پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
انتخابات، بهارِ فعالیت فرمانداری‌ها است
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 12:56:10
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: انتخابات، بهار فعالیت فرمانداری‌ها است، در همین جهت فرمانداران باید به منظور صیانت از آرا و برگزاری باشکوه انتخابات با ستاد انتخابات استان هماهنگی کامل داشته باشند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در نشست گردهمایی فرمانداران استان در شهر قمصر اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته می‌توان گفت که وزرا و مسئولان کشوری با مشکلات استان اصفهان آشنایی کامل دارند و باید مسائل مردم در چارچوب قانون و به صورت مشروع حل و فصل شود.
وی با اهمیت برشمردن حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، افزود: متأسفانه اغلب مطالبات مردم مربوط به امروز و دیروز نیست بلکه انباشت سال‌های گذشته است که باید رفع این مشکلات در دستور کار مدیران قرار گیرد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: هویت و بافت اصلی شهرهایی مثل قمصر، چادگان و فریدونشهر گردشگری و توریستی است، اما ساخت و سازهای متعدد در این مناطق باعث شده باغات و جاذبه‌های طبیعی آن در معرض نابودی قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، اضافه کرد: بهار فعالیت فرمانداری‌ها، در انتخابات است که باید در همین جهت فرمانداران استان نهایت هماهنگی و همراهی را با ستاد انتخابات استان داشته باشند تا با وجود تضارب نظرات، استقلال آرا حفظ شود.
رضایی خاطرنشان کرد: باید کار و تلاش را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم تا در جهت رضای خدا و سیاست‌های کلی نظام و دولت تدبیر و امید مشکلات را رفع و رجوع کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100448/انتخابات،-بهارِ-فعالیت-فرمانداری‌ها-است
بستن   چاپ