پیام سپاهان

آخرين مطالب

حجت الاسلام سالک:

حمایت از فلسطین وظیفه دینی ، شرعی و قانونی است سیاسی

  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین علاوه بر رسالت دینی و شرعی، با توجه به بند 16 اصل سوم قانون اساسی یک وظیقه قانونی برای کشورمان است.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک روز جمعه در مراسم روز قدس در مصلای امام خمینی (ره) اصفهان افزود: ازابتدای تشکیل رژیم صهیونیستی تا سال 2005 میلادی بیش از یکصد قطعنامه و معاهده بین المللی علیه رژیم صهیونیستی و برای دفاع از ملت فلسطین از سوی سازمان ملل متحد و سایر مجامع بین المللی صادر شده است ولی این رژیم بدون توجه به آنها به کشتار مردم ادامه می دهد و هر روز به جنایات خود اضافه می کند.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ع) روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم خواندند و همه آزادیخواهان را به شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کردند، گفت: روز قدس، روز احیای اسلام و یادگار امام راحل است و تا محو غده سرطانی صهیونیسم ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام سالک با تاکید بر اینکه روز قدس یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: رهبر معظم انقلاب رسالت خود را در سخنرانی اخیر خود به صراحت اعلام و جوانان منطقه را به مقاومت در برابر استکبار و برهم زدن مناسبات استکباری دعوت کردند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران تابع دستور رسول اکرم(ص) و قرآن است و در برابر مستکبران، ایستادگی می کند، بیان کرد: نمود بارز آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس است.
وی با بیان اینکه جمعیت امروز نشان از بصیرت، آگاهی و اعتقاد مردم به ولایت دارد، ادامه داد: مردم ایران اقتدار خود را برای آزادی قدس و محو اسرائیل نشان دادند.
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه امروز رژیم صهیونیستی در محاصره نیروهای مقاومت قرار دارد، گفت: اگر چند روز پیش اسرائیل یک موشک به محل استقرار نیروهای مقاومت شلیک کرد، 68 موشک پاسخ گرفت.
وی افزود: اقتدار صهیونیستها روز به روز در حال زوال است و اگر روزی ادعای از نیل تا فرات را داشتند امروز در جنگ های چند روزه نیز شکست می خورند.
وی با اشاره به برخی از تصمیم ها برای تقسیم کردن قدس به 2 قسمت شرقی و غربی، تاکید کرد: این مغایر با ارزش های اسلامی است و همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند، قدس تقسیم بردار نیست و همه قدس پایتخت همیشگی ملت فلسطین است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین با بیان اینکه اعتماد زدایی از نظام، مهمترین حربه شوم دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن تلاش می کند از یک سو با اعتراض ها و دامن زدن به مساله فساد در جامعه و از سوی دیگر با تشکیل اپوزیسیون های مخالف نظام به برخی بحران ها دامنه بزند.
حجت الاسلام سالک با بیان اینکه دشمن تلاش می کند بر دستاوردهای انقلاب سرپوش بگذارد، افزود: پیشرفت جمهوری اسلامی دشمن را به وحشت انداخته است و از همین رو، اروپا پیغام می دهد که درباره مساله موشکی و حضور منطقه ای ایران باید مذاکره شود.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود پاسخ زیاده خواهی اروپا را دادند و اعلام کردند که مذاکره کنندگان حق ندارند روی مساله موشکی و حضور منطقه ای ایران مذاکره کنند.
وی با اشاره به اینکه امریکا و اروپا سیاست ستیز و سازش را در پیش گرفته اند و تمام تلاش آنها محدود کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: مشروعیت زدایی از ولایت از دیگر توطئه های دشمن است که تلاش می کنند ناکارآمدی ها را به گردن رهبری بیندازند.
حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: با وجود دغدغه هایی که درباره آب و معیشت وجود دارد مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به سران سلطه پیام دادند که با تمام وجود از آرمان های نظام انقلاب اسلامی دفاع و با تکیه بر ظرفیت های داخلی، مشکلاتشان را حل می کنند.
وی افزود: وقتی که رهبر معظم انقلاب، امسال را به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری می کنند مسئولان سعی کنند رابطه اقتصادی خود را با دولت های بد عهد و دروغگو قطع کنند.
وی ادامه داد: اگر می گوییم مرگ بر آمریکا باید مرگ بر کالای آمریکایی نیز بگوییم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای با تاکید بر اینکه دولتمردان نیز باید اراده خود برای حل مشکلات مردم را قوی تر کنند، تصریح کرد: نبض مسئولان باید با شنیدن آرمان های خانواده های شهدا به تپش بیفتد.
نماینده اصفهان درباره برخی از مسائل استان نیز گفت: جلسه های متعددی با استاندار و سایر مسئولان درباره آب و مشکلات دیگر برگزار شده ولی دولتمردان باید همت بسیار بیشتری برای رفع دغدغه های معیشتی و اقتصادی کشور با بهره گیری از ظرفیت داخلی و متکی به اصول بیست و چهارگانه اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
راهپیمایی روز قدس امسال از ساعت 10 امروز جمعه از سه مبدا مسجد الاقصی چهار راه فلسطین، مسجد الهادی میدان انقلاب، مسجد موسی بن جعفر(ع) و خیابان حکیم نظامی در کلانشهر اصفهان آغاز شد و راهپیمایان بعد از به هم پیوستن، به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) حرکت کردند.
مراسم ویژه روز قدس نیز با سخنرانی حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس در مصلای بزرگ اصفهان برگزار شد.
ت/7134/3011/ 6022

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/37613/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

ماجرای ریز‌پرنده‌ها

اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان 1410» انشا بنویسید

ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟ | ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم اما ... | اظهارات امیرعبداللهیان درباره سلاح‌های مورد استفاده اسرائیل در اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه یکم اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

بازگشت دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی، از امروز

پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز

دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت

برداشت خارج از عرف گیاهان خوراکی ممنوع است

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 1 اردیبهشت 1403+ جدول

سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر اسباب‌بازی بچه‌ها بود/ اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند

دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی بازگشت

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

روند نزولی بازار ارز ادامه دارد

رفتارهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد با ادعاهایش کاملا متناقض است

کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است

اصفهان می‌تواند قطب فعالیت دانش‌بنیان‌ها در کشور باشد

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 1 اردیبهشت 1403 + جدول

برخوردهای بی‌قاعده

اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان مشخص شد

یک حادثه ترافیکی و یک غرق شدگی با یک فوتی و شش مصدوم

جوان 20 ساله در اصفهان در استخر کشاورزی غرق شد

پیشرفت 62 درصدی کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل

هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت سالم

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز شنبه اول اردیبهشت 1403

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه اول اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

سرمقاله ایران/ حفاظت از خاکریز حجاب بدون بازی در زمین دشمن

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نگاهی دیگر به وزارت امور اقتصادی و دارایی

سرمقاله جمهوری اسلامی/ « » عنوان سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

سرمقاله اطلاعات/ ایران اوج بازدارندگی و قدرت بلامنازع

سرمقاله جام جم/ آبروی از دست رفته

سرمقاله ابتکار/ راه قدس از اردن می‌گذرد؟

در سیستم حاکمیتی کشور، وزیر اقتصاد ، هیچ کاره است/ سیاست پولی و مالی دولت در جای دیگری تنظیم می‌شود!

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

یک نمایش مسخره

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

Logitech فکر می­‌کند که ماوس­‌ها به هوش مصنوعی نیاز دارند

سرمقاله اعتماد/ یکپارچگی وتوان سیاست سازی

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

سرمقاله خراسان/ بودجه عمرانی در نقش گوشت قربانی!

سرمقاله کیهان/ صد رحمت به توپ میرزا آقاسی!

سرمقاله وطن امروز/ معادله پیروزی

هوای 5 شهر اصفهان سالم است

از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری