پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- اغلب زمین های هند بال ساحلی جایگاه تماشاگر ندارد، علیرضا منصوریان سرمربی فوتبال ذوب آهن شد و برترینهای رقابتهای تنیس زیر 14 سال آسیا در اصفهان مشخص شدند از مهمترین رویدادهای خبری ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.
** بانوان والیبال کاشان با باریج اسانس به دنیای ورزش برمی گردند
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان گفت: تیم بانوان این باشگاه امسال با اقتدار در لیگ دسته یک والیبال کشور حضور خواهد یافت.
فاطمه حسیبی بیان کرد: هم اکنون 20 نفر در تیم والیبال باریج اسانس کاشان فعالیت می کنند و البته بیش از 90 درصد بازیکنان و دست اندرکاران تیم بومی هستند.
وی افزود: در صورت حضور تیم در سوپر لیگ، کمتر از 10 درصد بازیکنان را والیبالیست های کاشانی تشکیل می دادند اما هدف باشگاه سرمایه گذاری روی بازیکنان بومی است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی باریج اسانس کاشان تاکید کرد: شرکت در مسابقه های دست یک برای بهره مندی بیشتر از بازیکنان بومی بود و امید می رود به ظرفیتی برسیم که سال آینده در سوپر لیگ شرکت کنیم.
وی اضافه کرد: هم اکنون تیم والیبال بانوان باریج اسانس از 2 بازیکن ملی پوش (فاطمه عنایت و الهه حلاج) در ترکیب خود بهره می برد و 2 نفر از والیبالیست ها نیز قابلیت بازی در سوپر لیگ را دارند.
**اغلب زمین های هند بال ساحلی جایگاه تماشاگر ندارد
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران گفت: اغلب زمین های این رشته ورزشی در سراسر کشور مجهز نیست و برای تعبیه جایگاه تماشاچیان در آن ها باید اقدام شود.
حسن افتخاری در جریان اردوی تیم ملی هندبال ساحلی در پارک ساحلی ناژوان اصفهان در گفت و گو با ایرنا افزود: رشته های ساحلی همچون فوتبال و هندبال ساحلی از جمله ورزش های پرمخاطب در جهان به شمار می روند و حضور تماشاچیان برای دیدن این مسابقات شور و گرمای بیشتری به آن می بخشد، اما در ایران وضعیت بسیاری از زمین ها برای حضور دوستداران این رشته مناسب نیست.
وی اضافه کرد: یزد، بوشهر، ساری، ارومیه، گرگان و اصفهان از لحاظ زیرساختی زمین های ساحلی مناسب تری در مقایسه با سایر شهرها دارند، اما وضعیت در دیگر استان ها چندان مطلوب نیست.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران ادامه داد: تجهیز ورزشگاه ها و حضور تماشاچیان راهی برای توسعه در این رشته ورزشی به شمار می رود و این امر محقق نمی شود جز اینکه فدراسیون و نهادهای مرتبط برای آن به طور ویژه برنامه ریزی کنند.
**سرمربی ذوب آهن رفتنی شد
سرپرست تیم فوتیال ذوب آهن گفت : امید نمازی سرمربی ذوب آهن با این تیم به طور تقریبی قطع رابطه کرد و رفتنی شد.
مجید حاجی‌رسولیها افزود: نمازی از این تیم رفتنی شد و روز پنجشنبه هیات مدیره باشگاه در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ذوب آهن تصمیم گیری می کند.
وی با بیان این که تیم ذوب آهن در فصل جاری بازی های خوبی را ارائه داد، ولی در نتیجه گیری موفق نبود، اظهارداشت: یک مقدار داوری ها ، بدشانسی و جدا شدن چند بازیکن اصلی و دیگر عوامل در کسب نتایج این تیم تاثیرگذار بوده است.
حاج رسولی ها تصریح کرد : در زمان حاضر جایگاه ذوب آهن در جدول لیگ برتر فوتبال ایران واقعی نیست و امیدواریم این تیم به روزهای اوج خود با یک مربی خوب بر گردد.
سعید آذری پیش از این از امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن اعلام حمایت کرده بود ولی خبری مبنی بر اینکه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان در حال بررسی گزینه های مدنظر خود جهت سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه بوده است و تا فردا گزینه مورد نظر خود را اعلام می کند، امروز روی خروجی سایت این باشگاه منتشر شد که پس از مدتی حذف شد.
**علیرضا منصوریان سرمربی فوتبال ذوب آهن شد
سرپرست تیم فوتیال ذوب آهن اصفهان گفت: با جمع بندی هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن انتخاب شد.
مجید حاجی ‌رسولیها با بیان این که انتخاب منصوریان در جلسه امروز هیات مدیره اتخاذ شد، افزود: قطع همکاری امید نمازی سرمربی این تیم در جلسه روز چهارشنبه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن با توافق طرفین اعلام شد.
وی با بیان این که این باشگاه از زحمات و تلاش های امید نمازی در طول مدت همکاری قدردانی کرد، اظهارداشت: این باشگاه پس از بررسی برنامه ارائه شده با منصوریان تا پایان فصل لیک برتر به توافق رسیده است.
وی تصریح کرد: وی هم اکنون در اصفهان است و از بعد از ظهر امروز بر سر تمرینات این تیم حضور می یابد.
علیرضا منصوریان سابقه مربیگری در تیم های پاس همدان ، تیم ملی زیر 22 سال ، استقلال تهران و نفت تهران را در کارنامه خود دارد.
تیم ذوب آهن در فصل جاری بازی های خوبی را ارائه داد، ولی در نتیجه گیری موفق نبود.هم اکنون تیم ذوب آهن با 11 بازی و 11 امتیاز در رده 11 جدول رده بندی قرار دارد.
** برترینهای رقابتهای تنیس زیر 14 سال آسیا در اصفهان مشخص شدند
ششمین دوره رقابتهای تنیس زیر 14 سال پسران آسیا (جام خلیج فارس) عصر روز پنجشنبه با معرفی نفرات برتر در اصفهان به کار خود پایان داد.
در این مسابقات که با حضور 20 شرکت کننده از ایران و 2 کشور پاکستان و سوریه از دوشنبه 20 آبان کار خود را در خانه تنیس ملل اصفهان آغاز کرد، آرتین نظری از ایران توانست با غلبه بر کیان محمدی دیگر حریف ایرانی به مقام نخست انفرادی این دوره از رقابت ها دست یابد.
در این رقابتها ، بردیا ضیایی از ایران مقام سوم را به خود اختصاص داد.
در بخش 2 نفره این رقابتها ، آرتین نظری و بردیا ضیایی توانستند با غلبه بر تیمی متشکل مهیار اعوانی و کیان محمدی از ایران قهرمان شوند، همچنین عادل قپانچی و ایلیا رسائیان و امیر ارجمند کرمانی و امیرعلی تابش از کشورمان نیز مقام های سوم مشترک بخش دو نفره این رقابتها را بدست آوردند.
با توجه به مشخص شدن نفرات برتر طبق قانون تور زیر 14 سال آسیا ، نفرات اول تا سوم به تریتب 200، 130 و 100 امتیاز به رنکینگ آسیایی آنها اضافه خواهد شد.
تمامی نفراتی که در این دوره از رقابت ها شرکت کردند طبق فرمول رتبه بندی (رنکینگ) به امتیاز آنها با توجه به جایگاه به دست آمده افزوده خواهد شد.
این مسابقات با مدیریت احسان عسگری، سردواری مسیح صلاح به عنوان داور نشان سفید کشور، داوری شروین خرازی ها اصفهانی و محمد مسلمی فر همراه بود.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/74670/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد