پیام سپاهان

آخرين مطالب

امام جمعه موقت اصفهان:

سپاه پاسداران به خود ببالد و افتخار کند سیاسی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اینکه مورد خشم دشمن ملت ایران قرار گرفته است باید به خود ببالد و افتخار کند.
به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابولحسن مهدوی در نماز جمعه اصفهان افزود: سپاه در دل مردم قرار دارد و قبل از اینکه نهاد رسمی کشور باشد ، نهادی انقلابی ، جهادی و ایثارگر است و مردم ما تا وقتی روحیه جهادی و انقلابی دارند دنیا بداند که همه آنها سپاهی هستند.
وی اظهارداشت: اعلام رسمی دولت آمریکا برای تحریم سپاه نشاندهنده این است که سپاه در مسیر صحیح خود حرکت کرده است زیرا امام خمینی فرمود هرگاه دشمن از شما تعریف و تمجید کرد بدانید در مسیر اشتباه حرکت می کنید و چنانچه مورد خشم آن قرار گرفتید بدانید که مسیر حرکت شما صحیح است.
امام جمعه موقت اصفهان اظهارداشت: از فواید تحریم سپاه این است که ماهیت کنوانسیون ها و قراردادهای بین المللی نظیر لوایح چهارگانه که " اف ای تی اف " که سال گذشته توسط گروهی از نمایندگان مجلس تصویب و به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شد، بیشتر مشخص می شود.
آیت الله مهدوی با بیان اینکه لوایح سازمان ملل و قراردادهای بین المللی برای مبارزه با پولشویی و مقابله با تروریسم خوب است، گفت: اما در اجرای این لوایح و قراردها دوگانگی وجود دارد.
به گفته وی مشکلی که وجود دارد این است که باید بدانید آمریکا چه کسانی را تروریسم می داند و چه کسانی را مورد حمایت خود قرار می دهد.
امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: آل سعود که اینطور جوان کشی و کودک کشی می کند از نظر آمریکا گروه تروریستی نیست و مورد حمایت قرار دارد اما حزب الله لبنان که در مقابل تجاوز صهیونیست ها به خاک لبنان می ایستد، در بین گروه های تروریستی قرار می گیرد.
وی اضافه کرد : منافقان که دستشان با خون 17 هزار نفر آلوده است تحت حمایت آمریکا قرار دارند اما سپاه که خود مبارز اصلی تروریسم است و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده است از دید آمریکا گروه تروریستی است.
وی بیان کرد: هدف غرب از فشار بر جمهوری اسلامی جهت تصویب اف ای تی اف این است که پس از آن آمریکا به اطلاعات سرمایه های نظامی کشور دست یابد.
آیت الله مهدوی ادامه داد: چنانچه مجمع تشخیص مصلحت نظام، این لایحه را تصویب کرده بود امروز که سپاه تحریم شده، مشکلات زیادی را برای کشور بوجود می آورد.
وی اضافه کرد : از این پس هوشیاری می طلبد و دولتمردانی که پیش از این برای به تصویب رسیدن آن پافشاری می کردند باید لااقل با سکوت خود کاری کنند که این قرارداد ننگین به تصویب نرسد.
امام جمعه اصفهان ادامه داد: همه می دانند که داعش گروه تروریستی است و همانگونه که دولتمردان قبلی آمریکا اعتراف کردند و ترامپ نیز در تبلیغات انتخابی خود عنوان کرد، بوجود آوردنده آن دولت آمریکاست و همه می دانند که سفره داعش را سپاه و سپاه قدس با همکاری و حمایت نیروهای بسیجی ایران و کشورهای همسایه جمع کرد.
وی تصریح کرد : آمریکایی ها هفت تریلیون دلار در منطقه خرج کردند اما به اهداف خود نرسیدند و معلوم است داغی که بر دل آنها گذاشته شده است آنها را به سمت این اقدام های نسنجیده سوق می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه هفته جاری اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
این اقدام ترامپ با واکنش های داخلی و خارجی زیادی مواجه شد.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش ، این روز به ارتش تبریک گفت و افزود: باید به همه نیروهای مسلح و انتظامی کشور تبریک گفت که با همدلی و هم افزایی در راه خدمت به ملت تلاش می کنند که نمونه آن در کمک رسانی به سیل زدگان درخشید.
وی در بخشی از سخنان خود بر کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد و افزود: مردم ایران طی 2 هفته اخیر با جاری شدن سیل مورد امتحان الهی قرار گرفتند که با اتحاد و همدلی تاکنون از این امتحان سربلند بیرون آمده اند.
آیت الله مهدوی بر دقت در مصرف کمک به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: سیل خسارت های زیادی را بوجود آورد اما از اینکه کشور ما سال ها با خشکسالی مواجه بود نباید از این رحمت الهی غافل شد .
وی بیان کرد : افزون بر آن جاری شدن سیل موجب تقویش بیش از پیش وحدت ملی ما شد و چنانچه کدورت هایی بر سر موضوع آب در بین استانها وجود داشت را از بین برد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه اولویت حمایت از سیل زدگان کمک های نقدی است ، افزود: با کمک های نقدی می توان برنامه ریزی بهتری برای تامین نیاز سیل زدگان انجام داد و این کمک ها را به سمت تامین نیازها سوق داد.
وی تصریح کرد: میزان خسارت های ناشی از سیل زیاد است و باید کمک ها ادمه یابد و امیدواریم همانگونه که مردم اصفهان در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده کرمانشاه خوش درخشیدند این بار نیز برای کمک رسانی به سیل زدگان بدرخشند.
آیت الله مهدوی فرار رسیدن 11 رمضان سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) که روز جوان نامگذاری شده است را به مردم بویژه جوانان تبریک گفت و افزود: اگر جوان حرکت خود را به سمت پروردگار که راه راست می باشد جهت دهد از انرژی جوانی خود به خوبی استفاده کرده است.
وی در ادامه سخنان خود از برخی برنامه های شهرداری اصفهان که در نوروز امسال برگزار شد انتقاد کرد و گفت: شهردار اصفهان به من قول داد که از برنامه هایی که توسط این نهاد برگزار و موجب فساد و گناه می شود جلوگیری کند و به همین دلیل متعهد بودم که از پشت تریبون نماز جمعه که تریبون عمومی است انتقاد نکنم اما عده ای از سکوت ما سوء استفاده می کنند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه وظیفه داریم از حد و شرع و انقلاب دفاع کنیم، افزود: در ایام نوروز عده ای شادی مردم را با برگزاری موسیقی و کنسرت و پایکوبی به گناه آلوده کردند.
وی اظهارداشت: شهردار قول دادند که از دوچرخه سواری بانوان در انظار عمومی دفاع نکند اما هنوز شاهدیم که این کار انجام می شود.
آیت الله مهدوی افزود: از شهردار می خواهیم با عوامل برگزار کننده این برنامه ها، برخورد جدی کند و از دادستان هم به عنوان مدعی العموم تقاضا می کنیم با برخورد با خاطیان از تکرار این مسائل جلوگیری کند و بیش از این موجب رنجش خاطر مردم مومن ، انقلابی و خانواده های شهدا نشوند.
2093/6026/

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/94947/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد

7 اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

آمریکا برای اولین‌بار خلبان هوش مصنوعی را در یک آزمایش هوایی در مقابل انسان قرار داد

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

قرارداد کار کارگران یک ماهه شد!

عمارت انگورستان ملک

رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند

اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

دلبر و یار من تویی رونق کار من تویی

داستانک/ سمعک با کارکرد متفاوت

اولین گوشی مون‌دراپ با 2 جک هدفون و نمایشگر اولد 120 هرتز رونمایی شد

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

7 اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

7 اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

انهدام باند 3 نفره سارقان با اعتراف به 19 فقره سرقت

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم