پیام سپاهان

آخرين مطالب

خریدهای احتمالی ذوب‌آهن برای نیم‌فصل از نگاه آمار ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - علیرضا منصوریان فرصت مناسبی دارد که در تعطیلات نیم‌فصل تیم خود را مهیا و آماده سازی کند تا بتواند در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر فوتبال کشور به نتایج مناسب دست پیدا کند. که مهم‌ترین مسئله کسب یک مهاجم شش‌دانگ است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، علیرضا منصوریان 4 هفته به پایان لیگ برتر فوتبال سکان هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن را به دست گرفت و امید نمازی به صورت توافقی از تیم فوتبال ذوب‌آهن جدا شد. مشکل بزرگی که به‌صورت مشترک در تیم منصوریان و نمازی وجود داشت، عدم روحیه مناسب در بازیکنان تیم و نبود یک مهاجم تمام‌کننده برای این تیم بود. تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول درمجموع توانسته 12 گل وارد به حریفان خود بزند که توانسته‌اند آمار 8 دهم درصد گل در هر بازی را از خود به‌جای بگذارند که نشان از نقطه ضعف این تیم در خط حمله را نشان می‌دهد. ذوب‌آهن در 4 بازی اخیر خود مقابل تیم‌های، پارس جنوبی، پرسپولیس، فولاد و نفت مسجدسلیمان نتوانست موقعیت‌های زیادی را خلق کند و از مجموع 12 امتیاز ممکن تنها 2 امتیاز کسب نمود. علیرضا منصوریان فرصت مناسبی دارد که در تعطیلات نیم‌فصل تیم خود را مهیا و آماده‌سازی کند تا بتواند در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر فوتبال کشور به نتایج مناسب دست پیدا کند.
مهم‌ترین مسئله کسب یک مهاجم شش‌دانگ است که تا به امروز برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد هافبک های هجومی و مهاجمان تیم های مختلف به گوش می رسد که می خواهیم نگاه آماری به عملکرد این بازیکنان در تیم‌های حال حاضرشان داشته باشیم.

مرتضی تبریزی
تبریزی به گفته سعید آذری و علیرضا منصوریان از مکتب ذوب‌آهن است و این باشگاه خانه او است. در حال حاضر تبریزی می‌تواند گزینه‌ای باشد که ذوب‌آهن به دنبال به دست آوردن او باشد. آمار تبریزی نشان می‌دهد که او توانسته است در 13 بازی برای استقلال تنها 2 گل بزند و آمار ضعیفی را به‌عنوان یک مهاجم شش‌دانگ از خود به نمایش بگذارد. تبریز در فصل گذشته که در ذوب‌آهن حضور داشت با 13گل زده توانسته بود جایگاه دوم را بین گل زنان لیگ برتر به دست بیاورد. هنوز خبری منتشر نشده است که باشگاه استقلال چکی که به باشگاه ذوب‌آهن داده است، پرداخت‌شده است یا خیر. با توجه به نیاز ذوب‌آهن به یک مهاجم و جایگاه فعلی که تبریزی در تیم استقلال دارد، این احتمال وجود دارد که استقلال و ذوب‌آهن باهم توافق کنند و تبریزی در نیم‌فصل دوم پیراهن تیم سابقش را بر تن کند.

جابر انصاری
شفر سرمربی استقلال اعتقاد زیادی به جابر انصاری مهاجم این تیم ندارد و در فصل 97-98 لیگ برتر بازی زیادی به او نرسیده است. آمار گلزنی جابر انصاری در باشگاه استقلال به 25 صدم درصد گل در هر بازی می‌رسد که آمار متوسط و ضعیف برای یک مهاجم به شمار می‌رود. در فصل جاری انصاری نتوانسته زیاد برای استقلال بازی کند و تنها گلی که در این فصل به ثمر رسانده است به بازی مقابل سپیدرود رشت باز می‌گردد. شنیده‌ها هاکی از این است که انصاری در نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شود و مقصد احتمالی او ذوب‌آهن است.

جلال‌الدین علی محمدی
علی محمدی در فصل گذشته و روزهایی که سپاهان خوب نبود به‌تنهایی به تیمش کمک می‌کرد و گل‌های حساسی را به ثمر می‌رساند. این بازیکن توانست در فصل گذشته 7 گل بزند که آمار قابل قبولی برای یک هافبک هجومی تلقی می‌شود. امیر قلعه‌نویی در این فصل اعتقاد زیادی به این هافبک نداشته است و در این نیم فصل بازی زیادی به علی محمدی نرسیده است. علی محمدی اوایل فصل نیز به خاطر اینکه به او میدان داده نمی‌شد، درخواست جدایی از سپاهان را داشت. احتمال دارد که این بازیکن در نیم فصل دوم با تیم‌های دیگری مذاکره کند و از سپاهان جدا شود و به همین خاطر گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که ذوب‌آهن به دنبال جذب این هافبک هجومی است.

محمدرضا خلعتبری
خلعتبری سابقه حضور در تیم‌های اصفهانی را دارد و از سال 85 تا 90 برای ذوب‌آهن بازی کرده است. خلعتبری در سال‌های حضور خود 114 بازی برای این تیم انجام داد و توانست 34 گل به ثمر برساند. در حال حاضر این مهاجم با پدیده خراسان قرارداد دارد و توانسته در نیم فصل اول، 2 گل برای تیم خود به ثمر برساند. تیم پدیده در کورس قهرمانی با پرسپولیس و سپاهان قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد که این تیم بخواهد یکی از مهره‌های تاثیر گذار خودش را از دست بدهد.
خلعتبری در مصاحبه‌هایی که انجام داده است به صراحت گفته که با پدیده قرارداد دارد و شرایط انتقال این بازیکن به تیم‌های دیگر سخت و دشوار خواهد بود.
کد خبرنگار:13026
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/81741/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اکبر پولادی‌ باغبادرانی منتخب مردم لنجان شد

آیا دیگر هیچ وقت اعتماد به بورس باز نمی‌گردد؟ /بورس به زودی سقف قبلی را پس خواهد گرفت/ در شرایط تورمی بدترین چیز نگهداشتن ریال است

نتایج غیررسمی انتخابات ورامین، سمیرم و لنجان

مهدی آذربایجانی مدیرعامل جدید سپاهان اصفهان کیست؟

«فهیمی» کرسی‌نشین بهارستان شد

محمد طاهری از شبستر راهی بهارستان شد

اکبر پولادی‌باغبادرانی منتخب مردم لنجان شد

اولین نتیجه غیر رسمی انتخابات در سمیرم و لنجان

رحیم کریمی در حوزه انتخابیه سمیرم از رقیب خود پیشی گرفت

نتایج غیررسمی انتخابات ورامین، سمیرم و لنجان /خزایی 2 برابر رقیش رأی آورد

مدیرعامل باشگاه سپاهان مشخص شد

اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی از شیراز و زرقان راهی بهارستان شدند

بحران بی‌سابقه بین آمریکا و اسرائیل

کاروان زیرسایه خورشید غبار از دل‌ها می‌زداید

فوت 2 مأمور انتظامی اصفهان در مأموریت

مدیرعامل باشگاه سپاهان منصوب شد

تصاویر واقعی از نجات جان 6 نفر در اصفهان توسط پهپاد آتش نشان

مدیرعامل سپاهان اصفهان معرفی شد + سوابق

کنسول دستی ROG Ally X ایسوس با مشخصات جذاب معرفی شد

اظهارات تازه گروسی درباره فعالیت‌های هسته‌ای پس از بازدید اصفهان

معاون مالی شهرداری اهواز، مدیرعامل سپاهان اصفهان شد! / قحط الرجال در فوتبال آماتوری ایران؛ مدیری که حتی تماشای فوتبال راهم دوست نداشت

معاون مالی شهرداری اهواز، مدیرعامل سپاهان اصفهان شد! / قحط الرجال در فوتبال آماتوری ایران؛ مدیر دهه شصتی که حتی تماشای فوتبال راهم دوست نداشت

ورود سامانه جدید بارشی به کشور؛ شروع بارنگی در این استان‌ها

داستانک/ زمین‌ گرد است

طراحی ماژول دوربین OnePlus 13 و OnePlus 13R متفاوت از نسل قبل است

گوشی پرچمدار 2024 سونی در حوزه دوربین قدرت‌نمایی خواهد کرد

اپل جنجال تبلیغ جدیدش را گردن ال‌جی انداخت!

جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی و دانش آموختگان مکتب دفاع مقدس هستند

سومین مدیرعامل طلایی پوشان در یک فصل

اصلاح هندسی معابر منطقه 5 اصفهان برای روان‌سازی ترافیک

پایان زمان اخذ رأی در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان معرفی شد

آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان معرفی شد

شعر خوانی دلنشین باران نیکراه

قلم لمسی اپل پنسل پرو چه قابلیت‌های جدیدی دارد؟

چیزهایی که دوست نداریم در GTA 6 شاهد آن‌ها باشیم

به‌لطف هوش مصنوعی، انویدیا برترین طراح تراشه در دنیا شد

تاکید مخبر بر حل مشکلات و مسائل ناشران و کارخانه های تولید کاغذ ایرانی

اپل برای آیفون های تاشوی خود دست به دامان سامسونگ شد!

خطای شدید؛ چرا انتقال مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اشتباه است؟

انتخابات باز هم تمدید شد

شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد؟

عینک اسپیکردار 2024 هواوی در راه است

واشنگتن پست: آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد

اختصاص 10000 سهمیه بیمه به کارگران ساختمانی

تأسیس دبیرخانه دائمی بزرگداشت روز ملی گل محمدی و گلاب در کاشان

افزایش محبوبیت کتاب صوتی

MSI کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER Shadow 3X را معرفی کرد؛ ایده‌آل برای عاشقان بازی

انتخابات لنجان بدون هیچ مشکل و اخلالی در حال برگزاری است