پیام سپاهان

آخرين مطالب

/روز نمای فرهنگ و هنر نصف جهان/

نقشی از هنر بر گنبد فیروزه فرهنگی

نقشی از هنر بر گنبد فیروزه
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - برگزاری آیین تجلیل از محمدعلی نجفی، معمار، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان در اصفهان که زادگاه اوست، مهم‌ترین خبر فرهنگی هشتم مردادماه است. نجفی، کارگردانی سریال‌های "سربداران" و "زمان شوریدگی" و فیلم‌های "جنگ اطهر"، "لوحه صفورا"، "زمین آسمانی"، "عشق طاهر"، "پرسه در شهر لاجوردی" و "گرگ بازی" را در کارنامه هنری خود دارد.
  امروز آخرین روز برپایی نمایشگاهی از آثار شیوا زهتابچی است. برای تماشای آثار این هنرمند می‌توان رأس ساعت 17 به گالری امروز رفت.
نمایشگاه گروهی چاپ دستی با عنوان "بیان شخصی" که از 4 مردادماه در گالری نقش خانه مجتمع سوره برپاشده تا 9 مردادماه ادامه دارد و امکان بازدید آن هرروز از ساعت 17 فراهم است.
حراج آثاری از استادان هنرهای تجسمی ایران نیز از 4 مردادماه در گالری ارژنگ آغازشده و تا 20 شهریورماه هرروز از ساعت 18 تا 21 ادامه دارد.
"زنده بود" عنوان نمایشگاهی از پوسترهای انجمن گرافیک اصفهان است. این نمایشگاه تا 11 مردادماه هرروز از ساعت 10 تا 18 در نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برپاست.
نمایشگاهی از آثار نقاشی نو گلان پرواز بادبادک‌ها در نگارخانه سیتی سنتر برگزارشده و تا 10 مردادماه هرروز از ساعت 10 تا 22 پذیرای عموم است.
موزه هنرهای معاصر اصفهان تا 19 مردادماه میزبان نمایشگاه "هفت کارنما در یک نگاه " با آثاری از اعضای انجمن هنرمندان نقاش ایران است. این نمایشگاه همه‌روزه از ساعت 9 تا 13 و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 20 برپاست.
برای دیدن نمایشگاه گروهی نقاشی که از 5 مردادماه در گالری نگاه نو گشایش‌یافته نیز تا 10 مردادماه فرصت هست. این نمایشگاه هرروز از ساعت 17 تا 20:30 پذیرای علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.
نمایشگاه "آکولاد" با مجسمه‌هایی از صادق ادهم در گالری گذار برپاشده و درهای آن تا 19 مردادماه هرروز به‌جز سه‌شنبه‌ها، از ساعت 17 تا 21 به روی علاقه‌مندان باز است.
خانه صفوی تا 10 مردادماه میزبان نمایشگاهی از آثار آبرنگ "امیر صفایی تخته فولادی" است. این نمایشگاه هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 23 برپاست.
"گاوی زیر صنوبر" عنوان نمایشگاه نقاشی جلال‌الدین مشمولی است که به‌تازگی در گالری اکنون برپاشده و امکان تماشای آن تا 17 مردادماه هرروز از ساعت 17 تا 21 فراهم است.
پژوهشکده پنج او هفت تا 11 مردادماه میزبان نمایشگاه فتومونتاژی به نام "سلفی جنازه‌ها" است. درهای این نمایشگاه از ساعت 17 تا 21 به روی علاقه‌مندان باز است.
نمایشگاه گروهی "منشور" نیز تا 16 مردادماه در گالری متن برپاست. این نمایشگاه هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 20 پذیرای قدم دوستداران هنر است.
پردیس سینمایی سیتی سنتر، هشتم مردادماه رأس ساعت 17 میزبان نشست اکران و نقد و بررسی مستند "درباره فروشنده" است. وحید صداقت، کارگردان این مستند و بابک کریمی بازیگر فیلم "فروشنده" در این نشست حضور دارند. 
شهر کتاب اصفهان، برنامه دیدار و گفتگو با علی دهباشی، نویسنده و روزنامه‌نگار را برای امروز رأس ساعت 18 برنامه‌ریزی کرده است.
هفتمین نشست "کافه شعر و موسیقی" با گپ و گفتی پیرامون این دو مقوله، نیز امروز رأس ساعت 18 در موسسه فرهنگی نقش قلم برپا می‌شود.
آیین بزرگداشت محمدعلی نجفی نیز رأس ساعت 17 در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برپاست.
نمایش "زنبورک" به نویسندگی و کارگردانی نسیم خادم عباس از امروز تا 12 مرداد هر شب رأس ساعت 20:30 در تماشاخانه ارغوان شهرضا اجرا می‌شود.
"شلوک" نام نمایشی به نویسندگی و کارگردانی ناصر کبیر زاده است که تا 12 مردادماه هر شب رأس ساعت 20:30 در تماشاخانه مجموعه فرهنگی هنری آسمان نجف‌آباد به روی صحنه می‌رود.
شاهین‌شهر امروز میزبان نمایش خیابانی "رد کارپت" به نویسندگی و کارگردانی فرخنده برفی دریایی است. این نمایش رأس ساعت 18 در پارک فردوسی، رأس ساعت 19 در پارک حافظ و رأس ساعت 20 در پارک عطار اجرا می‌شود.
اجرای نمایش کمدی "سوختن" که به کارگردانی مسعود شکاری از 5 مردادماه هرروز رأس ساعت 19 در کانون شهید عربیان آران و بیدگل آغازشده تا 10 مردادماه ادامه دارد.
سالن سینما فرهنگ خمینی‌شهر نیز تا 10 مردادماه هر شب رأس ساعت 21 میزبان نمایش کمدی "قلعه سبزی" به کارگردانی ابراهیم براتی است.
تنها یک روز به پایان اجرای نمایش "بازی در بازی" به کارگردانی عاطفه نقوی مانده است. این نمایش رأس ساعت 19:30 در موسسه بسته نگار به روی صحنه می‌رود.
نمایش "ماه پیشونی و شهرزاد" به نویسندگی و کارگردانی مریم حسن‌پور نیز تا 10 مردادماه هرروز رأس ساعت 19 در سالن سوره حوزه هنری اجرا می‌شود.
"تصویری از یک صدا" نام نمایشی است که تا 13 مردادماه هرروز رأس ساعت 19 در فرهنگسرای کوثر به روی صحنه می‌رود. نویسنده و کارگردان این نمایش سوگل اباذری است.
سالن اصلی و سالن سینمای مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان این روزها میزبان اجرای دو نمایش است. "سر میز شام" به کارگردانی محمدجواد صرامی و "هفت خوان هملت" به کارگردانی محمدجواد سجادی. این نمایش‌ها به ترتیب تا 15و 19 مردادماه هر شب رأس ساعت 19 و 20:30 به روی صحنه می‌روند.
در سالن نمایش اصفهان نیز تا 29 مردادماه هر شب رأس ساعت 20:30 می‌توان نمایش "نگاهمان می‌کنند" را دید. معین‌الدین عشاقی کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد.
"کوران" به کارگردانی امید نیاز تا دوم شهریورماه روی صحنه سالن اصلی تالار هنر است. این نمایش هر شب رأس ساعت 20:30 اجرا می‌شود.
امروز در سینما فلسطین فیلم‌های "هزارپا"، "تگزاس" و "دارکوب"، در سینما سپاهان "هزارپا" و "تگزاس"، در سینما فرهنگیان "خاله قورباغه " و "تگزاس" و در سینما قدس فیلم‌های "هزارپا"، "دشمن زن" و "تگزاس" اکران می‌شود.
پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های "من دیوانه نیستم"، "کاتیوشا"، "هزارپا"، "خاله قورباغه" ، "مرداد"، "شماره 17 سهیلا" و "دشمن زن" را روی پرده دارد و در پردیس سینمایی سیتی سنتر نیز فیلم‌های "درباره فروشنده"، "کاتیوشا"، "دلم می خواد"، "هزارپا"، "به‌وقت خماری"، "شماره 17 سهیلا"، "دارکوب"، "دشمن زن" و "تگزاس" را می‌توان دید.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/48717/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

تصمیم غیرمنتطره گروسی برای سفر به تهرن

از سرگیری پروازهای قطر به ایران

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده ای جنایی

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد

سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم

بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد

سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!

از هفته آینده دامنه نوسان و روند معاملات به حالت عادی بازمی‌گردد

تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی

پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین

خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت

برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد

کشف 100 کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین

خروجی سد زاینده رود با هدف بازگشایی رودخانه افزایش یافت

افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب

افزایش خروجی سد زاینده‌رود/ آب فردا عصر به اصفهان می‌رسد

افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات

سهامداران بخوانند/ این تصمیم درباره دامنه نوسان تمدید شد

تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!

جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد

کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد

تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان

مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد

مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است

راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی

محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد

کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت

محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد

با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟/ اینفوگرافیک

47 سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد

پیش‌بینی بورس فردا 29 فروردین 1403

اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان

بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان

پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان

تمدید محدودیت دامنه نوسان سهام

بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

شرکت دانشجویان نُخبه اصفهان در طرح مهارت‌پرور رفعت

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم

آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه 10 اصفهان

قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام تمدید شد

علیرضابیگی: گوشت کیلویی 700 هزار تومان قابل انکار است؟

کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم

انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات

عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا