پیام سپاهان

آخرين مطالب

خرابکاری با با ریز پرنده‌های پیتزا بَر+ عکس و فیلم اجتماعی

خرابکاری با با ریز پرنده‌های پیتزا بَر+ عکس و فیلم
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - با گذشت چند ساعت از اقدام صهیونیست‌ها و واکنش طنز کاربران، کارشناسان شبکه‌ تروریستی اینترنشنال نیز از کارفرمای خود خشمگین شده و در پخش زنده، پهپادهای ادعایی را «ریزپرنده‌های پیتزابر» توصیف کردند.
از ساعات اولیه صبح 31 فروردین 1403، اخباری مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در استان اصفهان و تبریز منتشر شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
لحظاتی بعد ویدئو حمله پدافندهای ارتش با اشیا مشکوک در آسمان اصفهان منتشر شد؛ به دنبال فعالیت پدافندها، آژیر خطر به‌صورت محدود به صدا در آمد.
برخی از منابع محلی، صدای انفجار را در شهر قهجاورستان، در شمال شرق اصفهان شنیده بودند. شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

پیام سپاهان

مردم محلی نیز شاهد شلیک پدافند به این اشیا بودند و تصاویری از این درگیری ضبط و منتشر کردند. هم‌زمان با انتشار ویدئوهای مردمی، رسانه‌های غربی و صهیونیستی، شانتاژ اخبار جعلی را آغاز کردند. این رسانه‌ها تصاویری جعلی از انفجار گسترده در ایران منتشر کرده و مدعی شدند رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود علیه ایران را آغاز کرده و موفقیت‌آمیز بوده است.
ویدیوهای مردمی از مقابله پدافند ارتش با اشیا مشکوک
«جورزالم‌پست»، یکی از رسانه‌هایی صهیونیستی بود که ابتدا تصاویر جعلی انفجار در ایران را منتشر کرد. این رسانه در توییتی با انتشار عکس یک انفجار نوشت: ‌ «اسرائیل با یک حمله موشکی بامداد امروز یک پایگاه در ایران را مورد هدف قرار داد.» اما ساعتی بعد، بررسی تصویر ادعایی جورزالم پست افشا کرد که این عکس در 17 مرداد 1401 (دوسال قبل) توسط همین رسانه با عنوان «جنگ در غزه» منتشر شده بود.

پیام سپاهان

همزمان با شانتاژ رسانه‌ای صهیونیست‌ها، رسانه‌های غربی نیز اخباری با محوریت حمله اسرائیل به ایران آغاز کردند. به دنبال آن، مزدوران رسانه‌ای صهیونیست‌ها در شبکه‌های فارسی‌زبان نیز با قید فوریت به این ادعاهای جعلی پرداخته و آغاز حمله رژیم صهیونیستی به ایران را خودسسرانه اعلام کردند.
اکانت رسمی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه اینستاگرامی خود با انتشار یک تصویر جعلی مدعی اجرای یک عملیات در خاک ایران و در شهر اصفهان شد. اما در واقع این تصویر متعلق به حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین معیان باروخ در شهر الجلیل در شب گذشته بوده و سبب قطعی برق در این شهرک شده است.
در راستا نیز مزدوران فارسی‌زبان صهیونیست‌ها از رسانه‌های غربی پیش‌دستی کرده و شبکه صهیونیستی‌ اینترنشنال هم برای خوش‌خدمتی به اربابانش و راه‌اندازی پروپاگاندای رسانه‌ای، این فیلم جعلی را به‌عنوان فیلم حمله اسرائیل به ایران بازنشر کردند.

پیام سپاهان

این در حالی بود که ساعاتی پس از شنیده‌شدن صدای انفجار، برخی فعالان و خبرنگاران محلی به محل درگیری مراجعه کرده و در تهیه گزارش از این منطقه اعلام کردند که هیچ خسارت و ردی از انفجار در محل درگیری وجود ندارد. ساعاتی بعد با اعلام رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران، مشخص شد صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از شلیک پدافند به چند ریز پرنده بوده که از سوی مزدوران رژیم صهیونیستی در داخل کشور به پرواز درآمده بود. امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز درباره صدای انفجار شنیده شده در اصفهان، اعلام کرد: «باتوجه‌به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود»؛ ایشان در واکنش به رپرتاژ رسانه‌ای غربی‌ها نیز پاسخ داد: «از هر دیوانه‌ای بی‌عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد .»
با اعلام رسمی جمهوری اسلامی درباره تقابل پدافند ارتش ایران با چند ریزپرنده، شبکه‌های فارسی زبان نیز ناجار به اعتراف شدند. این شبکه‌ها که پیش‌تر این حادثه را «حمله موشکی و عملیات نظامی اسرائیل به ایران» اعلام کرده بودند، حالا اعتراف می‌کنند که رژیم صهیونیستی صرفاً تعدادی ریزپرنده را در داخل ایران به پرواز درآورده است.
نه‌تنها رسانه‌ها بلکه مقامات پیشین رژیم نیز به‌سرعت واکنش نشان داده، این پاسخی که تا پیش از این از سوی صهیونیستی‌ها، عملیات قریب‌الوقوع بزرگ توصیف شده بود را تمسخر کردند. بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در توئیت: این اقدام را ضعیف و مسخره خواند! این اظهارنظر بن‌گویر سبب شد تا اختلافات مقامات پیشین رژیم نیز سر باز کند. میکی لوی، رئیس سابق پارلمان رژیم صهیونیستی در پاسخ به توئیت بن‌گویر نوشت: «تبریک می‌گویم شما توانستید کابینه را در یک کلمه توصیف کنید»

پیام سپاهان

پیام سپاهان

ساعتی بعد، دامنه تمسخر این اقدام رژیم صهیونیستی به داخل ایران نیز کشیده شد. در روزهای گذشته ارتش سایبری فارسی‌زبان صهیونیست‌ها در یگان 8200 و گروهک سایبری منافقین در کمپ اشرف3، هشتگ‌های حمله به اسرائیل را ترند کرد و از زبان مردم ایران از رژیم، درخواست حمله به ایران را مطرح کرده بودند.
اما این اقدام ارتش پوشالی رژیم صهیونیستی، به‌سرعت مورد تمسخر کاربران واقعی و اصیل ایرانی در فضای مجازی قرار گرفت. این اکانت‌ها حتی خبر جعلی حمله اسرائیل به انرژی اتمی اصفهان را از طریق حساب‌های غیررسمی و بی‌ربط به منابع خبری نظامی، منتشر کرده و ارتش سایبری، با همکاری سلطنت‌طلبان، تجزیه‌طلبان و منافقین، توییت‌های مربوط به این موضوع را لایک و رپرتاژ کردند.

پیام سپاهان

پیام سپاهان

کاربران ایرانی تصاویری از چاله‌های کوچک در سطح زمین منتشر کرده و به کنایه، آنها آثار حمله موشکی اسرائیل در ایران توصیف کردند. همچنین تصویر ریزپرنده‌ای که رسانه‌های غربی و فارسی‌زبان آن را موشک و پهپاد اسرائیل خطاب کرده بودند را به‌عنوان اسباب‌بازی در ایران، منتشر کردند.

پیام سپاهان

برخی کاربران هم این حمله به اصلاح موشکی را به ویدئوهای پرتاب موشک کاغذی دست‌ساز در ایران تشبیه کردند. بعضی هم واکنش اسرائیل به عملیات بی‌سابقه و بزرگ وعده صادق سپاه پاسداران را تحقیر و تمسخر کردند.
با گذشت چند ساعت از این عملیات شکست‌خورده و واکنش طنز کاربران به این موضوع، کارشناسان شبکه‌ تروریستی اینترنشنال نیز از کارفرمای خود خشمگین شده و در پخش زنده، پهپادهای ادعایی را « ریزپرنده‌های پیتزا بر » توصیف کردند.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/842779/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حراست هر دستگاه از ماموریت و وظیفه آن دستگاه نگهبانی می‌کند

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در مازندران

احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان

سرمقاله تعادل/ کف و سقف بازارها غیر قابل پیش‌بینی است

سرمقاله اطلاعات/  این عاشق را به وصال معشوق برسانید!

سرمقاله آفرینش/ محرومیت غذایی برای نسل امروز و فردا

پیش‌گویی جدید رییس اتحادیه طلا: قیمت طلا احتمالا به این عدد می‌رسد

ماجرای قتل هولناک دو برادر در نمایشگاه خودرو

شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد

نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار

دو خط کتاب/ اگر معلم بودم به بچه‌ها یاد می‌دادم که عاقل باشند

سرمقاله کیهان/ کابینه تناقض‌ها و کلاهی که سرشان گذاشتند

سرمقاله وطن امروز/ دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر

سرمقاله فرهیختگان/ اصلاح‌طلبان رادیکال در چالش ملی‌گرایی

سرمقاله اعتماد/ پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی

سرمقاله شرق/ عروسی خوبان

سرمقاله ایران/ خشم عمومی از وضع موجود در امریکا

سرمقاله دنیای اقتصاد/ سه ضلعی «دنیای‌اقتصاد»

One UI 6.1 یکی از محبوب‌ترین آپدیت‌های نرم‌افزاری تاریخ سامسونگ است

سرمقاله خراسان/ «نتانیاهو» در هزارتوی بحران‌ها

سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد

رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم

نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است

اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری

جدول لیگ برتر در پایان هفته 25 +نتایج کامل

ماجرای عملیات شهادت‌طلبانه شهروند ترکیه‌ای در قدس

روایت فارن پالیسی از ماجراجویی های پرهزینه تل آویو

کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال

رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند

ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!

بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)

شاعرانه/ بگو به باران ببارد امشب

قیمت پیکسل 8A احتمالاً نسبت به نسل قبل افزایش نخواهد یافت

یورش به کلمبیا؛ پلیس تحصن دانشجویان هوادار فلسطین را برچید

همدلی سازمان منطقه آزاد، نهادها و اصناف برای بهبود شرایط کارگران/ امضای تفاهم نامه تنظیم امور کار درجزیره کیش

شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه

شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت

داستانک/ آداب و رسوم الکی

زنگ هشدار آیفون برای برخی کاربران غیرفعال شده است؛ اپل مشکل را برطرف می‌کند

گوشی آیفون 16 چه زمانی عرضه می‌شود؟

مردی که تسلیم نمی‌شود

«دلار چند؟»

دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست

نجات آقای « ب.ز»

پیام ناتو به روسیه با برپایی بزرگ‌ترین مانور از زمان جنگ سرد

بلا و بهای خام‌اندیشی

پیشرفت 50 درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد