پیام سپاهان

آخرين مطالب

تابش: در 2 فصل اخیر در فوتبال موفق نبودیم/ بودجه ما برای کل رشته‌ها 28 میلیارد تومان است ورزشی

تابش: در 2 فصل اخیر در فوتبال موفق نبودیم/ بودجه ما برای کل رشته‌ها 28 میلیارد تومان است
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - مدیرعامل باشگاه سپاهان در نشست خبری درباره برنامه‌های باشگاه برای فصل آینده سخن گفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان،‌ نشست خبری باشگاه سپاهان اصفهان امروز (شنبه)‌ با حضور مدیران و کادرفنی جدید تیم فوتبال این باشگاه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
مسعود تابش در این نشست خبری بیان کرد: پیروزی تیم ملی ایران را تبریک می‌گویم. به هر حال ما پیروز شدیم و امیدوارم باز هم شانس بیاوریم تا از گروهمان صعود کنیم. اگر این پیروزی‌ها به دست بیاید شرایط فوتبال ایران متفاوت خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین با اشاره به حضور دو پیشکسوت باشگاه در این نشست گفت:‌ از این پس به صورت پرسنلی در خدمت آقای کیومرث فرحناک و حسام فتاحی در باشگاه هستیم و هدایایی نیز امروز به آن‌ها تقدیم خواهد شد.
به گزارش ایسنا، این دو پیشکسوت باشگاه سپاهان این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

تابش در پاسخ به پرسشی درباره رشته‌های منهای فوتبال باشگاه توضیح داد: متاسفانه در دو فصل اخیر در فوتبال بزرگسالان موفق نبودیم اما سایر تیم‌های ما بسیار موفق بودند. دوچرخه سواری، هندبال و تیراندازی ما فعال هستند و در شمشیربازی، ووشو موفق بوده‌ایم. در فوتبال نیز آکادمی‌های ما فعال هستند و در تمام رده‌هایش به مقام رسیده‌ایم. با این حال ویترین ما تیم فوتبال بزرگسالان است. ما دارای 2919 ورزشکار،‌ مربی و پزشک و ... هستیم. همچنین 70 نفر ملی‌پوش در رشته‌های مختلف داریم. امسال نیز به دنبال تشکیل تیم قدرتمند و بازگشت به روزهای گذشته هستیم. این موضوع در حکم مدیرعاملی من از سوی مدیرعامل سپاهان قید شده و من موظف به انجام آن هستم.
ضمانتی برای داشتن بازیکنان تربیت شده باشگاه نداریم
تابش در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سیاست باشگاه در قبال بازیکنانی که حاصل آکادمی باشگاه هستند چیست،‌ توضیح داد: اشکال بزرگی در زمینه آکادمی‌ها وجود دارد و آن‌ هم قوانین فدراسیون ماست. بازیکنی که از سن هفت سالگی تحت آموزش ما بوده است،‌ هیچ ضمانتی برای نگه داشتنش ندارم. بازیکنان زیر 18 سال هر لحظه خواستند می‌توانند بروند. سالانه هفت ملیارد برای تیم‌های پایه خرج می‌کنیم. بازیکنی هم که به 18 سال برسد می‌توانیم سه ساله با او ببندیم اما در فوتبال روز دنیا بازیکن 12 ساله قرارداد 15 ساله می‌بندد. با فدراسیون مکاتبه کردیم و امیدواریم به باشگاه‌های سازنده کمک شود. 
او افزود:‌ در سال‌های گذشته به تعدد بازیکنان پایه ما به تیم بزگسالان راه پیدا کردند. اما بازیکنان خوبی هم بودند که از فوتبال پایه ما جدا شدند و الان در سطح لیگ برتر فیکس تیم‌های دیگر هستند. امسال هم برخی از بازیکنان جوان ما قراردادشان تمام شده است اما آقای قلعه‌نویی به دنبال تمدید قرارداد آن‌هاست. برخی از این بازیکنان نیز با ما قرارداد دارند. ما گلرهای بسیار خوبی و بلندقدی نیز داریم. اگر بخواهیم بازیکنی را هم به تیم دیگری بدهیم به صورت قرضی خواهیم داد. 
مردمی بودن نقطه قوت سپاهان
مدیرعامل باشگاه همچنین درمورد حضور هواداران سپاهان در فصل جدید برای حمایت از تیم تصریح کرد:‌ یکی از نقاط قوت سپاهان مردمی بودن آن بوده و یکی از پرطرفدارترین تیم‌های کشور است. حق آن‌هاست بیایند و از ورزشگاه خوب نقش جهان با آرامش بهتری استفاده کنند. ما سال قبل اولین باشگاهی بودیم که مجوز حرفه‌ای را دریافت کردیم ولی ورزشگاه ما مشکل داشت. بیشترین مساله آن نیز دسترسی ورزشگاه است که اقدامات خوبی انجام شده است. پیمانکار تا چند ماه آینده طبقه دوم را تکمیل می‌کند. آبخوری‌ها، گیت بلیت‌فروش و ورود و خروج نیز اصلاح خواهد شد تا تماشاگر در زمان حضور در ورزشگاه آرامش داشته باشد. چند سال پیش تنها یک سکو و چند اتاق داشتیم اما حالا امکانات بهتری داریم. قبلا ورزشگاه ما با وجود نداشتن امکانات، گودال مرگ بود و هر تیمی می‌آمد،‌ می‌باخت و می‌رفت. امسال به کانون هواداران هم نیاز داریم و سازماندهی جدیدی برای کانون خواهیم داشت.
او همچنین درپاسخ به این پرسش که بودجه باشگاه چقدر است،‌ گفت: متاسفانه اعدادی را حتی در رسانه‌ ملی می‌شنویم که عجیب است. مثلا در یکی از برنامه‌های زنده فرمودند 30 میلیارد برای تیم هزینه شده است. کل بودجه ما برای کل رشته‌ها 28 میلیارد تومان است. این صحبت‌ها در جهت تشویش اذهان عمومی است. چطور این مبالغ را مطرح می‌کنند. البته اسپانسر هم داشتیم که رقم زیادی ندادند. می‌گویند سپاهان به بازیکنان رقم نجومی داده که اصلا این طور نیست. ما هرسال ممیزی و حسابرسی می‌شویم. یک ریال هزینه باید مصوبه هیات مدیره را داشته باشد. قراردادها را حرفه‌ای و در جهت منافع باشگاه تنظیم می‌کنیم. ارقام ما کاملا معقول است. شاید حداکثر 10 درصد بودجه اصلی باشگاه را افزایش دهم. البته باید تلاش کنیم که اسپانسرها را هم افزایش دهیم. ما رقم قراردادها را هم به سازمان لیگ می‌دهیم. شاید 80 درصد بودجه کل ما برای تیم فوتبال هزینه شود. اگر همه باشگاه‌ها موافق باشند، قراردادها را روی میز می‌گذاریم تا همه ببینید. 
کریمی تمایل به ماندن نداشت
تابش در مورد جدایی علی کریمی نیز گفت: دوست داشتیم علی کریمی در سپاهان بماند چون محصول آکادمی ماست. او در جلسه گفت تمایلی برای ماندن ندارد و جلسه ما 20 دقیقه طول کشید. ما هم موافقت کردیم که نباشد.
تابش در مورد برنامه‌اش برای افزایش هواداران توضیح داد: سازماندهی کانون هواداران تغییر کرده است. این کانون یک NGO‌ است و از سوی ما اهمیت لازم به مشکلات هواداران داده خواهد شد. فکر می‌کنم هواداران افزایش پیدا کرده‌اند. در بازی‌های معمولی نیز 10-15 هزار تماشاگر در ورزشگاه داشتیم. قطعا شرایط بهتری را برای کانون فراهم خواهیم کرد. برنامه ما بر اساس استراتژی ماست. زمانی نداریم که با هواداران رو به رو شویم؛ شبی دو دفعه از خواب پریده و می‌گویم حالا چه‌کار کنم. اصلا وقت زندگی ندارم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/37973/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

47 سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد

پیش‌بینی بورس فردا 29 فروردین 1403

اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان

بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان

پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان

تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام

بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم

آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه 10 اصفهان

قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام تمدید شد

علیرضابیگی: گوشت کیلویی 700 هزار تومان قابل انکار است؟

کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم

انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات

عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا

تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان

راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی

اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان

تشکیل کمیته های تخصصی شورای سلامت کیش / تشکیل اولین کمیته تخصصی دندانپزشکان در راستای اجرای طرح سلامت پایدار هم زمان با روز دندانپزشک

تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب

کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند

آغاز توزیع تخم نوغان یارانه دار در خوشاب

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر

هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان ایوان

داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در 24 ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه 28 فروردین

تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند

دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند

روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد

شروع بارش ها در غرب استان اصفهان

کمیته انضباطی سپاهان را جریمه کرد

نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت

داور دربی اصفهان اعلام شد

استفاده هزار و 100 بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی

برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان

هوای اصفهان سردتر می‌شود/ پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در مناطق مستعد استان

کشت نخیلات در 47 هکتار از باغات کارون

نشست باشگاه نجوم اصفهان

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 29 فروردین 1402

نوسانات نرخ ارز نفعی برای دولت ها ندارد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید و مردم با مراجعه به سامانه سوت زنی

پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است

هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد

کشف 0.5 تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم

پیگیری توسعه روابط اقتصادی و گردشگری ایران و روسیه

اهدای 47 سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی

سپاهان باز هم جریمه شد