پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای تماشاگران بازگشایی می شود، 10 پیست موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان به بهسازی نیاز دارد و سپاهان با 9 گل آذرخش تهران را شکست داد از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: در صورت موافقت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در بازی تیم ما با پرسپولیس تهران مورد استفاده هواداران قرار خواهد گرفت.
مسعود تابش افزود: مقاوم سازی بیشتر بخش های ورزشگاه نقش جهان انجام شده است و تنها یکی دو بخش دیگر روبروی جایگاه اصلی باید این نوع عملیات انجام شود.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه طبقه اول ورزشگاه نقش جهان 38 هزار صندلی دارد، اما در در دیدار روز گذشته(جمعه) سپاهان با پدیده مشهد افزون بر 40 هزار هوادار از نزدیک زردپوشان را تشویق کردند و جمعیت مازاد از راهروها و بین صندلی ها نظاره گر بازی تیم های اول و دوم جدول بودند.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان اضافه کرد: بی شک در دیدار مهم تیم ما با پرسپولیس تهران که همواره جذاب و دیدنی بوده است تماشاچیان بیشتری به ورزشگاه خواهند آمد، بنابراین استفاده از طبقه دوم برای این مسابقه ضروری است.
تابش ظرفیت کنونی طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اصفهان را 30 هزار نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی و در صورت موافقت برای دیدار یاد شده 20 هزار صندلی در اختیارهواداران قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد که برای دیدار با پرسپولیس قانون 90 به 10 درصد برای اختصاص صندلی ها به تماشاچیان میزبان و میهمان رعایت خواهد شد.
**استاندار اصفهان خواهان ایجاد کارگروه بررسی مسائل ورزشکاران شد
استاندار اصفهان گفت: لازم است کارگروه بررسی مشکلات و چالش های ورزشکاران این خطه با حضور نمایندگانی از این جمع تشکیل شود.
عباس رضایی در دیدار با جمعی از افتخارآفرینان اصفهانی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا که در استانداری اصفهان برگزار شد، افزود: در این کارگروه که یک یا چند نماینده ورزشکاران نیز حضور دارند، باید مسائل مختلف ورزشکاران این منطقه از جمله معیشت، بیمه، و شغل بررسی شود.
وی با بیان اینکه اداره کل امور اجتماعی استانداری، ورزش و جوانان اعضای حقوقی و سازمان مدیریت برنامه ریزی اصفهان این کارگروه خواهند بود، ادامه داد: حضور یک یا چند حامی مالی برای پشتیبانی از ورزشکاران در این کارگروه ضروری است، زیرا حمایت آنان، بخش زیادی از دغدغه های افتخارآفرینان ورزشی را حل می کند.
استاندار اصفهان همچنین تاکید کرد که در این کارگروه، وعده های استاندار پیشین اصفهان نیز مورد بررسی قرار گیرد و در صورت وجود منابع لازم محقق شود.
**کسب سهمیه المپیک در ورزش سه گانه، دور از انتظار نیست
دبیر فدراسیون ورزش سه گانه ایران گفت: کسب سهمیه المپیک از سوی ورزشکاران ایرانی این رشته، دور از انتظار نیست و نباید نسبت به آن ناامید بود.
ورزش سه ‌گانه یا 'تریاتلون'، یک ورزش ترکیبی شامل شنا، دوچرخه‌ سواری و دو و میدانی است که شرکت‌ کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می ‌کنند.
علیرضا صفری در مجمع انتخاباتی هیات سه گانه استان اصفهان در سرای ورزشکاران این شهر افزود: اگرچه فاصله برخی از کشورهای آسیایی با ایران در این رشته زیاد است، اما با برنامه ریزی منسجم فدراسیون و ارتباط و فعالیت بیشتر هیات های استانی می توان ضمن ارتقای کیفی و کمی ورزشکاران سه گانه، برای کسب سهمیه در المپیک امیدوار بود.
دبیر فدراسیون ورزش سه گانه، سیاست های این مجموعه را مفید و در راستای توسعه این رشته دانست و گفت: تخصص گرایی نخستین سیاست فدراسیون است و در همین پیوند ما نسبت به تربیت مربیان تخصصی این ورزش اقدام کرده ایم.
** پرداخت پاداش مدال آوران آسیایی اصفهان پیگیری می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: این مجموعه پاداش وعده داده شده از سوی استاندار پیشین به مدال آوران اصفهانی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا را پیگیری می کند.
محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان اصفهان، تیر امسال در دیدار با اعضای کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعضای شورای المپیک آسیا گفته بود که هر یک از ورزشکاران استان که در مسابقات آسیایی جاکارتا طلا، نقره یا برنز کسب کنند به ترتیب 500 ، 300 و 200 میلیون ریال پاداش دریافت می کنند که به گفته این مقام آوران، وعده مزبور تاکنون محقق نشده است.
محمد سلطان حسینی در جلسه ای با موضوع بررسی درخواست های ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، افزود: سرجمع مبلغی که باید به عنوان پاداش به ورزشکاران اصفهانی این مسابقات اختصاص یابد، حدود 10 میلیارد ریال است و برای تامین این مبلغ باید نهادها و دستگاه ها مرتبط دیگر نیز مشارکت کنند.
وی اضافه کرد: برغم سختی تامین مبلغ یاد شده در شرایط مالی کنونی، پیگیری لازم انجام خواهد شد.
سلطان حسینی تصریح کرد: پیشرفت ورزش در این منطقه نیازمند همکاری بیشتر باشگاه ها، صنایع و دستگاه های مختلف است.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه شمار افتخارآفرینان ورزشی این خطه همواره رو به افزایش بوده است، خاطرنشان کرد: تعدد مقام آوران رشته های گوناگون باعث می شود که وعده های داده شده در باره پرداخت پاداش نیز محقق نشود.
سلطان حسینی افزود: در بازی های آسیایی 2014 'اینچئون' کره جنوبی، اصفهان 20 نماینده داشت که این تعداد در بازی های آسیایی 2018 'جاکارتا' اندونزی به 50 نفر رسید.
**رقابت های دارت رتبه بندی آزاد کشوری در اصفهان آغاز شد
رقابت های دارت رتبه بندی(رنکینگ) آزاد کشوری روز پنجشنبه با حضور 142 ورزشکار از سراسر کشور در اصفهان آغاز شد.
مسوول برگزاری این مسابقات گفت: در این مسابقات 47 ورزشکار در بخش بانوان و 95 دارت انداز در بخش آقایان به مدت 2 روز در سالن نقش جهان اصفهان به رقابت می پردازند.
بهناز قربانی اضافه کرد: رقابت های بانوان امروز پنجشنبه و مسابقات آقایان فردا جمعه برگزار خواهد شد.
وی اظهارداشت : چهاردهمین دوره اردوی تدارکاتی تیم های ملی جوانان بانوان و آقایان که از 13 آذر در محل یادشده آغاز شد تا فردا ادامه خواهد داشت.
نایب رییس کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد : فاطمه کریمی و فاطمه صفی از اصفهان به همراه عسل عوض زاده و مهشاد عوض زاده از سمنان نفرات بخش بانوان این اردو هستند.
** 10 پیست موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان به بهسازی نیاز دارد
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت :10 پیست موتور سواری و اتومبیلرانی از مجموع 14 پیست واقع در شهرهای این استان نیازمند بهسازی و تکمیل است.
احمد بازوبندی ، هزینه تقریبی بهسازی پیست ها را بالغ بر 110 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بیشتر این مجموعه ها قابلیت برگزاری مسابقات موتوسواری را دارد اما اجرای رقابت های اتومبیلرانی در آن ها به دلیل استاندارد نبودن مشکل است.
به گفته او چهار پیست در استان قابلیت برگزاری رقابت های کشوری را داراست اما با این حال مجموعه های یاد شده باز هم نیازمند استانداردسازی است.
وی ادامه داد: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی نقش جهان واقع در مجموعه بزرگ ورزشی نقش جهان در زمان حاضر جایگاه تماشاچیان و دیوارکشی مناسب ندارد، همچنین این مجموعه از لحاظ ابعاد و مساحت استاندارد نیازمند اصلاح است.
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان اضافه کرد : برای تکمیل این مجموعه بالغ بر 60 میلیارد ریال نیاز داریم، اما این مبلغ تاکنون تامین نشده است و در صورت تامین می توان آن را به یک پیست مناسب و استاندارد تبدیل کرد.
** سپاهان با 9 گل آذرخش تهران را شکست داد
تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران روز جمعه 9 بر صفر تیم آذرخش تهران را شکست داد.
این دیدار که در چارچوب رقابت های لیگ برتر بانوان کشور در ورزشگاه صفائیه مبارکه اصفهان برگزار شد، تیم سپاهان توانست با 9 گل تیم مهمان را شکست دهد.
گلهای سپاهان را مرضیه نیکخواه( 2 گل) ، شیوع فاضلی (2 گل) ، شقابق روزبهان(2 گل) ، مریم رهیده ، الهام فرهمند و مانیا آسادوریان هر کدام یک گل به ثمررساندند.
سلما رضوی با کمک ها مرضیه بهداروند ، الهه سامانیان و رینب منادیان این دیدار را قضاوت کردند.
تیم فوتبال بانوان سپاهان در فصل گذشته در رده چهارم جدول قرار گرفته بود امروز و در اولین دیدارش به نتیجه خوبی دست یافت.
امروز در چارچوب این رقابتها تیم های فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز - راه یاب ملل مریوان ، شهردری سیرجان - ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر - شهرداری بم، سپیدار مازندران - ذوب آهن اصفهان و پالایش گاز ایلام - همیاری آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند.
6026/9913/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/78358/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان

خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

کیهان مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در کنار دلالان و رانت جویان

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

89 درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند/ ماجرای تحمیل ایمان با زور را کنار بگذارید

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت 1403

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه 7 اصفهان

«تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما

تو که با عاشقان درد آشنایی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 6 اردیبهشت 1403 + جدول

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 6 اردیبهشت 1403+ جدول

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است

برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

زمان‌بندی 575 پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

سرمقاله وطن امروز/ حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند

سرمقاله خراسان/ فناوری ایرانی ، پیشران دیپلماسی اقتصادی

سرمقاله فرهیختگان/ ضرورت ترویج گفتمان مقاومت برای خانواده دانشگاه آزاد

سرمقاله شرق/ محیط زیست به‌مثابه تمام دولت

سرمقاله اعتماد/ پدیده‌های اجتماعی و جبر مستقیم

سرمقاله ایران/ تجویز اصولی در برابر آدرس غلطِ «ان‌شاءالله خیرخواهان» چیست؟

سرمقاله دنیای اقتصاد/ انتخابات آمریکا؛ روشنی‌ها و ابهام‌ها

سرمقاله تعادل/ تصویرسازی مطالبات کارگران

سرمقاله همشهری/ نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

خدایا زندگی رو زیر و رو کن

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

سرمقاله کیهان/ اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است

در سال 1403 نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

7 تا از ارزان‌ترین کشورها برای خرید طلا را بشناسید

ویدیو/ افتتاح زورخانه در منطقه ده ونک تهران

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

270 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد