پیام سپاهان

آخرين مطالب

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو:

بازیکنان جوانم سرشار از انگیزه و هیجان هستند/ نامی نو علاقه بسیار به حمایت ورزش بانوان دارد ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو از سختی‌های پیش روی تیمش به لحاظ جوان بودن می‌گوید؛ اما اعتقاد دارد این جوانی می‌تواند هم فرصت باشد و هم تهدید به این دلیل که می خواهد از داشتن روحیه و انگیزه بالای بازیکنانش در جهت گرفتن نتیجه استفاده کند.
راحله آرا با اشاره به اینکه والیبال بانوان اصفهان ظرفیت داشتن بیش از یک تیم را دارد، اظهار کرد: نمی‌خواهیم دوباره اتفاقات سال 90 که برای دو تیم ذوب آهن و گیتی پسند حاشیه درست کرد، تکرار شود. نامی نو با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که از سوی نایب رییس فدراسیون والیبال صورت گرفت و علاقمندی مدیر عامل و مالکان نامی نو به ورزش به ویژه ورزش بانوان شکل گرفت.
وی افزود: هدف باشگاه نامی نو حمایت از ورزشکاران بومی استان است و در کنار آن نیم نگاهی نیز به سکو دارند تمامی رشته‌های تحت پوشش این باشگاه با چنین تفکری تشکیل شدند. تلفیق بازیکنان باتجربه در کنار جوانان یعنی اجرای فضای آموزشی عملی و مشاهده عینی که تأثیر گذاری آن بسیار بالا است.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی و صحبت‌هایی که با مدیر عامل باشگاه داشتیم، قرار است اگر شرایط اقتصادی اجازه دهد این تیم ماندگار باشد و به عنوان تیم دوم والیبال استان به کار خود ادامه دهد تا تبدیل به تیم بزرگ و مدعی تبدیل شود. در حال حاضر شرایط خوبی را سپری می‌کنیم و حدود 10 روزی است که تمرینات خود را آغاز کردیم.
سرمربی تیم والیبال بانوان نامی نو با اشاره به شروع تمرینات تیمش با تست گیری گفت: با این کار فرصت را به همه بازیکنان اصفهان دادیم که هر کس خود را در حد و اندازه‌های حضور در لیگ برتر می‌داند و دوست دارد در اصفهان بازی کند بدون در نظر گرفتن جایگاه وارد تیم شود و خوب در این میان دو بازیکن خوب وبا تجربه اصفهان که از خارج از اصفهان بازی می‌کردند به تیم ملحق شدند. در این میان بازیکنان خوب بزرگسالی هم بودند که فکر می‌کردند شاید انتخاب نشوند و بهتر است که نباشند اما بعد از پایان مراحل تست گیری و معرفی بازیکنان طی روزهای اخیر با تماس‌هایی که داشتند برای حضور در تیم نامی نو ابراز تمایل کردند.
وی تصریح کرد: با هیچ بازیکنی چه مستقیم و چه غیر مستقیم صحبت و یا مذاکره نداشتیم چرا که نمی‌خواهیم اتفاقاتی که در سال 90 با ورود گیتی پسند به والیبال بانوان رخ داد دوباره تکرار شود و جنگ مربیان و بازیکنان داشته باشیم.
آرا تاکید کرد: نتایجی که دختران والیبالیست اصفهانی در رده‌های مختلف در سطح کشور گرفتند نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای دختران اصفهانی در این رشته است و بنابراین داشتن یک تیم نمی‌تواند جوابگوی تمام نیازهای استان باشد. زمانی که فضا برای حمایت از بازیکنان اصفهان وجود دارد چه دلیلی دارد که آن‌ها در تیم‌های غیر اصفهانی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به حمایت‌های نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال از بانوان اظهار کرد: کعبی زاده برنامه‌های خوبی دارد و با انجام مذاکره با مدیران ورزشی کشور سعی می‌کند تا حمایت‌ها از ورزش بانوان بیشتر شود که در همین راستا مذاکراتی با طاهری مدیر عامل و مالکان باشگاه نامی نو داشت. به طور قطع با حضور کعبی زاده اتفاقات خوبی برای والیبال رخ خواهد داد و ما نیز تلاش در راستای برنامه‌های فدراسیون این اتفاقات خوب را بیشتر و بیشتر کنیم که با توجه به همین نکته به توصیه کعبی زاده دو بازیکن تیم ملی امید را به خدمت گرفتیم.
وی افزود: هدف ما حمایت و تقویت بازیکنان برای حضوری پرقدرت در تیم‌های ملی است در کنار شبنم علیخانی و شکوفه صفری که از ملی پوشان بسیار خوب و با کیفیت والیبال بانوان هستند بقیه بازیکنان ما همه از رده‌های جوانان و امید هستند.
آرا با اشاره به اینکه تمرینات نامی نو در حال حاضر با 18 بازیکن در حال انجام است، ادامه داد: به غیر دو بازیکن تیم ملی امید همگی از بازیکنان بومی اصفهان هستند که از این میان 14 بازیکن ما از رده جوانان هستند چرا که بازیکنان امید با تیم‌های دیگر قرارداد داشتند.
سرمربی نامی نو با دلخوری از برخی از مربیان داخلی گفت: کار با بازیکنان جوان که همگی زیر 16 یا 15 سال هستند سخت است، تمام تلاش ما این است که بتوانیم در شرایط باشگاهی به رشد و پیشرفت آن‌ها کمک کنیم؛ اما مشکل بزرگ ما در این میان برگزاری لیگ داخلی استان است و درخواست مربیان اصفهان برای دراختیار گذاشتن بازیکنان جوان تیم برای حضور در این مسابقات و این برای ما که در سطح حرفه‌ای و لیگ برتر کار می‌کنیم سخت و تا حدی با ریسک بالا است.
وی تاکید کرد: کار با بازیکنان جوان خود یک ریسک بزرگ است اما این که آن‌ها را دچار سردرگمی کنیم ریسک خیلی بزرگ‌تری است. اگر در طی بازی‌های لیگ داخلی استان دچار آسیب و مصدومیت شوند دست کادر فنی برای بازی‌هایی که در پیش دارند بسته می‌شود. انتظار من این است که همگی در جهت رشد و پخته‌تر شدن بازیکنان استان کمک کنیم و ببینیم فعالیت و حضور بازیکنان در کجا و چه سطحی مهم‌تر و سودمندتر است.
 

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/73387/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

ماجرای ریز‌پرنده‌ها

اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان 1410» انشا بنویسید

ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟ | ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم اما ... | اظهارات امیرعبداللهیان درباره سلاح‌های مورد استفاده اسرائیل در اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه یکم اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

بازگشت دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی، از امروز

پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز

دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت

برداشت خارج از عرف گیاهان خوراکی ممنوع است

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 1 اردیبهشت 1403+ جدول

سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر اسباب‌بازی بچه‌ها بود/ اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند

دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی بازگشت

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

روند نزولی بازار ارز ادامه دارد

رفتارهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد با ادعاهایش کاملا متناقض است

کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است

اصفهان می‌تواند قطب فعالیت دانش‌بنیان‌ها در کشور باشد

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 1 اردیبهشت 1403 + جدول

برخوردهای بی‌قاعده

اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان مشخص شد

یک حادثه ترافیکی و یک غرق شدگی با یک فوتی و شش مصدوم

جوان 20 ساله در اصفهان در استخر کشاورزی غرق شد

پیشرفت 62 درصدی کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل

هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت سالم

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز شنبه اول اردیبهشت 1403

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه اول اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

سرمقاله ایران/ حفاظت از خاکریز حجاب بدون بازی در زمین دشمن

سرمقاله دنیای اقتصاد/ نگاهی دیگر به وزارت امور اقتصادی و دارایی

سرمقاله جمهوری اسلامی/ « » عنوان سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

سرمقاله اطلاعات/ ایران اوج بازدارندگی و قدرت بلامنازع

سرمقاله جام جم/ آبروی از دست رفته

سرمقاله ابتکار/ راه قدس از اردن می‌گذرد؟

در سیستم حاکمیتی کشور، وزیر اقتصاد ، هیچ کاره است/ سیاست پولی و مالی دولت در جای دیگری تنظیم می‌شود!

برگزاری نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینى در جزیره کیش

نمایش انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 درسینما لبخند کیش

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

یک نمایش مسخره

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

Logitech فکر می­‌کند که ماوس­‌ها به هوش مصنوعی نیاز دارند

سرمقاله اعتماد/ یکپارچگی وتوان سیاست سازی

جزئیات دقیق درباره حمله به کنسولگری ایران در پاریس

سرمقاله خراسان/ بودجه عمرانی در نقش گوشت قربانی!

سرمقاله کیهان/ صد رحمت به توپ میرزا آقاسی!

سرمقاله وطن امروز/ معادله پیروزی

هوای 5 شهر اصفهان سالم است

از جذب موفق طرح‌های برون‌دانشگاهی تا برپایی راهیان پیشرفت در حوزه فناوری