پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- تیم سپاهان به لیگ برتر مسابقات والیبال صعود کرد، اصفهان ظرفیت بالایی در والیبال دارد و دیدار ذوب آهن و ماشین سازی تبریز بدون گل پایان یافت از مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.
تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان توانست صنایع اردکان یزد را شکست دهد و به لیگ برتر و فینال مسابقات والیبال دسته یک کشور صعود کند.
دور برگشت نیمه نهایی پلی آف والیبال دسته اول کشور بین تیم والیبال آقایان فولاد مبارکه سپاهان و صنایع اردکان یزد از ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.
در این دیدار که با حضور پرشور هواداران اصفهانی بانوان و آقایان برگزار شد تیم والیبال سپاهان توانست با نتیجه سه بر یک میهمان خود را شکست دهد.
ست اول و دوم این دیدار با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 19 به سود سپاهان تمام شد.
در ست سوم، این تیم اردکان یزد بود که با تلاش بیشتر توانست با اختلاف نزدیک 25 بر 21 میزبان را شکست دهد.
در دیدار جذاب و حساس که با شور هواداران زیبایی بازی را دو چندان کرده بود، سپاهانی ها ست چهارم را توانستند با وجود تلاش نماینده یزد با نتیجه نزدیک 37 بر 35 به سود خود پایان دهد و به رقابت های لیگ برتر و فینال این مسابقات صعود کند.
در دور رفت تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم صنایع اردکان را شکست دهد.
** اصفهان پتانسیل بالایی در والیبال دارد
سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان اینکه بازیکنان والیبال اصفهانی خارج از این استان بازی می کنند، گفت: اصفهان پتانسیل بالایی در والیبال کشور دارد.
سعید عقیلی بعد از پیروزی مقابل تیم صنایع ارکان یزد و صعود به فینال لیگ دسته اول والیبال و لیگ برتر والیبال کشور افزود: باشگاه سپاهان چراغ والیبال اصفهان را روشن کرد و به خاطر این موضوع ازمدیرعامل و مسئولان این باشگاه قدردانی می کنم.
وی اظهارداشت: در این دیدار بازی حساسی با اردکان یزد داشتیم و درست است که در شهر یزد برنده بازی بودیم ولی تیم صنایع اردکان با آمادگی کامل برای بازی با ما آمده بود.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه یزدی ها تیم ما را بررسی کردند اظهارداشت: در شرایطی که 2 ست را در این دیدار ما پیروز شدیم در 2 ست بعدی توانستند ما را تجزبه و تجلیل کنند و بهتر عمل کنند.
وی اظهارداشت : تیم ما با تلاش بازیکنان در سیت آخر توانستیم نتایجه بازی را بگیرم ، پیروز این میدان شویم و اصفهان بعد از مدت ها در لیگ برتر والیبال تیم خواهد داشت.
عقیلی ادامه داد : برای حضور در لیگ برتر برنامه داریم و در این راستا تلاش خواهیم کرد.
تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان توانست صنایع اردکان یزد را شکست دهد و به لیگ برتر و فینال مسابقات والیبال دسته یک کشور صعود کند.
** سرمربی والیبال اردکان یزد از داوری دیدار با سپاهان انتقاد کرد
سرمربی تیم والیبال صنایع اردکان یزد از نحوه داوری دیدار تیمش با فولاد مبارکه سپاهان در نیمه نهایی لیگ دست یک کشور انتقاد کرد.
علی نقدی بعد از شکست مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: در والیبال ما چیزی معلوم نیست در این دیدار در عمل داور اشتباه کرده است.
وی اظهارداشت: بعد از اعتراض ما داور می گوید عیبی ندارد یک امتیاز است ما برای همان یک امتیاز هم مهم است این چه حرفی است که می زند.
نقدی با بیان اینکه ما برای همان یک پهن بازی می کنیم ، خاطرنشان کرد : این برد نوش جان سپاهان بهتر باز ی کردند ، دست شان هم درد نکند، آفرین.
دور برگشت نیمه نهایی پلی آف والیبال دسته اول کشور بین تیم والیبال آقایان فولاد مبارکه سپاهان و صنایع اردکان یزد از ساعت 16 امروز در سالن 17 شهریور ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان بود که توانست تیم میهمان را شکست دهد و به لیگ برتر و فینال مسابقات والیبال دسته یک کشور صعود کند.
** تیم والیبال بانوان باریج اسانس قهرمان باشگاه های کشور شد
تیم والیبال باریج اسانس کاشان با پیروزی در برابر اکسون تهران، قهرمان رقابت های جام باشگاه های بانوان کشور شد.
مسوول روابط عمومی باشگاه باریج اسانس کاشان بیان کرد: تیم بانوان این باشگاه امروز در دیدار نهایی مسابقات والیبال جام باشگاه های ایران با نتیجه 3 بر 1 برابر تیم اکسون تهران به پیروزی رسید.
معین حسیبی افزود: دختران کاشانی در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتیجه های 25 بر 23، 25 بر 12 و 25 بر 23 برابر حریف به برتری دست یافتند و تیم اکسون تهران تنها ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 به پایان برد.
وی عنوان کرد: خانم خمسه سرمربی با کمک مربیگری خانم ها داودی، ترکی و محلوجی به عنوان بدن ساز و خانم مهیاری سرپرست تیم در این مسابقات تلاش بسیاری کردند و هم اکنون تیم در شرایط بسیار خوبی بسر می برد.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری قزوین نیز در دیدار رده بندی با پیروزی 3 بر 1 برابر استعدادهای درخشان مهاباد عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کرد.
** والیبال اصفهان زنده می شود
رئیس هیات والیبال استان اصفهان با قدردانی از مدیران و مسئولان کارخانه و باشگاه سپاهان به دلیل حمایت از این رشته ورزشی گفت: رشته والیبال در اصفهان زنده می شود.
تیمور باجول بعد از صعود تیم والیبال سپاهان به لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان باشگاه سپاهان از تیم والبیال سپاهان پشتیبانی کردند این تیم با اقتدار وارد لیگ برتر والیبال کشور شد.
وی اظهارداشت : قول می دهم سال آینده به طور حتم تیم قوی تری نسبت به لیگ یک در لیگ برتر خواهیم داشت و جزو سه تیم اول خواهیم بود.
باجول با قدردانی از حمایت هوداران سپاهان در این دیدار اظهارداشت: با ظرفیتی که والیبال اصفهان دارد و با حمایت های آنها اصفهان خواهد درخشید چون پتانسیل خوبی در این رشته دارند.
باجول به والیبال بانوان اشاره و اضافه کرد : بانوان ما در سوپر لیگ کشور مقام اول به دست آوردند و در زمان حاضر هم یک تیم از کاشان وارد این رقابت ها می شود و سال آینده سه تیم از بانوان در سوپر لیگ و انشالله در لیگ دسته 2 و 3 تیم خواهیم داشت.
باجول با اشاره به اینکه با حمایت باشگاه سپاهان و پشتیبانی تماشاگران در این سالن جای سوزن انداختن نخواهد بود، افزود: ظرفیت این سالن سه هزار نفر است و همان طور که دیدید امروز این چنین بود.
** تمرکز بازیکنان ذوب آهن بر روی تیم ماشین سازی است
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌ آهن اصفهان گفت: پیروزی برابر الغرافه و شکست برابر استقلال را فراموش کرده‌ایم‌ و همه بازیکنان ذوب آهن بر روی بازی با ماشین‌ سازی متمرکز شده‌اند.
علیرضا منصوریان در رابطه با مصاف فردای تیمش برابر ماشین‌ سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهارداشت : بازی با ماشین‌ سازی سخت است و بازیکنان ما باید در این دیدار به طور کامل حرفه‌ای رفتار کنند؛ باید از هر حیث بی اشتباه باشیم تا بتوانیم با یک نمایش خوب از این بازی دست پر خارج شویم.
وی اظهارداشت : پیروزی برابر الغرافه و شکست برابر استقلال را فراموش کرده‌ایم و از این دو بازی درس‌ هایش برای ما باقی خواهد ماند از بازی مقابل الغرافه کیفیت‌ های خودمان را شناختیم و از بازی مقابل استقلال فهمیدیم هر قصوری پاسخی خطرناک دارد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب ‌آهن اصفهان ادامه داد: از وقتی مهاجری سرمربی این تیم شده، در نتیجه ‌گیری بسیار خوب عمل کرده است ولی ما هم تیم ذوب‌ آهن هستیم و حتی اگر در رده‌ های پایین جدول حضور داشته باشیم، هر تیمی نگران مصاف با ماست.
منصوریان تصریح کرد: این از شاخصه ‌های تیم ‌های بزرگ است که حتی زمانی که پایین جدول باشند، هیچ تیمی از مصاف با آن‌ ها مطمئن نیستند.
** تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان دانشگاه آزاد را شکست داد
تیم بسکتبال بانوان نامی تو اصفهان در دور رفت مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان موفق شد از سد میهمان خود دانشگاه آزاد اسلامی عبور کند.
دیدار رفت فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور از ساعت 13 بین تیم های نامی ‌نو اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در خانه بسکتبال اصفهان برگزار شد.
در این دیدار تیم میزبان توانست با نتیجه 65 بر 43 میهمان خود را شکست دهد.
در این دیدار ابتدا و در کوارتر اول هر دو تیم با امتیاز 11 مساوی شدند و اما در کوارتر دوم تیم نامی‌ نو اصفهان بود که توانست با تلاش بیشتر 34 بر 22 پیروز شود.
کوارتر سوم این دیدار تیم نامی ‌نو اصفهان باز توانست با امتیاز 54 بر 33 برنده شود.
این دیدار در کوراتر پایانی با نتیجه 65بر 43پیروز شود و تا این اصفهانی به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شود.
** سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور شد
هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تیم نیروی زمینی کازرون را شکست داد و قهرمان رقابت‌ های لیگ برتر باشگاه‌ های کشور شد.
دیدار تیم های هندبال سپاهان اصفهان و نیروی زمینی کازرون در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید سجادی اصفهان برگزار شد.
در این دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان که هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کرده بود توانست با نتیجه 31 بر 19 نیروی زمینی کازرون غلبه کند و قهرمان لیگ برترکشور شود.
تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان با 28 امتیاز از 16 بازی به عنوان قهرمانی این رقابت ها رسید.
در دیگر دیدار اصفهان تیم ذوب‌آهن میزبان زاگرس اسلام‌آباد غرب بود که این مسابقه با نتیجه 27 بر 24 به سود میزبان خاتمه یافت و ذوب آهن از 16 بازی و 18 امتیاز در رده پنجم این رقابت ها قرار گرفت.
** دیدار ذوب آهن و ماشین سازی تبریز بدون گل پایان یافت
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان ماشین سازی تبریز شامگاه روز پنجشنبه با تساوی بدون گل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به پایان رسید.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم ذوب آهن اصفهان که در هفته قبل از استقلال تهران در ورزشگاه آزادی شکست خورد و جایگاه خوبی در جدول ندارد در این دیدار بازی را تهاجمی آغاز کرد و چند موقعیت خوب را از دست دادند.
در دقیقه 18 این دیدار فخرالدینی بازیکن ذوب آهن یک موقعیت خوب برای عباسی از جناح راست ایجاد کرد که با عکس العمل خوب دروازه بان ماشین سازی رو به رو شد.
در ادامه بازیکنان ذوب آهن حملات خود را بر روی دروازه ماشین سازی افزودند ولی در گلزنی موفق نشدند و تیم مهیمان نیز چشم به ضد حمله ها دوخته بود.
** شرایط جوی بر روند بازی تاثیرگذار بود
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: شرایط جوی بر روند دیدار دو تیم ذوب آهن و ماشین سازی تاثیرگذار بود و باد نمی گذاشت بازی شکل بگیرد.
محمدرضا مهاجری بعد از تساوی مقابل ذوب آهن در نشست خبری افزود: این دیدار کیفیت لازم را نداشت و دلیل اصلی آن شرایط جوی بود و این وضعیت برای هر دو تیم مشکل ایجاد کرد.
وی اظهارداشت: در این شرایط ضربات ایستگاهی و به نظر من تمرکز و اشتباه باعث می شود تیم ها نتیجه بگیرند، فوتبال سختی بود و هر وقت می خواستم فوتبالمان را شکل دهیم نمی شد.
مهاجری تصریح کرد : به خصوص نیمه دوم شدت باد بیشتر شد و کار ما را سخت کرد خدا را شکر می کنیم در این شرایط یک امتیاز با ارزش از تیم خوب ذوب آهن در فولادشهر بگیرم و این امتیاز می تواند اعتماد به نفس را به تیم ما برگرداند.
وی ادامه داد : در این دیدار در چند موقعیت به خصوص اواخر بازی می توانستیم صاحب گل شویم ولی متاسفانه نشد.
مهاجری بیان کرد : در این دیدار تیم ذوب آهن بیشتر صاحب توپ بود و خط دفاعی ما کمتر اشتباه کرد و موقعیت به تیم مقابل برای گلزنی نداد.
** فشردگی بازیهای اخیر در دیدار امروز تاثیر داشت
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان این که فشردگی بازیهای اخیر بر بازی امروز تاثیر داشت، گفت: تیم ذوب آهن به بازی در شرایط سرما عادت کرده که برای حریفان مشکل ساز است.
علیرضا منصوریان پس از تساوی تیمش مقابل ماشین ‌سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر، افزود: تیم ما برای ریکاوری(بازیابی) در این چند مدت که بازی های فشرده ای در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا انجام دادیم زمان لازم را نداشت.
وی با بیان اینکه سعی ما بر این بود که بدن بازیکنان ما با توجه به هوای سرد آماده تر از حریف باشد، اظهارداشت: سرما در این شرایط به فشار بدنی ما کمک می کند چون تیم ما به این شرایط عادت کرده و تمرین می کند.
منصوریان با اشاره به اینکه برای نتیجه گرفتن از همه امکانات مان استفاده می کنیم، افزود:در دیدارهای آسیایی در جام قهرمانان این سرما برای حریفان ما که از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هستند سخت خواهد بود.
وی ادامه داد : در این راستا ما همه جوانب را در نظر گرفتیم و در دیدار با ماشین سازی برای تیم حریف این شرایط سخت بود و بازیکنان ما راحت بازی کردند.
منصوریان اضافه کرد : بازیکنان حریف در این دیدار این کار را کردند که از داور هم نمی تواند کاری کند و فقط می تواند وقت بیشتری بگیرد.
9913/6026/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/91948/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

دو اطلاعیه از قطعی گاز درمناطقی از اصفهان و بخشی از شرق

برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان

ارزیابی مرکز ملی فضای مجازی از واکنش‌ها به اتفاقات اصفهان

پرواز دو یا سه کوادکوپتر در اصفهان در حد اسباب‌بازی است/ حماس یک جریان ریشه‌دار مردمی و یک حرکت آزادی‌بخش در مقابل اشغال است

واکنش امیرعبداللهیان به حوادث اصفهان: سلاح‌هایشان شبیه اسباب‌بازی بچه‌هایمان بود

(تصویر) سی‌ان‌ان سند رو کرد؛ پایگاه هوایی اصفهان آسیبی ندیده است

لحظه به لحظه با بورس / افزایش 61 هزار واحدی شاخص کل

استان‌های همجوار اصفهان در معرض ریزگردهای ناشی از خشکی تالاب گاوخونی

عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی اسپیدی در اصفهان

هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه | واکنش بغداد به اقدام تخریبی در اصفهان

افزایش تسهیلات شهرداری برای خرید موتورسیکلت‌های برقی در سال جاری

کناره‌گیری نویسندگان از «انجمن قلم آمریکا» در حمایت از غزه

انتشار آپدیت HyperOS برای این گوشی‌ محبوب شیائومی آغاز شد

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

مالیات بر عایدیِ سرمایه در انتظار مجلسی‌ها

موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود

فیلم| درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان!

امیرعبداللهیان: قضاوت ما بر مبنای رفتار کاخ سفید است/ ریزپرنده‎‌های اصفهان درحد اسباب‌بازی بودند

نمایش درماندگی رژیم صهیونیستی / وزیر امنیت اسرائیل: مسخره و بی‌خاصیت بود

بازار گرم گیاهان بهاری در مهاباد

بستر مردمی تکریم منزلت معلم باید فراهم شود

نواختن زنگ اقتدار ایران اسلامی در مدارس استان اصفهان

هفت نکته درباره اتفاقات اصفهان و ساقط شدن ریزپرنده‌های مشکوک

خیرین استان اصفهان 104 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان کمک کردند

جمع‌آوری اقلام حجیم قابلیت جدید اصپاک در اصفهان/ خبرهای خوش در راه است

فرمانده سپاه اصفهان: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشور‌ها خبر دادیم

فرار سارقان موتور سیکلت بی نتیجه بود

توضیح امیرعبداللهیان درباره حادثه اصفهان: سلاح‌های مورد استفاده اسباب‌بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند!

از ظرفیت شهروندان استفاده می‌کنیم

یک‌صد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد

رشد 61 هزار واحدی صبحگاهی بورس

تسنیم: آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در حادثه اصفهان کذب است

توضیح امیرعبداللهیان درباره حادثه اصفهان: سلاح‌های مورداستفاده اسباب‌بازی‌هایی بودند که کودکان ما با آن‌ها بازی می‌کنند!

پرواز دو یا سه کوادکوپتر در اصفهان در حد اسباب‌بازی است

بازدید دانشجویان از دستاوردهای صنعتی اصفهان

تسنیم: آسیب دیدن بخشی از سامانه پدافند هوایی در جریان مقابله با ریزپرنده‌ها در اصفهان کذب است

قوی سپید میزبان زردپوشان نصف جهان

چهار سؤالی که ارسطو به آنها پاسخ می‌دهد

آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

ایران و اسرائیل در منطقه خاکستری

حذف کامل کروکی های کاغذی تا پایان خرداد ماه

غرق‌شدگی مردی جوان در اصفهان

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

ارائه تسهیلات جدید به اصفهانی‌ها برای خرید موتور سیکلت برقی در 1403

موشک‌های سپاه از 5 لایه سامانه پدافندی اسرائیل عبور کرد