پیام سپاهان

آخرين مطالب

/روزنمای فرهنگ و هنر نصف جهان/

شانزدهم دی‌ماه با فرهنگ و هنر فرهنگی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - شهر، مملو از رویدادهای هنری است.
  "خونه قمر خانوم" نام نمایشی است که از امروز اجرای خود را در تماشاخانه نگاه نجف‌آباد آغاز می‌کند. مهناز محمدی برای خوانش نمایشنامه "شیل" به خانه هنرمندان اصفهان می‌آید. نشست اکران و تحلیل روان‌شناختی فیلم "مردی به نام اووه" در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود و پاتوق فیلم کوتاه اصفهان نیز بعد از اکران فیلم‌های "مرضیه"، "نگاه" و "تکلیف"، نشست انتقال تجربه‌ای را با موضوع "چگونگی جذب سرمایه برای تولید و پخش فیلم کوتاه" در پردیس سینمایی سیتی سنتر برگزار می‌کند.
نمایشگاه‌های برپاشده
نمایشگاه نقاشی "نمایش بی بلیط از یک باغ ناخواسته" با آثاری از صادق خلیفه تا 18 دی‌ماه هرروز از ساعت 10 تا 22 در سالن نمایشگاه پردیس سینمایی سیتی سنتر برپاست.
درهای نمایشگاه عکس "آب‌های خاموش" با آثاری از احمدرضا نقی زاده نیز تا 18 دی‌ماه هرروز از ساعت 16 تا 20 به روی علاقه‌مندان باز است.
تا 19 دی‌ماه می‌توان برای دیدن نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرسازی "جبر محیطی" به گالری نگرش رفت. این نمایشگاه هرروز از ساعت 10 تا 22 میزبان دوستداران هنر است.
نمایشگاه "آشوب یادها" با آثاری از حشمت‌الله بهزادی از 14 دی‌ماه برپاشده و تا 19 دی‌ماه هرروز از ساعت 16 تا 20 علاقه‌مندان را به گالری دیدار فرامی‌خواند.
"بی‌کران" نام نمایشگاه عکس و نقاشی آبرنگ پریسا حکمتیان و مهسا ذنوبی است. این نمایشگاه تا 19 دی‌ماه هرروز از ساعت 17 تا 20 در گالری نگاه نو برپاست.
گالری ارژنگ این روزها میزبان نمایشگاه نقاشی و سوخت معرق چرم "مجموعه نگارستان هنر اصفهان" است. این نمایشگاه را تا 19 دی‌ماه هرروز از ساعت 17 تا 20 می‌توان دید.
سومین دوره نمایشگاه گروهی چاپ دستی با آثاری از دانشجویان دانشگاه سپهر اصفهان در نگارخانه خانه صفوی برپاشده است. این نمایشگاه که "بیان شخصی" نام دارد تا 19 دی‌ماه هرروز از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان است.
نمایشگاه نقاشی "نگاره‌های ایرانی" با آثاری از غلامحسین آقا رخ نیز تا 19 دی‌ماه هرروز از ساعت 17 تا 21 در گالری پژوهشکده هنری، معماری و خلاقیت پنج او هفت برپاست.
نمایشگاه عکس "زیر چترم باران" به‌تازگی در گالری شماره دو عمارت سعدی گشایش‌یافته است. این نمایشگاه را تا 23 دی‌ماه هرروز از ساعت 13 تا 17 می‌توان دید.
نمایشگاه خوشنویسی "از صفای نستعلیق تا بهار شکسته" که در گالری نقش قلم برپاشده را نیز تا 25 دی‌ماه هرروز از ساعت 16 تا 20 می‌توان تماشا کرد.
نمایشگاه "بوم‌های کنار دیوار" با آثاری از علیرضا رحیمی در گالری کوثر، تا 27 دی‌ماه هرروز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 18 میزبان دوستداران هنر است.
تا 19 بهمن‌ماه برای دیدن نمایشگاه "آینده یک گذشته" در موزه هنرهای معاصر فرصت هست. این نمایشگاه درآمدی بر توسعه اصفهان از خلال زندگی و آثار محمود درویش است و هرروز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 19 می‌توان به تماشای آن رفت.
نمایشگاه "اصفهان در آیینه مطبوعات"، حاصل آثار مطبوعاتی عبدالحسین جعفری، پیشکسوت روزنامه‌نگاری استان به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه در موزه عصار خانه شاهی برپاشده که تا آخر اسفندماه برای دیدن آن فرصت هست.
نمایشنامه خوانی
شصت و ششمین نشست پاتوق یکشنبه‌های خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان امروز رأس ساعت 16 در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. در این نشست، نمایشنامه "شیل" توسط مهناز محمدی خوانش می‌شود.
نمایش‌های روی صحنه
تئاتر کمدی موزیکال "خونه قمر خانوم" از امشب تا 25 اسفندماه رأس ساعت 19:30 و 21 در تماشاخانه نگاه نجف‌آباد روی صحنه می‌رود. نویسنده این نمایش شهناز روستایی است و میثم طاهری کارگردانی آن را بر عهده دارد.
تئاتر کمدی "رام کردن زن سرکش" به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی با کارگردانی علی شریعت زاده را تا 18 دی‌ماه هر شب رأس ساعت 18 در فرهنگسرای مهر کاشان می‌توان دید.
نمایش شاد "کوتی و موتی" به نویسندگی بیژن مفید، با کارگردانی رضا رادبخت به‌تازگی اجرای خود را در فرهنگسرای مهر کاشان آغاز کرده است. این نمایش تا 21 دی‌ماه هر شب رأس ساعت 18:30 اجرا می‌شود.
نمایش طنز "یک دل و نصف دلبر" به نویسندگی محسن ابوالفتحی و کارگردانی راضیه حجت نیا نیز از امروز اجرای خود را در کانون جوانه‌های کاشان آغاز می‌کند. این نمایش تا 22 دی‌ماه هر شب رأس ساعت 18 روی صحنه می‌رود.
نمایش کمدی "شهر هرت" کاری مشترک از حسینعلی عمادی و هادی کیانی است که تا 25 دی‌ماه هر شب رأس ساعت 20 در سینما فرهنگ خمینی‌شهر روی صحنه می‌رود.
امکان تماشای تئاتر "ریکاوری" به نویسندگی امیر صفایی پور با کارگردانی اسماعیل موحدی تا 26 دی‌ماه هر شب رأس ساعت 19 برای علاقه‌مندان فراهم است.
تئاتر "دیو پر کلک، دختر بانمک" به کارگردانی سعید الله یاری در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می‌شود. این تئاتر را تا 26 دی‌ماه هر شب رأس 18 می‌توان دید.
نمایش شاد و موزیکال "پچل خان" به نویسندگی و کارگردانی جمال نوروز باقری دور دوم اجرای خود را در خانه کودک اصفهان آغاز کرده است. این نمایش تا 27 دی‌ماه، صبح‌ها ویژه مدارس و مهدکودک‌ها روی صحنه می‌رود.
تئاتر "دلشوره" به نویسندگی و کارگردانی جهانبخش سلطانی از ششم دی‌ماه اجرای خود را در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان آغاز کرده است. این نمایش را تا پنجم بهمن‌ماه هر شب رأس ساعت 19:30 می‌توان دید.
فیلم‌های روی پرده
فیلم "مردی به نام اووه" امروز رأس ساعت 17:30 با حضور دکتر محمدرضا عابدی در سالن سوره حوزه هنری اکران و تحلیل روان‌شناختی می‌شود.
پاتوق فیلم کوتاه اصفهان امروز رأس ساعت 15 در پردیس سینمایی سیتی سنتر میزبان اکران فیلم‌های "مرضیه"، "نگاه" و "تکلیف" است. نشست انتقال تجربه با موضوع "چگونگی جذب سرمایه برای تولید و پخش فیلم کوتاه" نیز با حضور فرنوش صمدی، علی عسکری، درناز حاجی‌ها و علی خوشدونی فراهانی نیز پس از اکران این فیلم‌ها برگزار می‌شود.
پردیس سینمایی چهارباغ امروز فیلم‌های "قانون مورفی"، "دزد و پری 2"، "اتاق تاریک"، "مارموز"، "بمب یک عاشقانه"، "کلمبوس" و "پاستاریونی" را اکران می‌کند.
در پردیس سینمایی ساحل، فیلم‌های "پاسیو"، "قانون مورفی"، "دزد و پری 2"، "اسکی‌باز"، "اتاق تاریک"، "مارموز"، "بمب یک عاشقانه"، "کلمبوس"، "میلیونر میامی"، "پاستاریونی"، "پیشونی سفید 2"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده"، "هزارپا" و "لازانیا" اکران می‌شود.
سینما بهمن خوراسگان فیلم‌های "قانون مورفی"، "مارموز"، "پاستاریونی" و "پیشونی سفید 2" را روی پرده دارد.
پردیس سینمایی سیتی سنتر میزبان اکران فیلم‌های "گزارش فرار یوسفی"، "قانون مورفی"، "دزد و پری2"، "اتاق تاریک"، "مارموز"، "بمب یک عاشقانه"، "کلمبوس"، "میلیونر میامی"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده"، "آستیگمات" و "پیشونی سفید 2" است.
در سینما فلسطین فیلم "قانون مورفی" و "کلمبوس"، در سینما سپاهان فیلم‌های "قانون مورفی"، "مارموز"، "بمب یک عاشقانه"، "کلمبوس"، "مغزهای کوچک زنگ‌زده" و "پاستاریونی" و در سینما فرهنگیان فیلم‌ "دزد و پری 2" را می‌توان دید.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/83577/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد