پیام سپاهان
سخنگوی وزارت کشور:
سخنان استاندار آذربایجان غربی در جلسه روز کارگر ناظر به نماینده ارومیه نبود
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 16:36:21
پیام سپاهان - ارومیه- سخنگوی وزارت کشور در خصوص وقایع رخ داده در جلسه روز کارگر در حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: سخنان استاندار در این جلسه جنبه عام داشت و به هیچ وجه ناظر به شخص آقای «سیدهادی بهادری» نبود.

سید سلمان سامانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اطلاع از صحبت‌های مطرح شده در این جلسه با دقت موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: بر اساس آنچه در سوابق موجود است، آقای بهادری بارها چه در زمان بر عهده داشتن مسئولیت معاونت عمرانی استانداری و چه در زمان نمایندگی مجلس، برخورد جدی با تخلفات را مطالبه کرده اند.
وی همچنین تاکید کرد: استاندار محترم نیز با همکاری دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان مجلس عزم جدی در مبارزه با تخلف ها و هرگونه فساد در استان را دارد و تاکنون اقدامات موثری در این خصوص انجام شده است که با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.
به گزارش ایرنا آیین گرامیداشت روز کارگر امسال در ارومیه با مشاجره لفظی استاندار آذربایجان غربی و یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی همراه بود و «بهادری» یک روز بعد در این زمینه به نطق اضطراری در صحن علنی مجلس پرداخت.
به گفته کارشناسان برای نخستین بار در تاریخ مجلس شورای اسلامی فردی در جایگاه استاندار با قرائت یک متن در صحن علنی مجلس در مقام پاسخ برآمد.
در متن این پاسخ جنجال سازی بی ثمر، مصداق کامل آب در آسیاب دشمن ریختن و در تضاد با منویات رهبری، مطالبه های مردم و مصالح و منافع ملی معرفی شده بود.
3072/‏7129

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100491/سخنان-استاندار-آذربایجان-غربی-در-جلسه-روز-کارگر-ناظر-به-نماینده-ارومیه-نبود
بستن   چاپ