پیام سپاهان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
تعمیرات امامزاده ابراهیم اصفهان تا شهریورماه به پایان می رسد
پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 11:15:37
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل اوقاف اصفهان گفت: از نیمه تیرماه اقدامات اساسی عمرانی در شاهزاده ابراهیم اصفهان واقع در خیابان آذر انجام می‌شود وامیدواریم تعمیرات این امامزاده تا پایان شهریور به اتمام برسد.

حجت الاسلام رضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در ارتباط با اتمام پروژه های عمرانی امام زاده ابراهیم اصفهان واقع در خیابان آذر که سالیان متمادی است با توجه به کمبود بودجه به اتمام نرسیده است، اظهار داشت» در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که درآمد بقاع متبرکه از محل کمک های مردمی تامین می شود و دولت هیچ نقشی در کمک به این بقاع ندارد.
شاهزاده ابراهیم (ع) اصفهان از فرزندان بالفصل امام موسی بن جعفر (ع) هستند
وی با بیان اینکه شاهزاده ابراهیم (ع) اصفهان از فرزندان بالفصل امام موسی بن جعفر (ع) هستند، ابراز داشت: در سنوات گذشته اعتبارات و وام هایی برای تعمیرات و بازسازی به امامزاده ابراهیم (ع) تخصیص داده شد که این وام ها در 36 قسط و از محل نذورات و کمک های مردمی بازپرداخت می شود و همین اتفاق باعث شده تا با محدودیت بودجه در توسعه پروژه های عمرانی امامزاده مواجه شویم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر اعتباراتی توسط واقفین و خیران صورت گرفته و با توکل بر خدا از 15 تیرماه اقدامات عمرانیپ در راستای رفاه حال زائران آغاز می شود که پیش بینی می شود تا شهریورماه به پایان برسد.
وی با اشاره به اقدام هایی که در توسعه و ساخت امامزاده ابراهیم انجام شده است، اظهار داشت: از سال 84 پروژه های عمرانی در قالب سفت کاری و نازک کاری و مرمت و بازسازی در امامزاده ابراهیم انجام شده است و از جمله اقدام های عمرانی اساسی می توان به اضافه شدن سرویس بهداشتی در جهت رفاه حال مردم اشاره کرد.
کمبود کمک های مردمی در جهت توسعه عمرانی امامزاده ابراهیم اصفهان
صادقی بیان داشت: متاسفانه با اینکه شاهزاده ابراهیم (ع) در یکی از خیابان های مرکزی اصفهان واقع شده است اما با کمبود کمک های مردمی در جهت توسعه عمرانی این مکان متبرکه با روبرو هستیم و انتظار می رود که خیران و واقفین ساکن در آن خیابان در جهت صیانت و توسعه این بقعه متبرکه اهتمام جدی بورزند.
اسماعیلی پور با برشمردن اولویت های عمرانی امامزاده ابراهیم تصریح کرد: اگرچه بخش شرقی ساختمان هاسفت کاری شده اما با مشکلاتی همراه است؛ اصلاح ورودی امامزاده که مورد اعتراض مردم است، گذاشتن در راستای امنیت امامزاده و ساماندهی پله ها در زمره برنامه های عمرانی است که امیدواریم تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید به اتمام برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100542/تعمیرات-امامزاده-ابراهیم-اصفهان-تا-شهریورماه-به-پایان-می-رسد
بستن   چاپ