پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
باید به دنبال راهکارهای رفع موانع تولید باشیم
جمعه 24 خرداد 1398 - 23:18:50
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: باید با همه توان به دنبال راهکارهای لازم در جهت برطرف کردن موانع و مشکلات تولید باشیم.

عباس رضایی عصر روز جمعه در جمع برخی از سرمایه گذاران بخش خصوصی شهر جندق افزود: با مهارت افزایی و کارآفرینی و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی دغدغه اشتغال در جامعه حل می شود.
وی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا تعهدات دولت در ایجاد زیر ساخت ها و رفع موانع موجود به شایستگی دنبال شود.
استاندار اصفهان بر ایجاد اشتغال پایدار تاکید و اضافه کرد: اشتغال پایدار سبب ماندگاری مردم شهرستان می شود و از مهاجرت آنها جلوگیری می کند.
رضایی ادامه داد: تسهیل شرایط برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و توسعه فعالیت های صنعتی و گردشگری باید به عنوان موضوعی مهم مطرح شود و از سرمایه گذاران در این حوزه استقبال کرد.
وی با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف نیازمند توجه و همچنین از اولویت های سرمایه گذاری است، گفت: در این راستا می طلبد از مزیت های موجود از جمله بوم‌گردی، طبیعت گردی و ظرفیت توان بومی بهترین استفاده را برد.
در ادامه این جلسه مباحثی از جمله توسعه گردشگری، مرمت قلعه تاریخی، اجرای فاضلاب شهری، روکش آسفالت جاده جندق به مصر، احداث جاده جندق به گرمسار، اختصاص آمبولانس، رفع موانع واگذاری زمین مسکن جوانان احداث مجتمع خدمات رفاهی، احداث پایگاه اورژانس بین جاده ای در محور جندق به معلمان، مطرح شد.
در استان اصفهان افزون هشت هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت دارد.
م / س 9860/‏ 6026

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100659/باید-به-دنبال-راهکارهای-رفع-موانع-تولید-باشیم
بستن   چاپ