی در یک سکوت مرگبار نه تنها از فلسطین دفاع نمی کنند بلکه برخی از آنها هم پیمان اسرائیل هستند.
امام جمعه نایین همچنین ماه رمضان را زمان ترک منیت ها و امیال دانست و بیان داشت: باید این ماه را آنطور که شأن این ماه است در پیشگاه خداوند مراقبت کنیم.
سجادی به اهمیت رسیدگی به مسائل مردم توسط مسوولان ، پیگیری اوامر مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، خرید کالای ایرانی و توجه به ظرفیت های داخلی هم اشاره کرد.
نماز گزاران نایینی پس از نماز جمعه با سر دادن شعارهایی نظیر «شعار روزه‌داران نابودی اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» اقدام آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136
** خوروبیابانک**
امام جمعه خوروبیابانک گفت: آمریکا از اول هم با برجام نبوده و هیچ نکته مثبتی در کارنامه کاری خود در برجام ندارد.
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور که در جوار امامزاده سید داودعلیه السلام برگزار شد افزود: طبق فرمایشات رهبری نباید به آمریکا اعتماد کرد چرا که او دوست خوبی برای کشور ایران نبوده است.
وی با اشاره به اهداف دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا و همنوعانش به بهانه های مختلفی با راه اندازی جنگ های نظامی، فرهنگی و اقتصادی سعی در تضعیف نظام اسلامی را داشتند که به لطف الهی در این عرصه ناکام ماندند.
وی با بیان اینکه مردم بصیر ،انقلابی و فهیم کشورمان به خوبی اهداف دشمنان را نقش بر آب می کنند افزود: دشمن بداند این مردم هیچگاه از ارزشها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی، امام و رهبری فاصله نمی گیرند و همیشه ر صحنه حضور دارند.
مهدی نژاد با اشاره به گرامیداشت سوم خرداد فتح خرمشهر گفت: یکی از مهمترین مشخصه های پیروزی در خرمشهر اخلاص، تقوا و رشادت و از جان گذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدر بود.
شهرستان خوروبیابانک با 12 هزار کیلومتر وسعت و 20 هزار نفر جمعیت در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
کد9860
** گلپایگان**
امام جمعه گلپایگان گفت: ملت ایران از تهدید، تحریم و خروج آمریکا از برجام ترسی ندارد و با ایستادگی طلسم زیاده خواهی آمریکا را در هم می شکند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر با اشاره به مناسبت پیش رو اول خرداد سال 1359 آغاز تحریم های اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی گفت:این رژیم شیطانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در پی تهدید و تحریم ایران اسلامی بوده و خروج از برجام نیز نمونه ای از این زیاده خواهی هاست.
امام جمعه گلپایگان در ادامه با محکوم کردن جنایت اسرائیل در به خاک خون کشیدن مردم فلسطین در نوار غزه و انتقال سفارت آمریکا به قدس، از سکوت کشورهای عرب منطقه خصوصا عربستان و مجامع بین الملی در برابر رژیم آدم کش صهیونیسم انتقاد کرد و گفت: خون به ناحق ریخته شده در این جنایت وحشیانه گریبان آنان را خواهد گرفت.
شهرستان گلپایگان با بیش از90 هزار جمعیت،در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد
7138 /
** تیران و کرون**
-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: نفرین مظلومان عالم حکومت ظالمانه و استعماری اسرائیل و آمریکا را از بین می برد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: حمله آمریکا به مردم فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نمونه ای از ظلم های آشکار دولت آمریکا بر اساس سیاست های اسرائیل است که نتیجه این همه ظلم و ستم فروپاشی حکومت آن ها خواهد بود.
وی بیان کرد: آمریکا همیشه مدعی حقوق بشر بوده اما تمامی رفتارهای آن ها از جمله کشتار مردم مظلوم فلسطین ضایع کننده حقوق بشر بوده است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به سکوت جوامع بین المللی در برابر رفتارهای ظالمانه آمریکا و اسرائیل تصریح کرد: سازمان حقوق بشر و سازمان های جهانی حرکت های ظالمانه آمریکا و اسرائیل را محکوم و بیانیه علیه آن ها صادر کنند.
وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت در برابر دولت آمریکا سرافرازی همه ملت ها را به همراه خواهد داشت، بر حفظ وحدت ملی تاکید کرد و گفت: همه مردم و مسئولان بر محور رهبر انقلاب و توصیه های ایشان متحد و وحدت ملی را حفظ کنیم.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7153/
1339

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/33759/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برق در دولت آباد وصل شد

پیتزابر اسرائیلی در اصفهان!

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

صرف هزینه 1250 میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان

به دنبال جنگ با ایران نیستیم؛ ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم

جریان زندگی در زاینده رود اصفهان | تصاویر

واکنش عجیب آمریکا به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!