پیام سپاهان
اولویت نخست باشگاه ذوب آهن تمدید قرارداد بازیکنان تیم است
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 18:32:16
پیام سپاهان - اصفهان - سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: اولویت نخست این باشگاه تمدید قرارداد بازیکنانی است که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است.

احمد جمشیدی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل حضور تیم ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2019، حفظ بازیکنان و شاکله این تیم از اولویت های باشگاه است و در این باره تمدید قرارداد بازیکنان در حال انجام است و این موضوع برای باشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اضافه کرد: بازیکنان سرباز ذوب آهن هم که در تیم های دیگر لیگ برتر فعالیت داشتند در فصل جدید به جمع سایر بازیکنان تیم اضافه خواهند شد.
جمشیدی افزود: بازیکنان مصدوم ما یعنی رحیم زهیوی و محمدرضا خلعتبری نیز در حال درمان و آماده شدن برای حضور در تیم هستند.
وی افزود: غیر از رشید مظاهری و محمدرضا حسینی که از تیم ذوب آهن جدا شده و به سایر تیم ها پیوسته اند، بازیکن دیگری از تیم ذوب آهن جدا نشده است.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: با نظر علیرضا منصوریان سرمربی تیم اگر بازیکن جدیدی نیاز باشد، برای جذب او اقدام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به تکذیب شایعات برخی رسانه ها در باره قرارداد ارسالان مطهری بازیکن ذوب آهن با یکی از تیم های پایتخت نشین گفت: افزود: مطهری بازیکن تاثیرگذار ذوب آهن به مدت 2 فصل دیگر قراردادش را با تیم ما تمدید کرده است.
جمشدی اظهار داشت: دو بازیکن دیگر ذوب آهن یعنی محمدرضا عباسی و میلاد فخرالدینی نیز قراردادهای خود را با این باشگاه به مدت یک سال تمدید کرده اند.
وی تصریح کرد: تیم ذوب آهن در سال جاری به عنوان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و حمایت مردم، مسوولان و دوستداران فوتبال را می طلبد.
هفته گذشته، قرارداد علیرضا منصوریان سرمربی این تیم نیز تمدید شد تا نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا 2019 بتواند با نظر سرمربی خود بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در فصل گذشته لیگ برتر کشور در جایگاه ششم قرار گرفت و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله حذفی صعود کرد.
8114/‏6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100945/اولویت-نخست-باشگاه-ذوب-آهن-تمدید-قرارداد-بازیکنان-تیم-است
بستن   چاپ