پیام سپاهان

آخرين مطالب

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو:

وقفه‌های بازی عملکرد بازیکنانم را کاهش داد/ تیم پر مهره‌ای نیستیم ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با ابراز نارضایتی از وقفه‌هایی که در بازی روز گذشته تیمش در شیراز رخ داد، گفت: می‌توانست یک بازی جذاب و هیجان انگیز باشد اما نزدیک به یکساعت وقفه‌های مختلف در بازی داشتیم که موجب شد بازیکنان در زمین سرد شوند و عملکرد خود را نداشته باشند واین به تیم ما بسیار ضربه زد.
شهناز یاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: پویندگان تیم خوبی است که با توجه به بازیکنانی که داشته و در این فصل گرفته توانسته نتایج خوبی به دست آورد و در جمع مدعیان باشد. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم اما اتفاقات که قبل از شروع بازی رخ داد وهمچنین در طول بازی موجب شد تا بازیکنانم نتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند در طول بازی روند بازی در دست ما بود اما باز هم تکرار می‌کنم اگر بازی در شرایط مطلوب برگزار می‌شد 3 امتیاز بازی تنها برای ما بود.
وقفه‌های بازی موجب افت عملکرد بازیکنانم شد
وی افزود: در جریان این دیدار دو توقف بین از 20 دقیقه‌ای داشتیم که بدن بازیکنان را در اوج به یکباره به حالت سکون نگه داشت و از جو مسابقه خارج کرد. در ابتدای بازی و قبل از زدن سوت توسط داور اعلام شد آمبولانس نیست و حدود 30 دقیقه منتظر آمدن آمبولانس شدیم در حالی که آن چه بر اساس مقررات می دانم می‌توانست بازی برگزار نشده و نتیجه به سود ما باشد. در هر صورت تصمیم گرفته شد منتظر بمانیم و بازی برگزار شود.
وی ادامه داد: این مساله تأثیر منفی زیادی در عملکرد بازیکنان داشت به نوعی آن‌ها در طول مسابقه هم بازی کردند و هم گرم کردند و این اصلاً درست نیست. نکته دیگری که مرتب بازی را دچار وقفه می‌کرد دروازه‌بان تیم حریف که مرتب به بهانه آسیب وقت کشی می‌کرد تا خود و بازیکنان تیمش نفس گیری کنند و سرعت ما را بگیرند و این موضوع اخلاقی نیست فکر می‌کنم باید از سوی داوران تذکر جدی می‌گرفت.
سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان تصریح کرد: در طول بازی نیز مرتب بازیکنان و کادر آن‌ها به داوری اعتراض داشتند که در نهایت سرمربی آن‌ها اخراج شد، مدتی هم در این زمان وقفه ایجاد شد. تیم ما در طول بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادند بر اساس آمار و آنالیزی که بازی دارم حدود 7 یا 8 توپ شوت شده یا ارسالی به روی دروازه حریف توسط تیم ما به تیرک‌ها خود و چندین توپ را نیز با بی دقتی به بیرون زدیم. دو مرتبه نیز توپ را بازیکنان آن‌ها با تیز هوشی از روی خط دروازه بیرون کشیدند. برای ما کسب 3 امتیاز بازی بسیار مهم بود و در دقایق پایانی از سیستم پاور پلی استفاده کردیم و فشار زیادی را به تیم حریف وارد کردیم اما متاسفانه در کسب نتیجه نهایی موفق نبودیم.
از سوی ما بی احترامی به داور نشد
وی با ابراز گلایه مندی از اتفاقات به وجود آمده در جریان بازی گفت: فکر می‌کنم فدراسیون و کمیته مسابقات در خصوص این اتفاقات و بی احترامی‌هایی که در طول بازی از سوی آن‌ها شد تدبیری داشته باشند. حتی گفته شد که تیم ما هم معترض به داوری بوده بازیکنان من در هیچ بازی اعتراض یا بی احترامی به داور نکردند و به آن‌ها همیشه این موضوع را یاداوری می‌کنم. خودم نیز دخالتی نمی‌کنم ممکن است درکنار زمین به عنوان مربی صحبتی داشته باشم اما هیچ گاه به خود اجازه نمی‌دهم به داوران بی احترامی کنم اما متاسفانه مربی شیراز رفتار درستی نداشت. البته اشتباهات داوری نیز در این بازی به گونه‌ای بود که در روند نتیجه بازی تأثیر گذار بود هرچند نیمه نخست شاهد یک بازی خوبی بودیم اما بعد از گرفتن خطایی که دو داور در زمان اجرای آن هماهنگی نداشتند شیرازه بازی از دست دو تیم وداوران خارج شد.
یاری تاکید کرد: دروازه بان ما چندین مرتبه در مورد مستقمی یا غیر مستقیم بودن ضربه از داور سؤال کرد و بعد از اطمینان به هم تیمهای خود گفت نیازی به دیوار نیست یارگیری کنید، توسلی دروازه بان بی تجربه‌ای نیست که برای یک ضربه مسقتیم حرکتی از خود نشان ندهد ضمن اینکه توپ دقیقاً به جایی وارد شد که توسلی آن جا را خالی کرد، یعنی اگر حرکتی نمی‌کرد به راحتی توپ را می‌گرفت. اعتراض شدید توسلی بعد از آن به داور نیز به همین علت بود که بعد از آن تذکر گرفت و می‌داند که باید به تصمیمات داوران احترام بگذارد.
دور برگشت مدعیان قهرمانی بیشتر می‌شود
وی خاطر نشان کرد: بعد از حدود یکماهی که تیم آشفته بود و تمرینات منظمی نداشت هفته گذشته توانستیم 4 جلسه تمرین خوب و منظم در اصفهان داشته باشیم و به امید یک بازی خوب به شیراز رفته بودیم که این گونه نشد. هفته آینده استراحت داریم و با توجه به اینکه محل اسکان ما در اصفهان هنوز مجهز نشده با نظر باشگاه چند روز به بازیکنان استراحت دادیم و بعد از آن تمرینات خود را برای بازی در هفته پایانی دور رفت برای یک بازی خارج از خانه مقابل هیئت خراسان رضوی آماده می‌کنیم.
وی در خصوص وضعیت تیم‌ها در این فصل گفت: امسال فصل راحتی برای تیم‌ها نیست، با پخش شدن بازیکنان در تیم‌ها مختلف سطح لیگ بالا رفته، سال‌های قبل همان ابتدا تیم‌های سکو نشین مشخص بودند و مابقی تیم‌ها برای رده‌های 4 تا 6 می‌جنگیدند اما امسال 6 یا 7 تیم برای کسب مقام رقابت می‌کنند.
وی ادامه داد: دور برگشت با شناخت تیم‌ها از یکدیگر به طور حتم شاهد رقابت‌های بسیار نزدیک‌تری خواهیم بود. و مدعیان قهرمانی بیشتر می‌شوند.
ما تیم پر مهره ای نیستم
سرمربی تیم فوتسال نامی نو با انتقاد از صحبت‌هایی که در خصوص پر مهره بودن تیمش شده، تاکید کرد: داشتن 4 ملی پوش نشان از پر مهره بودن تیم است، تیم ما امسال تلفیقی از بازیکنان جوان وبا ترجبه است حتی باتجربه‌های ما جوان هستند. به غیر این نفرات 8 بازیکن ما غیر ملی پوش و از جوانان زیر 16 سال هستند. تیم پر مهره یعنی ملی حفاری که نزدیک به 10 ملی پوش دارد.
یاری افزود: صنعت نفت، دختران کویر کرمان و پویندگان نیز بازیکنان خوب دارند که بسیار هماهنگ هستند. کاش کمی واقع بینانه و درست قضاوت می‌کردیم و در مورد مسائل فنی تیم‌ها واقعیت‌ها را بیان کنیم.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/67686/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اتفاقی که در اصفهان افتاد پرواز 2 یا 3 کوادکوپتر اسباب‌بازی بود

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، شبیه اسباب‌بازی بود

اصفهان در وضعیت قابل قبول

اکبرپور با گل به اصفهان می‌رود

غرق شدگی مردی جوان در اصفهان

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود

صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (اول اردیبهشت 1403)

ترقه بازی!

بخشی از کتاب/ وقتی طوفان تمام شد...

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

«هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!

مصوبه مزد 1403 مطابق ماده 41 قانون کار نیست

هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت سالم است

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

ماجرای ریز‌پرنده‌ها

اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان 1410» انشا بنویسید

ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟ | ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم اما ... | اظهارات امیرعبداللهیان درباره سلاح‌های مورد استفاده اسرائیل در اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه یکم اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

بازگشت دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی، از امروز

پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز

دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت

برداشت خارج از عرف گیاهان خوراکی ممنوع است

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 1 اردیبهشت 1403+ جدول

سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر اسباب‌بازی بچه‌ها بود/ اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند

دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی بازگشت

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

روند نزولی بازار ارز ادامه دارد

رفتارهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد با ادعاهایش کاملا متناقض است

کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است

اصفهان می‌تواند قطب فعالیت دانش‌بنیان‌ها در کشور باشد

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 1 اردیبهشت 1403 + جدول

برخوردهای بی‌قاعده

اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان مشخص شد

یک حادثه ترافیکی و یک غرق شدگی با یک فوتی و شش مصدوم

جوان 20 ساله در اصفهان در استخر کشاورزی غرق شد

پیشرفت 62 درصدی کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل

هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت سالم

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز شنبه اول اردیبهشت 1403

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه اول اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

سرمقاله ایران/ حفاظت از خاکریز حجاب بدون بازی در زمین دشمن

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نگاهی دیگر به وزارت امور اقتصادی و دارایی

سرمقاله جمهوری اسلامی/ « » عنوان سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

سرمقاله اطلاعات/ ایران اوج بازدارندگی و قدرت بلامنازع

سرمقاله جام جم/ آبروی از دست رفته