پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته ای که گذشت اجتماعی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- درمان سوختگی بالای 70 درصد تا یک میلیون دلار هزینه دارد، مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان سال حل می شود، رقابتهای بی اثر چالش مهم امروز آموزش عالی کشور است و تفاهم ‌نامه ساخت 20 هزار مسکن در استان اصفهان امضا شد از مهمترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته گذشته بود.
به گزارش ایرنا، رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان هزینه درمان مصدومان سوختگی بالای 70 درصد را تا یک میلیون دلار برآورد کرد.
فریدون عابدینی افزود: یک درصد سوختگی بدن یک انسان حدود 170 سانتی متر مربع است که درمان استاندارد هر سانتیمتر بیش از 200 میلیون ریال هزینه دارد.
عابدینی تاکید کرد : 96 درصد درمان سوختگی با رساندن به موقع بیماران به مراکز درمانی توام با موفقیت است اما باید با پیشگیری از این عارضه جلوگیری کرد.
وی با بیان این که کم هزینه ترین راه در کنترل عوارض سوختگی، پیشگیری است اظهار داشت: کمترین عارضه سوختگی تغییر رنگ پوست است که حرارت بالای 69 درجه سانتی گراد به مدت یک ثانیه موجب سوختگی پوست می شود.
عابدینی تاکید کرد: سوختگی نوعی بیماری ناشناخته در بین خانواده هاست که مردم درمان های بدی از جمله استفاده از آرد، خمیردندان، سیب زمینی، ماست و عسل در مورد آن انجام می دهند.
این متخصص افزود: استفاده از آب سرد بهترین و راحت ترین راه درمان سوختگی در دقایق اولیه است.
وی گفت: بعضی مواقع بر اثر رفتارهای اشتباه مردم، بیمارانی به مراکز درمانی مراجعه می کنند که با بهترین امکانات هم نمی توان آنها را معالجه کرد.
رئیس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) اصفهان اظهار داشت: هفت مرکز تخصصی سوختگی در ایران وجود دارد که اصفهان 14 استان کشور را زیر پوشش خود قرار می دهد.
**بازیافت از هدر رفتن منابع سودمند جلوگیری می کند
دبیر علمی دومین همایش ملی صنعت بازیافت گفت: یکی از اقدامات اساسی جهت جلوگیری از هدررفتن منابع سودمند و سرمایه های محلی، بازیافت است که مصرف انرژی و مواد خام را کاهش می دهد.
مهشید گرجی افزود: هدف از برگزاری این همایش اهمیت آموزش و مشارکت مردمی در راستای توسعه پایدار است که حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب منابع است زیرا مهم ترین راهبرد جهت دستیابی به این توسعه مبحث بازیافت و مدیریت پسماند است.
وی تصریح کرد: امروز با توجه به پیشرفته و صنعتی شدن، افزایش جمعیت، تغییر نوع مصرف، تغییر سبک زندگی و از همه مهم تر آلودگی محیط زیست و روبه اتمام بودن منابع طبیعی، صنعت بازیافت و مباحث زیست محیطی بسیار مورد توجه است.
دبیر علمی دومین همایش صنعت بازیافت خاطرنشان کرد: در گذشته پسماندها دفن می شدند امروزه دفن پسماند مشکلات عدیده ای از جمله مباحث زیست محیطی، آلودگی آب و خاک، مصرف زمین را در بردارد.
گرجی آموزش و فرهنگسازی در بازیافت را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: یکی از ضروریات این همایش پرداختن به مبحث اشتغال، اقتصاد و مالیات است.
وی اضافه کرد: ما قوانین حمایت مالیاتی نداریم، حدود 6 درصد از کشورهای جهان دارای صنعت بازیافت هستند و از مباحث بازیافتی و محیط زیستی حمایت می کنند.
**مشکل تامین لاستیک رانندگان تا پایان سال حل می شود
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: مشکلات تامین لاستیک رانندگان با رایزنی ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال حل می شود.
داریوش امانی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل ونقل و راهداری در اصفهان با بیان این که سازمان راهداری به دنبال حل مشکلات رانندگان است اظهار داشت: تامین لاستیک وظیفه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نبود اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما هم بود در این مساله ورود کردیم.
وی از ثبت سفارش 2 میلیون حلقه لاستیک خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با اقدامات انجام شده مشکلات لاستیک رانندگان تا پایان سال حل شود.
وی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل و راهداری کشور گفت: در این جلسه نمایندگان صنوف مختلف سئوالات و درخواست های خود را به راحتی مطرح کردند.
عضو هیات عامل و معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور با قدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.
** برای ایمن سازی مدارس اصفهان اقدام جدی صورت گیرد
استاندار اصفهان با اشاره به حادثه آتش سوزی واحد آموزشی در زاهدان گفت: باید برای ایمن سازی مدارس این استان اقدام جدی صورت گیرد تا با اعمال تذکرات لازم، مناطق دارای مشکل فضای آموزشی با چنین حوادثی مواجه نشوند.
عباس رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این اداره کل افزود: یکی از اصلی ترین و مهم ترین جلسات جلسه شورای عالی آموزش و پرورش است چرا که در این جلسه آینده کشور بحث و برای تامین نیازهای آن تصمیم گیری می شود.
وی خاطرنشان کرد : هرگونه سرمایه گذاری در آموزش و پرورش آینده ساز، قانونی و نشاط آور و در نهایت تکلیف شرعی خواهد بود.
وی ادامه داد: جلسات شورای آموزش و پرورش باید موضوعی باشد تا بتوان به همه مسائل و مشکلات این حوزه مهم رسیدگی و بحث و بررسی کرد زیرا بهتر و بیشتر به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.
استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت مسائل مربوط به حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به مشغله کاری اما حاضرم هفته ای یک مرتبه در جلسات شورا ی آموزش و پرورش شرکت کنم.
** ذخیره سد زاینده رود در مقایسه با سال 96 کمتر شده است
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: میزان ذخیره سد زاینده رود با کاهش نسبت به سال گذشته، اکنون 137 میلیون متر مکعب است.
حسن ساسانی به ایرنا افزود : سال گذشته در چنین روزهایی 146 میلیون متر مکعب آب در مخزن سد زاینده رود ذخیره بود، اما شرایط نامناسب بارش ها سبب شده میزان ذخیره کنونی کاهش پیدا کند.
وی اضافه کرد: ذخیره پشت سد در بازه زمانی متوسط بلند مدت (44ساله) 632 میلیون متر مکعب بوده و حجم کنونی حدود 80 درصد کمتر از میزان یاد شده است و همین امر شرایط بحرانی فعلی را نشان می دهد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان ورودی به سد زاینده رود را 11.5 و خروجی از آن را 11 متر مکعب بر ثانیه اعلام و اضافه کرد: بارش های آبان امسال تاثیر چندانی بر ذخیره پشت سد نداشت و دلیل اصلی آن هم خشک بودن بستر زمین و جذب حداکثری این آب توسط خاک بود.
وی با تاکید بر استمرار در مصرف بهینه آب در بخش های مختلف،تصریح کرد : اهالی این استان با صرفه جویی حداقل 25 درصد در بخش مصرف خانگی و دیگر مصارف شرایط تامین آب در ماه های آینده را فراهم کنند و سرمای هوا را دلیلی بر رعایت نکردن صرفه جویی تلقی نکنند.
ساسانی با بیان اینکه نیروگاه آبی سد زاینده رود به دلیل کمبود آب از مدار خارج شد، خاطرنشان کرد: با این حال در همین مدت تعمیرات اساسی در این نیروگاه انجام شد تا در صورت بهبود اوضاع دوباره به چرخه تولید برق بازگردد.
** رقابتهای بی اثر چالش مهم امروز آموزش عالی کشور است
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: استانداردهای بی ریشه و رقابت های بی ثمر چالش مهم امروز آموزش عالی کشور است که تلاش در این عرصه بی نتیجه خواهد بود.
علی باقر طاهری نیا در نکوداشت یکصدمین سالگرد تاسیس تربیت معلم در ایران در دانشگاه فرهنگیان اصفهان با بیان اینکه برخی از این رقابت ها در عرصه بین المللی دویدن درجاست، افزود: دانشگاه باید جامعه را به پیش ببرد.
وی تصریح کرد:در زمان حال شاخصی تعریف می شود و روز دیگر شاخص جدیدی جای آن را می گیرد از این رو باید گفت رقابتی سازنده است که به تعالی برسد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: جامعه پردازی باید در دانشگاه ها رواج پیدا کند تا تمامی مشکلات در عرصه صنعت و پژوهش برطرف شود.
وی بیان کرد: باید مثلثی سه ضلعی که اضلاع آن را دولت، دانشگاه و صنعت تشکیل شود و در کانون آن جامعه باشد تا بتوانیم علم نافع تولید کنیم.
طاهری نیا اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان به اعتبارات مختلف می تواند پرچم دار پارادایم های جدید در کشور باشد زیرا درون نگر، تربیت محور و تاسیس آن برای پاسخ به نیازهای بومی موثر است.
** برای نجات زاینده رود چاره اندیشی شود
رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه اولویت اول اصفهان زاینده رود است ، گفت : خاموشی تالاب بین المللی گاوخونی ناشی از بی برنامه بودن مسئولان است که باید برای نچات آن چاره اندیشی شود.
سید عبدالوهاب سهل آبادی در دومین همایش ملی صنعت بازیافت با شعار (از زمین برای زمین) در تالار اجتماعات این اتاق با بیان اینکه زاینده رود هنوز منتظر قطره ای آب است و فراموش نشود، افزود : محیط زیست اصفهان زاینده رود است اگر اصفهان بدون زاینده رود باشد، زحمات مسئولان برای این شهر اهمیت ندارد و تالاب بین المللی گاو خونی هر روز از بی برنامگی مسئولان رنج می برد.
رئیس اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و کشاورزی اصفهان اظهارداشت : قداست شهری همانند اصفهان با گذشته درخشان نباید فراموش شود.
وی تصریح کرد : کمترین وظیفه ما در مقابل آیندگان این است که به طبیعت و محیط زیست توجه ویژه شود.
سهل آبادی با اشاره به اینکه به مسائل زیست محیطی آن طور که باید بها داده نشده است ، گفت: باید انتظارات مردم برآورده شود.
وی با بیان اینکه برای حفظ منابع طبیعی باید از صنعت بازیافت استفاده کرد، افزود: در این زمینه باید اقدام هایی لازم صورت گیرد.
به گفته وی صنعت بازیافت اشتغالزا و برای بخش خصوصی درآمدزاست که به حمایت نیاز دارد.
دومین همایش ملی صنعت بازیافت توسط اتاق بازرگانی اصفهان و انجمن صنایع بازیافت فلزی استان اصفهان و مشارکت کارشناسی حفاظت محیط زیست استان اصفهان در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
** مهمترین دغدغه محیط زیستی ساماندهی دفع مناسب پسماند است
اصفهان - نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی ازمهمترین دغدغه های محیط زیستی جهان ساماندهی، مدیریت و دفع مناسب پسماند است.
مهمترین دغدغه محیط زیستی ساماندهی دفع مناسب پسماند است
به گزارش ایرنا، زهرا سعیدی دوشنبه شب در دومین همایش ملی صنعت بازیافت با شعار (از زمین برای زمین) در تالار اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان افزود: کشور ما از سال 83 به صورت قانونی در این زمینه ورود پیدا کرد ولی موفق عمل نکرده است.
وی اظهارداشت : هر کسی وظیفه خود را درست انجام دهد در همه مسائل به خصوص محیط زیست مشکلی پیش نخواهد آمد.
سعیدی با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی توسعه پایدار در دنیا بحث مدیریت پسماند و چرخه مواد است، بیان کرد : در این زمینه مطالباتی که انجام شده به دلیل کمبود بودجه و منابع به درستی اتفاق نیافتد.
وی ادامه داد : در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد عوارض آلایندگی پیشنهاد شد 50 درصد عوارض در اختیار صندوق ملی محیط زیست قرار گیرد چون برای نمایندگان مشخص نبود چه اتفاقی برای آن می افتد مقرر شد، در اختیار کارگروه مدیریت برنامه ریزی در استان ها قرار گیرد.
** اولین مدل پروژه مشارکتی ریلی در بهارستان اجرا می شود
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: اولین مدل پروژه مشارکتی ریلی کشور در شهر جدید بهارستان در جوار اصفهان اجرا می شود.
حبیب الله طاهر خانی، هنگام بازدید از پروژه های مسکن مهر و قطار شهری شهر جدید بهارستان افزود: در گذشته تامین بودجه پروژه هایی چون قطار شهری از طریق منابع دولتی و منابع داخلی شرکت عمران انجام می شد و توسعه قطار شهری از طریق این منابع بود اما در بودجه سال 98 دولت ظرفیت جدیدی برای اجرای پروژه های حمل ونقل ریلی فراهم کرده است.
طاهر خانی افزود: در این بودجه اعتبار در نظر گرفته برای پروژه های مشارکتی سه هزار میلیارد ریال است و دولت این امکان را می دهد که برای این میزان اعتبار، پروژه مشارکتی تعریف شود و بعد از تعریف شرکای ما از بانک تسهیلات دریافت کرده و در نتیجه تکمیل پروژه ها سرعت می گیرد.
وی گفت: تجربه زیادی در پروژه های مشارکتی ریلی نداریم و اولین مدل پروژه مشارکتی ریلی کشور را ما در شهر جدید بهارستان اجرا می کنیم و به دلیل توجه ویژه دولت و اختیاراتی که در بودجه سال 98 برای مدل مشارکتی ریلی به ما داده باید این پروژه ها اقتصادی شوند.
طاهر خانی تاکید کرد: امیدواریم تا سال 99 و همزمان با بهره برداری از20 هزار واحد مسکونی در استان اصفهان قطار شهری این شهر نیز به بهره برداری برسد.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از فعالیت ها در کشور با مدل های قدیمی محقق نمی شود افزود : ما در شهرهای جدید باید منابع را اهرم کنیم تا اتمام پروژه ها سرعت بگیرد ودر قانون بودجه سال 98 توجه ویژه ای به توسعه حمل ونقل ریلی شده است.
** تفاهم ‌نامه ساخت 20 هزار مسکن در استان اصفهان امضا شد
تفاهم نامه همکاری ساخت 20 هزار واحد مسکونی میان انبوه‌ سازان استان اصفهان و شرکت عمران شهر جدید بهارستان روز چهارشنبه امضا شد.
مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: برنامه های جدید این شرکت تهیه برنامه برای تولید و ساخت 20 هزار واحد مسکونی است که امیدواریم تا پایان سال 99 این پروژه به بهره برداری برسد.
محمد رضا احمدی افزود:200 هزار واحد مسکونی تا سال 99 در شهرهای جدید ساخته می شود که بهارستان 10 درصد از کل سهمیه کشور را دارد .
وی از آزاد سازی 76 هکتار از اراضی در این شهر خبرداد و گفت: ارزش مالی این آزاد سازی‌ها 150 میلیارد تومان بوده است.
دراین نشست حبیب الله طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور حضور داشت.
شهرجدید بهارستان یکی از شهرهای برنامه‌ ریزی ‌شده اقماری است که در 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر اصفهان، در مسیر جادهٔ اصفهان- شیراز قرار گرفته ‌است.
** آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در اصفهان کنترل شد
مدیرکل دامپزشکی اصفهان گفت: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با تمهیدات بهداشتی و مراقبتی این اداره کل و همکاری فعالان بخش های خصوصی و دولتی در این استان کنترل شد و جای نگرانی وجود ندارد.
شهرام موحدی افزود : بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از یک ماه گذشته تاکنون در مرغداری های صنعتی استان کنترل شده است.
وی اظهارداشت : گزارش نشدن ابتلا به این بیماری و عدم مشاهده و شناسایی کانون آنفلوآنزا در یک ماه گذشته، خبر خوبی است اما نباید خطر و تهدید ورود دوباره ویروس نادیده گرفته شود و در برابر ورود احتمالی آن اهمال کرد.
به گفته وی ادامه کنترل این بیماری در گرو مراقبت های ویژه بهداشتی از سوی صاحبان و کارکنان مرغداری ها و رعایت موارد بهداشتی در صنف پرنده فروشان است.
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با بیان این که واکسیناسیون طیور نقش مهمی در پیشگیری از بروز این بیماری دارد، تصریح کرد: کمبودی در زمینه تامین واکسن مورد نیاز طیور در مورد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نداریم.
**چهاردهمین جشنواره ملی شیخ بهایی در اصفهان آغاز به کار کرد
چهاردهمین جشنواره ملی فن ‌آفرینی شیخ ‌بهایی صبح روز پنجشنبه ششم دی با برگزاری جلسه های داوری طرح های کسب و کار و فن آفرینان در محل 'سیتی سنتر' اصفهان آغاز به کار کرد.
جشنواره ملی فن ‌آفرینی شیخ ‌بهایی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف ترویج و توسعه فن ‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری و معرفی فن ‌آفرینان تا فردا جمعه هفتم دی برگزار می شود.
این جشنواره در 2 بخش مسابقه ‌ای و غیر مسابقه‌ ای برگزار می ‌شود که بخش مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار (دانشجویی و آزاد)، فن‌آفرینان و فرصت‌های سرمایه‌ گذاری و بخش غیر مسابقه‌ای شامل ' تِک کارپت'، نمایشگاه، مذاکره با سرمایه گذاران، نقطه شروع ارتباط (نشا) و کارگاه های آموزشی است.
رییس جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیش از 70 طرح کسب و کار جدید به مرحله نهایی این رویداد رسید که امروز جلسه های داوری آنها در بخش های فن آفرینان (نوپا و رشد یافته)، طراحان کسب و کار ( آزاد و دانشجویی) و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می شود.
**فرهنگیان اصفهان خواستار حل مشکلاتشان شدند
شماری از فرهنگیان شاغل و بازنشسته اصفهانی برای دومین بار در یک هفته اخیر روز پنجشنبه با حضور مقابل ساختمان آموزش و پرورش استان خواهان رسیدگی به مشکلات معیشتی و صنفی خود شدند.
این افراد خواهان بهبود وضعیت حقوق و دستمزد خود شدند.
این اجتماع با نظارت ماموران انتظامی برگزار و تعدادی از آنها در پارک شهید رجایی مشرف به استانداری اصفهان تا لحظاتی حضور داشتند و سپس پراکنده شدند.
تلاش خبرنگار ایرنا برای اخذ اطلاعات بیشتر از نیروی انتظامی و مسوولان آموزش و پرورش استان بی نتیجه ماند.
هفته گذشته نیز شماری از فرهنگیان اصفهان در تجمعی مشابه روبروی آموزش و پرورش و نیز استانداری خواهان رسیدگی به مشکلات معیشتی خود شده بودند.
استان اصفهان دارای 50 هزار فرهنگی و 30 هزار معلم بازنشسته است.
9913/6026/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/81893/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد

7 اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

عمارت انگورستان ملک

رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

7 اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

7 اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

انهدام باند 3 نفره سارقان با اعتراف به 19 فقره سرقت

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم