پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- ایران می تواند طلسم قهرمان نشدن در آسیا را بشکند، دیدار گیتی پسند اصفهان و شهروندساری نیمه تمام ماند و فضاهای ورزشی پس از انقلاب اسلامی 6 برابر شده است از مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.
**شهر آورد فوتبال بانوان اصفهان با تساوی یک بر یک پایان یافت
دیدار دو تیم ذوب آهن و سپاهان اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه تساوی یک بر یک پایان یافت.
 این دیدار که امروز جمعه در ورزشگاه استاد بهرام عاطف برگزار شد دو تیم اصفهان با نتیجه یک بر یک رضایت دادند.
در نیمه اول این دیدار هر دو تیم با از دست دادن موقعیت های مناسب نتوانستند دروازه های حریف را باز کنند اما در نیمه دوم هاجر دباغی، بازیکن سپاهان موفق شد دروازه تیم ذوب آهن را باز کند و تیم ذوب آهن نیز با گل صفورا جعفری، نتیجه بازی را به تساوی کشاند.
**ایران در جام ملتهای آسیا طلسم قهرمان نشدن را بشکند
پیشکسوت فوتبال گفت: ایران می تواند با بازی های منطقی و به دور از احساسات، طلسم سال ها قهرمان نشدن در جام ملت های آسیا را شکسته و جام هفدهم قاره کهن را برای ایرانیان به ارمغان آورد.
حسن حاج رسولیها افزود: لازمه قهرمانی ایران در آسیا نگرش مثبت و بازی های هوشمندانه است ، تیم های متعددی در آسیا ادعای قهرمانی دارند ولی ایران باید با برنامه ریزی درست با صعود به عنوان تیم نخست از مرحله گروهی، در مراحل بعدی نیز جدی تر و عاقلانه تر رو در روی رقبا قرار بگیرد.
پیشکسوت اصفهانی فوتبال خاطرنشان کرد: دیدار نخست ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با یمن بازی مهم و مؤثری است، زیرا میزان آمادگی بازیکنان و شرایط تیمی در مسابقه نخست مشخص می شود و سایر رقبا نیز این دیدار را بطور کامل رصد می کنند.
این کارشناس فوتبال با بیان اینکه شرایط تیمی ایران مطلوب است، گفت: تعطیلی لیگ و تشکیل اردوی تیم ملی با یک فاصله زمانی به نسبت بلند با شروع مسابقات آسیا، فرصت تمرین مناسبی را در اختیار ملی پوشان قرار داد.
وی با اشاره به برنامه ریزی کی روش برای هر مسابقه تصریح کرد: خوشبختانه دست کم گرفتن حریفان در هر مقیاسی، دیدگاه سرمربی تیم ملی ایران نیست زیرا او می داند که همین حریفان به ظاهر ضعیف ممکن است چه اندازه برای تیم ما دردسر ساز شوند، بنابراین او هر تیمی را حریفی جدی می پندارد و همواره در صحبتهایش به این موضوع تاکید کرده است.
**دیدار گیتی پسند اصفهان و شهروندساری نیمه تمام ماند
دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و شهروندساری در ورزشگاه پیروزی اصفهان بعد از یک نیمه بازی نیمه تمام ماند.
این دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16روز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان با بازی هجومی گیتی پسند اصفهان آغاز شد ولی این تیم میهمان بود که توانست از ضد حملات استفاده کند و دو گل در نیمه نخست به ثمر برساند. شهروند ساری را در این دیدار طه مرتضوی و امیرحسین رسولی به ثمر رساند.
در حالی در نیمه نخست این دیدار پایان یافت ، بازیکنان هر دو تیم با هم درگیر شدند و این درگیری باعث شد هوداران نیز وارد زمین شود و حتی تا رختکن تیم ها ادامه یافت.
در شروع نیمه دوم تیم گیتی پسند اصفهان برای ادامه بازی به زمین آمد ولی بازیکنان شهروندساری به گفته مسولانشان به دلیل عدم تامین جان بازیکنان خود حاضر به ادامه بازی نشدند.
در پایان این دیدار نیمه تمام به پایان رسید و باید منتظر رای کمیته انضباطی بود تا درباره این دیدار تصمیم گیری شود.
** حواشی دیدار گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری
دیدار نیمه تمام تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری در اصفهان با حاشیه هایی رو به رو بود.
دیدار گیتی ‌پسند اصفهان و شهروند ساری در هفته بیست و چهارم لیگ برتراز ساعت 16 روز یکشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد و در پایان با اینکه تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه دو بر صفر از حریف خود عقب بود با درگیری بازیکنان و هوداران در نیمه دوم نیمه تمام ماند.
این دیدار به صورت مستقیم از شبکه اصفهان پخش شد.
در این دیدار در ابتدای بازی هوداران تیم گیتی پسند با لباش های زرد رنگ تیم خود را تشویق کردند.
در این دیدار سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند به شدت در این دیدار به داور اعترض کرد و در یکی از صحنه ها توپ را به بالای سقف ورزشگاه کوبید.
کنترل این دیدار به دلیل اعتراض بازیکنان دو تیم و هواداران چند بار از دست داور خارج شد و در بعضی صحنه ها خطا هم از چشم او دور می ماند.
بعد ازگلزنی تیم شهروند ساری گیتی ‌پسند ها به داوری اعتراض کردند و گفتند داور باید زمان بازی را نگه می داشت.
یکی از بازیکنان تیم فوتسال گیتی ‌پسند اصفهان در دقیقه 19 با دروازه بان شهروند ساری برخورد کرد که داور به پنالتی اعتقاد نداشت و باعث اعتراض گیتی پسند و هوداران این تیم شد.
بین بازیکنان هر دو تیم در پایان نیمه اول درگیری ایجاد شد و با ورود هواداران گیتی‌پسند به زمین این درگیریها ادامه یافت واین بازی نیمه تمام ماند.
در این دیدار هوداران گیتی پسند بارها به قضاوت داور این دیدار اعتراض کردند.
در شروع نیمه دوم تیم گیتی پسند اصفهان برای ادامه بازی به زمین آمد ولی بازیکنان شهروندساری به گفته مسوولانشان به دلیل عدم تامین جان بازیکنان خود حاضر به ادامه بازی نشدند.
در پایان این دیدار نیمه تمام به پایان رسید و باید منتظر رای کمیته انضباطی بود تا درباره این دیدار تصمیم گیری شود.
** سرانه ورزشی کاشان کمتر از سایر شهرستان های اصفهان است
فرماندار ویژه کاشان گفت: این شهرستان دارای 88 قهرمان ملی می باشد و ورزشکاران در بسیاری از رشته‌ها رتبه های نخست استان را دارند اما با تاسف سرانه ورزشی در مقایسه با شهرستان‌ها به نسبت پایین تر است.
علی اکبر مرتضایی در همایش قدردانی از قهرمانان و حامیان ورزش کاشان با حضور وزیر ورزش و جوانان افزود: وجود 90 هزار دانش آموز و دانشجو، قرار گرفتن بین تهران و اصفهان به عنوان قطب های مهم ورزش کشور و در نظر گرفتن بحث گردشگری ورزشی، نشان دهنده ضرورت نگاهی ویژه به ورزش این خطه می باشد.
وی ارتقای جایگاه اداره ورزش و جوانان کاشان به معاونت مدیرکل را خواستار شد و افزود: نخستین خانه ورزش کشور سال 92 در روستای آزران از توابع این شهرستان راه اندازی شد و دهه مبارک فجر امسال نیز 76 خانه ورزش به بهره برداری می رسد.
فرماندار کاشان همچنین کمبود فضای ورزشی بانوان، نبود ساختمان اداری مناسب برای اداره ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی و ارتقا نیافتن سطح علمی مربیان به علت مشکلات مالی را از جمله مشکلات حوزه ورزش این شهرستان برشمرد.
نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: با وجود اینکه کاشان پس از اصفهان دومین شهرستان استان محسوب می شود اما در وزارت ورزش و جوانان با شهرستان های کوچک تفاوتی ندارد.
سید جواد ساداتی‌نژاد اضافه کرد: سرانه ورزشی کاشان به همراه فضاهای ورزشی آموزش و پرورش 30 سانتی متر می شود که این شهرستان را در رتبه بیست و چهارم استان اصفهان قرار می دهد.
وی در ادامه نیز کاشان را مردمی عنوان کرد و یادآور شد: 200 میلیارد ریال تا کنون از سوی حامیان برای ورزش این شهرستان هزینه شده است.
نزدیک به 300 هزار ورزشکار زن و مرد در قالب 50 هیات و یک هزار و 300 باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت دارند.
**فضاهای ورزشی پس از انقلاب اسلامی 6 برابر شده است
وزیر ورزش و جوانان گفت: فضاهای ورزشی ساخته شده پس از پیروزی انقلاب در کشور که شامل کارنامه مدیران جمهوری سلامی در همه دوره ها می باشد، در 40 سال گذشته 6 برابر به نسبت پیش از انقلاب افزایش یافته است.
مسعود سلطانی فر افزود: طرح های نیمه تمامی نیز در بین نیمی از این فضاهای ساخته شده، وجود دارد که در صورت تکمیل آنها، نسبت فضاهای ورزشی با دوران پیش از انقلاب اسلامی به 9 برابر می رسد.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی المپیک که بهترین و نخبه ترین ورزشکاران دنیا در آن شرکت می کنند، تا کنون در 16 دوره اش حضور یافته که هشت دوره پیش از انقلاب و هشت دوره نیز مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: نتیجه حضور ایران در این رقابت های المپیکی کسب 20 گردن آویز طلا، 20 نقره و 29 برنز بوده که 16 گردن آویز طلا پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به دست آمد و در واقع چهار برابر شد.
وی با بیان اینکه هیچ عرصه‌ای مانند ورزش نمی‌تواند با سرمایه گذاری کم در کوتاه مدت چندین میلیون نفر را خوشحال یا ناراحت کند، از خیرین ورزشی ساز قدردانی کرد و گفت: هم اکنون 321 طرح از سوی افراد نیکوکار در حال ساخت است که تا پایان سال 25 طرح از این میان به بهره برداری خواهد رسید.
سلطانی فر اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته با رهبری امام راحل، هدایت های رهبری فرزانه انقلاب، اراده و قدرت مردم همه سختی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته و از این گردنه سخت ناعادلانه تاریخی که دشمن به وجود آورده نیز با توکل به خداوند سبحان و عزم مردم عبور خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: پیش از برجام همه جهان از آمریکا حمایت می کردند اما امروز جز چند کشور کوچک عربی که در معادلات قدرت نیستند، همه با ما هستند؛ در شرایطی که آمریکا نه تنها با ایران بلکه با روسیه، چین، ترکیه و اروپا نیز درگیر می باشد.
جمعی از ورزشکاران، حامیان و خیرین ورزش کاشان در ادامه این همایش با اهدای لوحی قدردانی شدند؛ این شهرستان دارای 88 قهرمان ملی می باشد.
9913/6026/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/84025/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چاپ ایران چک 500 هزار تومانی تکذیب شد

اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است

سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد

سی‌ان‌ان مطرح کرد: بازدارندگی ربوده شده تل‌آویو

ایران از تمام ظرفیت موشکی خود در پاسخ به اسرائیل استفاده نکرد

دیدگاه دولت و مجلس سرمایه‌داری است؛ مشکلات کارفرما و نوسان قیمت دلار چه ربطی به کارگر دارد؟

طراحی جلویی شیائومی Civi 4 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

شکست برنامه‌های فرزندآوری

ادعای روزنامه شهرداری تهران: درآمد هر زباله‌گرد 50 میلیون تومان

دعوای درون جریانی و مجلس تندروها

چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟

ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد

همدلی های دلنشین دکتر شکوری

زیبایی شناسی معشوق در شعر فارسی

وزیر ارتباطات: یک‌سوم کشور به زیرساخت‌های فیبرنوری مجهز شدند

ساخت تصویر متحرک 3 ثانیه‌ای در پیام‌رسان پیش‌فرض اندروید امکان‌پذیر می‌شود

انتقاد نظامیان اسرائیلی از ضعف ارتش برابر حملات حزب الله لبنان

انقلابیون انتقادی

موضع‌گیری دو پهلو

تاریخ سازی جعلی

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام

زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم

ورود سامانه بارشی به استان از فردا

اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد

آیفون 16 پرو به پوشش ویژه لنز دوربین برای بهبود کیفیت تصویر مجهز خواهد شد

غربت مرتضی

دولت در وضع کنونی، منفعل بوده و کنترلی بر قیمت ارز ندارد/ نرخ دلار تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا ظرفیت افزایش تا 100 هزارتومان را دارد

افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد

پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد

گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد

برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان

تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار 2024 سونی لو رفت

اعتماد: طعم قدرت‌نمایی ایران را با رویارویی در برابر زنان تلخ نکنیم

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

رفع 48نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی فاسد در اردستان

لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان

توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست

ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت