پیام سپاهان

آخرين مطالب

امامان جمعه استان اصفهان :

نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است سیاسی

نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - اصفهان- امامان جمعه استان اصفهان در خطبه های این هفته نماز جمعه ، زوال رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی را حتمی دانستند.
تیران و کرون
حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان امام جمعه تیران و کرون گفت: جریان مقاومت تا پشت دیوارهای اسرائیل پیش رفته و ضعف و استیصال این قدرت غاصب را فراگرفته است.
وی بیان کرد: اسرائیل به دلیل کاهش جمعیت، فشارهای داخلی و اختلافات درونی با مشکل روبرو شده که این مسائل عامل مهم در ضعف این رژیم شده و در کنار این مشکلات توسعه و پیشرفت قدرت حزب الله در جهان فرصت را برای فعالیت رژیم صهیونیستی از بین برده است.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: راهپیمایی روز قدس عامل وحدت مسلمانان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است که بنیان گذار انقلاب اسلامی از سال های اول پیروزی انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که این یادگار در جهان فراگیر شده است.
7131
سمیرم
امام جمعه سمیرم گفت: وحدت و انسجام همه مسلمانان آنها را به سرمنزل مقصود که همانا پیروزی بر کافران و ظالمان است خواهد رساند.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: این وحدت و همدلی نیز تنها در سایه قرآن و اهل بیت و عمل به کتاب خدا محقق خواهد شد.
وی با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: این روز یادگار ارزشمند بزرگمردی است که با این ابتکار خود خواب مستکبران صهیونیست را برای همیشه تاریخ آشفته و پریشان کرد و اجازه نداد جنایت های آنان فراموش شده و از یادها برود.
خطیب جمعه سمیرم با یادآوری کلام امام راحل(ره) درباره روز قدس تصریح کرد: این روز، روز حیات اسلام است و مسلمانان باید در مساله فلسطین هماهنگ و یکصدا فریاد آزادی خواهی و حقیقت طلبی سر دهند و ز پای ننشینند.
7147
نایین
امام جمعه نایین گفت: رژیم اشغالگر قدس رژیمی کودک کش است که به هیچ اصول انسانی و تعهد بین المللی پایبند نیست.
حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های این هفته نماز جمعه نایین افزود: هرچه دشمنان بر تعدی به مسلمانان اصرار ورزند مقاومت مردم مسلمان نیز مستحکم تر می شود.
وی مساله قدس در جهان را مساله ای بزرگ و جهانی دانست و بیان کرد: روز قدس روز وحدت اسلامی است و در مقابل تفرقه بین مسلمانان نقطه عطفی برای رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه نایین با بیان اینکه امروز در روز قدس ناقوس نابودی رژیم جعلی صهیونیستی به صدا درآمده است گفت:اگر جنگی رو در رو با این رژیم آغاز شود کلیه جوانان کشورهای مسلمان در مقابل آن خواهند ایستاد زیرا ساکنان آن هیچ انگیزه ای برای دفاع ندارند و اسراییل را وطن خود نمی دانند.
ت 7136
خور و بیابانک
امام جمعه خوروبیابانک گفت: مبارزه با اسرائیل و هر کشوری که بر علیه کشورهای اسلامی حرکت می کند از آرمان های انقلاب است و این مهم امروز در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشته شد.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور که در جوار امامزاده سید داودعلیه السلام برگزار شد افزود: امسال روز قدس از ویژگی های بسیاری نسبت به سال های قبل برخوردار است که این ویژگی ها منجر شده تا رژیم غاصب اسرائیل به مرحله اضمحلال و نابودی برسد.
وی گفت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک مردم بصیر ایران اسلامی به رهبر معظم انقلاب و آرمان های جمهوری اسلامی بود چرا که ایران اسلامی به پشتوانه ملت همیشه در صحنه کارآمدترین نظام در حمایت از ملت فلسطین و مظلومان عالم است.
وی افزود: پیام مسلمانان روزه دار در راهپیمایی روز قدس این بود که تا آخرین نفس پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده اند و از توطئه ها و تهدیدهای برجامی و غیر برجامی دشمن هراسی ندارند.
9860
داران
امام جمعه داران گفت: روز قدس مختص تمام آزادی خواهان جهان است
حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در محل مسجد صاحب زمان شهر داران، افزود: روز قدس فقط متعلق به ایران اسلامی نیست بلکه فرصت بسیار ارشمندی است که تمام انسان های آزاده در دفاع از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه به میدان بیایند.
امام جمعه داران افزود: رژیم خائن، ظالم و متجاوز صهیونیستی با اشغال سرزمین مقدس قدس و قبله اول مسلمانان خانه و کاشانه ملت بی دفاع غزه را بر سرشان خراب می کند،کودکان را به خاک وخون می کشد و با شعار اشغال نیل تا فرات قصد تجاوز به مملکت های اسلامی را دارد.
وی جنایات وحشیانه در یمن را طرح ریزی شده توسط اسرائیل دانست و گفت:این رژیم منفور از گروه های وحشی داعش حمایت می کنند و جنگنده های هوایی خود را برای اشغال سرزمین یمن به کار بسته است.
امام جمعه داران با انتقاد از سکوت جوامع مدعی حقوق بشر گفت: هیچ یک از این جوامع تحرکی در برابر این همه جنایت فجیع نشان نمی دهند چرا که هدف آنان نابودی اسلام و مسلمانان است.
اردستان
امام جمعه اردستان گفت: قدس گرچه قبله نخست و محل معراج پیامبر اسلام است اما تنها به مسلمان اختصاص ندارد و مورد احترام یهودیان واقعی، مسیحیان و مسلمانان است اما نزدیک به 70 سال آن مکان شریف در اشغال صهیونیست ها قرار دارد و مردم ستمدیده فلسطین از سرزمین خود اخراج شدند.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان افزود: انگلستان بر اساس بیانیه بالفور این منطقه را در اختیار صهیونیست ها قرارداد و آنها از آن زمان تا کنون مشغول ستم و جنایت هستند.
وی بیان کرد: آمریکا سال ها تلاش کرده با کمک حاکمان سر سپرده برخی کشورهای عربی و سران فلسطینی صلحی ذلت بار به مسلمانان تحمیل کند اما در عمل موفق نبوده است.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) دهها سال پیش ندای آزادی قدس را سر داده و علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی قیام کرد و با پیروزی انقلاب نیز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس اعلام شد.
او گفت: به برکت نگاه حضرت امام (ره) روز قدس در حال جهانی شدن است و آمریکا با انتقال سفارتش به قدس پیگیر رسمیت بخشیدن جنایتکاران صهیونیست بود که مورد استقبال دنیا قرار نگرفت و این خواب آشفته آنها تعبیر نشد.
7431/8123
گلپایگان
امام جمعه گلپایگان گفت:حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک موضوع راهبردی برای ملت و نظام اسلامی ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر با قدردانی از حضور حماسی مردم این خطه در راهپیمایی روز قدس امسال افزود:باپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تعیین روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بارقه امید و پیروزی در دل پر درد ملت مظلوم فلسطین ایجاد شد.
وی با اشاره به اینکه امام راحل روز قدس را روز احیای اسلام و مقام معظم رهبری نیز بر راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین همواره تاکید دارند گفت:همه موظفیم در هر شرایط و زمان از آرمان های فلسطین برای رهایی مردم فلسطین از جنگال صهیونسیت و حامیانش تا آزادی قدس شریف تلاش کنیم.
7138

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/37623/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد