پیام سپاهان

آخرين مطالب

رییس فدراسیون تنیس:

تنیس را پویا می‌خواهیم با ملی پوشان بیشتر/ منافع فردی را کنار بگذاریم ورزشی

تنیس را پویا می‌خواهیم با ملی پوشان بیشتر/ منافع فردی را کنار بگذاریم
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - رییس فدراسیون تنیس گفت: هشدار من به کل خانواده تنیس این است که منافع فردی را کنار بگذارند و به منافع جمع فکر کنند در طی 6 سال گذشته زمین‌های تنیس 3 برابر شده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، مجید شایسته در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان با گرامیداشت یاد وخاطره شهید چمران و همچنین تشکر از خانواده خوروش به دلیل فعالیت و حمایت از تنیس اظهار کرد: مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان توانسته طی روز خضور خود در اصفهان خدمات زیادی انجام دهدو هر روز خبرهای خوبی از اصفهان به گوش ما می‌رسد. مؤمن زاده نیز در گذشته با وجود سن زیاد خدمات زیادی به تنیس اصفهان کرد. اعتقاد دارم حمیدرضا خوروش برای تنیس اصفهان از هیچ تلاشی فروگذار نکرد اگر مجمع انتخابات دیر برگزار شد به این دلیل بود که اصرار داشتیم تا همچنان از وجود وی به عنوان رییس هیئت استفاده کنیم اما در نهایت در مقابل خواسته خوروش کوتاه آمدیم؛ البته اختلاف سلیقه‌های زیادی با وی داشتیم اما همین مسائل سبب پیشرفت ما شد.
وی افزود: اگر اختلاف نظر و نقدی نباشد باید کار را تعطیل کرد، اختلافات سلیقه است که موجب می‌شود از خرد جمعی و مشورت استفاده کنیم و در نهایت به خروجی خوبی برسیم.
برگزاری دیویس کاپ در شهری غیر از تهران
رییس فدراسیون تنیس با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس دیویس کاپ در اصفهان گفت: 2 اتفاق بسیار مهم در اصفهان به همت وتلاش خوروش رخ داد که در ایران بی نظیر بوده است. برای اولین بار در تاریخ مسابقات دیویس کاپ ایران این مسابقات در شهری غیر از تهران و در اصفهان برگزار شد، فراهم کردن مقدمات این مسابقات بسیار سخت بود اما در نوروز که بیشتر ارگان‌ها تعطیل بود این میزبانی به بهترین نحوه انجام شد وبازتاب بسیار خوبی نیز داشت.
وی تصریح کرد: میزبانی مجمع عمومی فدراسیون با حضور روسای هیئت‌های استانی دیگر کار بزرگ هیئت تنیس اصفهان بود. گردهمایی اهالی تنیس در یک برنامه خوب موجب شد تا این کار الگویی برای دیگر استان‌ها شود و این جدای از میزبانی اصفهان در مسابقات بین‌المللی جوانان و مسابقات بین المللی زیر 14 سال آسیا است.
از دوست تا دشمن کنار هم / اصفهان را پویا می‌خواهم
شایسته خطاب به رحیمی تاکید کرد: کار سختی در اداره هیئت پیش رو دارید. مسئولان قبلی همگی به شایستگی هیئت اصفهان را اداره کردند در حال حاضر ملی پوشان خوبی اصفهان دارد، زیر ساخت‌های خوبی در اصفهان وجود دارد، پشتوانه سازی خوبی در رده‌های پایه صورت گرفته، مربیان وداوران خوبی در اصفهان هستند که باید از تمام ظرفیت آن‌ها در جای خود و به خوبی استفاده شود. فضایی ایجاد کنید تا همه با هم‌فکری یکدیگر کار کنند، همه خانواده تنیس از دشمن تا دوست باید با یکدیگر کار کنند. تنیس استان اصفهان ظرفیت‌های بسیاری دارد، بازیکنان اصفهان در تیم ملی حرف برای گفتن دارند، همان گونه که تا کنون تنیس اصفهان پویا بوده اصفهان را همچنان پویا می‌خواهیم.
وی ادامه داد: در خواست من این است که منافع فردی را کنار بگذاریم و منافع جمعی بر منافع فردی غلبه کند، مجید شایسته نباید تنها خودش را ببیند بلکه باید خانواده تنیس در نظر بگیرد اگر این اتفاق رخ دهد اتفاقات بزرگی در تنیس کشور انجام می‌شود.
3 برابر شدن زمین‌های تنیس کشور
وی با اشاره به افزایش زیر ساخت‌های این رشته در کشور گفت: خوشبختانه با راهکارها وارتباطاتی که داشتیم موفق شدیم در مدت 6 سال تعداد زمین‌های تنیس در کشور را 3 برابر کنیم و این موجب شده برای اقدامات بعدی بتوانیم راحت تر کار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: حدود هزار مدرسه ابتدایی در کل و به ویژه استان‌های محروم در رشته تنیس با علاقه وارد این رشته شده‌اند و این نشان دهنده ان است که این رشته جای خود را در بین اقشار مختلف جامعه باز کرده است.
کرسی‌ها آسیایی و جهانی ایرانیان در تنیس
شایسته افزود: اعتمادی که به تنیس و مجموعه فدراسیون صورت گرفته موجب شده تا بتوانیم در عرصه‌های آسیایی وجهانی نیز صاحب کرسی شویم. در پنج کمیته تنیس آسیا دارای نماینده هستیم و یک بانوی ایرانی عضو کمیته بانوان و زنان در رشته تنیس در فدراسیون جهانی است.
توجه به حوزه بانوان و سهمیه 6 نفر در بازی‌های آسیایی
رییس فدراسیون تنیس با اشاره به پتانسیل تنیس اصفهان تاکید کرد: از کادر جدید هیئت می‌خواهم از تمام ظرفیت اصفهان به خوبی استفاده کند. اصفهانی‌ها حرفهای زیادی برای گفتن در تیم ملی دارندو امروز اگر از شاهین خالدان در تیم ملی راحت صحبت می‌کنیم به دلیل این است که به توانمندی وی اعتقاد داریم. یکی از بهترین تنیسرهای نوجوان ما در حال حاضر در اصفهان زیر نظر پدر خود تمرین می‌کند باید بر روی یونس طلاور سرمایه گذاری کرد چرا که آینده درخشانی در انتظار وی وخانواده تنیس ایران است.
وی ادامه داد: در حوزه بانوان نیز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد و در فدراسیون نگاه ما به حوزه بانوان و آقایان یکسان است. برای رشد وپیشرفت تنیس با وجود مخالفت‌های زیادی که بود برای اولین بار 6 سهمیه برای تنیس در مسابقات آسیایی کسب کردیم تا بتوانیم 6 بازیکن و 2 مربی تجربه حضور در مسابقات جاکارتا را به دست آورند.
توسعه کیفی تنیس تا 1400
وی با اشاره به شعار سال گذشته این فدراسیون خاطر نشان کرد: سال گذشته شعار ما توسعه کمی بود اما از ابتدای سال تا سال 1400 شعار ما در فدراسیون توسعه کیفی است تا بتوانیم قهرمان پروری کنیم و دارای رتبه شویم.
وی تصریح کرد: اگر فرد تنیسی باشد که بتواند بهتر از من کار کند از این سمت بیرون می‌روم، هر زمانی آموزش و پرورش و وزارت ورزش با یکدیگر کار کنند اتفاقات خوبی در ورزش کشور رخ می‌دهد. در حال حاضر توسعه کیفی تنیس در دستور کار فدراسیون قرار دارد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/38236/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام

زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

ورود سامانه بارشی به استان از فردا

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

غربت مرتضی

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

رفع 48نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در اردستان

لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان

توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست

ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت

این شعر زیبا از دختر شیرین زبان را از دست ندهید

اپل بیش‌از 250 میلیون دلار در پردیس سنگاپور سرمایه‌گذاری می‌کند

اندروید 15 احتمالاً برای افزایش امنیت اقدام به قرنطینه اپلیکیشن‌های مشکوک می‌کند

فرش قرمز برای اسکناس درشت؟

از چاله به چاه؟

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه

نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان

پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان

درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی

جریمه 60 میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان

ایرانی‌ترین غیرایرانی