پیام سپاهان

آخرين مطالب

سرمربی سپاهان:

هیچکس انتظار جایگاه فعلی سپاهان را نداشت/این سپاهان را دوست ندارم سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم سپاهان گفت: فصل گذشته شرایط خوبی در تیم سپاهان موجود نبود و باور کنید هیچ کس انتظار جایگاه کنونی سپاهان را در این جای فصل نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: هواداران سپاهان امروز نشان دادند پای کارند و ما به آنها کم‌لطفی کرده‌ایم. امیدوارم در ادامه لیگ نیز پاسخگوی این هواداران عزیز باشیم.
وی ادامه داد: من از بازی امروز و گردش توپ بازی لذت بردیم و به تیم گل‌محمدی تبریک می‌گویم. ما در ایجاد موقعیت خیلی موفق‌تر بودیم اما نگرشی در بازیکنان ما هنوز وجود دارد که خودشان را باور ندارند و امیدوارم که این نگرش در بازی‌های آینده بهتر شود.
سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: اگر بخواهیم در کورس بمانیم، باید تیم خود را تقویب کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم. امروز فوتبال خوبی شاهد بودیم اما نمی‌دانم چرا وقت اضافه در بازی ماشین‌سازی سه دقیقه بود اما در بازی امروز پنج دقیقه بود.
وی ادامه داد: بازیکنان ما تک تک ستاره بودند و باید بازیکنانی بگیریم که در حد سپاهان باشند و این تیم را تقویت کنند، باید امتیازات را جذب کنیم و تا نیم‌فصل به خوبی پیش ‌رویم، باشگاه سپاهان از نظر تعهدات خیلی خوب عمل کرد و اگر جلو نباشد عقب نبود.
قلعه‌نویی تصریح کرد: امروز فضا را در اختیار تیم حریف قرار دادیم اما موقعیت‌های خوبی داشتیم و چند تک به تک داشتیم. در نیمه نخست مشکلی داشتیم و سیستمی درست کردیم که شرایط بهتری پیدا کنیم، در دقایق پایانی به دنبال بازی مستقیم بودیم اما نگرش خط هجومی ما رو به جلو نیست و خیلی راحت توپ از دست می‌دهند و موقعیت‌سوزی می‌کنند.
وی افزود: به نظرم امروز دروازه‌بان ما خیلی خوب بود و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما تیم حریف نیز موقعیت‌های خاصی داشت. من سپاهان این مدلی را دوست ندارم و باید مدل خود را تغییر دهیم و وقتی گل می‌زنیم، گل‌های بهتری وارد دروازه تیم حریف بکنیم.
سرمربی سپاهان بیان داشت: تیم ما برای بهبود شرایط خود به زمان نیاز دارد و باید تلاش کرد که شرایط این تیم را بهتر کنیم زیرا هیچ کس انتظار نداشت که سپاهان این زمان، این جای جدول باشد، به نظرم باید تیم را تقویت کنیم و اگر رسول نویدکیا باز گردد، شرایط تیم بهتر می‌شود.
وی درباره صدرنشینی تیمش گفت: باید در درجه نخست فشار را از تیم برداریم، ما از نظر بودجه‌ای تیم پنجم جدول رده‌بندی هستیم و نباید فشار روی تیم ما بیشتر باشد زیرا بازی به بازی باید راه خود را ادامه دهیم، بودن در صدر جدول و قهرمانی نیم‌فصل به کسی جام نمی‌دهد و باید تیم را تقویت کنم.
قلعه‌نویی افزود: من از این تیم لذت می‌برم اما باید فشار را از روی تیم کم کنیم و با ورود روانشناس، شرایط تیم را بهبود بخشیم و از پس فردا به بازی پرسپولیس فکر کنیم.
وی پیرامون جذب بازیکنان گفت: نامه خود را به باشگاه دادیم و باید چهار تا پنج بازیکن بگیریم تا در کورس قهرمانی بمانیم و بازیکنان مد نظر را برای تقویت تیم جذب کنیم.
سرمربی سپاهان اضافه کرد: من اعتراض شدیدی به داور نداشتم اما به هر حال درباره این موضوع، انتقاداتی داشتم و درباره صحنه اظهارنظری نمی‌کنم، به نظرم جامعه داوری ما از مظلوم‌ترین جوامع فوتبال هستند، امیدوارم مشخص شود کدام تیم از داوری بیشترین ضربه را خورده است.
وی درباره مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان تصریح کرد: اعتقاد من این است که باید از ابتدای فصل مشکلات ورزشگاه را حل کنیم اما به هر حال مشغول مقاوم‌سازی‌های مد نظر در این زمینه هستند و پس از نصب چادر، این اتفاق صورت گیرد، فکر می‌کنم در بازی پرسپولیس بعضی هواداران بتوانند از طبقه دوم ورزشگاه استفاده کنند.
قلعه‌نویی درباره آفساید پدیده اضافه کرد: این قطار راه افتاده و بدون شک سنگ‌های زیادی به آن می‌خورد و امیدوارم رسانه‌ها کمک کنند که این سنگ‌ها مهار شود زیرا قطار در حرکت با سنگ‌های مختلف مواجه می‌شود.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/77727/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب 1000 ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام

زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

ورود سامانه بارشی به استان از فردا

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

غربت مرتضی

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

رفع 48نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در اردستان

لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان

توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست