پیام سپاهان
استاندار: فصل جدیدی در روابط اصفهان و روسیه گشوده خواهد شد
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 22:18:51
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان با ابراز خرسندی از برگزاری اختتامیه پانزدهمین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و روسیه در اصفهان گفت: با برگزاری این رویداد اقتصادی، فصل جدیدی در توسعه روابط اصفهان با استان ها و شهرهای روسیه گشوده خواهد شد.

عباس رضایی دوشنبه شب در مراسم استقبال از الکساندر نوآک وزیر انرژی روسیه در فروگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان ابراز امیدواری کرد که سفر وزیر انرژی روسیه به این استان سرآغاز توسعه همکاری های اصفهان و روسیه در همه بخش ها باشد.
وی بیان کرد: ظرفیت های زیادی برای همکاری ها بین اصفهان و روسیه وجود دارد که باید زمینه بهره برداری از این ظرفیت ها فراهم شود.
استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت های گردشگری این استان گفت: زیبایی های اصفهان همواره نظر مردم جهان را به خود جذب کرده است بگونه ای که گردشگران خارجی بازدیدکننده از این در از آثار کمتر میل به بازگشت به کشور خود دارند.
وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون روسیه، رؤسا و دیگر اعضای پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی این دو کشور دوشنبه شب وارد اصفهان شدند.
اعضای این هیأت اقتصادی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال عباس رضایی استاندار و جمعی از مسؤولان و مدیران استانی اصفهان قرار گرفتند.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه صبح روز سه‌شنبه با حضور وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون یه به عنوان رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان برگزار می‌شود.
مراسم افتتاحیه دومین همایش تجاری و تاریخی، فرهنگی و علمی ایران و قفقاز شمالی با حضور «سرگئی ویکتوروویچ چباتاریف» وزیر قفقاز شمالی روسیه و «رضا اردکانیان» وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در تهران برگزار شد.
2093/‏6026/‏

http://www.sepahannews.ir/fa/News/100962/استاندار--فصل-جدیدی-در-روابط-اصفهان-و-روسیه-گشوده-خواهد-شد
بستن   چاپ