پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته ای که گذشت اقتصادی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- یک سوم مدارس اصفهان غیر استاندارد است، نیروگاه سد زاینده رود 10 روز آینده دوباره فعال می شود، یک مدیر شهری اصفهان راهی زندان شد و 19 میلیون جمعیت شهری در فقر مطلق هستند از مهمترین رویدادهای خبری اصفهان در هفته گذشته بود.
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز اصفهان با بیان این که حل مشکل یک سوم مدارس غیر استاندارد این استان نیازمند عزم جدی نیکوکاران است، گفت: کار خیر و فرهنگ نیک مدرسه سازی پایانی ندارد و نیازی برای همیشه و هر روز جامعه است.
فریدالدین عبد یزدان افزود: مدرسه سازی نیازمند فرهنگ سازی قوی و موثر در جامعه است و این تصور غلطی است که دولت تنها باید به این مقوله بپردازد زیرا در بسیاری از کشورها، مدرسه سازی با مشارکت مردم و دولت انجام می شود.
وی اظهارداشت: باید تلاش شود تا بخشی عظیمی از هزینه های اضافی در جامعه که بیهوده هدر می رود هر کس در حد توان خود آن را در این مسیر خیر هزینه کند.
عبدیزدان یادآور شد: متاسفانه برخی مردم فکر می کنند مدرسه به اندازه کافی در جامعه وجود دارد در حالی که این طور نیست و بسیاری از مدارس فرسوده و نیازمند بازسازی و یا نوسازی است.
** نیروگاه سد زاینده رود 10 روز آینده دوباره فعال می شود
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: نیروگاه سد زاینده رود که در چند ماه اخیر به دلیل کاهش شدید ذخیره سد، از مدار تولید خارج شده بود تا 10 روز آینده دوباره فعال می شود.
حسن ساسانی افزود: راه اندازی نیروگاه و توربین های سد زاینده رود به دست کم 170 میلیون متر مکعب آب پشت سد نیاز دارد و با توجه به 152 میلیون متر مکعب کنونی و با احتساب میزان آب ورودی به سد، 10 روز آینده تولید برق توسط این نیروگاه از سر گرفته می شود.
وی توان این نیروگاه آبی را 56.5 مگاوات اعلام کرد و ادامه داد: در صورت تداوم بارش ها و افزایش ذخیره سد و کاهش نیافتن به کمتر از 170 میلیون متر مکعب طی ماه های آینده این نیروگاه نیز کار خود را ادامه خواهد داد.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اضافه کرد: ورودی فعلی به سد 25 و خروجی از آن 11 متر مکعب در ثانیه است.
وی مقدار بارش ها در ایستگاه اندازه گیری سد زاینده رود از ابتدای سال آبی جاری(مهر 97) تاکنون را یکهزار و 344 میلی متر اعلام کرد و گفت: این مقدار در مدت مشابه سال گذشته 410 میلی متر و در متوسط بلند مدت(44 ساله) 900 میلی متر بود.
** تاثیر سلول درمانی بیماری ال اس ای و نوروپاتی اثبات نشده است
عضو هیات مدیره جمعیت حمایت از بیماران ال اس ای و نوروپاتی گفت: سلول درمانی در این بیماری ها آزمایشی است و هنوز قطعیت آن به صورت علمی مشخص نشده و لذا درآمد زایی برخی کشورها از این بیماران مغایر با اخلاق پزشکی است.
کیوان بصیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز درمان قطعی این بیماری ها محقق نشده است، گفت: طبق قوانین پزشکی دریافت هزینه های بالا برای درمان در دوره های آزمایشی ممنوع است و چنین کاری خلاف اخلاق پزشکی است.
وی اظهار کرد: برخی پزشکان کشورها مانند چین و روسیه با تبلیغات بسیار مبتلایان به بیماری های ال اس ای و نوورپاتی را به این کشورها می کشانند و برای انجام تست های درمانی این بیماری ها، هزینه های بالا دریافت می کنند.
این پزشک متخصص مغز و اعصاب (نورولوژی) تصریح کرد: درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد و داروهایی که هست تنها سیر بیماری را کند می کند.
وی اظهار کرد: البته تشخیص این بیماری در مراحل ابتدایی در بیماری های نوروپاتی موجب پیشگیری و در بیماری ای اس ال نیز تاثیراتی دارد و به عنوان مثال گفتار درمانی در مراحل ابتدایی می تواند کیفیت زندگی این افراد را ارتقا دهد.
** نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب برجسته است
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب، نقش جوانان در آینده کشور برجسته شده است.
حسن کامران افزود: تجربه مدیریت جنگ توسط جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب شده تا رهبر معظم انقلاب نگاهی مدبرانه به جوانان داشته باشند.
وی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بارها در سیاست های ابلاغی و چشم انداز های سیاسی کشور اهمیت فراوانی به جوانان داده اند و این اولین باری نیست که ایشان این مهم را مورد تاکید قرار داده اند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : در این راستا لازم است تا جوانان شایسته در سمت و جایگاه های مسوولیتی قرار بگیرند تا بتوانند نقش مهم خود را در گسترش فرهنگی انقلاب اسلامی ایفا کنند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان نخبه و مستعد می توانند در تولید ایده و افکار برای پیشرفت کشور بسیار مفید و موثر باشند.
** بازنشستگان صنایع فولاد خواستار دریافت مطالبات خود شدند
جمعی از بازنشستگان صنایع فولاد و ذوب آهن روز یکشنبه با حضور مقابل استانداری اصفهان خواستار پرداخت معوقات و مطالبات خود شدند.
این بازنشستگان که حدود یکصد نفر بودند با در دست داشتن دست نوشته هایی خواستار توجه مسئولان به مشکلات معیشی و پرداخت مطالبات خود شدند.
تعدادی از این بازنشستگان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه 2 ماه حقوق خود را دریافت نکرده اند گفتند: قرار بود مطالبات بازنشستگان فولاد به همراه عیدی آنها تا قبل از 22 بهمن پرداخت شود اما عملی نشد.
آنها همچنین اعمال ماده 109 قانون سختی کار برای بازنشستگان فولاد را از دیگر خواسته های خود بیان کردند.
از سال 88 بدلیل آغاز خصوصی شدن برخی از شرکت های فولاد، نظام پرداخت حقوق بازنشستگان این شرکت ها مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان با مشکل روبرو شد.
بازنشستگان صندوق فولاد اصفهان بویژه شرکت ذوب آهن در دو سه سال گذشته بارها برای دریافت مطالبات خود مقابل مجلس شورای اسلامی، استانداری اصفهان و همچنین دفتر این صندوق در خیابان نشاط اصفهان حضور یافته اند.
صندوق بازنشستگی فولاد کشور بیش از 85 هزار بازنشسته دارد.
** یک مدیر شهری اصفهان راهی زندان شد
یک منبع آگاه در دادگستری کل استان اصفهان از اجرای حکم زندان مدیر یکی از شرکت های تفریحی وابسته به شهرداری اصفهان خبر داد.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود گفت: این فرد که ' علی معینی' نام دارد و در توییترش به مقامات عالی رتبه کشور توهین کرده است.
به گفته وی این فرد برای اجرای حکم روز گذشته راهی زندان مرکزی اصفهان شده است.
وی بدون اشاره به جزییات بیشتر در این مورد، مدت محکومیتش را یکسال اعلام کرد.
گفته می ‌شود بر اساس محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم این توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی در این شرکت بوده است.
این در حالی است که برخی شبکه های اجتماعی علت محکومیت این فرد را به پخش بازی‌ های فوتبال جام جهانی در پارک کوهستانی صفه اصفهان ارتباط می‌دهند.
** دولت عمان تمرکز بر جذب سرمایه گذاری خارجی دارد
رئیس توسعه اقتصادی شهرداری مسقط گفت: دولت عمان به تازگی تمرکز بر تطبیق قوانین و مقرراتی برای جذب و تسهیل سرمایه گذاری خارجی دارد.
عصام اسیبانی در نشست رویداد هفته مسقط در اصفهان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان افزود: علاوه بر آن انگیزه هایی برای سرمایه گذاران از جمله معافیت بر مالیات بر درآمدهای شخصی، معافیت برای کسب و کارها به مدت پنج سال و قیمت های رقابتی برای خدماتی که رعایت می شود و مالکیت خارجی سهام ها و شرکت ها، آزادی بازگشت سرمایه و سودی که حاصل سرمایه گذاران می شود، ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: عمان یک ویژگی طبیعی و اجتماعی و فرهنگی بی نظیری دارد که یک محیط لذت بخش و محرک برای ساکنان، تجار، گردشگران و توریست ها فراهم می کند و از نظر راهبردی از منظر بازارهای نوپا در حال شکل گیری است.
وی تصریح کرد : بخش ها و منابع طبیعی اصلی در عمان عبارت از نفت، گاز، مس، شیلات، کشاورزی و بخش های اقتصادی است که برای توسعه و رشد بیزینس مناسب است.
** سامانه برخط پایش تالاب گاوخونی رونمایی شد
سامانه پایش برخط وضعیت کمی آب رودخانه زاینده رود در بند شاخ کنار تالاب بین المللی گاوخونی روز دوشنبه در اداره حفاظت محیط زیست استان اصفهان رونمایی شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: این سامانه با قابلیت پایش وضعیت ریزگردها و غبار، بررسی گونه های جانوری و گیاهی و قابلیت دید درشب به شکل بر خط به بهره برداری رسیده است.
سید رحمان دانیالی افزود: این سامانه با صرف 1.5 میلیارد ریال با تجهیزات سازگار با محیط زیست و استفاده از انرژی خورشیدی
ساخته شده و دارای سه دکل 18 متری ، 24 متری و 30 متری برای پایش وضعیت آنلاین گرد و غبار و حفاظت از تالاب گاوخونی است.
وی افزود: گاوخونی حقابه دارد که در صورت تامین نشدن آب و خشکی کامل ، ریزگردهای آن در شعاع 500 کیلومتری پراکنده می شود.
حسین اکبری سرپرست معاونت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان نیز گفت: 95 درصد تالاب بین المللی گاوخونی خشک شده است و تا یک ماه قبل تنها 130 لیتر بر ثانیه پساب وارد این تالاب می شد.
** 19 میلیون جمعیت شهری در فقر مطلق هستند
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: به صورت ملی 19 میلیون نفر جمعیت شهری در فقر مطلق زندگی می کنند که یک سوم جمعیت شهری ایران و یک چهارم کل جمعیت ایران است.
عباس آخوندی در نشست بازآفرینی شهری و مدیریت شهری در سالن همایش کتابخانه مرکزی افزود: از این رو هیچ راهی در ایران به جز بازآفرینی شهرها وجود ندارد زیرا با وجود اجرای طرح های مختلف از جمله مسکن مهر باز هم شاهد 19 میلیون بد مسکن در کشور هستیم که نشان می دهد در تعاریف مشکل داشتیم.
وی اظهارداشت : اینکه به شهر به عنوان سازمان اجتماعی نگاه کنیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است که این اهمیت در ظرف شهر تحقق می یابد.
آخوندی با بیان اینکه رویکرد کالبدی و انسان محور به شهر 2 نتیجه متفاوت خواهد داشت، گفت: بدون تامل نسبت به بنیان های نظری راه به جایی نمی بریم و هرچه اقدام کنیم نتایج بدتری خواهد داشت.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به محور پیاده راه سازی چهارباغ تصریح کرد: این طرح در مبنای اولویت ماشین نیست بلکه برمبنای اولویت انسان است، کاری که در چهارباغ صورت گرفت بسیاری از باغ ها در این محور را از بین برد.
** دستور رئیس جمهوری برای رهاسازی آب به زاینده رود در ایام نوروز
‎رئیس جمهوری به وزارت نیرو دستور داد ضمن در نظرگرفتن نیازهای زیست‌محیطی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که طی ایام نوروز نسبت به رها‌سازی آب در زاینده رود اقدام نماید.
‎پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پس از اخذ گزارش دکتر اردکانیان اعلام کرد: این گزارش تصویر امیدوارکننده‌ای را پس از یک دهه خشکسالی نشان می‌دهد که موجب شکرگزاری است.
‎رئیس جمهوری همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنان، وزارت نیرو را موظف کرد تا با رعایت ملاحظات تامین آب آشامیدنی و کشاورزی و در نظر گرفتن نیازهای محیط زیست، به گونه‌ای برنامه ریزی کند که طی ایام نوروز و در اصفهان که نگاه همه ایرانیان به زاینده رود است، امکان رها‌سازی آب میسر گردد.
** ایران و ژاپن در زمینه کارآفرینی برای بانوان همکاری می کنند
رییس بنیاد صلح 'ساساکاوا' کشور ژاپن گفت: ایران و ژاپن در طرح ویژه ای به منظور کارآفرینی برای بانوان و توانمندسازی آنها در زمینه مراقبت های خانگی شهری، همکاری می کنند.
'نوبوئو تاناکا'(Nobuo Tanaka) در همایش 'مراقبت تسکینی با رویکرد بین حرفه ای' در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: در این طرح، برنامه های آموزشی مشترک در زمینه پرستاری و مراقبت های تسکینی در منزل با هدف توسعه فرهنگی و اجتماعی و ایجاد فرصت شغلی برای بانوان اجرا می شود.
مراقبت تسکینی به مثابه ارائه مراقبت های جامع و چند بُعدی در بیمارستان، خانه و مراکز دیگر برای بهبود کیفیت زندگی افرادی است که به بیماری های صعب العلاج مُبتلا هستند یا در مراحل انتهایی عمر خود قرار دارند.
تاناکا با بیان اینکه کشور ژاپن تجربه های بسیاری در این زمینه در سال های گذشته دارد، تصریح کرد: برخی بیماران مبتلا به بیماری های مُزمن و غیرقابل درمان را می توان در خانه یا مراکز غیر از بیمارستان، نگهداری و پرستاری کرد که این کار علاوه بر کاهش هزینه و افزایش رضایت، سبب اشتغال عده ای از افراد می شود.
**نظام پرداختی فرهنگیان اصلاح می شود
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام پرداختی معلمان با اجرای لایحه رتبه بندی بر اساس شایستگی های فرهنگیان اصلاح می شود.
سیدمحمد بطحایی در آیین بهره برداری از مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان در شهرستان مبارکه افزود: با اصلاح نظام پرداختی معلمان، بخشی از مشکلات آنها برطرف خواهد شد.
وی گفت: این اقدام مبارکی در حوزه منابع انسانی است و تمام تلاش ما این است که این لایحه تا پایان امسال به مجلس ارائه شود.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: ماموریت اصلی این وزارتخانه و معلمان، تربیت است و نیروی انسانی، مهمترین رُکن در تحقق نظام تعلیم و تربیت محسوب می شود.
بطحایی با بیان این که معلمان مسیر رشد و تعالی شخصیت کودکان، نوجوانان و آینده سازان کشور را آماده می کنند، تصریح کرد: هر قدمی که برای فرهنگیان برداشته شود در راستای ساختن آینده کشور است.
وی تصریح کرد: همه ما در هر بخش و سازمانی که فعالیت می کنیم باید نهایت تلاش خود را برای آسودگی خیال، آرامش و رفاه معلمان بکار گیریم.
**حوزه های علمیه نیازمند مترجم حرفه ای است
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه های علمیه برای گسترش مفاهیم دینی و نظریه پردازی در آموزه های اسلامی نیازمند مترجم حرفه ای برای ترجمه متون است.
حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی افزود : آزاد اندیشی، پژوهش های کاربردی، فعالیت های تبلیغی و عرضه مطالب دینی به دنیا نیازمند فعالیت تخصصی و حرفه ای در حوزه ترجمه متون است.
وی بیان کرد: ارتقا شان و جایگاه پژوهش های صورت گرفته در حوزه دین و اندیشه با ترجمه و انعکاس آن ها به سراسر دنیا امکانپذیر است و باید فعالیت های تخصصی در این حوزه انجام شود.
رئیس انجمن علمی ترجمه و زبان های خارجی حوزه علمیه کشور با اشاره به تشکیل انجمن 'علمی ترجمه و زبان های خارجی' حوزه علمیه اظهارداشت: یکصد روحانی دارای تحصیلات دانشگاهی عضو این انجمن هستند و فعالیت های تخصصی و حرفه در حوزه ترجمه متون و مترجمی انجام می دهند.
وی ادامه داد: کار حرفه ای مترجمی با ترجمه ساده متون متفاوت است و در فعالیت تخصصی روان سازی و انتقال مفاهیم بر اساس دانش هر کشور و زبان انجام می شود.
** تولید و عرضه مسکن مهمترین سیاست دولت است
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: تولید و عرضه مسکن در کشور مهمترین برنامه این شرکت و سیاست جدید دولت است.
حبیب الله طاهرخانی در مراسم افتتاح و بهره ‌برداری از پروژه‌ های عمرانی شهر جدید بهارستان اصفهان افزود: امید است بتوانیم با عرضه مسکن در کشور و شهرهای جدید تعادل بخشی در زمینه قیمت و عرضه مسکن برقرار کنیم.
وی با اشاره به آغاز عملیات یکی از این پروژه ها در بهارستان اصفهان اظهارداشت : مسوولیت و تکلیف شهرهای جدید 200 هزار واحد است که یکی از گسترده ترین پروژه ها امروز آغاز شد.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : آماده سازی ها و فرآیند انتخاب انبوه سازان در حال انجام است و امسال و سال آینده برنامه عمده ای در این زمینه شروع می شود که خدمتی از طرف دولت به شهروندان در کلانشهر اصفهان خواهد بود.
** کم آبی کنونی محدودیتی برای توسعه اردستان نیست
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: شهرستان اردستان و سایر نقاط مرکزی کشور جای پیشرفت کشاورزی و صنایع آب بر نیستند اما محدودیتی برای فعالیت در سایر زمینه ها وجود ندارد و کم آبی را نمی توان محدودیتی برای توسعه این نقاط دانست.
عیسی کلانتری در جلسه بررسی مشکلات زیست محیطی اردستان افزود: اردستان توسعه نیافته و این مزیتی محسوب می شود تا مشکلات دیگر نقاط در چنین شهرستان هایی تکرار نشود و در این راستا باید مسوولان رویکرد خود را در زمینه توسعه آن تغییر دهند.
وی بیان کرد: اردستان با وجود اینکه منطقه کم آبی است اما امکانات فراوانی داشته، از هوایی پاک و زمین برخوردار است که با توجه به ممنوعیت های استقرار صنایع در نقاطی مانند تهران و اصفهان، می توان از این فرصت برای توسعه بهره برد.
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست تصریح کرد: مصرف سالانه آب در شهرستان اردستان به بیش از 300 میلیون مترمکعب (برابر 10 هزار لیتر در ثانیه) می رسد که بیش از سرانه کشور است و همچنان می توان به سوی توسعه صنایع کم آب بر رفت.
** از حریم ولایت، خون شهدا، عترت و اسلام دفاع می کنیم
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت:زمانی که لباس مقدس سربازی را پوشیدیم قسم خوردیم تا آخرین قطره خون برای دفاع از حریم ولایت ، خون شهدا و برای ناموس، قرآن، عترت و اسلام تلاش کنیم.
امیر سرتیپ یوسفعلی قربانی در مراسم تشییع شهدای هوانیروز اصفهان، افزود: اکنون ماموریت های هوانیروز در همه نقاط کشور انجام و در بحث اورژانس هوایی نیز به 19 استان در 250 نقطه به مردم کمک می شود.
وی بیان کرد : واژه شهادت واژه مقدسی است که انسان را به ربوبیت و لقا الله سوق می دهد.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: کسانی که راه شهید شیرودی و کشوری را رفتند و در هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و امروز خواجوی ها، ودعی ها و اشرفی ها دنبال رهرو شهدا هستند و باب شهادت برای هوانیروز هیچگاه بسته نیست.
امیر سرتیپ قربانی تصریح کرد: در راستای پشتیبانی از رزمندگان و حوادثی همچون سیل و زلزله هوانیروز خدمات رسانی شایانی انجام داده و می دهد.
**شهرک علمی و تحقیقاتی راهگشای دولت و بخش خصوصی باشد
استاندار اصفهان گفت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان باید بتواند در شرایط سخت اقتصادی و بین المللی و تحریم های ظالمانه با ایده های خلاقانه برای دولت و بخش خصوصی راهگشا باشد.
عباس رضایی در دوازدهمین جشن پایان دوره مراکز رشد و آیین تقدیر از واحدهای فناور برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در محل این شهرک افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان باید با توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان و فراهم کردن زمینه های مناسب برای تجاری سازی دستاوردهای آنها، مقدمات لازم برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را فراهم کند.
وی، وظیفه شهرک های علمی و تحقیقاتی را حمایت از شرکت های نوپا، رشد و توسعه آنها و ارزیابی مستمرشان، کشف ایده های نو و حمایت از آنها، برداشتن موانع تجاری سازی ایده ها دانست و اظهار داشت: جهان امروز بر پایه دانش و رقابت های سازمانی شکل گرفته و دانش لازم برای تحقیقات مدرن امروز، ضروری است.
** مشکلات اقتصادی و تحریم با رویکرد انقلابی حل می شود
معاون فرهنگی سپاه پا سداران انقلاب اسلامی گفت: با رویکرد انقلابی و الگو قراردادان شهدا می توان از سد مشکلات اقتصادی و تحریم ها عبور کرد.
سردار محمدرضا نقدی در یادواره شهید حاج محمدابراهیم همت در ورزشگاه جهانمردی شهرضا افزود: شهرستان شهرضا به اسم سردار قهرمان شناخته می شود و باید تمام ویزگی های این سردار در شهر نمایان باشد.
وی شهید همت را یک الگوی در ولایت مداری و شهید راه ولایت معرفی کرد و اظهارداشت : این شهید بزرگوار همه جانبه مطیع امر رهبر و ولی فقیه زمان خود بود و در راه عشق به ولایت جان خود را فدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: شجاعت شهید همت در میدان نبرد و ساماندهی عملیات کردستان یادآور درس مقاومت و پایداری به مسئولان و نسل جوان امروزی در مقابل دشمن است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مقاومت و مقابله با دشمن در تمام وصیت نامه های شهیدان عنوان شد، گفت : باید به کسانی که مذاکره و سازش با دشمن را حلال مشکلات می دانند گفت که تیر تحلیل سازش با دشمن به خطا رفته و نتیجه مناسبی نداشته است.
9913/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/92380/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان

عمان حمله ادعایی اسرائیل را محکوم کرد

واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه اصفهان

خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل بعد از تیراندازی به اشیا مشکوک در آسمان اصفهان

بخشی از طنزها در فضای مجازی درباره خسارت شدید حمله دیشب ریزپرنده ها به اصفهان (عکس)

واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی

فیلم فعال شدن پدافندها برای هدف قرار دادن ریز پرنده‌ها در اصفهان

قهجاورستان کجای اصفهان است؟

فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد

تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه

امیر حیدری: «وعده صادق» تحقق آیات سوره عنکبوت بود/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی عمل کرد

فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی

ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / فرمانده‌کل ارتش: انفجار مربوط به تیراندازی پدافند به شئ مشکوکی بوده

تداوم خدمات‌رسانی در فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی اصفهان

ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است

لاپید: بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز؛ از اصفهان تا تبریـز؟

واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم

واکنش یک کاربر عرب‌ به حادثه اصفهان (عکس)

اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان

وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف

گوشی ارزان جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است

شلاگیم؛ ماجرای ضربه به پایگاه امنیتی رژیم اسرائیل

شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم

تیراندازی به چند شئ پرنده انجام شد

فصل گل وگلاب کاشان دیدنی است

تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد

کنایه سنگین حسام الدین آشنا به اسرائیلی ها: موشک یا موش کوچک؟!

حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین

حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟

خرابکاری با با ریز پرنده‌های پیتزا بَر+ عکس و فیلم

اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!

واکنش جالب مردم اصفهان به هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده‌ توسط پدافند هوایی + فیلم

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

(ویدئو) واکنش جالب مردم اصفهان به ماجرای ریز پرنده‌ها

واکنش جالب مردم اصفهان به فعال شدن سامانه پدافند هوایی

نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان

واکنش فرمانده ارتش به حادثه امروز صبح اصفهان

واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان

زندگی در اصفهان جاری است

تصاویر جالب از استراحت زیر سایه پل خواجو/ عکس

طعنه بن گویر به گزارش‌ها درباره انفجار‌های اصفهان: مسخره است

تجمع ضدصهیونیستی در روستای کچوئیه لنجان

فرمانده کل ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد

بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد

نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان