پیام سپاهان

آخرين مطالب

با هیئت‌های ورزشی/ بولینگ، بیلیارد و بولس

سخت افزارهای بولس را نداریم/ مشکلی برای میزبانی‌های بین المللی نیست ورزشی

سخت افزارهای بولس را نداریم/ مشکلی برای میزبانی‌های بین المللی نیست
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس با اشاره به اینکه سخت افزارهای لازم برای رشد وتوسعه بولس را در اصفهان نداریم، گفت: وضعیت در دو رشته بولینگ و بیلیارد تا حدی امیدوار کننده است که باید با برنامه ریزی از ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده بهتری داشته باشیم.
مسعود داوودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: بولینگ، بیلیارد و بولس سه رشته جذاب زیر مجموعه هیئت هستند، نکته مثبت در خصوص این 3 رشته جدای از جذابیت و مفرح بودن آن خانوادگی و قابلیت همگانی بودن آن است. سالن‌های بسیار خوبی در رشته بولینگ در اصفهان داریم که بیشتر بخش خصوص در آن فعال هستند و مسابقات به صورت منظم برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در زمینه واردات با آن روبرو هستیم نبود میز استاندارد بیلیارد یکی از مشکلاتی است که برای تمرین ورزشکاران دچار مشکل شده‌ایم. البته با افتتاح یکی از مجهزترین آکادمی‌های کشور در اصفهان امیدوارم در آینده بازیکنان خوبی در این رشته داشته باشیم، در این آکادمی از میزهای استاندارد 2018 استفاده شده است.
وی ادامه داد: زمانی که می‌بینید در رشته‌های دیگر فرآیند استعدادیابی رضایت بخش و یا خوب است به دلیل داشتن زیر ساخت‌های خوب و مناسب با برنامه ریزی برای این رشته است در زمینه بیلیارد نیز با ایجاد آکادمی بیلیارد برای رشد و توسعه این رشته به دنبال اجرایی کردن برنامه‌های هیئت هستیم. امار نشان دهنده استقبال خوبی بوده که در این زمینه داشتیم.
رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس تصریح کرد: آموزش و پرورش پتانسیل بسیار بالایی برای تأمین نیروی‌های آینده ساز را در هر زمینه‌ای دارد. به دنبال برگزاری جلسه با این ارگان برای تفاهم نامه هستیم تا بتوانیم در بحث استعدادیابی و در ادامه فرآینده استعدادیابی به موفقیت برسیم.
داوودی خاطر نشان کرد: هرچند آکادمی بیلیارد توسط بخش خصوصی ایجاد شده اما با تعاملات صورت گرفته، قرار است با برنامه ریزی و آن گونه که آن‌ها نیز متضرر نشوند سانس هایی برای بحث استعدادیابی در نظر گرفته شود. اولویت ما علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای تمرین ورزشکاران و قهرمانان فعلی سرمایه گذاری برای استعدادیابی و پرورش نیروهای آینده است. در طرح استعدادیابی، بازیکنان 7 تا 10 سال به صورت رایگان و از 10 تا 13 سال با تخفیف 70 درصدی ثبت نام می‌شوند. ضمن اینکه استعدادهای کشف شده، شناسایی شده و تحت حمایت هیئت قرار می‌گیرند.
وی در خصوص رشته جدید و نوپای بولس گفت: بولس از دیگر رشته‌های زیر مجموعه هیئت است که متاسفانه امکانات سخت افزاری آن را در اختیار نداریم. البته تلاش‌هایی برای ساخت سالن تخصصی با مشارکت شهرداری و نهادهای بخش خصوصی در حال انجام است که در صورت تحقق آن می‌توانیم گام‌های مثبتی در مسیر توسعه و رشد این رشته داشته باشیم.
داوودی همچنین با اشاره به تفاهم نامه‌ای که با اداره ورزش و جوانان منعقد شده گفت: در این تفاهم نامه ما نیز همچون سایر رشته‌ها درخواست اختصاص زمینی برای احداث آکادمی رشته‌های زیر مجموعه هیئت را داشتیم تا بتوانیم با شرایط و مقررات هیئت در اختیار ورزشکارانمان قرار دهیم که امیدوارم این اتفاق تا پایان سالجاری رخ دهد.
وی با اشاره به این که در رشته‌های مختلف قهرمان داریم اما با توجه به جایگاه اصفهان در ورزش کشور بسیار کم است، افزود: آرمان دیناروند و و محمد کرامتی از بازیکنان خوب ما هستند، در رشته بیلیارد دعوت شده به تیم ملی زیر 23 داریم. در بخش بانوان نیز ارمغان حسنی عضو تیم ملی است. اشاره من باز هم به نداشتن میزهای استاندارد در گذشته بوده که موجب شده فاصله ما از مدعیان زیاد شود و برای رسیدن به جایگاهی که درشان اصفهان است باید همگی تلاشی مضاعف کنیم.
وی با اشاره به نگرش‌های متفاوتی که در خصوص بولینگ وبیلیارد است، تصریح کرد: در زمینه رشد و توسعه این رشته‌ها در گذشته نگاهها به هیچ عنوان مثبت نبود وسال ها طول کشید تا توانستیم این تغییر نگرش را ایجاد کنیم. در حال حاضر نگاهی که وجود دارد بیشتر تفریحی است که باید بتوانیم بحث تفریحی و قهرمانی را به موازات یکدیگر در بین علاقمندان رشد وتوسعه دهیم. در صورتی که این اتفاق رخ دهد می‌توانیم از ظرفیت و پتانسیل‌هایی که داریم به خوبی استفاده کنیم و در مسیر قهرمانی گام برداریم.
داوودی در پاسخ به این که آیا رشته‌های زیرمجموعه هیئت ظرفیت ورود به بحث توریسم ورزشی و گردشگری ورزشی را دارد یا خیر، گفت: از نظر میزبانی برای مسابقات و رویدادهای بین المللی و جهانی هیچ مشکلی نداریم، پتانسیل و جاذبه‌های گردشگری اصفهان آن قدر زیاد است که اگر اعلام کنیم میزبان هستیم با استقبال خوبی مواجه خواهیم شد. از نظر هتل و اسکان هم مشکل خاصی نداریم. معمولاً برندهایی که اسپانسر مسابقات هستند، سالن معرفی شده را تجهیز می‌کنند و فکر می‌کنم کم کم باید با بررسی همه جوانب و با یک برنامه ریزی درست و با کیفیت به دنبال میزبانی‌ها باشیم تا بتوانیم با قوی کردن خود چشم به گرفتن کرسی‌های آسیایی وجهانی بدوزیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/61010/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری

پیشبینی قهرمان لیگ از زبان اسطوره فوتبال اصفهان

وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم

جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم)

برق در دولت آباد وصل شد

پیتزابر اسرائیلی در اصفهان!

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه