پیام سپاهان
حجتی:
کمیته‌های انتخابات مجلس در احزاب اصلح طلب شکل گرفته است
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 9:25:43 AM
ایسنا
پیام سپاهان - سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: کمیته‌های مربوط به انتخابات مجلس در احزاب اصلاح طلب شکل گرفته است و هر کدام از این کمیته‌ها وضعیت مشارکت مردم در انتخابات و راهکارهای این مشارکت را بررسی می‌کنند.
حیدرعلی حجتی اظهار کرد: کمیته‌های مربوط به انتخابات مجلس در احزاب اصلاح طلب استان شکل گرفته است و هر کدام از این کمیته‌ها وضعیت مشارکت مردم در انتخابات و راهکارهای این مشارکت را بررسی می‌کنند، منتها شورای هماهنگی در این خصوص هنوز به طور قطعی وارد نشده است و زمانی که نتایج و گزارش‌های کمیته احزاب برسد، فعالیت شورای هماهنگی نیز در مسیر خود قرار می‌گیرد.
وی افزود: هم‌اکنون در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات 18 حزب داریم و احزاب جدیدی هم در حال شکل‌گیری هستند، اما هنوز عضو شورای هماهنگی نشده‌اند. احزاب قبلی فعالیت خاص خود را دارند و نتیجه این فعالیت‌ها است که به کمیته هماهنگی می‌آید تا همگرایی لازم شکل بگیرد.
سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان با بیان اینکه هر حزبی دارای کمیته‌های مختلفی است، گفت: در مواقع انتخابات چون بحث انتخابات در زمان خاصی رخ می‌دهد این کمیته‌ها شکل می‌گیرند تا بتوانند یک راهبرد خاصی را برای انتخابات طراحی کنند و هر حزب، سمت و سوی خودش را مشخص می‌کند و نتایج و ارزیابی‌های کلی هر حزب در نهایت به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات واصل می‌شود.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/100881/کمیته‌های-انتخابات-مجلس-در-احزاب-اصلح-طلب-شکل-گرفته-است
بستن   چاپ