پیام سپاهان

آخرين مطالب

علیرضا منصوریان:

پرسپولیس در محوطه جریمه مانده بود/فشار برانکو سوت‌ها را تغییر داد سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باوجود اینکه ما 10 نفره شدیم، این پرسپولیس بود که در محوطه جریمه‌اش ماند!

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا منصوریان پس از باخت یک بر صفر امشب ذوب آهن اصفهان مقابل پرسپولیس گفت: تیم ما اولین چیزی که قبل از مسائل تاکتیکی نیاز دارد، دگرگونی شرایط روحی است. این تیم با شرایط روحی لیگ را شروع کرد ولی به مرور افت روحی و سپس بدنی کرد. به مرور شکل تیم را عوض کردیم. به امید نمازی خسته نباشید می گویم که زحمات زیادی برای تیم کشیده بود.
وی افزود: امروز شکل و روند بازی ما خوب بود. این پرسپولیس بود که در دقایق آخر در محوطه خودش مانده بود. می دانستیم فشردگی مسابقات پرسپولیس زیاد است. ما از شانس های خودمان بخصوص از ضربه کاشته آخر بازی استفاده نکردیم.
سرمربی ذوب آهن درباره رشید مظاهری تاکید کرد: مظاهری امروز روز فوق العاده ای داشت و نشان داد حضورش در جام جهانی بی دلیل نبوده است. از داشتن مظاهری خوشحالیم. روند تیمی ما قطعا عوض می شود. هواداران یک تیم خوب از ذوب آهن می بینند.
منصوریان یادآور شد: در نیم فصل در یکی دو نقطه ترمیم خواهیم داشت. ما جوانهای خوب و شاکله خوبی داریم. امروز سعی خود را کردیم. پرسپولیس در ته مانده انرژی اش هم ریسک نکرد و اواخر بازی هم در محوطه جریمه خودش ماند. تیم ما کار دارد. باید در فاصله 50 روزه، وضعیت فیزیکی تیم را عوض کنیم.
وی درباره دادن بازوبند کاپیتانی به محسن مسلمان گفت : محسن از سال 85 در این تیم است و بعد از قاسم حدادی فر قدیمی ترین بازیکن ذوب آهن است. بازوبند یک تکه پارچه است. بعضی بازیکنان بدون بازوبند کاپیتان هستند. ما این موضوع را از بین برده ایم. دوستی و همدلی در تیم ما خوب شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری این دیدار نیز گفت: در این دیدار باهوش بازی کردیم. می دانستیم پرسپولیس خسته است و از دقیقه 75 کم می آورد و چنین فوتبالی را بازی می کند اما 10 نفره شدیم.
وی درباره عملکرد شاگردان خود اظهار داشت: در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم راضی ام. اگر کمی شانس داشتیم می توانستیم مثل پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی به گل برسیم. بیرانوند هم در ابتدای نیمه دوم اشتباه داشت اما در مجموع باید بگویم می توانستیم نتیجه بگیریم.
منصوریان در خصوص سبک بازی ذوب آهن افزود: بنزین سبز ذوب آهن بازیکنان جوان تیم هستند. به آنها امیدواریم. در نیم فصل دوم فرصت داریم و شاکله تاکتیکی و بدنی تیم را تغییر خواهیم داد. جایگاه ذوب آهم اینجا نیست. روند فعلی تیم هم خیلی خوب است و می تواند باعث پیشرفت تیمی شود.
سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره هدف خود در این تیم اظهار داشت: ما برای بازی بعدی خودمان با تمام وجود برای سه امتیاز می رویم. می دانستیم تیم چه وضعیتی دارد. نباید تیممان به این شرایط عادت کند. هدفگذاری پلکانی داریم و باید منطقی برخورد کنیم. در نیم فصل دوم باید تعریف جام حذفی را برای بازیکنانم مرور کنم تا بدانند هربازی شبیه به پلی آف است. یادم است این تیم با گل محمدی هم در نیم فصل دوم بهتر شد و اگر من که در نفت تهران بودم به همراه شاگردانم حواسمان را جمع نمی کردیم جایگاه ما را می گرفتند و به آسیا می رسیدند. شأن ذوب تفکرات بالاست.
منصوریان افزود: در نفت تهران و استقلال چنین شرایط زیر ساختی فراهم نبود. حالا در باشگاهی هستم که زیرساخت های خوبی دارد و می توان بی دغدغه تلاش کرد. ما که ذوب آهن ایران هستیم و تنها ذوب آهن اصفهان نیستیم می‌خواهیم این تیم به شأن لازم برسد. ما ذوب آهن ایران هستیم و باز هم تکرار می کنم ایران!
وی درباره نداشتن رهبر و بازیکن باتجربه در تیمش افزود: قاسم حدادی فر را داریم که توانایی اش بالاتر از آسیاست. البته برخی پست ها نیاز به تقویت داریم. خیلی خوشحالم که اکنون در اصفهان هستم و با شخصی مثل سعید آذری که فوق العاده مدیر است و تمام حاشیه ها را خودش کار می کند تا سرمربی راحت باشد کار می کنم.
وی درباره داور بازی اظهارداشت: داور بازی فوق العاده خوب سوت زد. او پوست اندازی لازم را داشته است. فغانی باعث شده تا اعتماد به نفس آنها بالا باشد. ما مربیان دوست داریم سوت را از داور بگیریم و خودمان قضاوت کنیم. فشار سرمربی حریف در بین دونیمه باعث شد کمی در ابتدای نیمه دوم سوت ها متفاوت شود اما در مجموع خیلی خوب بود.
منصوریان درباره نیمکت نشینی "ادی" افزود: باید در تمرینات باشید تا شرایط را ببنید. بازیکن باید تمام تلاش خودش را انجام دهد تا به ترکیب برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/78093/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت

همه چیز درباره کشفیات مرموز باستان‌شناسی در اصفهان / از کشف یک کوره اعجاب‌انگیز تاریخی تا لوله‌های عظیم آب و فاضلاب 1000 ساله و یک سازه عجیب مسقف احتمالا متعلق به یهودیان (فیلم)

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام

زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

ورود سامانه بارشی به استان از فردا

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

غربت مرتضی

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

رفع 48نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در اردستان

لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان

توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست

ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی