پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- اصفهان میزبان فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شد، هیچ بازیکنی از تیم فوتبال ذوب آهن جدا نشد، پیروزی سپاهان در حضور 40 هزار تماشاگر از مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا، اصفهان را به عنوان میزبان رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا در سال 2019 معرفی کرد، نمایندگان این نهاد برای بازدید از امکانات لازم به این شهر سفر می کنند.
مسابقات جام باشگاه های فوتسال 2019 آسیا مرداد سال 98 به میزبانی اصفهان برگزار می شود و نمایندگان AFC برای بازدید از امکانات هتل ها و سالنهای تمرینی 13 آذر در سفری 4 روزه به این شهر خواهند آمد.
لیگ قهرمانان آسیا نخستین بار به صورت یک دورهٔ آزمایشی در سال 2006 با حضور شش تیم برتر آسیا برگزار شد که طی آن باشگاه فوتسال شن ‌سا ساوه توانست به قهرمانی برسد.
نخستین دورهٔ رسمی این مسابقات، در سال 2010 و زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شد.
این مسابقات از سال 2011 تا 2014 با حضور هشت تیم و پس از آن با حضور 12 تیم ادامه یافت.
**تیم پارس جنوبی جم، ذوب آهن اصفهان را در خانه شکست داد
تیم فوتبال پارس جنوبی جم، تیم ذوب آهن اصفهان را با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه فولادشهر شکست داد.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم از سری دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:20 دقیقه روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میهمان توانست تیم میزبان یعنی ذوب آهن را شکست دهد.
در ابتدای نیمه نخست این دیدار، هر دو تیم حملاتی را بر روی دروازه هم داشتند که تیم پارس جنوبی در دقیقه 20 صاحب یک ضربه پنالتی شد که توسط محمد نوری به گل رسید.
ذوبی ها که با سرمربی جدید خود علیرضا منصوریان بدنبال گرفتن نتیجه در ورزشگاه خانگی بودند، چند موقعیت خوب را از دست دادند و بازیکنان این تیم نتواستند از فرصت های بدست آمده استفاده کنند.
**صدا و سیما را به ورزشگاه فولادشهر راه ندادند
در دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم از ورود دوربین صدا و سیما به ورزشگاه فولادشهر جلوگیری شد.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پارس جنوبی جم از سری دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:20 دقیقه روز شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید.
در این دیدار با دستور سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بدلیل اینکه صدا و سیما در اعلام اسامی نمایندگان کشورمان در جام قهرمانان باشگاه های آسیا، از ذوب آهن به عنوان نماینده اصفهان، نه نماینده ایران، نام برده بود، از ورود دوربین های این رسانه به ورزشگاه جلوگیری شد که وساطت مسئولان لیگ نیز بی نتیجه ماند به همین دلیل از این دیدار تصویربرداری نشد و خبر آن صرفاً توسط رسانه های مکتوب پوشش داده شد.
**تیم ما دچار فشار روحی شده است
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت : تیم ذوب آهن دچار فشار روحی و روانی شده است و باید این موضوع را برطرف کنیم.
علیرضا منصوریان شامگاه روز شنبه بعد از شکست مقابل پارس جنوبی جم در نشست خبری افزود: به تیم پارس جنوبی جم به خاطر این پیروزی تبرک می گوییم، در فوتبال نحوه گل زدن مهم نیست بلکه پیروزی اهمیت دارد.
وی اظهارداشت: به دلیل یادشده تیم ذوب آهن باید به لحاظ روحی تغییر کند زیرا فشار روحی بر آن سنگینی می کند.
منصویان ادامه داد : در نیمه اول این دیدار خوب نبودیم و انگار بار سنگین روی دوش مان بود و موقعیت هایمان را از دست دادیم و در پنالتی گل خوردیم، احتیاج داریم ما و هوادارنمان در یک مسیر باشیم.
به گفته وی ابتدا باید تغییرات در حوزه روحی و روانی باشد که این اتفاق رخ می دهد و بعد روی مسایل تاکتیکی بازیکنان کار کنیم.
**هیچ بازیکنی از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جدا نشده است
مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازیکنی از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جدا نشده و این فقط یک گمانه زنی رسانه ای است.
احسان بعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاکنون هیچ فهرست یا درخواستی برای جدایی بازیکن از طرف علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به باشگاه ارسال نشده است.
وی ادامه داد: جدایی پنج یا شش بازیکن از جمع سبزپوشان تیم فوتبال ذوب آهن را تکذیب می کنیم و تمام بازیکنان در خدمت تیم هستند.
در آخرین دیدار تیم ذوب آهن اصفهان، این تیم از سری دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز شنبه گذشته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر پارس جنوبی جم قرار گرفت و در پایان تیم میهمان توانست تیم میزبان را شکست دهد.
تیم ذوب آهن با 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
**فدراسیون هندبال به دنبال پرورش تک ستاره ها نیست
مسئول اولین المپیاد استعدادهای فدراسیون هندبال گفت: فدراسیون به دنبال پرورش تک ستاره ها نیست، بلکه قصد دارد در تمام نقاط ایران بهترین استعدادها را شناخته و رشد دهد.
محمدکاظم عربی روز چهارشنبه در نشست خبری استعدادیابی هندبال کشور که در سالن شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شد، افزود: تیم های هندبال نباید به یکی دو بازیکن شاخص و به اصطلاح ستاره اتکاء یابند، بلکه تمام اعضای تیم باید در موفقیت تیمی سهیم باشند.
وی با اشاره به برگزاری اولین المپیاد استعدادهای فدراسیون هندبال با حضور 30 تیم از استان ها برای نیل به این هدف خاطرنشان کرد: در قالب این طرح، بهترین بازیکنان سراسر کشور شناخته و به تیم های منتخب معرفی می شوند.
**تمرکز بالا لازمه موفقیت در رقابت با تیم سپاهان است
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: دیدار سختی را مقابل سپاهان اصفهان در پیش داریم و بازیکنان پدیده برای موفقیت باید تمرکز بالایی داشته باشند.
یحیی گلمحمدی در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان اصفهان در هتلی در اصفهان افزود : با تیم بزرگ و قابل احترامی بازی داریم که کادر فنی و تشکیلات خوبی برخوردار است.
وی دیدار با این اصفهانی را سخت توصیف کرد و اظهارداشت: در این مسابقه نباید اشتباهات تاثیرگذاری داشته باشیم تا بتوانیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و از موقعیت ها خوب بهره ببریم.
گلمحمدی خاطرنشان کرد : مباحث روانی و تمرکز بازیکنان هم برای تیم ما و هم برای تیم سپاهان و هم داوری این دیدار خیلی مهم است.
وی تصریح کرد : دیدار فردا بازی سختی خواهد بود و امیدوارم داور این دیدار آقای اکبریان و کمک هایش با تمرکز بالا به خوبی قضاوت کنند.
**بازی خوبی بین سپاهان و پدیده شاهد خواهیم بود
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت : در بازی فردا هر دو تیم سپاهان و پدیده مشهد با ارایه بازی تماشاگر پسند به دنبال اهداف خوب خواهند بود.
امیر قلعه نویی روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با پدیده مشهد در هتلی در اصفهان افزود : تیم های شهرستانی با مشکلات فراوان تیم داری می کنند و باید نگاه ها عدالت محور باشد.
وی با تبریک به گلمحمدی سرمربی پدیده مشهد و طرفدارانش به دلیل بازی های زیبا در لیگ برتر فوتبال اظهارداشت : دیدارهای تیم پدیده را می بینم و از بازی های این تیم لذت بردم و مطمئن هستم فردا بازی خوبی ارائه می دهند.
وی اضافه کرد : یحی گلمحمدی و تیمش به دنبال فوتبال خوب است و تیمش بسته بازی نمی کند در بازی فردا هر دو تیم اهداف خوبی را دنبال خواهند کرد.
**تیم فوتسال گیتی پسند مقاومت قرچک را شکست داد
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز پنجشنبه با نتیجه شش بر سه توانست بر مقاومت قرچک غلبه کند.
دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند و مقاومت قرچک از سری رقابت های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه پرگل شش بر سه میهمان خود را شکست دهد.
تیم گیتی پسند در این دیدار با یک بازی هجومی توانست با گل های افشین کاظمی، محمد شجری، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر و مهدی جاوید(دو گل) بر مقاوت قرچک پیروز شود.
در این دیدار ، سعید قلندری، علی محمودی و طه نعمتیان برای مقاومت قرچک گلزنی کردند.
**بازی با کیفیتی مقابل مقاومت قرچک برگزار شد
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: دیدار این تیم با مقاوت قرچک بازی خوب و با کیفیتی بود و توانستیم با کنترل بازی پیروز این میدان شویم.
رضا لک بعد از پیروزی مقابل تیم فوتسال مقاومت قرچک در جمع خبرنگاران اظهارداشت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند و از این که بازیکنانم بعد از خوردن گل اول توانستند بازی را کنترل کنند و گل های بیشتری به ثمر برسانند خوشحال هستم.
وی خاطرنشان کرد : بازیکنان گیتی پسند به غیر از چند صحنه در نیمه اول توانستند نبض بازی را در اختیار بگیرند، به بازی برگشتند و خوب ظاهر شوند.
وی با بیان اینکه تیم مقاومت قرچک از تیم های خوب لیگ برتر فوتسال کشور است ، ادامه داد: این تیم نتایج خوبی را در این رقابت ها کسب کرد و در نیمه دوم وقتی گل های بیشتری به ثمر رساندیم خود را برای دیدارهای سخت هم محک زدیم.
**هدف ما شگفتی سازی مقابل گیتی پسند بود
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت : هدف ما پیروزی و شگفتی سازی مقابل تیم گیتی پسند اصفهان بود که نتیجه را واگذار کردیم.
رضا زرخانلی بعد از باخت تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در طول هفته با هدف پیروزی نه برای مساوی و باخت برای بازی با گیتی پسند تمرین کرد و می خواستیم شگفتی ساز باشیم و بازی خوب و روانی را به نمایش بگذاریم.
وی با بیان اینکه بازی کردن مقابل تیم گیتی پسند سخت است، اظهارداشت: در اویل بازی خوب ظاهر شدیم و فکر کنم سریع ترین گل لیگ برتر فوتسال کشور را 17 ثانیه که از بازی گذشته بود را به ثمر رساندیم.
**پیروزی سپاهان در حضور40 هزار تماشاگر اصفهانی
تیم فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه توانست در حضور 40 هزار هوادار خود با نتیجه یک بر صفر پدیده مشهد را شکست دهد.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:15 دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد و در پایان میزبان توانست با نتیجه یک بر صفر میهمان مشهدی خود را شکست دهد.
طلایی پوشان سپاهان نیمه نخست این دیدار را طوفانی آغاز کردند و چندین موقیعت گل به دست آوردند که از کنار دروازه تیم حریف با بدشانسی به بیرون رفت.
سرانجام در یکی از ضد حملات در دقیقه 27 پاس سعید آقایی به مهرداد محمدی رسید و ضربه زیبا و سرکش این بازیکن دروازه پدیده مشهد را باز کرد.
**سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی نیازمند تقویت است
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: از بازیکنانم به خاطر بازی زیبا قدردانی می کنم و اگر می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید تیم سپاهان را تقویت کنیم.
امیرقلعه نویی بعد از برد تیمش مقابل پدیده مشهد در نشست خبری افزود : از هواداران تیم سپاهان به دلیل حمایت گسترده تشکر می کنم چون نشان دادند پای کار هستند.
وی با تبریک به یحیی گلمحمدی به دلیل بازی خوب تیمش اظهارداشت: از گردش توپ در این دیدار لذت بردم و خیلی خوب بازی کردند و ما فضا را به آنها داده بودیم.
وی با بیان اینکه هنوز بر روی نگرش بازیکنان سپاهان باید کار شود، تصریح کرد: بازیکنان خودشان را باور ندارند و باید با گلهای بیشتری بازی را تمام کنند.
قلعه نویی ادامه داد : اگر می خواهیم در کورس بمانیم باید تیم را ترمیم و نقاط ضعف مان را برطرف کنیم.
**حق ما در دیدار با سپاهان باخت نبود
سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: حق تیم ما باخت نبود و بازیکنان پدیده بازی خوبی را در دیدار با فولاد مبارکه سپاهان به نمایش گذاشتند.
یحیی گلمحمدی بعد از شکست تیمش برابر سپاهان در نشست خبری افزود: بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم و این دیدار سطح بالایی در لیگ برتر داشت.
وی با بیان اینکه فکر می کنم همه کسانی که این دیدار را دیدند اذعان داشتند حق تیم ما باخت نبود اظهارداشت : خوشحال هستم با نوع بازی خوب و زیبا توانستیم سپاهان را در زمین خودش اسیر خودمان کنیم.
وی با بیان اینکه فرصت های زیادی را در این دیدار از دست دادیم، اظهارداشت : ارزش نوع بازی خوب ما کمتر از برد نبود و بچه های تیم خیلی زحمت کشیدند و با جان دل بازی کردند و در حد یک تیم قهرمان خود را نشان دادند.
** اصفهان قهرمان مسابقات ووینام بانوان کشور شد
هفتمین دوره مسابقات ووینام قهرمانی بانوان کشور شامگاه روز جمعه با قهرمانی تیم اصفهان در سالن ولایت سپاهان شهر پایان یافت.
نائب رئیس بانوان هیأت رزمی استان اصفهان افزود : در این رقابتها تیم های سمنان و البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.
"ووینام" یک سبک از رشته های رزمی است.
زینب رستمی افزود : کاپ اخلاق این دور از رقابتها به استان ایلام اهدا شد.
به گفته وی 220 بانوی ورزشکار در قالب 10 تیم در چهار رده سنی در 2 بخش مبارزه و هنرهای فردی به مدت 2 روز بایکدیگر رقابت کردند.
در این مسابقات ورزشکاران استان های اصفهان (الف و ب)، سمنان، البرز ، تهران ، قم، گیلان ، کرمانشاه ، البرز و ایلام حضور داشتند.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/77757/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شنیده شدن چند صدای انفجار توسط شهروندان در اصفهان

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان/نشانی از انفجار و تخریب نیست

تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان

زیرنویس شبکه خبر: صدای انفجار شدید در اصفهان شنیده شد

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو

شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

صدای انفجار در اصفهان / نشانی از انفجار و تخریب نیست

حمله موشکی به اصفهان؟ ؛ واکنش رسمی یک مقام سازمان فضایی کشور

فعال شدن پدافندی هوایی ایران در آسمان اصفهان | ببینید

شنیده شدن چند صدای انفجار در آسمان اصفهان

وضعیت کنونی شهر اصفهان

علت صدای انفجار در اصفهان اعلام شد

تصاویری از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار

تأسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است

هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

آرامش شهر اصفهان در شبکه‌های اسرائیلی

شنیده شدن چند صدای انفجار در اصفهان

فوری | شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

شنیده‌شدن صدای انفجار در این شهر اصفهان

بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب 1000 ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام