پیام سپاهان
رییس فدراسیون:
نگاه مسوولان به ورزشکاران ناشنوا تغییر کند
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 16:02:40
پیام سپاهان - اصفهان - رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش مسوولان به ورزشکاران این رشته گفت: کسب مدال طلا و مقام قهرمانی رشته های ناشنوایان با قهرمانی در سایر رشته های ورزشی هیچ تفاوتی ندارد اما هدیه قهرمانان رشته های دیگر 300 سکه و هدیه ورزشکاران ناشنوا 70 سکه است.

مهران تیشه گران روز چهارشنبه مجمع انتخابات رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان افزود: ورزش‌های ناشنوایان به لحاظ قانونی جزو رشته‌های المپیک و پاراالمپیک محسوب نمی‌شود اما این ورزشکاران هم برای معیشت و ادامه زندگی و ورزش خود باید برنامه ریزی کنند.
وی گفت: فعالیت در فدراسیون و هیأت ورزش‌های ناشنوایان از نظر تنوع رشته‌ها بسیار سخت است و در زمینه اعتباری هم با مسائل و مشکلات بسیاری مواجه هستیم.
به گفته وی، اعتباری که به این فدراسیون تخصیص داده شده 30 میلیارد ریال است اما کمتر از 50 درصد آن پرداخت می‌شود.
رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان بیان کرد: مشکلی برای ورزشکاران و قهرمانی در این رشته‌ها نداریم اما باید برای سوق دادن سایر ورزشکاران سازمان یافته به سمت ورزش‌های همگانی تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: برخورداری از سالن اختصاصی یکی از نیازهای اصلی ورزشکاران ناشنوا در استان اصفهان است و تحقق این امر از طریق برگزاری مزایده امکان پذیر است.
تیشه گران با اشاره به اینکه استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در استان اصفهان وجود دارد تصریح کرد: از ورزشکاران ناشنوای این استان انتظار داریم که برای حضور در تیم‌های ملی و بازی‌های آسیایی تلاش بیشتری داشته باشند.
رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان ابقاء شد
سعید صادقی برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان در سمت خود ابقاء شد.
مجمع انتخابات رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان روز چهارشنبه به ریاست مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
برای تصدی ریاست هیأت سوارکاری استان اصفهان، سعید صادقی و مجید رمضانی مقدم نامزد شده بودند.
پیش از این رأی گیری رمضانی مقدم از شرکت در انتخابات انصراف داد و هر 16 عضو مجمع به صادقی رأی موافق دادند.
بر این اساس سعید صادقی به عنوان رئیس هیأت ورزش‌های ناشنوایان استان برای یک دوره چهار ساله دیگر ابقاء شد.
13 هزار و 500 نفر ناشنوا و کم شنوا در استان اصفهان زندگی می‌کنند که از این تعداد 400 نفر دختر و پسر عضو هیأت ورزش‌های ناشنوایان هستند و 136 نفر از این افراد را ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمان تشکیل می‌دهند.
6026/‏7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100484/نگاه-مسوولان-به-ورزشکاران-ناشنوا-تغییر-کند
بستن   چاپ