پیام سپاهان

آخرين مطالب

برانکو ایوانکوویچ:

بچه‌های ما شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم، بچه‌های ما امروز شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ شامگاه یک شنبه پس از تساوی تیمش مقابل تیم سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط مسابقه اظهار داشت: قبل از بازی وقتی قلعه‌نویی را دیدم به او گفتم حضور در بازی به عنوان سرمربی سپاهان برای تو افتخار بزرگی است و خوشحالم که این دربی را برگزار می‌کنیم.
وی افزود: اینها بازی‌هایی هستند که به خاطر آنها کار و زندگی می‌کنیم، امروز یک بازی زیبا را دیدیم که هر دو تیم می خواستند و تلاش کردند که ببرند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از هوادارانم تشکر می‌کنم که امروز خوب حمایت کردند، بچه‌های ما امروز شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند.
وی ادامه داد: امروز شرایط خوبی داشتیم و به بازیکنان خود تبریک می‌گویم، واقعاً تبریگ می‌گویم و به آنها و تمام نتایجشان افتخار می‌کنم.
ایوانکوویچ درباره اینکه کنفرانس مطبوعاتی اصفهان را به سیرک تشبیه کرده بود، بیان داشت: آن زمان شرایط برای کنفرانس خبری مهیا نبود، اگر یادتان بیاید چه اتفاقاتی در طول بازی افتاد، دلیل این صحبت برایتان مشخص می‌شود.
وی اضافه کرد: همانطور که در بازی با ذوب‌آهن نیز در تهران راضی نبودم و آنجا در تهران ناراحتی‌ام را از داوری اعلام کردم و به بازیکنانم گفتم که بازی برای برد و باخت است و می‌توانیم هم بازنده باشیم اما به آنها افتخار می‌کنم، به رفتار، بازی و تلاشی که صورت دادند افتخار می‌کنم.
در این بخش خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس این توضیح را بیان داشت که ایوانکوویچ عنوان کرده است که همواره به خبرنگاران احترام خاصی می‌گذارد و اگر فوتبال سه قسمت باشند، تیم‌ها، هواداران و رسانه‌ها سه ضلعش هستند، بحث سر اتفاقاتی است که در زمین رخ داده و نه کنفرانس.
در ادامه ایوانکویچ تصریح کرد: بعد از این همه مدت این بحث را از کجا آورده‌اید؟ شاید جایی این را نوشته است. سوال من این است که آیا من تا بحال به کسی از دوستان رسانه‌ای توهین کرده‌ام؟ جمله من درباره یک تشبیه از بازی بوده و از شما عذرخواهی می‌کنم که این موضوع را 6 ماه در دل خودتان نگه داشته‌اید.
وی با بیان اینکه بعد از بازی ذوب‌آهن درباره داوری هم صحبت کردم و به حق هم صحبت کردم، گفت: اشاره اصلی من به بازی ماشین‌سازی و سایپا بود، همیشه گفته‌ام که سپاهان در 10 سال اخیر بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. پرسپولیس سه دربی با استقلال، تراکتورسازی و سپاهان دارد. گفتم که آقای قلعه‌نویی به عنوان دوست من بازیکنانشان را تقویت کردند و تیم خوبی را جمع کرده است. بزرگترین رقبای ما برای قهرمانی، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی هستند. البته پدیده هم که خیلی خوب بازی کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره داوری بازی امروز نیز ابراز داشت: «فغانی» داور امروز نشان داد که به چه دلیل جزو چهار داور برتر دنیاست، ما حتی اگر بازی را می‌باختیم نیز همین نظر را داشتیم.
وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسید در مصاحبه‌های اخیر فرار رو به جلو صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بازی امروز را آنالیز کنید. سپاهان در نیمه دوم بازی از نیمه جلوتر نیامد و طبیعی است که بازیکنان خسته هستند و امروز می‌توانستید ملاحظه کنید که بازیکنان ما خسته هستند یا نه.تا کنون شنیده‌اید که من دنبال بهانه باشم؟ آیا ما بعد از باخت به کاشیما توجیه کردم؟ بازی سایپا نیز بازی سختی بود و ما 10 ساعت در راه بودیم. آیا کسی بهانه می‌آورد؟
وی ادامه داد: نمی‌دانم اصلا مصاحبه‌های مرا می‌خوانید؟ اگر می‌خوانید خوب نخوانده‌اید. چه زمانی شما شنیده‌اید که ما به دنبال فرار رو به جلو باشیم زیرا حتی وقتی بچه‌ها خسته باشند، به دنبال نتیجه هستند. همه می‌دانند بازیکنی که 21 بازی صورت گرفته باشد، ممکن است خستگی بر آن فشار آورده باشد.
ایوانکوویچ تاکید کرد: باز هم می‌گویم به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا آنها به دنبال برد بودند و حتی بعد از آنکه عقب افتادیم، با گل زیبای پورقاز اطمینان داشتیم که می‌توانیم برگردیم. ما 9 کرنر داشتیم و سپاهان فقط دو کرنر داشت. نتیجه همیشه واقع‌گرایانست و عادلانه بود چراکه دو تیم بهتر ایران بازی می‌کردند، به نظرم بازی امروز بهترین بازی ما بود زیرا تمام عناصر تاکتیکی، تکنیکی، بدنی، ذهنی و شخصیتی با هم خوب ظاهر شدند.
وی در واکنش به شایعه بازگشت طارمی به پرسپولیس و چراغ سبزش به این بازیکن و درباره اینکه گفته بود بیاید اما چند برابر بازیکنان دیگر پول نگیرد، تصریح کرد: طارمی بازیکن قطر است و من نمی‌دانم از او راضی هستند یا نیستند زیرا اخبار را دنبال نمی‌کنم و تماسی ندارم. هفته پیش گفتم و الان نیز تکرار می‌کنم، طارمی ملی‌پوش است و شاید بهترین مهاجم ایران باشد. دو سال در تیم ما بهترین بازیکن و آقای گل بود اما این مسئله تنها فقط به من، باشگاه یا آقای پندار مربوط نیست، بلکه مربوط به او و باشگاه و من کادر فنی است و به نظرم الان وقت مصاحبه در این ارتباط نیست.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/78511/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد