پیام سپاهان

آخرين مطالب

امامان جمعه اصفهان خواهان برخورد با مفاسد اقتصادی شدند سیاسی

امامان جمعه اصفهان خواهان برخورد با مفاسد اقتصادی شدند
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان - امامان جمعه استان اصفهان در خطبه های این هفته نماز جمعه ایستادگی برابر دشمن و برخورد با اخلال گران بازار، مفاسد اقتصادی و محتکران را ضروری دانستند.
** تیران و کرون
امام جمعه تیران و کرون به دشمنی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: دولت آمریکا به دنبال نظام سلطه در دنیاست و جمهوری اسلامی ایران در برابر این خواسته آن ها ایستاده و این موضوع دشمنی آمریکا علیه ایران را رقم زده است.
حجت الاسلام حسین کریمی با بیان اینکه ملت ایران از ارزش های اسلامی و شعار مرگ بر آمریکا دست بر نخواهد داشت، افزود: بی مدیریتی های داخلی، فعالیت های منافقین، شرایط سخت اقتصادی و تلاطم بازار مردم ایران را از ارزش های اسلامی و انقلابی دور نمی کند.
وی با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضاییه باید از حقوق مردم دفاع کنند، افزود: بحران های اقتصادی امروز کشور ناشی از بی مدیریتی ها، عدم نظارت مجلس و عدم برخورد قاطع قوه قضاییه با سران مفسد اقتصادی است که نیاز به تلاش جدی مسئولان در این سه قوه برای جبران مشکلات است.
7131
** خور و بیابانک
امام جمعه خور و بیابانک گفت: امروز حزب الله با نقش آفرینی در منطقه، مورد بغض و کینه استکبار جهانی قرار گرفته است.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور افزود: به لطف الهی و با اتحاد، انسجام و بصیرت ملت ایران تمامی توطئه های شوم دشمنان در چهار دهه اخیر یکی پس از دیگری خنثی شده و در آینده نیز بی نتیجه خواهد بود.
وی با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: همان گونه که رهبری بیان داشتند آمریکا به دنبال سرنگونی و تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
9860
** کاشان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اول ذی الحجه گفت: زوج های جوان باید از زندگی معصومین به ویژه حضرت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو بهره ببرند.
آیت الله عبدالنبی نمازی علت افزایش آمار طلاق در جامعه را نا آشنایی مرد و زن با مسئولیت هایشان به عنوان همسر عنوان کرد و افزود: اگر مرد و زن به حقوق و وظیفه های خود آشنا باشند، هیچ طلاقی در جامعه وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: بازتاب رویدادهای کشور در راستای توانمندی ها و اقتدار ملی از جمله رسالت های فعالان رسانه ای در صدا و سیما، خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان آشنایی خبرنگاران با رسالت هایشان را یکی از عامل های وحدت، امنیت و آرامش جامعه دانست و عنوان کرد: رسانه ها باید تحول، پیشرفت و توسعه کشور در زمینه های گوناگون را که با تلاش مسئولان ممکن می شود، به درستی به اطلاع افکارعمومی برسانند.
او با بیان اینکه پاسخگویی به تهدیدها، تهاجم ها و توطئه های تبلیغاتی رسانه های غربی از رسالت های مهم خبرنگاران است، گفت: امروز صهیونیست ها با در اختیار گرفتن بنگاه های خبری بزرگ دنیا نمی گذارند تا صدای جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها شنیده شود.
آیت الله نمازی اضافه کرد: ترسیم سیمایی نامناسب از اسلام و ایران هراسی در دیگر کشورها تنها یکی از اقدام های امپراطوری رسانه ای صهیونیست ها علیه نظام اسلامی است که فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی باید پاسخگوی این دروغ های رسانه ای باشند.
امام جمعه کاشان همچنین به مشکلات اداری و کاری خبرنگاران اشاره کرد و از مسئولان به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا نسبت به برطرف کردن این مشکلات تلاش کنند.
وی در ادامه به حمله هواپیماهای رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه اشاره کرد و گفت: در سوی دیگر خاورمیانه بمباران اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی را شاهد بودیم که با توجه به عمق این حادثه فجیع سازمان ملل در نهایت سکوت خود را شکست و خواستار ارائه گزارشی در این زمینه شد.
6136/8123
**اردستان
امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه این شهر به مسائل مطرح شده در زمان استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: چنین مسائلی به زیان کشور و نظام بوده و امروز همه باید برای رفع مشکلات کمر همت ببندند چرا که ناراضی کردن حتی یک نفر خیانت است.
حجت الاسلام حسن دهشیری با مقایسه شرایط کنونی کشور و دوران صدر اسلام افزود: دشمنان در آن زمان به دنبال جنگ با حضرت محمد (ص) بودند و از این رو مسلمانان را در تحریم اقتصادی قرار دادند اما امدادهای غیبی به مسلمانان کمک کرد و در نهایت پیروز شدند.
وی بیان کرد: امروز نیز برخی به دنبال ایجاد جنگ احزاب در کشور هستند، دشمنان خارجی به سرکردگی آمریکا هم با تمام توان رو در روی نظام اسلامی قرار گرفتند اما تنها با همبستگی، پرهیز از حاشیه سازی و ایستادن در کنار مقام معظم رهبری و مسئولان کشور می توان به پیروزی رسید.
امام جمعه اردستان در ادامه نیز به 17 مرداد روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: جایگاه خبرنگاران بسیار مهم است و انتظار می رود مسئولان با این قشر همکاری لازم را داشته باشند.
او افزود: مسئولان با حفظ حرمت خبرنگاران نباید از انتقاد سازنده آنها رنجیده شوند چرا که بدون اغراض شخصی تنها برای بهبود امور تلاش می کنند.
7431/8123
** آران و بیدگل
امام جمعه آران و بیدگل در خطبه های نماز جمعه گفت: القای ناامیدی در بین مردم نخستین هدف دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی است.
آیت الله سید محمد موسوی افزود: دشمن با عبارت هایی مانند تحریم های کمرشکن، وضعیت نامناسب معیشتی مردم، ساختن فیلم و کلیپ های منفی از شرایط اقتصادی کشور درصدد القای نا امیدی در جامعه ایرانی است.
وی همچنین القای فساد سازمان یافته، مقصر بودن روحانیت و سپاه در شرایط اقتصادی را از دیگر هدف های دشمن عنوان کرد و خواستار هوشیاری بیشتر مردم شد.
امام جمعه آران و بیدگل ضربه زدن به اعتماد مردم و آئین عبادی سیاسی نماز جمعه را از دیگر شگردهای دشمن در جنگ روانی و تبلیغاتی دانست و بیان کرد: دشمنان با تهمت زدن به ائمه جمعه و کمرنگ جلوه دادن این نهاد مقدس به دنبال ایجاد بد بینی در جامعه هستند که تا کنون در این زمینه با شکست رو به رو شده اند.
او در ادامه وجود مشکلات اقتصادی در کشور را نتیجه شیطنت های دشمنان، نظارت ناکافی بر نظام بانکی و گمرکی، واردات بی رویه، قاچاق و ضعف برخی قوانین دانست و از مسئولان خواست تا با عزمی راسخ در جهت رفع این کاستی ها تلاش کنند.
7472/8123
** نائین
امام جمعه موقت نائین از مسئولان خواست برای حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی تلاش بیشتری انجام دهند.
حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف برطرف می شود گفت: تحول در سیستم مدیریتی بخش اقتصادی، حمایت از تولید کنندگان، جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی از راهکارهای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور است که مسئولان ارشد نظام باید در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه موقت نائین افزود: مشکلات اقتصادی و مطالبات مردمی نباید فضایی را برای افراد سودجو و منافق فراهم کند و ضرورت دارد آماده برخورد و مواجهه با جنگ اقتصادی باشیم چون مظهر عدالت اجتماعی مبارزه با فساد است.
7136
** گلپایگان
امام جمعه گلپایگان گفت: با محتکران و افراد سودجو از سوی دولت و قوه قضاییه باید به شدت برخورد شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر با اشاره اینکه به دلیل التهاب در بازار برخی کسبه با احتکار کالا و فروش آن به نرخ های دلخواه به مردم رحم نمی کنند و خریداران متضرر می شوند افزود: این عمل از نظر موازین دینی و اخلاقی در کسب درست نیست.
7138

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/54837/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم

جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم)

برق در دولت آباد وصل شد

پیتزابر اسرائیلی در اصفهان!

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد