پیام سپاهان
رئیس هییت اسکی استان اصفهان:
در مسابقات کشوری همیشه روی سکو بودیم
پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 14:45:28
پیام سپاهان - رئیس هیئت اسکی استان اصفهان می‌گوید: سال گذشته در توسعه همگانی ورزش اسکی جزو برترین‌ها در استان بودیم و برنامه‌های متعددی در این خصوص برگزار شد و در مسابقات کشوری همیشه روی سکو بودیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمود یسلیانی امروز (پنجشنبه) در مجمع انتخاباتی هیئت اسکی در خصوص فعالیت های انجام گرفته اظهار کرد: هیئت اسکی استان اصفهان سال گذشته در میان بهترین هیئت‌های کشور قرار داشت. در رشته‌های آلپاین و اسنوبرد سرمایه‌گذاری کردیم و خوشبختانه نتیجه آن را گرفتیم و ورزشکاران زیادی را معرفی کردیم.
وی ادامه داد: نبود امکانات در بخش اسکی صحرانوردی باعث موفق نبودن ما در این رشته بوده است و در سال جاری سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی این موضوع خواهیم داشت.
رئیس هیئت اسکی استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته در توسعه همگانی ورزش اسکی جزو برترین‌ها در استان بودیم و برنامه‌های متعددی در این خصوص برگزار شد. همچنین در مسابقات کشوری همیشه روی سکو بودیم.
وی تصریح کرد: بحث استعداد‌یابی از برنامه‌های شاخص هیئت اسکی در سال گذشته بود و نزدیک به 120 نفر در رده سنی 6 تا 12 سال دختر و پسر در این طرح شرکت کردند. همچنین میزبان المپیاد استعداد‌های برتر رشته اسنوبرد در دو بخش دختران و پسران بودیم.
یسلیانی خاطر نشان کرد: مسابقات مختلف قهرمانی استان را برگزار کرده و برای اولین‌بار کلاس مربی‌گری درجه 2 را در استان اصفهان برگزار کردیم؛ به همه مسابقات قرار گرفته شده در تقویم ورزشی فدراسیون اسکی در سال 98 تیم کامل از اصفهان اعزام خواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100569/در-مسابقات-کشوری-همیشه-روی-سکو-بودیم
بستن   چاپ