پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت ورزشی

  بزرگنمايي:

پیام سپاهان- **جمهوری چک در مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2019 « ITF juniors 2019 » به میزبانی اصفهان در مسابقات انفرادی و دو نفره به مقام قهرمانی دست یافت.
مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2019 « ITF juniors 2019 » با حضورتنیسورهای ایرانی و خارجی روز شنبه گذشته در باشگاه تنیس آپادانا ورزشگاه 22 بهمن اصفهان آغاز شد و دوشنبه گذشته در قالب جدول اصلی ادامه یافت.
در این دوره نمایندگان ایران، روسیه، ترکیه، اکراین، زیمبابوه، هند، ترکیه، چک، یونان، بلاروس، تونس و آلمان برای کسب پوینت جهانی تا روز شنبه هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت کردند.
در مسابقه نهایی پسران، آندری هوراک از جمهوری چک با نتیجه 2-6 و 2-6 برابر آرتور کوکاسیان از روسیه به پیروزی رسید و رده نخست را کسب کرد، در بخش دختران سابینا زینالووا از اوکراین مقابل مهتا خانلو از ایران با نتایج 1-6 و1-6 به برتری دست یافت و اول شد.

** تعدد مسابقات بهترین راهکار برای ارتقای تنیس است
نفر اول مسابقات تنیس جونیورز اصفهان گفت: برگزاری هر چه بیشتر مسابقات به پیشرفت ورزشکاران و توسعه این رشته کمک می کند.
آندری هوراک افزود: حضور در دیدارهای متعدد و در کشورهای گوناگون به کسب هرچه بیشتر تجربه ورزشکاران کمک می کند و این موضوع باعث هر چه بهتر شدن تنیسورها خواهد شد.
وی درباره بازی نهایی با آرتور کوکاسیان از روسیه تصریح کرد: مسابقه سختی بود و حریف در تکنیک های مختلف توانایی بالایی داشت، اما توانستم با سرویس های بهتر نتیجه را به سود خود به پایان برسانم.
این تنیسور با بیان اینکه سطح داوری مسابقات بین المللی تنیس آی تی اف جونیورز 2019 « ITF juniors 2019 » رضایتبخش بود، گفت: کیفیت قضاوت ها سبب شد مشکل خاصی در طول رقابت ها رخ ندهد.

** اصفهان فاتح مسابقات هندبال ساحلی جام زنده رود شد
هفتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی جام زنده رود در رده سنی بزرگسالان آقایان، شنبه شب با قهرمانی تیم اصفهان پایان یافت.
در دیدار نهایی این رقابت ها، تیم اصفهان میزبان رقابت ها با نتیجه 2 بر صفر تیم بندر انزلی را شکست داد و قهرمان شد.
در دیدار رده بندی نیز تیم بوشهر با نتیجه 2 بر یک از سد تیم پرواز اصفهان گذشت و عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در رقابت های جوانان بخش مردان، تیم اصفهان قهرمان شد و تیم های نجف آباد و فولاد مبارکه سپاهان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در رده نوجوانان مسابقات هندبال ساحلی جام زنده رود تیم درگزین همدان اول شد، شیراز بر سکوی دوم ایستاد و آموزش و پرورش خمینی شهر عنوان سوم را بدست آورد.

** مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ در اصفهان آغاز شد
مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ(آب های خروشان) مردان برای اعزام به رقابت های قهرمانی جهان روز یکشنبه در رودخانه زاینده رود اصفهان آغاز شد.
دبیر هیات قایقرانی استان اصفهان اظهارداشت: در این مسابقات 35 ورزشکار در قالب هفت تیم اصفهان، کردستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری 1 و 2 و هرمزگان 1 و 2 به مصاف هم می روند و تیم نخست به رقابت های جهانی 2019 ترکیه اعزام می شود.
هادی قاضی عسگر افزود: محل مسابقات انتخابی پارک جنگلی ناژوان، جنب ایستگاه شماره دو تله سیژ است و این رویداد تا روز سه شنبه ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان نیز 11 تا 13 اردیبهشت ماه در زاینده رود برگزار می شود.

** مسابقات کشتی یگان های ارتش در اصفهان آغاز شد
مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی یگان های ارتش روز دوشنبه به میزبانی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در شهرستان نایین آغاز شد.
نماینده سازمان تربیت بدنی ارتش در حاشیه برگزاری این رقابتها افزود : در این رقابت ها 200 کشتی گیر در قالب 10 تیم از یگان های ارتش با یکدیگر رقابت می کنند.
به گفته سروان ناصر حسنی نفرات برتر این مسابقات به رقابتهای کشتی ارتش های جهان که مهر سال جاری در چین برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی یگان های ارتش روز سه شنبه با معرفی نفرات برتر پایان می یابد.
وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این رقابتها به اردوی آماده سازی تیم های کشتی آزاد و فرنگی ارتش که از خرداد در تهران برگزار می شود، راه می یابند.

** سرمربی ذوب آهن: از بازیکنانم راضی هستم
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در دیدار با سایپا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم البته با تمرکز بیشتر می توانستیم نتیجه بگیریم.
علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا کرج در دیدار معوقه از هفته هیجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، از هواداران به دلیل حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ذوب آهن قدردانی کرد.
وی این پیروزی را به علی دایی تبریک گفت و افزود: در مجموع از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم زیرا ما روی حدادی فر کاپیتان تیم، ریسک زیادی برای بازی کردن می کنیم.
منصوریان ادامه داد: در این دیدار تیم ما با گلی که خوردیم عقب افتاد و سعی ما بر این بود که به بازی برگردیم ولی نشد و متاسفانه بازی را به تیم سایپا واگذار کردیم.

** سرمربی سایپا: شناخت باعث پیروزی ما مقابل ذوب آهن شد
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شناخت کافی از تیم فوتبال ذوب آهن باعث پیروزی ما در این دیدار شد.
علی دایی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب دیدار معوقه از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، افزود: ما از تیم ذوب آهن شناخت کافی داشتیم و این موضوع باعث پیروزی ما شد.
وی یکی بهترین بازی های تیمش را دیدار امروز اعلام کرد و اظهارداشت: تیم وقتی صاحب توپ می شد به خوبی حمله می کردیم و موقعیت های زیادی را در هیجده قدم به دست آوردیم که توانستیم 2 گل بزنیم.
سرمربی سایپا به غیرت بازیکنانش تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تنها تر از همیشه هستیم و از مسئولان باشگاه کسی سراغ ما را نمی گیرد و به تمرین ما سر نمی زنند.
دایی با ابراز رضایت از عملکرد دفاعی تیمش تصریح کرد: آقای هاشمی که چندین سال در باشگاه حضور داشتند همه طریق از تیم ما حمایت کردند ولی کسی پشت سایپا نیست.

** سایپا طلسم شکست ناپذیری ذوب آهن را باطل کرد
تیم فوتبال سایپا روز سه شنبه در دیداری معوق از هفته هجدهم لیگ برتر، تیم ذوب آهن را در حالی2 بر صفر شکست داد که این تیم در پانزده دیدار گذشته خود نتیجه را به رقبای خود واگذار نکرده بود.
شاگردان «علی دایی» در این دیدار تماشایی طلسم شکست ناپذیری شاگردان «علیرضا منصوریان» را باطل کردند و این تیم را در حالی با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند که بازیکنان این تیم آنچنان هم خوش شانس نبودند و موقعیت های بسیار دیگری را نیز از دست دادند.
تیم فوتبال سایپا در دقیقه ششم توسط «رضا اسدی» به اولین گل خود دست یافت و خیلی زود از حریفش پیش افتاد.
در دقیقه 42، «علی دشتی» بازیکن سایپا در یک ضد حمله توفانی، با «رشید مظاهری» دروازه بان ذوب آهن در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما با درخشش این دروازه بان موفق به گلزنی نشد.
مظاهری علاوه براین موقعیت، فرصت های زیاد دیگری از بازیکنان سایپا گرفت و آنان را ناکام گذاشت.

** فعالیت های ورزشی باید یک راهبرد مهم درمانی باشد
استاد دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران گفت: فعالیت های ورزشی و بدنی ولو کم باید به عنوان یک راهبرد برای درمان بیماران از سوی پزشکان و پرستاران تجویز شود.
پروفسور عباسعلی گائینی در سمینار تخصصی ورزش در بیماران کلیوی و دیالیزی در سالن خیریه حضرت ابوالفضل(س) افزود: فعالیت های ورزشی و فیزیکی نه تنها هیچ منعی برای بیماران خاص مبتلایان به مشکلات کلیوی ندارد بلکه از آن می توان برای مکمل درمانی استفاده کرد.
وی تاکید کرد: فعالیت های بدنی تاثیر بسیار زیادی بر مشکلات روحی روانی بویژه افسردگی دارد و همین امر باید در درمان بیماران مورد تاکید پزشکان معالج قرار بگیرد.
استاد دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران تصریح کرد: انجام فعالیت های فیزیکی ولو اندک خیلی بهتر از رها کردن آن است، زیرا با ورزش در حد کم نیز می توان به افزایش سلامت بدن و دوری از امراض امیدوار بود.

** فوتبال ایران از افکار آلوده آزار می بیند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: جامعه فوتبال از افکار آلوده که 10 سال پیش شروع شده آزارمی بیند و باید به سمتی رفت که از فوتبال لذت برد.
امیر قلعه ‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با تبریک روز کارگرو معلم اظهار داشت: دیدارتیم ما با ماشین سازی تبریز سخت و حساس خواهد بود.
وی با بیان اینکه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و شانس قهرمانی فقط با پیروزی در دیدار فردا برایمان محقق می شود گفت: در لیگ برتر با هیچ تیمی همانند سپاهان رفتار نشده است و این بی مهری ها به خاطر من است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تیم فوتبال ماشین سازی دفاعی کار می کند و تیم خوبی است و باید در مقابل آن همه تلاش خود رابرای پیروزی انجام دهیم.

** سرمربی ماشین سازی تبریز: ازاعتبارمان دفاع می کنیم
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: دیدارسختی مقابل سپاهان در پیش داریم ولی ما در این بازی از اعتبار فوتبالمان دفاع می کنیم.
محمدرضا مهاجری که به نشست خبری قبل دیدار با سپاهان برگزارشد نرسید با ارسال یک فایل صوتی افزود: مقابل سپاهان تیم شایسته با کادر فنی، شهر و تماشاگر و جایگاه خوب کار را برای ما سخت می کند اما این سختی هم به ما انگیزه مضاعف می دهد و بازی دشواری برای تیم ما است.
وی اظهار داشت: هفته گذشته توانستیم روی نقاط ضعف و قدرت سپاهان کار کنیم و بازیکنان با بازی خوب وتمرکز لازم در این بازی سختی برای سپاهان خواهد شد.
وی گفت: تیمی هستیم که نه دغدغه سقوط دارد و نه شانسی برای سهمیه اما از اعتبار خود دفاع می کنیم.
مهاجری تصریح کرد: این دیداربرای تیم هایی که در کورس سهمیه و قهرمانی هستند ارزشمند و اثر گذاراست و تمام تلاش خود را در این دیدار 2 دیدار آینده خواهیم کردتا هر تیمی شایسته تر است به حقش برسد.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/96301/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان

(عکس) تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار در اصفهان

آژانس اتمی: هیچ آسیبی به تأسیسات هسته‌ای ایران نرسیده است

کدام عوامل ریزپرنده ها را در اصفهان به پرواز درآوردند؟

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان

بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی

استخراج 2 امتیازی سپاهان از معدن زغال‌سنگ

گرانفروشی مسکن ملی در شاهین شهر اصفهان

اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است

وضعیت شهر اصفهان عادی است

(ویدئو) وضعیت اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان پس از شنیدن صدای انفجار

کمک آمریکا به تراشه‌سازان؛ مایکرون 6 میلیارد دلار بودجه دریافت می‌کند

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

ببینید | واکنش مردم به ادعای اسرائیل پس از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

لحظه هدف قرارگرفتن ریز پرنده ها در اصفهان | ویدئو

هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز

ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است

تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار در اصفهان!

هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه

حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

علت شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان چه بود؟ | حادثه اصفهان خسارتی به همراه داشت؟

ماجرای شنیده شدن صدای شدید در اصفهان / ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم

آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان

انهدام سه ریز پرنده در اصفهان

صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه | آرامش در آسمان ایران

(ویدئو) تصاویری از اطراف پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است

تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد

(ویدئو) تصاویری از وضعیت پایگاه شکاری و فرودگاه اصفهان

مادر شهیدان بیژن و داوود حدادی آسمانی شد

عکس | تصویر جعلی رسانه صهیونیستی با خبر کذب انفجار در اصفهان

بلوفی که باعث تمسخر کاربران شد | اسرائیلی ها آنقدر بزرگنمایی کردند که فورا خودشان ترسیدند ... !

آخرین خبر از وضعیت شهر اصفهان و تبریز پس از انفجار و شلیک پدافند هوایی

ردپای نفوذی‌ها در انفجارهای امروز در اصفهان و تبریز؟ /جزئیات ادعای کارشناس صداوسیما را بخوانید

بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان

(ویدئو) از سرگیری پروازها در فرودگاه اصفهان

افشای تصویر جعلی رسانه اسرائیلی با خبر کذب انفجار در اصفهان | عکس

تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط

ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان

نکاتی درباره آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو

پایان یکه تازی اردوغان؟

وضعیت اصفهان کاملا عادی است

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد