پیام سپاهان

آخرين مطالب

نماز جمعه شهرستان های استان اصفهان سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان- حمایت ولی فقیه از رای مردم، قدردانی از مردم به دلیل کمک به سیل زدگان، اهمیت ایام شعبانیه و قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) اهم سخنان امروز امامان جمعه شهرستان های استان اصفهان است.
** تیران و کرون
امام جمعه موقت تیران گفت: ولایت فقیه در همه دوران و سال ها از انتخاب مردم برای مسئولان حمایت کرده و رای مردم را مورد توجه قرار می دهد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: حمایت از دولت ها توسط رهبر معظم انقلاب در تمامی دوران ها انجام شده و این موضوع به دلیل انتخاب مردم بوده است.
وی بیان کرد: اگر مسئولی در کار و اجرای ماموریت های سازمانی خود در تمامی رده ها کوتاهی می کند این نتیجه نبود لیاقت مسئولیت برای آن فرد و یا انتخاب ناشایست بوده است.
وی با بیان اینکه مردم در کشور ایران مسئولان را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم انتخاب می کنند، تصریح کرد: اگر جریان های فکری و شبکه های ماهواره ای افکار عمومی را به سمت انتخاب افراد ناشایست ببرند آنگاه کشور دچار مشکل خواهد شد.
وی ادامه داد: انتظار از رهبر معظم انقلاب بر اینکه مسئولی را عزل و یا برکنار کنند صحیح نیست زیرا شرح وظایف ولایت فقیه بر اساس قانون مشخص شده و سیاست گذاری های کلان را انجام می دهند اما مسئولان باید به توصیه های ایشان توجه کنند.
7131
** سمیرم
امام جمعه سمیرم گفت: کمک عموم مردم و سایر سازمان ها و نهادهای امدادی، نظامی و حمایتی در سیل و سیلاب های اخیر کم نظیر و ستودنی بود.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: سیل و آبگرفتگی درس ها و عبرت های زیادی داشت اما همیاری مردم بهترین شکل امداد رسانی و نوع دوستی همگانی بود.
به گفته وی، این شکل از همکاری و همیاری عمومی همچون دوران عزیز و بیاد ماندنی دفاع مقدس بود و نشان داد مردم ما همچنان دارای روحیه ای جهادی، معنوی و انقلابی هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.
وی خاطر نشان کرد: عملکرد درخشان نیروهای مسلح و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه بسیجیان و سربازان این نیروی الهی نیز در این حوادث و سیل های پیش آمده بی نظیروانقلابی بود.
خطیب جمعه سمیرم با بیان اینکه در همین شهرستان سمیرم نیز سیل و آبگرفتگی خسارت های زیادی به مردم وارد کرد ادامه داد: مردم با وجود این مسائل، کمک های نقدی و غیرنقدی زیادی به مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان ارسال کردند.
7147
** کاشان
امام جمعه موقت کاشان گفت: همه کسانی که به برپایی انقلاب اسلامی و استمرار این نهضت کمک کرده اند، نامشان در فهرست یاریگران برپایی حکومت عدل مهدوی ثبت خواهد شد.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های نماز جمعه کاشان با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان، زاد روز حضرت ولی عصر (عج) افزود: همه باید با پرهیز از ناشکری، به وظیفه های خود توجه داشته و یاریگر انقلابی باشیم که با اراده ایشان برپا شده است.
وی بیان کرد: از آنجایی که باور داریم ایشان حاضر بوده و بر امور اشراف دارند، نباید کاری کنیم که آن حضرت از ما دلگیر شود و برای دعا کردن هم تنها دیدن ایشان مهم نیست زیرا بسیاری در زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام حسین (ع) حضور داشتند اما به ایشان پشت کردند.
امام جمعه موقت کاشان تاکید کرد: رضایت قلبی امام زمان (عج) از ما اهمیت دارد و اگر به رفتار خود توجه کنیم، ایشان خود به دیدار ما خواهند آمد که البته باید در این میان آقایان با غیرت تر بوده و خانم ها بیشتر به حجاب توجه کنند و نسبت به شناختن و شناساندن ایشان به دیگران نیز اهتمام داشته باشند.
وی همچنین نامگذاری 15 شعبان با عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را یادآور شد و افزود: بحث امنیت مهمترین دغدغه یک کشور است و امروز باید قدر این نعمت را در بسیاری کشورها نادر است، بدانیم.
اسلامی تبار با اشاره به برخی بی انصافی ها عنوان کرد: وزارت اطلاعات با عنایت امام عصر (عج) نقش بسیار مهمی در تامین امنیت کشور دارد اما شرایط کاری آنها چنان است که نمی توانند خود را شناسانده و از خدماتشان رونمایی کنند زیرا می تواند زمینه ساز سوء استفاده دشمن شود.
6136/8123
**اردستان
امام جمعه اردستان با تبریک نیمه شعبان، زادروز حضرت امام زمان (عج) گفت: وظیفه ما در این دوره شناخت بیشتر ایشان و انجام کارهایی است که مورد رضایت آن بزرگوار باشد.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان افزود: در جشن های نیمه شعبان باید از انجام کارهای برخلاف عرف و شرع خودداری کرده و مطالب معرفت افزا در راستای امر به معروف و نهی از منکر بیان شود.
وی همچنین با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) عنوان کرد: نیروهای وزارت اطلاعات به هیچ حزب و گروهی وابسته نبوده و در خط ولایت حرکت می کنند که خدمات آنها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
امام جمعه اردستان همچنین به وقوع حوادث مرتبط با سیل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این باران ها نعمت الهی است که پیرو دعای چندین ساله مردم فرستاده شده و اگر خسارتی هم وارد آمد، به دلیل بی تدبیری و کوتاهی همه بود اما در نهایت وحدت، همدلی و جلوه ایثار مردم را به نمایش گذاشت؛ هرچند با تاسف جنایت حقوق بشری آمریکا را به دنبال داشت که مانع ورود کمک های دیگر کشورها به آسیب دیدگان شد.
وی پنجم اردیبهشت سال 59 و حمله آمریکایی ها به طبس را یادآور شد و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره گروه های تروریستی از سوی دولت آن کشور را محکوم کرد.
7431/8123
** نایین
امام جمعه موقت نایین گفت: در چهار دهه گذشته با فداکاری شبانه روزی جوانان برومند گمنام شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان درخطبه های این هفته نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی (ع) افزود: وظیفه نیروهای اطلاعاتی کشف توطئه های دشمنان قبل از اقدام آنان است و در این زمینه سربازان گمنام امام زمان(عج) توفیقات زیادی داشته اند.
وی بیان کرد: کشف فساد دردرون سیستم های اجرایی ازدیگر وظایف مهم نهادهای اطلاعاتی کشور است که باید در این زمینه نیز از اقدامات آنان تشکر کرد.
وی ادامه داد: شناخت صحیح وضع کشور و مشخص کردن نقاط ضعف و قدرت و ارائه راهکار برای تقویت نظام از دیگر وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
وی اظهار داشت: یکی از جلوه های زیبای همدلی سپاه و ارتش در جریان سیل اخیر نشان داده شد و آن ها گوش به فرمان ولایت در کنار نیروی انتظامی و بسیج همه توان امکانات خود را به کار گرفته و به یاری آسیب دیدگان شتافتند.
وی ادامه داد: تا زمانی که این اتحاد و همدلی میان نیروهای مسلح ما وجود دارد و کارکنان آن ها مطیع فرمایش های رهبری و ولایت هستند دشمنان هرگز قادر نخواهند بود کوچکترین ضربه ای به انقلاب و کشور وارد کنند.
7136
*** شهرضا
امام جمعه شهرضا گفت: دشمن امروز دارای سلاح، تجهیزات و نیروی انسانی بیشتری نسبت به ماست اما می داند که از نظر اقتدارارتش ما قوی است و نقطه قوت ارتش و نیروهای مسلح ما در ایمان شان است .
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حاج شیخ سیف الله یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته در محل کوی 22توپخانه ارتش شهرضا گفت: نیروی ارتشی، سپاهی و بسیجی ما وقتی هدف را می بیند و دشمن را می شناسد با ایمان و عشق به شهادت به جنگ با دشمن می رود.
حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در مورد سپاه گفت: آمریکا نمی داند که همه ملت می گویند ما سپاهی هستیم و ارتش هم پیام داد که ما در کنارسپاه برای حفظ نظام وانقلاب هستیم .
وی افزود: دشمن با این اقدام خواست تفرقه ایجاد کند اما وحدت ایجاد شد همه لباس سپاه را پوشیدندو از سپاه حمایت کردند.
امام جمعه شهرضا گفت: وحدت بین سپاه و ارتش از اهداف امیر صیاد شیرازی بود و این هدف را عملی کرد.
حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: در دیدار فرماندهان ارتش با رهبرمعظم انقلاب ، ایشان فرمودند دشمن به دنبال برهم زدن آرامش مردم با نشان دادن مضطرب شدن نیروهای مسلح است و نیروهای مسلح از مظاهر و عناصر قدرت ملی ما هستند.
وی افزود: دربسیاری از کشورها حتی کشورهای مدعی آزادی نیروهای مسلح عنصر اقتدار دیکتاتو ها و برخورد با ملت ها هستند این درحالیست که ارتش ،سپاه و بسیج ما در لحظات سخت زلزله و سیل همراه و یاور و کمک رسان مردم بودند.
7144

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/94931/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

ارائه تسهیلات جدید به اصفهانی‌ها برای خرید موتور سیکلت برقی در 1403

موشک‌های سپاه از 5 لایه سامانه پدافندی اسرائیل عبور کرد

ارائه تسهیلات جدید به اصفهانی‌ها برای خرید موتورسیکلت برقی در 1403

فیلم| واکنش‌های طنز به ساقط شدن ریزپرنده‌های اسرائیل در اصفهان

آب شرب پایدار 42روستای گلپایگان تأمین شد

هواوی مچ‌بند جدیدی با الهام از اپل واچ می‌سازد؟

ریچارد‌ هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد

سرمقاله سیاست روز/ ناگزیرهای غرب

دردسرهای بزرگ اصولگرایان

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

اتفاقی که در اصفهان افتاد پرواز 2 یا 3 کوادکوپتر اسباب‌بازی بود

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، شبیه اسباب‌بازی بود

اصفهان در وضعیت قابل قبول

اکبرپور با گل به اصفهان می‌رود

غرق شدگی مردی جوان در اصفهان

امیرعبداللهیان: سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر شبیه اسباب‌بازی بچه‌ها بود

صفحه نخست روزنامه‌های اصفهان (اول اردیبهشت 1403)

ترقه بازی!

بخشی از کتاب/ وقتی طوفان تمام شد...

بازی Kena: Bridge of Spirits احتمالا به Xbox Series X/S خواهد آمد

«هدفی» که ایران با حمله به اسرائیل زد!

مصوبه مزد 1403 مطابق ماده 41 قانون کار نیست

هوای کلانشهر اصفهان در وضعیت سالم است

ماجرای صدای انفجار مهیب در گناوه چه بود؟

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان

استان ایلام مفتخر به حضور 6 هزار ایثارگر ارتشی است

ماجرای ریز‌پرنده‌ها

اجرای برنامه‌های هفته اصفهان با رویکرد محله‌محوری/ برای «من در اصفهان 1410» انشا بنویسید

ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟ | ما می‌توانیم حیفا و تل آویو را بزنیم اما ... | اظهارات امیرعبداللهیان درباره سلاح‌های مورد استفاده اسرائیل در اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه یکم اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت

بازگشت دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی، از امروز

پیروزی نوجوانان طلایی‌پوشان مقابل رهروان تبریز

دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت

برداشت خارج از عرف گیاهان خوراکی ممنوع است

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 1 اردیبهشت 1403+ جدول

سلاح‌های مورد استفاده در اصفهان، بیشتر اسباب‌بازی بچه‌ها بود/ اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، واکنشی به مراتب شدیدتر و قاطع‌تر دریافت می‌کند

دامنه نوسان نمادهای معاملاتی به روال عادی بازگشت

غزل سعدی: عاشقانه یا عارفانه؟

صحبت های شنیدنی دکتر شکوری درباره ازدواج

سامسونگ سریع‌ترین حافظه LPDDR5X جهان را معرفی کرد

سرمقاله جمهوری اسلامی/ کاربردی‌ترین زمان دیپلماسی

روند نزولی بازار ارز ادامه دارد

رفتارهای دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد با ادعاهایش کاملا متناقض است

کمربندی جنوب غرب اصفهان و پل زیرگذر آبنیل در حال تکمیل است

اصفهان می‌تواند قطب فعالیت دانش‌بنیان‌ها در کشور باشد

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 1 اردیبهشت 1403 + جدول