پیام سپاهان
فرماندار آران و بیدگل:
152 تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستانی آران و بیدگل افزوده می شود
پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 16:38:39
پیام سپاهان - آران و بیدگل- فرماندار آران و بیدگل گفت: تخت های بیمارستانی آران و بیدگل با بهره برداری از فضاهای درمانی در حال ساخت از 134 به 240 تخت افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر ، اسماعیل بایبوردی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل با 88 تخت در بخش‌های مختلف فعال و بیمارستان شهید رجایی نیز با 46 تخت فعال در بخش زنان و زایمان خدمت رسانی می‌کند.
وی با اشاره به نقش خیران سلامت در ساخت دو بیمارستان جدید آران و بیدگل بیان داشت: هم اکنون بیمارستان ثامن با هشت هزار و 500 مترمربع زیربنا، 56 تخت و پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفته و به عنوان بیمارستان تخصصی زنان، جایگزین بیمارستان شهید رجایی شود.
فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: بیمارستان 96 تختخوابی امام حسن مجتبی (ع) هم با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد و جایگزین بیمارستان سیدالشهدا شود.
بایبوردی گفت: اکنون برخی شهروندان به علت همجواری آران و بیدگل با کاشان برای درمان به آن شهرستان می‌روند اما با بهره برداری از بیمارستان‌های جدید و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی در آران و بیدگل، شاهد افزایش ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی خواهیم بود.
وی در ادامه از خریداری و راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن با همت خیران سلامت آران و بیدگل در راستای تأمین این نیاز بیماران در شهرستان خبر داد و بیان داشت: بر اساس آمارها این شهرستان رتبه نخست کشور را در حوزه جذب کمک خیران سلامت به خود اختصاص داده است.
گفتنی است آران و بیدگل با بیش از صد هزار نفر جمعیت دو بیمارستان، 9 خانه بهداشت، 6 مرکز خدمات شهری و هفت پایگاه سلامت فعال دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100582/152-تخت-به-مجموعه-تخت‌های-بیمارستانی-آران-و-بیدگل-افزوده-می-شود
بستن   چاپ