پیام سپاهان

آخرين مطالب

/روز نمای فرهنگ و هنر نصف جهان/

برگی از فرهنگ، نقشی از هنر فرهنگی

برگی از فرهنگ، نقشی از هنر
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - بعد از تکذیب خبر حذف حوض مرکزی میدان نقش‌جهان، خوب‌ترین خبر فرهنگی هفتمین روز مردادماه، اجرای طرحی به نام "نذر کتاب، نشر دانایی" در مجموعه هلال‌احمر اصفهان است. پایگاه مقاومت بسیج هلال‌احمر اصفهان این طرح را به یاد شهید محسن حججی پایه‌ریزی کرده و بنا دارد با در نظر گرفتن مکانی در همه شعب استان، یک کتابخانه رایگان و عمومی با استفاده از کتاب‌های نذری ایجاد کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا _ منطقه اصفهان، امروز اولین کمپین مادر و کودک با نمایشگاهی از آثار نقاشی نو گلان پرواز بادبادک‌ها در نگارخانه سیتی سنتر برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا 10 مردادماه هرروز از ساعت 10 تا 22 پذیرای عموم است.
"زنده بود" عنوان نمایشگاهی از پوسترهای انجمن گرافیک اصفهان است. این نمایشگاه تا 11 مردادماه هرروز از ساعت 10 تا 18 در نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برپاست.
برای دیدن نمایشگاه گروهی نقاشی که از 5 مردادماه در گالری نگاه نو گشایش‌یافته نیز تا 10 مردادماه فرصت هست. این نمایشگاه هرروز از ساعت 17 تا 20:30 پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.
پژوهشکده پنج او هفت تا 11 مردادماه میزبان نمایشگاه فتومونتاژی به نام "سلفی جنازه‌ها" است. درهای این نمایشگاه از ساعت 17 تا 21 به روی علاقه‌مندان باز است.
نمایشگاه گروهی "منشور" نیز تا 16 مردادماه در گالری متن برپاست. این نمایشگاه هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 پذیرای قدم دوستداران هنر است.
گالری امروز، این روزها میزبان نمایشگاهی از آثار شیوا زهتابچی است. این نمایشگاه تا 8 مردادماه برپاست و هرروز به‌جز روزهای سه‌شنبه و جمعه از ساعت 17 می‌توان آن را دید.
نمایشگاه "آکولاد" با مجسمه‌هایی از صادق ادهم تا 19 مردادماه در گالری گذار برپاشده و درهای آن هرروز به‌جز سه‌شنبه‌ها، از ساعت 17 تا 21 به روی علاقه‌مندان باز است.
خانه صفوی تا 10 مردادماه میزبان نمایشگاهی از آثار آبرنگ "امیر صفایی تخته فولادی" است. این نمایشگاه هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 23 برپاست.
"گاوی زیر صنوبر" عنوان نمایشگاه نقاشی جلال‌الدین مشمولی است که به‌تازگی در گالری اکنون برپاشده و امکان تماشای آن تا 17 مردادماه هرروز از ساعت 17 تا 21 فراهم است.
موزه هنرهای معاصر اصفهان تا 19 مردادماه میزبان نمایشگاه "هفت کارنما در یک نگاه " با آثاری از اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران است. این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت 9 تا 13 و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 20 برپاست.
حراج آثاری از استادان هنرهای تجسمی ایران از 4 مردادماه در گالری ارژنگ آغازشده و تا 20 شهریورماه هرروز از ساعت 18 تا 21 ادامه دارد.
امروز، روز پایانی اجرای نمایش کمدی "گیج‌وویج" به کارگردانی علی قیومی است. این نمایش رأس ساعت 20:30 در مجموعه باغ نور به روی صحنه می‌رود.
اجرای نمایش "بازی در بازی" به کارگردانی عاطفه نقوی تا 9 مردادماه تمدیدشده و هر شب رأس ساعت 19:30 در موسسه بسته نگار اجرا می‌شود.
نمایش "کوران" به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز که اجرای خود را از 4 مردادماه در سالن اصلی تالار هنر آغاز کرده، تا دوم شهریورماه ادامه دارد و هر شب رأس ساعت 20:30 به روی صحنه می‌رود.
"نگاهمان می‌کنند" نام نمایشی به کارگردانی معین‌الدین عشاقی است که تا 29 مردادماه هر شب رأس ساعت 20:30 در سالن نمایش اصفهان به روی صحنه می‌رود.
اجرای نمایش کمدی "هفت‌خوان هملت" به کارگردانی محمدجواد سجادی از یکم مرداد آغازشده و برای دیدن این نمایش می‌توان هر شب رأس ساعت 20:30 به سالن سینمای مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان رفت.
نمایش "ماه پیشونی و شهرزاد" به نویسندگی و کارگردانی مریم حسن‌پور نیز تا 10 مردادماه هرروز رأس ساعت 19 در سالن سوره حوزه هنری اجرا می‌شود.
فرهنگسرای کوثر این روزها میزبان نمایش "تصویری از یک ‌صدا" به کارگردانی سوگل اباذری است. این نمایش تا 13 مردادماه هرروز رأس ساعت 19 در فرهنگسرای کوثر به روی صحنه می‌رود.
اجرای نمایش کمدی "سوختن" به کارگردانی مسعود شکاری از 5 مردادماه در کانون شهید عربیان آران و بیدگل آغازشده است. این نمایش تا 10 مردادماه هرروز رأس ساعت 19 به روی صحنه می‌رود.
سالن سینما فرهنگ خمینی‌شهر نیز تا 10 مردادماه هر شب رأس ساعت 21 میزبان نمایش کمدی "قلعه سبزی" به کارگردانی ابراهیم براتی است.
امروز در پردیس سینمایی سیتی سنتر فیلم‌های "درباره فروشنده"، "کاتیوشا"، خواب تلخ" ، "دلم می خواد"، "هزارپا"، "به‌وقت خماری"، "شماره 17 سهیلا"، "دارکوب"، "دشمن زن" و "تگزاس" و در سینما فرهنگیان فیلم‌های "خاله قورباغه" و "تگزاس" اکران می‌شود.
پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های "من دیوانه نیستم"، "کاتیوشا"، "هزارپا"، "خاله قورباغه" ، "مرداد"، "شماره 17 سهیلا" و "دشمن زن" را روی پرده دارد و سینما سپاهان میزبان اکران "تگزاس" و "هزارپا" است. هفتم مردادماه، در سینما قدس فیلم‌های "هزارپا"، "تگزاس" و "دشمن زن" و در سینما فلسطین نیز فیلم‌های "هزارپا"، "تگزاس" و "دارکوب" را می‌توان دید.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/48687/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

«امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

کاشت 200 اصله نهال در گلپایگان

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی

ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد

سیل از 4 طرف کاشان را محاصره کرد

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم

صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه

مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم

تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد

یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود

اجرای موسی عصمتی میلیونی شد

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

ارز حج 1403 تأمین شد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

ساخت 10 تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی

اجرای 12 عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری

پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است

کلاهبرداری یک بیلیون و 900 میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو

خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره

تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش 100 درصدی تولید خودرو

نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است

حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است

پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم

درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران

برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم

صادرات بیش از 5 میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان

از زر و سیم جهان پاس نظر باید داشت

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

جزئیات تخصیص ارز 28500 تومانی

نرخ ارز کشورهای عربی در ایران/ دینار عراق و درهم امارات چند؟

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن

آژیر قرمز در اصفهان/ فرونشست به آثار باستانی هم رسید+ عکس