پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهم ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته ای که گذشت اجتماعی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- سهم آب تالاب گاوخونی و محیط زیست باید داده شود، شمار اماکن ورزشی کشور در انقلاب اسلامی 15 برابر شد و پرواز اصفهان - دوحه برقرار شد از مهم ترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته گذشته بود.
**تالاب گاوخونی سهمیه آب دارد
رئیس مجمع نمایندگان مجلس اصفهان با اشاره به بازگشایی آب در زاینده رود گفت : تالاب گاوخونی و محیط زیست دارای سهمیه است که اکنون آب برای بخش کشاورزی باز شده سهم تالاب و محیط زیست را هفت مترمکعب در نظر گرفتند.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در همایش تالاب بین المللی گاوخونی (تهدیدها و امیدها) به مناسبت روز جهانی تالاب ها و بررسی بحران و ارائه راهکارهای مناسب زیست محیطی در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی افزود: این دسته همایش ها باید زودتر برگزار می شد تا مشکلات زیست محیطی و خشکی تالاب گاوخونی برای اصفهان و استان ها همجوار مشکل ایجاد نکند.
وی اظهارداشت: در مجلس هشتم عنوان کردم اگر تالاب گاوخونی خشک شود و ریزگردهای سمی در هوا پرتاب شود تمام استان ها حتی تهران را درگیر خواهد کرد.
** شمار اماکن ورزشی کشور در انقلاب اسلامی 15 برابر شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: تعداد اماکن و فضاهای ورزشی کشورمان احداث شده توسط بخش دولتی و خصوصی در 40 سال پس از انقلاب اسلامی 15 برابر شده است.
مسعود سلطانی‌فر در آیین افتتاح استخر مسافت کوتاه شهر مبارکه اصفهان، افزود: اماکن و فضاهای ورزشی که توسط بخش دولتی احداث شد نیز 10 برابر شد به طوری که سازمان تربیت بدنی قبل از انقلاب حدود 800 مکان و فضای ورزشی در اختیار داشت که امروز به بیش از هشت هزار واحد رسیده است.
وی با بیان اینکه در عرصه ورزش در 40 سال گذشته اتفاق های بی نظیری افتاد، اظهارداشت: یکی از سیاست های مهم دولت استفاده از بخش خصوصی و مشارکت آن در اجرای طرح هاست.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این طرح ها برای رفاه و آسایش جوانان و مردم احداث شد، تاکید کرد: با راه اندازی این اماکن، خبرهای مثبت و خوشی در عرصه ورزش را در آینده خواهیم داشت.
**50 هزارمیلیارد ریال طلب دانشگاه علوم پزشکی پرداخت می شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تفاهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زودی مبلغ 50 هزار میلیارد ریال جهت پرداخت طلب دانشگاه های علوم پزشکی به آن ها پرداخت می شود.
محمد شریعتمداری در جمع مدیران و نیروهای بیمارستان غرضی اصفهان افزود: بدهی به دانشگاه های علوم پزشکی به صورت یکجا طی ماه های آینده پرداخت خواهد شد.
شریعتمداری، شفاف نبودن امور را نتیجه افتتاح نشدن بیمارستان میلاد 2 شهید نوربخش در اصفهان اعلام و اضافه کرد: باید سازمان ها شفاف باشند تا همگان بدانند آن سازمان چه عملکردی داشته است.
وی اظهارداشت : تاسیس بیمارستان شماره 2 شهید نوربخش را پیگیری می کنیم، متاسفانه نتوانستیم در بودجه 98 به دلیل برخی مشکلات برای این بیمارستان بودجه ای را در نظر بگیریم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه باید با استفاده از جوانان و مبتکران ضعف ها را در چهل ساله دوم پیروزی انقلاب برطرف کنیم، تاکید کرد : برای حفظ انقلاب باید در راه امام(ره) پا بگذاریم که این راه همان استفاده از جوانان است.
**تیرآهن بال شیبدار 200 در ذوب آهن اصفهان تولید شد
تیرآهن بال شیبدار 200 برای اولین بار در کشور همزمان با دهه مبارک فجر و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت ذوب آهن اصفهان طراحی و تولید شد.
محمد امین یوسف زاده مدیر مهندسی نورد این شرکت افزود : با همت مهندسان و تلاشگران این شرکت در مجموعه مهندسی نورد، طراحی و تولید آزمایشی موفقیت آمیز تیراهن IPN200 براساس استانداردDIN1025.EN10024 PART:1 انجام شد .
وی گفت : با توجه به برنامه ریزی معاونت بازرگانی ذوب آهن، برای تولید صادراتی این محصول و در راستای سیاست های شرکت برای تولید و توسعه پروفیل های طویل نوردی در راستای دستیابی به بازارمحصولات جدید در داخل کشور و با اهداف صادراتی، برنامه مطالعه و ارزیابی امکانات برای تولید این محصول، از حدود یک ونیم ماه گذشته شروع شد.
**مهمترین دستاورد انقلاب در حوزه نظامی، خودکفایی است
جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران در حوزه نظامی استقلال و خودکفایی در تولید تجهیزات آفندی و پدافندی نیروهای مسلح است.
امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد علیرضا انگیزه افزود : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی تسلیحات، تجیهزات، امکانات نظامی و حتی نگهداری آنها توسط بیگانگان انجام می شد و این وابستگی صفر تا صد بود.
وی ادامه داد: امروز به همت متخصصان صنایع دفاعی و در حوزه نیروی هوایی به همت کارکنان این نیرو، تمامی تسلیحات، پرندگان و امکانات مورد نیاز در داخل تولید، ارتقا و نگهداری می شود.
جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان با اشاره برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در دیماه گذشته، تصریح کرد : تمامی مراحل این رزمایش با بهره گیری از توانمندیهای داخلی برگزار شد.
وی اضافه کرد: باید به چهل سال گذشته افتحار کنیم و به آینده امید داشته باشیم زیرا در این چهل ساله به رغم توطئه ها و دسیسه های مختلف رو به جلو حرکت کرده ایم.
**حقوق پیروان ادیان در قانون اساسی از دست آوردهای انقلاب است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکید بر حقوق سیاسی و اجتماعی پیروان ادیان توحیدی در قانون اساسی جمهوری اسلامی از دست آوردهای انقلاب اسلامی در جهان پرتلاطم امروز است.
سید عباس صالحی در پیامی به همایش بین المللی انقلاب اسلامی و ادیان توحیدی در اصفهان افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی در سرزمین توحیدی ایران، تباری دینی و معنوی دارد و با رهبری پیشوایی دین مدار بر پایه آموزه‌های الهی شکل گرفته است، انقلابی که حضور دین در عرصه های اجتماعی و سیاسی را حیاتی دوباره بخشید و ارزش های اصیل ادیان را بار دیگر زنده کرد.
وی تاکید کرد: الگوی تمدنی برآمده از این انقلاب، یعنی معنویت و اخلاق در کنار بهره مندی از مواهب و نعمت های دنیوی، پیش روی جامعه بشری فرا نهاد؛ افزون بر آن انقلاب اسلامی در عرصه داخلی هم با دست آوردهایی برای پیروان ادیان همراه بوده است.
صالحی بیان کرد: تاکید بر حقوق اجتماعی و سیاسی پیروان ادیان در قانون اساسی، آزادی در انجام مناسک دینی به عنوان یک حق طبیعی و حضور نمایندگان ادیان در مجلس شورای اسلامی، نمونه هایی از این دستاوردهاست که در جهان پر تلاطم امروز و فجایع گوناگون که برای پیروان ادیان در جای جای جهان رخ نموده است، اهمیت آن نمایان شده است.
**سلاح همدلی و هوشیاری بهترین راهبرد در مهار افراطی گری است
استاندار اصفهان گفت: سلاح همدلی و همزبانی و هوشیاری در پاسداشت تحکیم وحدت و تقویت و تعمیق اشتراکات عقیدتی و ایمانی بهترین و موثرترین راهبرد در مهار افراطی گری باطل و خنثی سازی خشونت و خونریزی هایی است که خواسته یا ناخواسته فرق و ادیان را درگیر کرده است.
عباس رضایی در همایش بین المللی انقلاب اسلامی و ادیان توحیدی در هتل آسمان اصفهان افزود: روحانیون ما در کنار دیگر پیشوایان پیروان ادیان توحیدی حرف از همدلی، همزبانی و همگرایی دارند و این چیزی است که کشور به آن نیاز دارد.
وی اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران مهد تمدن و همزیستی توام با احترام به آزادی و وحدت پیروان ادیان الهی است و به رسمیت شناختن حقوق همه ادیان در قانون اساسی کشور ، نقطه قوت و نشانه همبستگی و همدلی همه ادیان است.
**شیوه نامه مدرسه محوری امسال ابلاغ می شود
وزیر آموزش و پرورش، شفافیت عملکرد و سنجش کیفیت مدارس را از جمله برنامه های پیش روی این وزارتخانه برشمرد و گفت: برای دستیابی به این هدف شیوه نامه مدرسه محوری تا پایان سال جاری ابلاغ می شود.
سیدمحمد بطحایی در گردهمایی مشترک با مدیران و نمایندگان معلمان مدارس در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان، افزود: براساس این بخشنامه و شیوه نامه، مختصات مختلف و ساز و کار نیل به مدرسه محوری که اهداف اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، تشریح خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل، نقش حامی و پشتیبان خواهند داشت و خود مدارس نقش کلیدی در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها دارند.
وزیر آموزش و پرورش، ارسال بیش از حد بخشنامه ها را معضلی در این مجموعه دانست و خاطرنشان کرد: برای نمونه در یکسال تحصیلی حدود یکهزار بخشنامه به مدرسه ارسال می شود که به دلیل خاصیت دستوری این موضوع موجب سردرگمی و کاهش خلاقیت و نوآوری در مدارس شده است.
**پرواز اصفهان - دوحه برقرار شد
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از برقراری پرواز دوحه - اصفهان و برگشت در این فرودگاه خبرداد.
حسن امجدی اظهارداشت: پرواز یاد شده از امروز در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان برقرار شد و این فرودگاه صبح امروز میزبان پرواز شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بود.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پرواز دوحه - اصفهان روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته با هواپیمای ایرباس 320 شرکت قطر ایرواز انجام می شود.
به گفته وی در روزهای یاد شده هواپیمای شرکت هوایی قطر در ساعت چهار بامداد از مبداء دوحه وارد فرودگاه بین المللی اصفهان می شود و در ساعت پنج و 20 دقیقه اصفهان را به مقصد فرودگاه بین المللی حمد دوحه ترک می کند.
**آموزش و پرورش با چالش کمبود نیرو و معیشت معلمان مواجه است
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در طول چهل سال گذشته، آموزش و پرورش با مشکل کمبود نیرو و معیشت فرهنگیان مواجه بوده که در سطح ملی باید رسیدگی شود.
محمد اعتدادی در نشست خبری با موضوع ارائه دستاوردهای آموزش و پرورش در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات این اداره کل افزود: آموزش و پرورش استان در چهار دهه اخیر در زمینه های مختلف از جمله پرورشی، ورزشی و آموزشی رشد بسیاری داشته است.
وی اظهارداشت : فصل الخطاب و نقشه راه آموزش و پرورش استان در دوره و فصل جدید مدیریتی اجرایی و عملیاتی کردن کتاب و سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش و سند بنیادین است.
وی با بیان این که در زمان حال باید این کتاب اجرایی و عملیاتی شود، تصریح کرد: هرکس این مسوولیت را به عهده گرفت نمی تواند خارج آن عمل کند زیرا اجرای سند تحول بنیادین اتفاق بزرگی در کشور بود.
**وحدت و انسجام، پایداری و قوام انقلاب اسلامی را در پی دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: داشتن وحدت، هدف، انسجام و رهبری و هدایت جامعه، نوآوری، خلاقیت و حضور جوانان از جمله مولفه هایی است که توجه به آن قوام و پایداری انقلاب را در پی دارد.
حیدر قاسمی در آیین افتتاح نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین المللی اصفهان افزود: امروز انقلاب با مشکلات و بدخواهی های متعددی روبه روست.
وی ادامه داد : با نگاه به داشته ها مشکلاتی که دشمنان به این نظام به عنوان بدخواهی چشم دوختند، برطرف خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان اظهارداشت : برای تداوم و حرکت مردمی در زمینه انقلاب به وحدت و انسجام و توجه به محورها و هدایت های رهبری نیاز داریم که این مولفه ها، پایداری و قوام را حفظ کرده و کشور را از تلاطم و سختی ها نجات می دهد.
**امنیت و آرامش ایران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
موبد زرتشتیان اصفهان گفت: هدف انقلاب اسلامی بیداری ملت بود و امنیت و آرامش امروز ایران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
موبد بهزاد نیک دین در آیین گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عبادتگاه زرتشتیان اصفهان، افزود: امروز 14 هزار و 244 روز از یک انقلاب و دگرگونی عظیم در ملت ایران می گذرد که پیام آن، این بود که ای ملت ایران بیدار شو ببین جایگاهت کجاست؟
وی ادامه داد: من خود قبل از انقلاب اسلامی نسبت به این انقلاب بی تفاوت بودم و می ترسیدم حکومت اسلامی با محوریت روحانیت شکل گیرد و وضع زرتشتیان بد شود ولی بعد از چهل سال از عمر این انقلاب به این سالها افتخار می کنم.
موبد زرتشتیان اصفهان اظهارداشت: امروز یهودی، مسیحی، زرتشتی و مسلمان به عنوان هموطن در کنار هم زندگی می کنند و کسی متعرض دیگری نمی شود، حتی هر مذهبی کتاب و معارف دینی خود را در مدارس خود تعلیم می دهد.
**49 دهستان اصفهان از بیشترین محرومیت برخوردار هستند
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: حدود 49 تعداد از مجموع ١٢٧ دهستان این استان دارای ضریب 6، هفت و هشت یعنی بیشترین محرومیت را دارند.
سرهنگ سید حسین انوری در نخستین نشست خبری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان(عج) در سالن اجتماعات بسیج افزود: ضریب محرومیت شهرستان ها و دهستان ها 10 است که در کلان کشور بیش از ضریب 9 محرومیت نداریم.
وی ادامه داد: براساس اعلام وزارت کشور بیشترین ضریب محرومیت در اصفهان هشت است که مربوط به شهرستان فریدونشهر دهستان پشت کوه موگویی ، دهستان ییلاق، پادنا و خوربیابانک، جندق و نخلستان است.
به گفته مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الزمان اصفهان، این قرارگاه در راستای پیشرفت و آبادانی دهستان ها حدود 49 دهستان را هدفگذاری کرده و در سال اول تشکیل قرارگاه (سال گذشته) اقدامات آبادسازی 6 دهستان را انجام داده است.
**علت تاخیر در پخش گوشت منجمد در اصفهان، اصلاح شبکه توزیع بود
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: علت تاخیر در توزیع محموله 10 تُنی گوشت منجمد در اصفهان، اصلاح شبکه رسمی توزیع بمنظور امکان فروش آن با ارائه کارت ملی بود.
فرهاد حاجی مرادی افزود: هفته گذشته مورخ هفتم بهمن محموله گوشت منجمد گوسفندی به میزان 10 تُن وارد استان و مورخ نهم بهمن جلسه ای با حضور اعضای کارگروه فنی ستاد تنظیم بازار استان و نمایندگان آنها برای تصمیم گیری درباره نحوه توزیع آن تشکیل شد.
وی با بیان اینکه توزیع انواع گوشت در استان با هماهنگی همه اعضای کارگروه فنی ستاد تنظیم بازار صورت می گیرد تا این ماده غذایی بطور مناسب به دست مردم برسد، تاکید کرد: در این جلسه نیز مطرح شد که توزیع گوشت منجمد به گونه ای باشد که زمینه سوء استفاده برخی افراد را از بین ببرد و بطور عادلانه بین مردم پخش شود.
به گفته وی در برخی موارد مشاهده شده است که افراد، گوشت منجمد را مازاد بر نیاز خود خریداری می کنند و آن را با قیمت بالاتر به رستوران ها یا قصابی ها می فروشند.
**ساخت170 هزار مسکن در اصفهان کارنامه بی نظیر انقلاب است
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: ساخت و نظارت بیش از 75 هزار واحد مسکونی شهری و بیش از 65 هزار واحد مسکونی روستایی از جمله دستاوردهای این نهاد در چهل سال انقلاب اسلامی است.
غلامحسین خانی با بیان این که این نهاد اولین نهاد عمرانی بود که به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد، واگذاری 53 هزار قطعه زمین در 330 روستای استان به واجدین شرایط را از دیگر دستاوردهای انقلاب اعلام کرد.
وی ادامه داد : حضور درخشان در مناطق سیل زده، جنگ زده و زلزله زده جهت بازسازی واحدهای آسیب دیده در کشور از جمله اصفهان، رودبار و منجیل، بم، بروجرد، ورزقان و به تازگی سرپل ذهاب از جمله دستاوردهاست.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان زیر پوشش بیمه قراردادن 15 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده و انجام 39 هزار فقره خدمات فنی صدور پروانه ساختمان روستایی را از دیگر دستاوردهای این نهاد برشمرد.
**جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در چهل سالگی انقلاب اسلامی سر افرازانه در اوج اقتدار و آمادگی در مقابل تهدیدهای دشمنان قرار دارد.
سردار سرتیپ علی فدوی در یادواره 372 شهید گلپایگان در مسجد جامع روستای سعید آباد این شهرستان افزود: دشمنان نظام اسلامی به خصوص آمریکا در طول این 40 سال هیچگاه دست از توطئه علیه نظام اسلامی برنداشته اند اما هر بار این توطئه ها با استقامت و روحیه ایمانی و اسلامی مردم و به برکت خون شهدا خنثی شد.
وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، اظهارداشت : انقلاب اسلامی با خون شهدا مستحکم شد و همه موظفیم برای تداوم انقلاب در هر مسوولیتی هستیم امانتدار خوبی برای انقلاب باشیم و با عمل به تکلیف الهی و استقامت و پایداری راه شهیدان را ادامه دهیم.
**همه باید برای حل مشکلات کشور اقدام کنند
دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت : وضعیت اقتصادی امروز مردم مطلوب نیست بنابراین نخبگان، علما ، دانشگاهیان و قوای سه گانه باید برای حل مشکلات اقدام کنند.
سردار سید یحیی رحیم صفوی در یادواره 500 شهید دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر رهنان اصفهان افزود : قوای سه گانه باید مشکلات داخلی کشور را با کمک نیروهای مسلح برطرف کنند.
وی اظهارداشت : امروز ایران بعنوان یک کشور آسیب ناپدیر و قدرت منطقه ای تبدیل شده است و هیچ کشوری توان ضربه زدن به ایران را ندارد بلکه مشکل اصلی و آسیب پذیری ما داخلی است.
سردار صفوی با بیان این که آینده ایران با پیروزی و موفقیت همراه است، گفت: آمریکا و اسراییل روز به روز ضعیف تر و ایران قوی تر می شود.
دستیار و‌ مشاور عالی مقام معظم رهبری ادامه داد : امریکا با حمله به عراق و افغانستان مرتکب اشتباه استراتژیک شد و وزن ژئوپولیتیکی ایران را افزایش داده است.
9913/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/90142/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام در سطح ملی

آغاز رقابت داوطلبان نوبت اول کنکور 1403 در رشته علوم تجربی

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس

لغو پی در پی کنسرت‌ها در ایران/ وقتی وزارت ارشاد نمی‌تواند پای مجوز خودش بایستد (فیلم)

3200مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد

خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان

عشق زندگی می بخشد

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید!

ایمیل اشتباه اپل به مشتریان آیفون، خبرساز شد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 منتشر شد

آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟

دوربین مخفی از پشت پرده کمبود شیرخشک/ ویدئو

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد