پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته ای که گذشت اجتماعی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- شبکه سازی در حوزه کار آفرینی بین استان ها تقویت می شود، امروز هر فردی یک شغل خلق کند قهرمان واقعی است، واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان به بهره برداری رسید از مهم ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته گذشته بود.
** شبکه سازی در حوزه کار آفرینی بین استان ها تقویت می شود
معاون علمی و فناوری پریاست جمهوری گفت: این معاونت تلاش می کند با سفرهای استانی، شبکه سازی در بخش کارآفرینی و فناوری بین استان ها را تقویت کند.
سورنا ستاری افزود: مسوولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش می کنند هر هفته به یکی از استان ها سفر داشته باشند.
وی با بیان اینکه اقدام های خوبی برای شبکه سازی بین دانشگاه ها، مراکز علمی و پژوهشی و پارک های فناوری در استان ها انجام شده است، ادامه داد: هدف ما تقویت این شبکه سازی است.
ستاری تصریح کرد: استان ها جهت گیری خوبی در این بخش پیدا کرده اند و معانت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آنها حمایت می کند.
** امروز هر فردی یک شغل خلق کند قهرمان واقعی است
استاندار اصفهان با بیان اینکه در شرایط اقتصادی سخت امروز هرکس یک شغل خلق کند قهرمان واقعی است، گفت: اکنون جنگ اقتصادی است و باید باور داشته باشیم استکبار جهانی با تمام توان به جنگ با نظام اسلامی آمده است.
عباس رضایی در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی را متاسفانه باور نکردیم، افزود: مسوولان باید تلاش بیشتری در زمینه مقابله با جنگ اقتصادی داشته باشند و برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای برقرار تلاش کنند تا به آمار بیکاران اضافه نشود به همین دلیل بررسی موانع تولید از اولویت هاست.
وی با بیان اینکه گفته می شود در اصفهان قانون 120 درصد اجرا می شود، تصریح کرد: برخی عنوان می کنند اصفهان سرمایه گریز است به همین منظور کمیته ای تحت عنوان موانع تولید تشکیل دادیم.
استاندار اصفهان از تشکیل کمیته ای تحت عنوان اشتغال ایجاد شد، ادامه داد : به همین دلیل باید سرمایه ها را جمع کنیم و دولت در چارچوب قانون طبق تبصره 19 طرح ها را به بخش خصوصی واگذار کند آن زمان است که در زمینه تولید و اشتغال اقدامات خوبی صورت می گیرد.
** واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان به بهره برداری رسید
واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان با حضور معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
اسحاق جهانگیری با حضور در نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان ضمن بهره برداری از واحد بخار این نیروگاه از قسمتهای مختلف این پروژه بازدید کرد و با توضیح مهندسان و مسئولان پروژه در جریان روند احداث و ویژگی های این پروژه قرار گرفت.
بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان از سال 94 آغاز شده و با اعتباری بالغ بر 1650 میلیارد تومان سرمایه گذاری تکمیل و افتتاح شده است.
نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان شامل دو واحد گازی با ظرفیت 324 مگاوات بود که با راه اندازی بخش بخار این نیروگاه ظرفیت آن به 484 مگاوات خواهد رسید.
بهره برداری از بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان علاوه بر افزایش توان اسمی تولید برق باعث تقویت شبکه برق در منطقه و افزایش تولید انرژی برق شبکه نیز خواهد بود که با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان کاشان چشم انداز مطلوبی را در راستای توسعه صنعت و اشتغال به دنبال دارد.
همچنین ورود بخش بخار به شبکه تولید برق از طریق کاهش آلاینده ها به حفظ محیط زیست کمک کرده و سبب افزایش راندمان و بهره وری نیروگاه خواهد بود.
** مسیر توسعه کشور امیدوار کننده است
معاون رییس جمهوری گفت : روند کارهای در حال احداث و اقدام های در حال توسعه کشور مثبت و امیدوار کننده است.
به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری در جمع مسوولان شهرستان کاشان با اشاره به اقدام های صورت گرفته در نقاط مختلف از جمله سیستان و بلوچیستان، خوزستان و هرمزگان افزود: با این وجود نباید بگوییم که مشکلات در کشور وجود ندارد.
وی بیان کرد : ما به مشکلات کشور واقف هستیم و این شرایط دشوار را با لطف خدا و همت مدیران در دولت تدبیر و امید به سرانجام می رسانیم.
جهانگیری خاطرنشان کرد : اصلی ترین برنامه امریکا در شرایط کنونی این است که کاری کند که ملت از آینده کشور و نظام مایوس شود.
معاون اول رییس جمهوری یادآور شد : به خصوص حرکت و اقدام های که برخی افراد انجام می دهند ناخواسته بازی کردن در زمین امریکاست.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی با تمام مشکلات به خاطر اهداف، آرمان ها ، رفاه ، استقلال و استقرار اسلام در ابعاد مختلف حکومتی همچنان پیش می رود اگرچه با مشکلاتی مواجه است اما مردم به نظام وفادار هستند.
جهانگیری ادامه داد: ایران را نباید با کشورهای اروپایی مقایسه کرد بلکه با کشورهای نفتی منطقه مانند عربستان باید قیاس شود.
** ایران پس از انقلاب در تولید تجهیزات نیروگاهی خودکفا شد
وزیر نیرو گفت: پس از پیروزی از انقلاب اسلامی در زمینه تجهیزات نیروگاهی به خود کفایی رسیدیم و حتی برخی خارجی ها به دنبال فناوری توربین های گازی هستند که با تلاش صنعتگران و دانشمندان ما محقق شده است.
رضا اردکانیان در جمع مسوولان شهرستان کاشان افزود: ظرفیت نیروگاه های کشور با 36 میلیون نفر جمعیت پیش از پیروزی انقلاب هفت هزار مگاوات بود که اکنون به 80 هزار مگاوات ظرفیت نصب شده رسیده است.
وی بیان کرد: پیش از انقلاب نیروگاه های برق سراسر کشور از طراحی تا ساخت و بهره برداری به دست خارجی ها انجام می شد، به صورتی که در صورت آسیب دیدن یکی از آنها نمی توانستیم از قطعات آن در سایر نیروگاه ها استفاده کنیم.
وزیر نیرو اضافه کرد: نیروگاه های برق کشور پیش از انقلاب ویترینی از قطعات و تجهیزات استفاده شده کشورهای روسی آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی بود اما امروز خودکفایی در ساخت و تجهیزات نیروگاهی به ویژه فناوری توربین های گازی از دستاوردهای مهم و منحصر به فرد جمهوری اسلامی ایران است.
وی اضافه کرد: ظرفیت طول شبکه برق امروز در مقایسه با پیش از انقلاب بیش از 11.3 برابر شده، ظرفیت پست برق 14 برابر و ترانسفورماتورهای توزیع بیش از 27 برابر شده است.
** دوره کشوری جستجو و نجات شهری (آوار)در اصفهان آغاز شد
دوره کشوری تخصصی پایه جستجو و نجات شهری (آوار) با حضور نجات گران جمعیت هلال احمر از 9 استان، در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات اصفهان آغاز شد.
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان اصفهان، به حضور 50 نفر از نجات گران این جمعیت از استان های همدان، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، چهار محال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی و اصفهان در این دوره اشاره کرد.
امیر جلالیان، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای توانمندی علمی و عملیاتی نجاتگران منطقه در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی عنوان کرد و گفت: در این دوره آموزشی مباحثی از جمله انواع علامت گذاری ساختمان ،علامت گذاری محیط درونی و بیرون ساختمان، ملاحظات فوریت های پزشکی در آوارو روش های جست وجو ونجات در ساختمان های فرو ریخته توسط اساتید مجرب تدریس می شود.
وی اضافه کرد: در این دوره آموزشی، امدادگران با چگونگی برخورد با مصدومان و نجات آنان از زیر آوارهای ساختمانی در مواقع بحران آشنا می شوند.
** ضایعات نفتی زنگ خطری برای محیط زیست اصفهان است
مدیرکل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: از آن جایی که در شاهراه هستیم از ضایعات نفتی برای تامین برخی از خوراک استفاده می شود که این زنگ خطر را در کارگروه آمایش سرزمین مطرح کردیم.
سید رحمان دانیالی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 2 رخداد ناگوار در استان در حال شکل گیری است، افزود: تجمع واحدهایی با منشا نفتی می تواند مشکل ساز شود، متاسفانه این رخدادها طبق ضوابط و استانداردهای مصوب همخوانی دارد اما این ظرفیت و گنجایش از منظر ما وجود ندارد و این اتفاق در شهرک رازی و علویجه در حال رخداد است.
وی بدون ذکر آمار تجمع واحدهایی با منشا نفتی را تکان دهنده دانست و بیان کرد: به نظر می رسد باید جلوی این اقدام به صورت منطقی گرفته شود.
وی با اشاره به ضایعات پالایشگاهی از زمان جنگ در این استان یادآور شد : با انجام طرح پژوهشی به کمک دانشگاه اصفهان و یکی از کارخانه های سیمان نسبت به امحا آن اقدام شد.
وی با اشاره به مشکل پسماندهای ویژه گفت: سازمان مدیریت پسماند از سال 87 مطالعاتی داشت که این مطالعات مورد تایید برخی نهادها قرار نگرفت و کارگروه آمایش حدود سه نقطه را برای ساماندهی پسماندهای ویژه استان مورد تایید قرار داده است.
** قاتل ملیکا به دار مجازات آویخته شد
قاتل ملیکا دختر پنج ساله فلاورجانی سحرگاه روز سه شنبه در یکی از میدان های این شهرستان در ملا عام به دار مجازات آویخته شد.
رییس کل دادگستری اصفهان، پس از اجرای حکم با اعلام این خبر افزود: این قاتل در شعبه اول دادگاه کیفری یک دادگستری استان به اعدام و قصاص نفس محکوم شده بود.
احمد خسروی وفا افزود: متهم این پرونده در مهر ماه سال جاری در پی یک معامله شوم مواد مخدر، ملیکا طفل پنج ساله فلاورجانی را به گروگان گرفته و به قتل رسانیده بود و با اقدامات سریع قضایی در کمتر از 24 ساعت دستگیر و در کمترین زمان مورد محاکمه قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این پرونده قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک اصفهان متهم را به جهت قتل ملیکا به قصاص، نسبت به زنای به عنف به فرد دیگری به اعدام، آدم ربایی 20 سال حبس، ایراد ضرب و جرح عمدی به هفت سال حبس، از بابت حبس غیر قانونی طفل و خواهر و برادر وی به چهار سال حبس و برای کودک آزاری به 9 ماه حبس و نیز پرداخت دیه در حق اولیای دم و شکات محکوم کردند.
** بودجه استان اصفهان در سال آینده 16.5 درصد رشد یافت
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان گفت: بودجه استان شامل بودجه هزینه ای(جاری) و تملک دارایی(سرمایه ای) در لایحه بودجه 98 نسبت به امسال 16.5 درصد رشد داشته است.
نعمت الله اکبری در جمع خبرنگاران در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: این در حالی است که جمع اعتبارهای هزینه ای (جاری) و تملک دارایی استان ها در لایحه بودجه 98 نسبت به سال 97 بطور میانگین 13.3 درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه بودجه جاری استان در سال آینده نسبت به امسال 27 درصد و بودجه تملک دارایی 10.6 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: میزان افزایش این 2ردیف بودجه در کل استان ها بطور میانگین به ترتیب 22.7 و 37 درصد است.
اکبری، مجموع بودجه های عمرانی اصفهان در لایحه بودجه 98 را 21 هزار و 670میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: این اعتبارات شامل 12 هزار میلیارد ریال از طرح های ملی، یکهزار و 400 میلیارد ریال از طرح های ملی و استانی و هشت هزار و 270 میلیارد ریال تملک دارایی است.
وی اعتبارات هزینه ای استان در سال آینده که بیشتر مربوط به پرداخت حقوق کارکنان دولت است را معادل 79 هزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرد.
** میزان ذخیره سد زاینده رود به 161 میلیون متر مکعب رسید
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: میزان آب ذخیره شده در پشت سد زاینده رود به 161 میلیون متر مکعب رسید که نسبت به مشابه سال قبل حدود 10 درصد بیشتر است.
حسن ساسانی به ایرنا گفت : سال گذشته در این روزها بالغ بر 145 میلیون متر مکعب آب پشت سد زاینده رود ذخیره شده بود و امسال با توجه به بارش های اخیر این میزان افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: با این وجود باز هم در مقایسه با متوسط بلند مدت آب کمتری در مخزن سد وجود دارد، زیرا مقدار ذخیره سد در متوسط بلند مدت 640 میلیون متر مکعب بود و این نشان می دهد که استان از حیث منابع آبی در یک شرایط نامطلوب قرار دارد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اضافه کرد: مقدار آب ورودی به سد هم اکنون 47 و میزان خروجی از آن 10 متر مکعب بر ثانیه است.
** جمهوری اسلامی تعاملات دنیا را با انقلاب سیاسی بهم زد
رییس کانون مساجد کشور گفت: جمهوری اسلامی در پلتفرمی(مرام یا بنیاد و اساس چیزی) که معرفی کرده تعاملات دنیا را به عنوان انقلاب سیاسی و ایدئولوژی بهم زده است.
حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن صدا و سیمای اصفهان افزود: پیامبر اکرم (ص) در اطلاع رسانی تمام اقدامات را با استفاده از ابزار روز انجام دادند اما آیا ما در حوزه اطلاع رسانی همان کاری که پیامبر کردند را انجام داده ایم؟
وی با بیان اینکه حاکمیت کلان دنیا پلتفرمی اجرا کرده تا همه در آن نقش آفرینی کنند، تصریح کرد: در نظام کلان حاکمیتی دنیا بر مبنای حاکمیت خدا تعریفی شده و 'جمهوری اسلامی' را به این حاکمیت عنوان دادیم.
** بخش عمده ماموریت های پلیس الکترونیکی می شود
رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: یکی از راهبردهای مهم و اساسی در سال آینده الکترونیکی کردن بخش عمده ماموریت های پلیس در کلانتری و پاسگاه هاست.
سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس در ستاد فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: این راهبرد در سطح 30 هزار کلانتری، پاسگاه، ایستگاه های بازرسی و حفاظت از اماکن اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه سالانه بیش از 30 میلیون مراجعه مردمی به کلانتری ها و پاسگاه ها صورت می گیرد گفت: بخشی از خدمات الکترونیک انتظامی از طریق دفاتر پلیس به 10+ انجام می شود.
رییس پلیس پیشگیری ناجا افزود: پلیس درصدد است تا بخش دیگری از خدمات را در قالب مبادله الکترونیکی انجام دهد و تمامی مراجعات در قالب پرونده الکترونیکی در سامانه ثبت شود و هرگونه اطلاع رسانی بدون نیاز به حضور مراجعان از طریق سامانه پیامکی صورت گیرد.
** کودکان در تصمیم گیری‌ حقوق شهروندی توجه شوند
مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت:کودکان باید در تصمیم گیری‌ ها و تصمیم سازی ‌‎های حقوق شهروندی توجه قرار گیرند.
فریبا نظری پورکیایی در آیین افتتاح نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک در اصفهان افزود : کودکان باید در شهر دوستدار کودک از بعد نرم افزاری و سخت‌افزاری مورد توجه قرار گیرند.
وی اظهارداشت: بخش‌های سخت افزاری و زیربنایی ساخت و ساز، طراحی و عملیاتی کردن پروژه های مربوط به شهر دوستدار کودک برعهده معاونت عمرانی وزارت کشور و شهرداری‌هاست.
مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور با بیان این که کودکان باید در تصمیم مدیران شهری سهیم باشند، گفت: دفاتر امور بانوان سراسر کشور مأموریت دارند از نظر فرهنگی و نرم افزاری مباحث مربوط به شهر دوستدار کودک را براساس نیازها و حقوق شهروند کودکان، خانواده و زنان بررسی کنند.
** سهم ایران از واردات کشورهای همسایه 2.1 درصد است
وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: سهم کشورمان از بازار واردات 15 کشور همسایه فقط 2.1 درصد است که باید از ظرفیت های موجود داخلی برای افزایش آن استفاده کنیم.
رضا رحمانی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه در اتاق بازرگانی اصفهان، افزود: 15 کشور همسایه ایران یکهزار و 200 میلیارد دلار واردات دارند که سهم ما از آن 25 میلیارد دلار است.
وی با تاکید بر اینکه 2 برابر کردن این سهم، کار دست یافتنی است، اظهارداشت: هر یک میلیارد دلار صادرات حدود 50 هزار شغل ایجاد می کند و ما اگر بتوانیم صادرات به کشورهای همسایه را 25 میلیارد دلار دیگر افزایش دهیم حداقل یک میلیون فرصت شغلی ایجاد می شود.
وزیر صنعت ، صادرات به کشورهای همسایه را طرح ویژه این وزارتخانه در سال جاری ذکر و اضافه کرد: افزایش نرخ ارز، قاچاق را توجیه ناپذیر و صادرات را توجیه پذیرتر کرده است.
رحمانی با اشاره به اینکه هند و چین برای افزایش صادرات کشورمان در نظر گرفته شده اند، گفت: عراق و سوریه در حال بازسازی هستند و این فرصت خوبی برای ما جهت فعال کردن ظرفیت های موجود است.
** تحریم‌های آمریکا باید در مجامع بین المللی محکوم شود
رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان گفت:تحریم‌های امروز آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی باید در مجامع بین المللی محکوم و با آنها مقابله شود.
سید عبدالوهاب سهل آبادی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه در اتاق بازرگانی اصفهان افزود: تاکنون هیچگونه لایحه یا اقامه دعوایی توسط مسوولان و نمایندگان مجلس علیه آمریکا در مجامع بین المللی مطرح نشده است.
وی اظهارداشت : تحریم‌های اخیر ایران فقط توسط آمریکا و متحدانش انجام شده و مورد تائید هیچ مجمع بین‌المللی نیست.
رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع ، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان این که در خطبه های نماز جمعه باید مسائل جنگ اقتصادی بیان شود، تصریح کرد: امروز اگر تحریم ها در غذا و داروی مردم مشکل ایجاد کرده، به تولید کنندگان این اقلام آسیب های بیشتری وارد کرده است.
به گفته وی همه مردم در جنگ تحمیلی در مقابل تجاوزگران ایستادگی کردند ، امروز هم باید ایستادگی کنند.
9913/6026/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/84542/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند

7 نکته مهم درباره ساقط شدن ریزپرنده‌های مشکوک در آسمان اصفهان

تغییرات در مجموعه شهرداری اصفهان رو به پایان است/ لزوم توجه به دیپلماسی مالی

ضرورت توجه توأمان به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه و حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + آخرین وضعیت

اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 7

گردشگران در پهنه اصفهان در امنیت کامل هستند

وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس

90 درصد پیله تر گلستان برای فرآوری به دیگر استان‎ها منتقل می شود

شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

به مناسبت روز بزرگداشت شاعر و نویسنده بزرگ قرن هفتم، سعدی شیرازی

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

بورس جهش کرد

آماده شوید؛ سقوط قیمت دلار نزدیک است

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1 اردیبهشت 1403

واکنش کودک اصفهانی در حمایت از سپاه + فیلم

واکنش بغداد به اقدام تخریبی در اصفهان

آسیب دیدن سامانه پدافند هوایی در مقابله با ریزپرنده‌ها در اصفهان تکذیب شد

واکنش عراق به اقدام تخریبی اسرائیل در اصفهان

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در 24 ساعت آینده؛ امروز شنبه 1 اردیبهشت

ایران و روسیه ظرفیت برقراری روابط شهروند دیپلماتیک را دارند

آغاز کوچ ایل قشقایی و بختیاری به مناطق ییلاقی اصفهان

برخورد پژو 405 با عابر پیاده در محور سمیرم به شهرضا

کشف 9 میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان

شهردار اصفهان با شهروندان منطقه 12 دیدار می‌کند

فیلم واکنش امیرعبداللهیان به حمله اصفهان: این ارزش اطلاع قبلی نداشت

«وعده صادق» و سقوط پروپاگاندای رسانه‌ای اسرائیل

مشارکت معلولان با کمک خیران در شرکت‌های تعاونی اصفهان

هر آنچه که در که حادثه اصفهان گذشت/ وقتی تیر صهیونیست‌ها به سنگ خورد

انتصابات جدید در شهرداری شهرضا

یک اردیبهشت سالروز درگذشت شاعر و نویسنده ممتازِ معاصر، ملک‌الشعرا بهار

طلبِ عشق زهر بی سروپایی نکُنیم….!

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

اطلاعات غلطی که دولت در باره کاهش نرخ بیکاری می دهد، فقط حلوا حلوا گفتن است؛ با آن دهان شیرین نمی شود

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در 24 ساعت آینده

مرگ تلخ و دردناک دو مرد ایرانی داخل چادر مسافرتی

سقوط مرگبار جرثقیل در بندر امام خمینی

زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان 1403 اعلام شد

کاهش 10 درصدی بارندگی در استان اصفهان/ روند بارش‌ها معکوس شد

عناوین برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 6 اعلام شد

رونق شهرداری‌ها به‌معنای رونق اقتصاد دنیا است

سند CNN از پایگاه هوایی شکاری اصفهان بعد از حوادث اصفهان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان را ببینید