پیام سپاهان

آخرين مطالب

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال نامی نو:

در اصفهان چیزی برای از دست دادن نداریم/ بعد از 9 ماه بلاتکلیفی خبر خوبی بود ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال بانوان نامی نو از بازی سراسر تهاجمی تیمش در بازی برگشت فینال در اصفهان می‌گوید که چیزی برای از دست دادن ندارند و به نوعی انتحاری بازی خواهند کرد.
فرزانه توسلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص بازی تیمش در بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: بازی، بازی سنگینی بود و چون بازی برگشت در اصفهان بود و میزبان هستیم بیشتر به دنبال یک نتیجه معقول بودیم. می‌خواستیم نتیجه‌ای بگیریم که در اصفهان از شرایط میزبانی استفاده کنیم.
بی‌گدار به آب نزدیم
وی افزود: در بازی در رفسنجان به دنبال یک بازی معقول و منطقی بودیم که بتوانیم با گل زده در خانه حریف در اصفهان راحت‌تر بازی کنیم. به‌قول‌معروف نخواستیم بی‌گدار به آب بزنیم، با این نتیجه‌ای که در رفسنجان به دست آوردیم در اصفهان راحت‌تر می‌توانیم بازی کنیم و خودمان محتاط بازی کردیم.
وی ادامه داد: در بازی رفت دو بازیکن ما نصر وصدقیانی زاده به دلیل دو اخطاره بودن خیلی دست‌به‌عصا بازی کردند چراکه نمی‌خواستند با دریافت کارت زرد سوم بازی فینال در اصفهان را از دست بدهند.
دروازه‌بان نامی نو گفت: همچنین سارا شیربیگی هم مصدومیت جزیی داشت. همه این‌ها دست‌به‌دست هم داد تا بازی که می‌خواستیم را به‌طور کامل انجام ندهیم. 3 بازیکن اصلی ما درگیر بودند مصدومیت و اخطار بودند، همه این‌ها ما را محتاط کرد.

چیزی برای از دست دادن نداریم
وی تاکید کرد: در اصفهان چیزی برای از دست دادن نداریم. نه این‌که بگویم بازی احساسی انجام می‌دهیم، اما چون در زمین خودمان است واقعاً هرچه که داریم باید در این بازی به نمایش بگذاریم. چون بعدازاین بازی، بازی دیگری وجود ندارد و همه‌چیزتمام می‌شود. صد در صد به دنبال برد در اصفهان هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم چون از اول لیگ هدف ما قهرمانی بوده است؛ نه اینکه الان که به فینال رسیدیم این صحبت را داشته باشم که از اول همه دنبال قهرمانی بودیم هدف ما از همان ابتدای حضور در این فصل قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی بود.
توسلی خاطرنشان کرد: تا الان هم همه‌چیز خوب پیش رفته است. پلی‌آف و همچنین فینال همان‌طور که می‌خواستیم شد و بازی آخر فینال هم در اصفهان است و مطمئن باشید که تمام توان را در این بازی خواهیم داشت و همه به دنبال قهرمانی هستند خدا را شکر الان نه بازیکن مصدوم داریم و شرایط هم شرایط حادی نیست و همه‌چیز را باشگاه فراهم کرده است.
دعوت تماشاگران برای جشن قهرمانی
وی با اشاره به رسیدگی خوب باشگاه گفت: می‌توان گفت باشگاه در پلی‌آف سنگ تمام گذاشت و الان مشکلی نیست که الان بخواهم بگویم به خاطر آن مشکلی پیش می‌آید و آن‌قدر همه‌چیز خوب پیش رفته است که می‌توان گفت همه‌چیز دست خودمان است. تا پیش‌ازاین ما فکر می‌کردیم فینال را برابر ملی حفاری و بازی آخر در اهواز خواهد بود اما همه شرایط به‌گونه‌ای دیگر شد و برگزاری بازی آخر در اصفهان یک اتفاق خوب و مثبت است.
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان با دعوت تماشاگران اصفهان برای تماشای بازی فینال روز جمعه در سالن 25 آبان تاکید کرد: واقعیت این است که من خودم به شخصه توقع داشتم که استقبال از مسابقات نامی نو زیاد باشد چون شنیده بودم فوتسال در اصفهان پرطرفدار است اما در بازی با ملی حفاری کمی سالن تماشاگر زیادی را به خود دید و آن‌طور که باید و شاید تماشاگران استقبال نکردند.
وی افزود: امیدوارم در بازی فینال که آخرین بازی این فصل در اصفهان است این استقبال خوب انجام شود و تماشاگران زیادی را در سالن شاهد باشیم و همه بیایند کمک کنند و در جشنی که امیدوارم با قهرمانی است همراه باشند. این تیم برای اصفهان است و همه با به دنبال افتخارآفرینی به همراه این تیم برای شهر اصفهان هستیم و امیدوارم که بقیه هم به این تیم کمک کنند.
پلی‌آف جذاب و بی‌رحم
توسلی هرچند این سبک برگزاری پلی‌آف را جذاب خواند اما درعین‌حال آن را بی‌رحم نیز دانست و گفت: هر چیزی که اولین دوره اجرای آن باشد نواقصی نیز به دنبال دارد. پلی‌آف اولین بار بود که در بخش بانوان اجرایی می‌شد، قطعاً کامل نبود و می‌توان گفت بزرگ‌ترین ایراد گل زده در خانه حریف و صعود به مرحله بعد درمجموع بازی رفت‌وبرگشت بود. به اعتقاد من اگر 2 برد از 3 بازی بود شاید عدالت بیشتری اجرا می‌شد. البته که حساسیت بازی‌ها را بیشتر و جذاب‌تر کرده است اما در این میان شاید یک اشتباه در یک بازی تیمی را به نابود بکشاند همانند ملی حفاری.
وی با تمجید از نوع مدیریت مدیرعامل نامی نو تاکید کرد: مدیریت یک مجموعه اگر خوب عمل کند می‌تواند برنامه‌ها را مدیریت کند. من به‌شخصه می‌گویم فردی مثل طاهری خیلی سیاستمدارانه امسال را به‌عنوان یک مدیرعامل رفتار کرد. وقتی خوب دیدند تیم ما جز 4 تیم پلی‌آف هستیم، شاید کارهایی که الان در پلی‌آف برای ما انجام دادند در طول لیگ انجام ندادند. می‌دانستند نتیجه کل لیگ در 4 بازی آخر است.
توسلی که عنوان پنجمین دروازه‌بان فوتسال بانوان جهان را به خود اختصاص داده افزود: باشگاه الان واقعاً دارند سنگ تمام می‌گذارند. مدیرعاملان دیگر تیم‌ها هم می‌توانستند چنین تفکری داشته باشند، چون از اول همه می‌دانستند شرایط پلی‌آف به چه صورتی است و همه تیم‌ها در جریان بودند. جذابیت به این دلیل خوب بود که نتایج قابل پیش‌بینی نبود. سال‌های گذشته نتایج دو تیم مثلاً دانشگاه آزاد و ملی حفاری یا ملی حفاری و آبادان و هرگونه اتفاقی از داوری گرفته تا هر چیز دیگری که می‌شد قهرمان را مشخص می‌کرد؛ اما امسال این‌گونه نبود. در دانشگاه آزاد چنین اتفاقی برای ما رخ داد ما و ملی حفاری در کورس قهرمانی بودیم و در بازی با ملی حفاری به دلیل اتفاقاتی که رخ داد قهرمانی را از دست دادیم. پلی‌آف به این دلیل خوب بود که اگر تیمی دریم مسابقه حقش ضایع می‌شد و فرصتی را از دست می‌داد، می‌توانست جبران کند.
جای خالی مظفر
وی در پاسخ به این‌که لیگ امسال چه چیزی کم داشت، گفت: من فکر می‌کنم تیم یا حضور خانم مظفر در لیگ امسال خالی بود. البته وقتی این تیم منحل شد تمام بازیکنان این تیم در تیم‌های دیگر پخش شدند و سطح کیفی لیگ را تغییر دادند و رقابت را بالاتر برد. به شخصه چون چندین سال که در لیگ بودم با ایشان کار کرده بودم و بچه‌های تیم وی ثابت و مشخص بودند فکر می‌کنم جای ایشان در لیگ خالی بود.

بعد از 9 ماه بلاتکلیفی این خبر بسیار خوب بود
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان در واکنش به اعلام کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: من به‌شخصه هیچ شناختی نسبت به مدیر فنی تیم ملی ندارم و البته در جایگاهی هم نیستم که بتوانم اظهارنظر کنم، فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که یک اتفاق مثبت افتاد و تیم بعد از 9 ماه بلاتکلیفی سروسامان گرفت و تکلیف آن مشخص شد و قرار شد اردوها از سر گرفته شود.
وی افزود: بعد از جام ملت‌ها تیم به حال خود رها شده بود، برای تعیین سرمربی امروز و فردا می‌کردند، اما به‌هرحال خوب یا بد این اتفاق رخ داد و حداقل این است که همه می‌دانند یک اتفاقی افتاد، سرمربی مشخص‌شده و اردوها برگزار می‌شود و قرار است مسابقات برگزار شود. من فکر می‌کنم اتفاق مثبتی بوده است ولی فکر می‌کنم زمان همه‌چیز را در مورد این انتخابات نشان خواهد داد.
قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم
توسلی در خصوص انتخاب یاری و بابایی به‌عنوان مربیان تیم ملی گفت: یاری چندین سال مربی تیم ملی بزرگسالان و جوانان بود و در لیگ هم کارنامه خوبی دارد، بابایی هم در طی سال‌هایی که مربیگری کرده همیشه تیمش در جمع تیم‌های بالای جدول بوده است.
وی با اشاره به رفتن مظفر خاطرنشان کرد: می‌توانم بگویم خودمان زمانی که یک استعداد و امتیازی را داریم از آن استفاده نمی‌کنیم و راحت از دست می‌دهیم. شهرزاد مظفر تیمی را که داشت را قهرمان آسیا کرد. همه بعدازآن منتظر اتفاقات خوب برای این تیم بودند. بعد خبر جدایی سرمربی را شنیدیم و 9 ماه در بلاتکلیفی و بی‌خبری گذشتیم و من فکر می‌کنم همه این‌ها به فوتسال ضربه می‌زند. مگر ما چقدر عمر ورزشی داریم و چقدر بازی می‌کنیم که 9 ماه آن را در بلاتکلیفی باید به سر ببریم؟
وی تصریح کرد: امیدوارم کادر فنی تمام فکرشان کمک به تیم ملی باشد. نهایت هرکدام از ما 3 یا 4 سال دیگر می‌توانیم بازی کنیم و هدفمان این است که بتوانیم در کنار تیم ملی افتخارآفرینی کنیم و در جام ملت‌ها و مسابقات برون‌مرزی بهترین نتیجه را داشته باشیم و نه مثل زمان‌هایی که یکسری اتفاقاتی افتاد که افرادی روی کار آمدند که در حد تیم ملی نبودند و عمر ما بازیکنان هدر رفت. امیدوارم این کادر از همان ابتدای شروع کارشان تمام تفکرشان برای پیروزی و افتخارآفرینی باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/91086/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

متروی بهارستان نیازمند 4هزار میلیارد تومان اعتبار است

جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه

کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران + فیلم

معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان

جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز

اجرای 30 برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر

جزئیات حمله اسرائیل به سایت اس300 اصفهان

تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد

◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند

داستانک/ دوستت دارم

شاعرانه/ چه خوش است با خیال تو نهفته رازکردن

هشدار مسدودیت برای بخش املاک «دیوار» و «شیپور»

شیائومی 15 قبل از همه گوشی‌های دیگر به تراشه 2024 کوالکام مجهز می‌شود

جنجال جدید مالک ایکس؛ نخست‌وزیر استرالیا ایلان ماسک را «میلیاردر متکبر» نامید

افزایش نابهنگام کارمزد پیامک بانکی/ عکس

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

رئیس هیات ورزش کارگری استان اصفهان انتخاب شد

بارش شدید باران در نطنز سیل راه انداخت

تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است

برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید گیلان با حرکت جهادی

به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است

حمله به سایت اس 300 اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)

هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است

فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

«زیر چتر اصفهان» در منطقه 9 اصفهان اجرا می‌شود

بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود

پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود

پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک

مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود

به ظاهر دوست اما دشمنانند

شعری فوق العاده زیبا از مولانا

معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد؛ تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین با هوش مصنوعی

جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 + آخرین وضعیت

احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

حمله اسرائیل به سایت اس300 اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟

خودروِ ترکیبی یا دورگه؟

قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید