پیام سپاهان

آخرين مطالب

منصوریان:

در اصفهان راحتم مثل هامبورگ/ جذب خلعتبری، اتفاق خوبی برای ذوب‌آهن است ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - چند ماهی از حضور سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گذرد. مربی که در روزهای پایانی نیم فصل عنان کار را در اصفهان به کار گرفت و حالا در نیم فصل دوم قصد دارد کیفیت‌های واقعی تیمش را به نمایش بگذارد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، علیرضا منصوریان در خصوص اردوی تیمش در اهواز گفت: اردوی اهواز هوشمندانه بود. امکانات باشگاه ذوب‌آهن این اجازه را به ما می‌دهد تا برای برپایی اردو به خارج از کشور و یا شهری دیگر نرویم و به جرات می‌گویم نظیر این امکانات تنها در سه یا چهار باشگاه در ایران قرار دارد. با تمام این شرایط، برپایی اردو در اهواز به چند دلیل برای ما مهم بود؛ اینکه خوزستان 4 تیم خوب در لیگ برتر دارد که می‌توانیم با آن‌ها بازی دوستانه داشته باشیم و آب‌وهوای آن‌هم گرم‌تر از اصفهان است.
وی ادامه داد: فارغ از این دو موضوع مهم هدف از این اردوی هفت روزه این بود که بچه‌ها به لحاظ عاطفی به هم نزدیک شوند. ما به یکدلی بیش از هر چیزی نیاز داریم. خوشبختانه اولین دیدار دوستانه ما در مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و یک مصاف دوستانه خوب بود. 
شکل تیمی ذوب‌آهن روز به روز بهتر می‌شود
وی افزود: قطعا ما به لحاظ هماهنگی بازیکنان، نقاط کوری داریم و این اردو به ما کمک می‌کند این مشکل را برطرف کنیم چراکه صرفا با درکنار هم بودن بازیکنان و آشنایی آن‌ها با خلق‌وخوی همدیگر اتحاد و همدلی مدنظرمان شکل خواهد گرفت و مطمئنا تاثیرات مثبت آن را در کار تاکتیکی تیم خواهیم دید. معتقد هستم امروز شکل تیمی ما عوض شده است و روز به روز بهتر می‌شویم. 
بازی‌های دوستانه ذوب‌آهن هدفمند است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: برای برگزاری هرکدام از بازی‌های دوستانه خودمان برنامه‌ریزی داشتیم و متناسب با اهدافمان پیش رفتیم. اولین بازی را با یک تیم از لیگ سه بازی کردیم و بازی با سپاهان نوین خیلی به ما کمک کرد تا به خواسته‌هایمان برسیم. در بازی دوم ترجیح این بود که با تیم امیدمان بازی کنیم. ما با مربیان تیم‌های پایه به‌خصوص رده سنی امید ارتباط نزدیکی داریم. در سومین بازی با نفت مسجدسلیمان بازی کردیم. در این بازی نتیجه برایمان مهم بود اما مهم‌تر از نتیجه بررسی بهتر مشکلات تاکتیکی و فردی داخل زمین بود و این بازی کمک کرد تا ایرادات دیگر تیم را پیدا کنیم. وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه چند ماه از سایر تیم‌ها عقب بودیم دو هفته جلوتر تمرینات را شروع کردیم و از این موضوع بسیار راضی هستم و اکنون به فرم ایده آل فیزیکی رسیدیم و در 10 روز آینده بهتر هم خواهیم شد. از طرفی زمان داریم تا بتوانیم کارهای تاکتیکی تیم را سامان بدهیم. یک بازی دوستانه دیگر در خوزستان با استقلال صنعتی یا تیمی دیگر از این استان انجام خواهیم داد و پنجمین بازی دوستانه ما در اصفهان برگزار خواهد شد. همچنین در ششمین بازی دوستانه مهمان پیکان هستیم. وی اظهار کرد: با توجه به اینکه لیگ برتر در اواسط بهمن‌ماه از سر گرفته می‌شود و در اسفندماه به دلیل حضور ذوب‌آهن در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا فشردگی بازی‌ها برایمان بیشتر می‌شود؛ سه بازی دوستانه آخر را در فاصله زمانی 4 یا 5 روز برگزار می‌کنیم تا در صورت مشکل در وضعیت فیزیکی تیم زمان برای جبران داشته باشیم.
جذب خلعتبری، اتفاق خوبی برای ذوب‌آهن است
منصوریان در خصوص جذب محمدرضا خلعتبری گفت: فعلا دو خرید بیشتر نداریم، اولین خرید ما محمدرضا خلعتبری بود که به نظرم حضور او اتفاق بسیار خوبی برای ما است چون او یک بازیکن سطح بالا است و می‌تواند به تیم ما کمک زیادی کند. قطعا یک یا دو بازیکن خارجی در لیست خرید ذوب‌آهن هستند. یک فوروارد که به بافت فوتبال ایران بخورد و به کمک تیم ما بیاید جذب خواهد شد و یک خرید دیگر را نگه می‌داریم برای فرصت مقتضی. نسبت به دو ماه پیش خلق موقعیت ما بهتر شده والان تمام‌کننده می‌خواهیم.
وی ادامه داد: کنار این بازیکن خارجی، ارسلان مطهری هم داریم که با جبران دو سالِ نه چندان خوب خود می‌تواند یک هدیه برای ما باشد و باید این را بداند که سطح توقع تیم از او بالاست. او یک ظهور بی‌نظیر در فوتبال ایران داشته است و حالا فرصت آن است که نشان دهد چه بازیکن باکیفیتی است. 

بازی با نساجی مازندران پیش بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا
وی با اشاره به بازی ذوب‌آهن در مقابل نساجی خاطرنشان کرد: بازی با نساجی در شروع لیگ برتر برایمان بسیار مهم است چون یک پیش بازی برای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و البته شروع دوباره ما در لیگ برتر است. ضریب اشتباهاتمان باید پایین باشد چون در دور برگشت رقابت‌ها نمی‌توانیم شانسی برای کادر فنی و بازیکنان در اشتباه کردن قائل باشیم. در نیم‌فصل دوم بازی به بازی جلو می‌رویم. در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازهم نشان خواهیم داد که ما نماینده قدرتمند ایران هستیم و بازی با نساجی به ما دررسیدن به این موفقیت قطعاً کمک خواهد کرد. از طرفی با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فضای امیدوارکننده‌ای در باشگاه ذوب‌آهن ایجاد می‌شود که به روند حرکتی کل مجموعه باشگاه کمک خواهد کرد.
از بازیکنان می‌خواهم کاملاً متمرکز باشند
سرمربی فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد: از بازیکنان چند خواسته دارم. اول اینکه قبل از فکر کردن به منافع تیم و منافع کادر فنی به آبروی خودشان فکر کنند. بازیکنان در تیم ذوب‌آهن باید بدانند سطح توقع از آن‌ها در کشور بالا است. مسئله دوم اینکه به آینده خودشان فکر کنند و اینکه حرکت مثبت آن‌ها چه تاثیراتی در آینده خواهد داشت.همچنین در این بین نباید از مسئله بسیار اساسی تمرکز ساده عبور کرد. اگر ما بر کاری که می‌کنیم، متمرکز نباشیم موفقیت حاصل نخواهد شد. ذوب‌آهن باید به‌روزهای خوبش بازگردد و در این راه بازیکنانی نیاز دارد که با تمام وجود برای این موضوع بجنگند. من از یکایک بازیکنان تیم می‌خواهم به مسئولیت خود فکر کنند و کاملاً بر وظیفه‌ای که بر دوش آن‌ها نهاده شده است متمرکز باشند.
تشکر از میزبانی خوب خوزستان از ذوب‌آهن
منصوریان در مورد میزبانی اهواز گفت: من تشکر فوق‌العاده ویژه از افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان دارم که تمام و کمال رسم مهمان‌نوازی را از تیم ذوب‌آهن به‌جا آوردند و از لحظه‌ای که به خوزستان آمدیم مورد حمایت قرار گرفتیم. از وی تشکر می‌کنم امکانات باشگاه غدیر را در اختیار ما گذاشت و همچنین از زیرمجموعه ایشان آقای دارابی و مردم خوب خوزستان و به‌خصوص اهواز سپاسگذارم.
مطالبه ما از مدیران فقط حفظ آرامش است
سرمربی این فصل فوتبال ذوب‌آهن در ارتباط با شرایط حضورش در اصفهان اظهار کرد: جنس شهر اصفهان به نوع زندگی من می‌خورد و از اصفهان خوشم می‌آید. بعد از هامبورگ، اصفهان تنها شهری است که در آن می‌توانم زندگی کنم و به دوری از تهران خیلی فکر نکنم. از مردم اصفهان تشکر می‌کنم چون نحوه برخورد خوبی با من دارند و در این شهر احساس غریبی نمی‌کنم. در اصفهان ذوب‌آهن و سپاهان در مجموعه‌های خودشان یک اتحاد دارند.
منصوریان افزود: این اتحاد در باشگاه ذوب‌آهن در بین مدیران و در کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و باید از یزدی زاده - مدیرعامل کارخانه ، شهنازی -رئیس هیئت‌مدیره ، سعید آذری - مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه تشکر کنم چراکه ما به چیزی جز اتحاد بالاسری‌هایمان نیاز نداریم. در صحبت‌هایی که با مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل باشگاه داشتم متوجه سختی کار کارگران کارخانه ذوب‌آهن شده‌ام، اینکه 14 هزار کارگر تلاش می‌کنند تا باشگاه ذوب‌آهن همواره حرکتی پویا داشته باشد و این برای من ارزشمند است. من تازه متوجه شده‌ام کوره بلند یعنی چه و کارگرهایی که در بخش‌های مختلف کارخانه برای حرکت این کارخانه بزرگ ازخودگذشتگی می‌کنند چقدر شایسته تقدیر هستند. امیدواریم بتوانیم در نیم‌فصل دوم با نتایج شیرین خوشحالشان کنیم...
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/84222/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

واکنش اردوغان به حادثه اصفهان

ترقه بازی اصفهان توان واقعی اسرائیل را نشان داد

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!

راهپیمایی نماز گزاران جمعه بهارستان در حمایت از عملیات وعده صادق

نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت

راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟

رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران

واکنش ظریف به آتش‌بازی اسرائیل در اصفهان

وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟

برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم

رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است

عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود

«مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

عملیات « وعده صادق» مرکز ثقل رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد

موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان

واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی

درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت

امام جمعه اصفهان : هیمنه رژیم صهیونیستی از بین رفته است

اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

مایکروسافت از هوش مصنوعی VASA رونمایی کرد؛ ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس

بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان

خط و نشان فرمانده ارشد نظامی ایران برای اسرائیل: آماده هرنوع برخوردی هستیم

دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد

جزئیات مقابله پدافندهوایی ارتش با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

واکنش مردم اصفهان به حمله ریزپرنده‌های اسرائیلی + فیلم

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه

فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است

خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی

مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند

واکنش‌های بین‌المللی به خرابکاری ناموفق اسرائیل در اصفهان چه بود؟

امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود

راهپیمایی مردم ورزنه در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

بهای نفت در پی «اقدام اسرائیل علیه ایران» در بازارهای جهانی افزایش یافت

حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....

ببینید | درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان