پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در اصفهان آغاز شد، تیم ذوب آهن از شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است و مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد از مهمترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.
مشعل دومین دوره المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان روشن شد.
در این المپیاد که به مدت 2 روز ادامه می یابد 250 ورزشکار از استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، تهران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، فارس، سمنان، قزوین، گلستان، لرستان، گیلان، مازندران، یزد، همدان و مرکزی حضور دارند.
این المپیاد ورزشی در رشته های بسکتبال سه نفره، شنا، دارت، آمادگی جسمانی و پینگ پنگ برگزار می شود.
در پایان مراسم افتتاحیه این المپیاد، مشعل این بازیها که توسط خانم طوبی وفاپور قهرمان چند دوره مسابقات ورزشی بانوان کارگر کشور برافروخته شده بود به دبیر اتحادیه بانوان کارگر استان تهران میزبان بعدی این رقابت ها تحویل شد.
**تیم ذوب آهن از شرایط خوبی در لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما تجربه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و از شرایط خوبی در این بازی ها برخوردار است.
مجید حاجی ‌رسولی ها افزود: تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، خیلی پرانگیزه تر از سایر دیدارها ظاهر خواهد شد.
وی با اظهار امیدواری برای شکست دادن تیم 'الزورا' عراق در دیدار فردا افزود: این پیروزی می تواند انگیزه ما برای موفقیت در دیدارهای بعدی مقابل النصر عربستان و الوصل امارات را نیز دو چندان کند.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه هیچ بازیکنی از تیم ذوب آهن جدا نخواهد شد و همه بازیکنان از شرایط خوبی برای دیدار فردا برخوردارند، اظهار داشت: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن از لحاظ فنی و روحی خیلی با بازیکنان کار کرده و تیم ما هفته گذشته برغم فشار بازی ها، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت.
** مسابقه های بسکتبال سه نفره دانشجویان کشور در کاشان آغاز شد
آیین افتتاحیه نخستین دوره مسابقه های بسکتبال سه نفره دانشجویان دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامگاه یکشنبه به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: مسابقه های بسکتبال سه نفره در بخش دختران و پسران به مدت 10 روز ادامه می یابد که مسابقه های پسران از 12 تا 15 اسفند ماه برگزار می شود.
سعید حلاج باشی با اشاره به برگزاری رقابت های دختران دانشجو از 19 تا 22 اسفند ماه افزود: 30 تیم بر اساس اعلام اولیه اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی برای حضور در این رقابت ها نام نویسی کرده بودند.
وی دانشجویان دانشگاه های فردوسی مشهد، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه تربیت بدنی شهید رجایی، مازندران، لرستان، هرمزگان، زنجان، تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان، نوشیروان بابل، محلات، کاشان، شهرکرد و تفرش را از جمله 15 تیم شرکت کننده در بخش پسران این دوره از رقابت ها برشمرد.
** توقف خانگی ذوب آهن مقابل نماینده عراق
تیم فوتبال ذوب آهن نخستین دیدار خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا با توقف خانگی بدون گل برابر الزورا عراق به اتمام رساند.
تیم فوتبال ذوب آهن یکی ازنمایندگان ایران در فصل جدیدلیگ قهرمانان آسیادر نخستین دیدار خود برابر الزورا عراق در رسیدن به برتری ناکام ماند و به تساوی صفر بر صفر قناعت کرد.
این دیدار از گروه اول لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت داورانی از چین و در ورزشگاه «فولادشهر» برگزار شد.
شاگردان «علیرضا منصوریان» در نیمه نخست روشی تهاجمی را در دستور کار داشتند و 2 فرصت مناسب گلزنی نیز ایجاد کردند که با بی دقتی مهاجمان از دست رفت.
در نیمه دوم، شرایط بازی در میانه میدان برابر شد و بازیکنان نماینده عراق با دوندگی بالا، عملکرد بهتری داشتند.
با این وجود ذوب آهن در نیمه دوم نیز فرصت های خوبی داشت که «جلال حسن» دروازه بان الزورا اجازه به ثمر رسیدن گل را نداد.
در دیگر دیدار این گروه، الوصل امارات در شهر دوبی برابر النصر عربستان به برتری یک بر صفر دست یافت.
** دیدار با ذوب آهن سخت بود
سرمربی تیم الزوراء عراق گفت: دیدار با ذوب آهن برای ما سخت بود و ما از نظر روانی خود را برای این دیدار آماده کرده بودیم.
حکیم شاکر در نشست خبری افزود:همان طور که می دانید برای این بازی دوره سختی را پشت سرگذاشتیم و بازیکنان خود را از نظر روانی آماده کرده بودند.
وی با بیان اینکه ذوب آهن تیم خوبی است که توانستیم از آن در خانه امتیاز بگیرم ، اظهارداشت: تکنیک اتخاذی ما در این بازی باعث شد ذوب آهن برای گلزنی تلاش کند.
شاکر با اشاره به عملکرد خوب دروازه بان خود، خاطرنشان کرد: دروازه بان تیم ما هم همانند سایر بازیکنان بازی کرد و عملکرد درخشانی داشت.
وی تصریح کرد : در این دیدار هوداران ما به دو گروه تقسیم شدند که بیشتر آنها از عراق آمدند و تعداد کمتری ایران بودند.
وی ادامه داد : دو کشور ایران و عراق همسایه هستند و مرز مشترک دارند و آمد و رفت زیاد سخت نیست.
** سپاهان از داوری ها ضرر کرده است
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این تیم یه عنوان تنها تیم لیگ برتر فوتبال بیشترین ضرر و لطمه را از داوری ها در فصل جاری دیده است.
میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هتلی در اصفهان افزود: تیم سپاهان تنها تیمی است که در فصل جاری از داوری ها لطمه دیده است و سکوت سرمربی تیم امیرقلعه نویی معنا دار است.
وی خطاب به خبرنگاران اظهارداشت: شما خبرنگاران مفهوم سکوت قلعه‌ نویی را می فهمید، سه سال است که با قلعه نویی کار می کنم و او عاشق تیمش است و مربی که سابقه درخشانی دارد باید به او احترام گذاشت.
تکسیرا با ابراز امیدواری از ضرر دوباره از داوری ها تصریح کرد : این اتفاقات به ضرر تیم و هواداران ماست از قلعه‌نویی خواستم که به خاطر باشگاه و مردم در فوتبال باشد.
وی اضافه کرد : دیدار سختی را با پارس جنوبی جم در پیش داریم این تیم در دو سال گذشته نتایج خوبی گرفته است و بازیهای خوبی ارائه می کند.
** مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال شد
تیم مس سونگون ورزقان عصر پنجشنبه با پیروزی برابر گیتی پسند اصفهان قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد.
دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 17 امروز با حضور 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزارشد.
نیمه اول این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود گیتی پسند پایان یافت اما نیمه دوم مس سونگون با درخشش بازیکنان خود توانست نتیجه را عوض کند و با نتیجه 5 بر 3 پیروز این میدان شود.
در نیمه اول این دیدار تیم گیتی پسند در یک بازی تهاجمی توانست توسط محمد شجری ( دقیقه 3)، مهدی جاوید ( دقیقه 4) و سعید احمد احمد عباسی ( دقیقه 14) به گل برسد.
تنها گل تیم مس سونگون ورزقان تبریز را در نیمه اول علیرضا عسگری در دقیقه چهارم به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با نتیحه سه بریک به سود میزبان خاتمه یابد.
** شعار هواداران سپاهان علیه فدراسیون فوتبال
هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان با حضور در فینال لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور علیه مهدی تاج رییس فدراسیون و کمیته داوران شعار دادند.
دیدار بین تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ساعت 17 در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد و در پایان با نتیجه 5 بر 3 به سود میهمان پایان یافت.
حدود 5 هزار هوادار اصفهانی از این دیدار استقبال کردند که تعدادی از هواداران نیز پشت درهای بسته به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه ماندند.
در حالی که مهدی تاج ریس فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال و برخی مربیان و مسولان استانی از جایگاه ویژه این دیدار را نظاره گر بودند ، هواداران سپاهان که برای تشویق گیتی پسند در سالن حضور داشتندعلیه کمیته داوری و فدراسیون فوتبال شعار دادند.
** برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال تلاش زیادی کردیم
کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور خیلی تلاش کردیم و از جان مایه گذاشتیم.
فرهاد فخیم پس از قهرمانی تیمش در فینال لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران افزود: برای قهرمانی در این رقابت ها خیلی تلاش کردیم و تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم.
وی با بیان اینکه گیتی‌ پسند اصفهان زمان زیادی صدرنشین لیگ برتر فوتسال بودگفت: بازیکنان تیم ما از جان دل مایه گذاشتند و با تلاش خود توانستند مردم آذربایجان را شاد کنند.
فخیم اظهار داشت: دو تیم فوتسال بازی می‌کردند و هواداران هم از دیدن این بازی لذت بردند.
تیم مس سونگون ورزقان عصر پنجشنبه با پیروزی برابر گیتی پسند اصفهان با نتیجه 5 بر 3 قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد.
** می دانستم قهرمان می شویم
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه همه بازیکنان تیمش برای قهرمانی در این رقابت ها تلاش کردند گفت: می دانستم قهرمان می شویم.
اسماعیل تقی‌پور پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال کشور در جمع خبرنگاران افزود: تیم من در هفته گذشته تمرینات خوب و زیادی انجام داده بود و بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که می توانند گل های زیاد تری بزنند.
وی همچنین با قدردانی از حضور هواداران تیم خود برای سفر به اصفهان و تشویق تیمش گفت: هواداران ما شب گذشته از تبریز به اصفهان حرکت کردند و امروز تا دقیقه پایانی بازی ما را تشویق کردند که قابل تقدیراست.
تق پور اظهار داشت: می‌دانستم که خداوند به ما توجه دارد و قهرمان شدیم و این که در 10 دقیقه شکست را با پیروزی تبدیل کردیم چیز جز لطف خدا برای ما نبوده است.
تیم مس سونگون ورزقان عصر پنجشنبه با پیروزی برابر گیتی پسند اصفهان با نتیجه 5 بر 3 قهرمان لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شد.
** تیم فولادسپاهان، پارس جنوبی را شکست داد
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با یک گل پارس جنوبی جم را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان شکست داد.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم از هفته بیست و یک لیگ برتر فوتبال کشور عصر روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد با یک گل توانست تیم میهمان را شکست دهد.
در نیمه نخست این دیدار تیم سپاهان اصفهان در یک بازی تهاجمی از کناره های زمین و ارسال از جناحین می خواست به گل برسد که واکنش های خوب رحمان احمدی دروازه بان تیم حریف را در پی داشت.
پارس جنوبی نیز هم تیم دسته پابسته ای نشان نداد و چند موقعیت خوب داشت ولی این سپاهانی بودند که در وقت های اضافی نیمه اول توسط کی ‌روس استنلی با ضربه سر ارسال کرنر به گل رسید.
نیمه دوم این دیدار نیز با حملات گسترده سپاهان آغاز شد و تیم پارس جنوبی هم چند موقعیت خوب به دست اورد ولی در گلزنی موفق نبودند.
** تیم های لیگ برتر به داوری گله دارند
سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: همه 16 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال به داوری ها گله دارند و به طور حتم مشکلی وجود دارد که باید رفع شود.
مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر فوتبال سپاهان در نشست خبری افزود: امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان، مربی باهوشی است و به هر تیمی که می رود می داند چگونه با آن تیم کار کند و نتیجه بگیرد.
وی با تبریک این پیروزی به تیم سپاهانی ها اظهارداشت: در این دیدار تیم ما با سپاهان پایاپای بازی کرد و در آخر نیمه اول بر روی کار تاکتیکی خوب بازیکنان سپاهان گل را دریافت کردیم.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد : در این دیدار اخراج بازیکن ما توسط داور و تعویض اجباری کار مان را در این دیدار با مشکل رو به رو کرد و باعث شد نتوانیم در این دیدار موفق ظاهر شویم.
تارتار با بیان این که بازیکنان من در این دیدار همه تلاش خود را برای پیروزی کردند، تصریح کرد: از بازیکنان جوان در این دیدار استفاده کردیم و یک بازکن جوان مانند امیر شبانی را به فوتبال معرفی شد.
** پیروزی برابر پارس جنوبی حق تیم ما بود
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار امروز با پارس جنوبی جم بازیکنان ما برای برد تلاش زیادی کردند و پیروزی حق تیم ما بود.
میگوئل تکسیرا در غیاب امیر قلعه نویی سرمربی، پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در نشست خبری، افزود: سپاهان دیدار سختی را پشت سرگذاشت ولی موفق شدیم به خوبی تیم پارس جنوبی جم را شکست دهیم.
وی با بیان اینکه می‌دانستیم در این دیدار نباید پشت دفاع به تیم مقابل فضا داد، اظهارداشت: با این حال بازیکنان پارس جنوبی حملات خوبی را تدارک دیدند به خصوص از کناره‌ها خوب ظاهر شدند.
تکسیرا خاطرنشان کرد : تیم ما هم نکاتی را که به آنها گوشزد کردیم به خوبی انجام دادند و سعی ما بر آن بود وقتی که مالک توپ هستیم از کنارهای زمین حملات خود را تدارک بدهیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تلاش بازیکنان ما در نیمه دوم بیشتر شد، اضافه کرد : در این نیمه بازیکنان فیزیکی ما کمک حال تیم بودند و در مجموع همه بازیکنان در این دیدار خوب ظاهر شدیم و توانستیم پیروز این میدان شویم.
9913/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/92411/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مسخره‌ترین حمله ادعایی صهیونیست‌ها در یک کلمه

اتحادیه اروپا: حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

شغل عجیب بیش از 100 میلیون نفر در چین!

(ویدئو) واکنش لاوروف به حادثه اصفهان و عملیات وعده صادق

رهبر مخالفان نتانیاهو: «بن گویر» آبروی اسرائیل را برده است

واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان

تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد

واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان

تو مثل منی برف...

پردازنده دیمنسیتی 6300 مدیاتک برای گوشی‌های میان‌رده معرفی شد

خرید سه‌بعدی کالاهای جدید به اپل ویژن پرو اضافه شد

بایدن در آستانه شکست؟

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

واکنش اردوغان به حادثه اصفهان

ترقه بازی اصفهان توان واقعی اسرائیل را نشان داد

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان؛ به مجازات ایران پایبند هستیم!

راهپیمایی نماز گزاران جمعه بهارستان در حمایت از عملیات وعده صادق

نظر وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان؛ ضعیف نه! بی‌خاصیت

راهپیمایی مردم شهرستان‌های استان اصفهان در حمایت از عملیات موفق وعده صادق + فیلم

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان | تنش ها میان ایران و اسرائیل کاهش یافته است؟

رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران

واکنش ظریف به آتش‌بازی اسرائیل در اصفهان

وزیر اسرائیلی درباره ماجرای اصفهان چه گفت؟ ضعیف نه! بی‌خاصیت

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

«تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»

پوکو M7 5G در راه است؛ نسخه ری‌برند شده Redmi 13 5G

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟

برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم

رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است

عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود

«مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

عملیات « وعده صادق» مرکز ثقل رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد

موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان

واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

واکنش جالب سخنگوی دولت به خبر خرابکاری ریز پرنده‌های رژیم صهیونیستی

درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت

امام جمعه اصفهان : هیمنه رژیم صهیونیستی از بین رفته است

اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد

«خلبان صدیق» برای دومین‌بار به کتابفروشی‌ها آمد

مایکروسافت از هوش مصنوعی VASA رونمایی کرد؛ ساخت چهره‌های سخنگو از روی عکس

بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان

خط و نشان فرمانده ارشد نظامی ایران برای اسرائیل: آماده هرنوع برخوردی هستیم

دنیا پیام عملیات غرورآفرین وعده صادق را دریافت کرد

جزئیات مقابله پدافندهوایی ارتش با اشیای مشکوک در آسمان اصفهان

واکنش مردم اصفهان به حمله ریزپرنده‌های اسرائیلی + فیلم